Šta je novo?

Pešačke zone

I pritom piše ka kom terminusu linija saobraća, što je kod nas vrlo bitno, pošto neka vozila ni nemaju displeje, a i tačnost ispisa je često upitna.
 
Redovima vožnje treba samo metalni okvir ili poleđina jer je dosta njih polonljeno verovatno zbog slučajnih udaraca. Uz to ova plastika je dosta oštra i kao takva nije baš pogodna za javno mesto. Treba uokviriti metalnim zaobljenim ramom da kada slučajno naleti ne polomi i zadnju stranu treba obojiti u neku vidljiviju boju.

Uz sve to trebalo bi osmisliti i tipsku kantu koja se montira na ovaj stub.
 
Evo najnovijeg update-a:

Ploče na stajalištu(okretnici noćnog) kod Muzeja su otkinute. I garantujem da to nisu uradili huligani nego obični ljudi kojima su dokipele. Jer su stajale bukvalno nasred puta i to na delu trotoara koji je već tesan i sužen (što zbog šuta, što zbog žardinjera, što zbog ilegalnih prodavaca cveća koji uvek uzurpiraju prostor)
Pogledajte prilog 2
A evo i preostala dva, kod Pošte i Platoa Ako vam se čini da ih nema ovde kod Pošte, varate se. Tu su, dva komada. Samo što se jedva vide.
Pogledajte prilog 1


E sad dobro osmotrite ove slike pa sami vidite koliko su uočljive ploče, posebno ako ih gledate iz ugla tako da je iza njih sivi lim stajališta ili crnilo kolovoza. Ili pak gužvanjac od putnika. I zamislite ih još bez ovih nalepnica koje su dodate tek pre dan-dva, dok su pre toga bile komplet crne i neuočljive. Dodajte na to još 20 ljudi koji se guraju i mimoilaze ovde (sad ih je bilo manje zbog kiše) i trče na autobus. Da, njih 20 će ih izbeći. Al 21. će se opaliti posred ramena. Ili face.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492609#p492609:17op6s9y je napisao(la):
Igor » 15 Nov 2017 14:43[/url]":17op6s9y]....neko nije razmiljao o funkciji vec samo o estetici.

Dizajner ili inkvizitor ?
besplatno vadjenje očiju, seckanje ušiju , noseva..... :lol: :lool: :lol:
 
Ljudi polako te table sa redom voznje trebaju da se stampaju obostrano i prva serija je tako i uradjena i naravno polomljena
Onda je krenula racjonalizacija utroska od strane djp
 
Испод реда вожње ставити канту за смеће и решен проблем, нема ударања у њу.
 
И померити сам стуб стајалиша ближе ивичњаку.
 
Teško da će Grad da se cima da ispomerava xy kanti po okretnicama tako da stoje tik uz stub. Uostalom ni to ne bi sprečilo zakačinjanja, samo bi ih umanjilo. Jer čovek kači njih svojim najširim delom, ramenom, koje je jelte iznad kante.

Napisao sam koje je jedino rešenje koje ne uključuje toteme a oslanja se na ove novoizabrane stubove i tablice. Tabla na T profil, pa oboje lepo posred stuba, iznad visine od 180 cm. Dok se to ne uradi, gledaćemo odvaljene tablice kao kod Muzeja.


Mada mi nikad, ali nikad neće biti jasno zašto te tablice moraju da stoje odvojene od nadstrešnica kad na njima ima mesta da se okači, ne red vožnje od 10x10 cm, nego čitav jedan bilbord. Uostalom pogledajte bilborde-mape koje već stoje na nekim stajalištima i savršeno se uklapaju, u svakom smislu.

Stajaliste.jpg


Ko na ovoliku površinu ne može da ugura red vožnje, ili da na okretnicama proširi ovaj papir za još dodatnih 10 cm, onda stvarno svaka mu čast...

P.S.
Naravno, opet kažem, na okretnicama gde nema nadstrešnica nema druge nego da tablice reda vožnje stoje na stubu jelte. Ali na onima gde ima, a to je nekih 70%, ne vidim čemu bespotrebno komplikovanje. Imaš stubove, imaš bilborde, imaš staklo od par m2. Imaš papir koji ionako lepiš na njega. Proširiš papir za par cm, dodaš red vožnje, okačiš i eto ga. Ukupan dodatni trošak po stajalištu : 100 dinara za ekstra površinu i štampanje papira.
Nikakve plastike, nikakvi T profili, nikakva specijalna štampa, nikakvi stubovi, trte mrte...
 
Реално су табле требале бити у оквиру надстрешбица,а ред вожње на стаклу поред мапе, већи и читкији. Штета што стари тотеми нису само редизајнирани и сачувани.
 
