Teško da će Grad da se cima da ispomerava xy kanti po okretnicama tako da stoje tik uz stub. Uostalom ni to ne bi sprečilo zakačinjanja, samo bi ih umanjilo. Jer čovek kači njih svojim najširim delom, ramenom, koje je jelte iznad kante.
Napisao sam koje je jedino rešenje koje ne uključuje toteme a oslanja se na ove novoizabrane stubove i tablice. Tabla na T profil, pa oboje lepo posred stuba, iznad visine od 180 cm. Dok se to ne uradi, gledaćemo odvaljene tablice kao kod Muzeja.
Mada mi nikad, ali nikad neće biti jasno zašto te tablice moraju da stoje odvojene od nadstrešnica kad na njima ima mesta da se okači, ne red vožnje od 10x10 cm, nego čitav jedan bilbord. Uostalom pogledajte bilborde-mape koje već stoje na nekim stajalištima i savršeno se uklapaju, u svakom smislu.
Ko na ovoliku površinu ne može da ugura red vožnje, ili da na okretnicama proširi ovaj papir za još dodatnih 10 cm, onda stvarno svaka mu čast...
P.S.
Naravno, opet kažem, na okretnicama gde nema nadstrešnica nema druge nego da tablice reda vožnje stoje na stubu jelte. Ali na onima gde ima, a to je nekih 70%, ne vidim čemu bespotrebno komplikovanje. Imaš stubove, imaš bilborde, imaš staklo od par m2. Imaš papir koji ionako lepiš na njega. Proširiš papir za par cm, dodaš red vožnje, okačiš i eto ga. Ukupan dodatni trošak po stajalištu : 100 dinara za ekstra površinu i štampanje papira.
Nikakve plastike, nikakvi T profili, nikakva specijalna štampa, nikakvi stubovi, trte mrte...