Требали су да поставе баш на стакло, ем што их не би нико ломио, ем би било сигурније.
Мислим да би било супер да се више фокусирају на сајт БГ превоз и да на њему обједине све те ствари. Могли су само QR код да поставе на свако стајалиште и када скенирате добијете све информације о том стајалишту (ред вожње, близину возила, измене итд.) Мада да не гушим тему, знамо сви да смо далеко и од једноставних решења.
 
Реално људи који се информишу о ЈГП користе сајт бусеви.нет.
 
Stajalisni stub pomjeriti u ravni sa banderom a ispred stuba kantu i nema kacenja redova voznje jer je kanta sira od redova voznje za duplo
Kanta je na stajalistu samo je treba pozijonirati
 
Да, овај стуб је проблем јер је ван зоне урбане опреме и зато га људи каче. Ове на Коњарнику поред којих ја стално пролазим ни не можеш да закачиш и да се потрудиш јер је стуб позициониран како треба.

До њега дођеш само ако ти ред вожње експлицитно треба. Па је опет поломљен ред вожње за 17. Вандализам је вандализам, не треба му узрок.
 
Cекретар за ванредне ситуације града Београда Дарко Главаш рекао је да је дете које је око 19 сати повређено на Обилићевом венцу, у центру Београда, упало у одвод за угаљ, а не у шахт, као и да је „малишан имао само блаже повреде”.

„То је отвор за угаљ и за додатно осветљавање самих подрумских просторија. Пре свега, жао ми је због свега што се десило малишану. Малишану желим брз опоравак. А сутра ће већ екипе инспекције изаћи на терен, како би адекватно санкционисале скупштину станара, којој припада тај отвор за утовар угља и за додатно осветљавање подрумских простора”, рекао је Главаш.

Он је напоменуо да је дете било у пратњи родитеља и да је полиција одмах изашла на терен.

i komentar u Politici

Bodin B Starcevicпре 2 сата
Kako zivim blizu, sa psom sam prolazio Obilicevim vencom, i bio slucajni svedok.Video decu koja su trcala,mada sam skrenuo pogled i samo cuo momenat pada.Mislio sam da je lopta.Odrasli potrcali svi tamo,shvatio-jedno od dece. Nije to saht,vec otvor za dopremanje ispred kockarskog kluba koji,ocigledno,nije bio propisno obezbedjen.Hrpa ljudi se brzo okupila da pomaze,dete vristalo. Prisao sam ambulanti i milicijskom vozilu u susednom parku kod spomenika Vojvodi Vuku i zamolio da hitno odu tamo.Policajci nisu hteli da se mrdnu iz auta,a dvoje bolnicara su pitali"koliko je to daleko"i vrlo sporo,oklevajuci ,zadrzacajuci se,krenili ka mestu nezgode,neposredno uz prodavnicu"Aroma". Kasnije sam cuo da od prolaznika da je otvor dubine 3,5m.Mogu potpisati ovo. Nadajmo se najboljem
 
Sledeće godine ja čekam da se desi ovo :D

Može i bez fontane, samo da od Kališa i pešačke zone napravi jednu veliku celinu. Prirodno uzvišenje je na strani projekta :gobb:

5HnktkpTURBXy81NTIyOTcyOGJlZTcwZTA4NDBkODYxOThhYTdhNDdmMC5qcGeTlQLNAxQAwsOVAs0B1gDCw5UH2TIvcHVsc2Ntcy9NREFfLzFkNzRjYjQxNzA1OTUwNDM2NjI5Y2FiZDYwNmY1MGY2LnBuZwfCAA
 
Brzinski djilas render izborni .Astro tada je radjena zidani kanal koji je zasvodjen sve od cigle mislim da su je 60 god kasnije samo ojacali i sproveli nove prikljucke inace ispod terazija mislim da kanalizaciju niko nije diro od kad je uradjena
 
Naišao sam na podatak da je 1987 pretvaranje u pešačku zonu trajalo 6 meseci, tako da ni ja ne bih rekao da su radili neke prevelike radove na menjanju cevi.
 
Dule postoje fotke iz vremena rekonstrukcije raskopali su je samo tako samo smo tad imali radnike gradjevinske firme kordinaciju organizaciju pa je moglo to je prvi projekat radjen u cad na kompu i poplocavanje je krenulo sa cetiri strane i uklopili su se u milimetar Tad je uveden i toplovod za koji je uradjen betonski kanal .
Mislim da sam cak postavio ranije te fotke na ovoj temi
 
Pa to je to ceka se proljece i poplocavanje nevjerujem da ce da stave asfalt tj zavrsni sloj
 
20171119_174815.jpg


20171119_174902.jpg


Evo na brzinu losijeg kvaliteteta prvu sam okacio vecu i u boji
Kao i drugu fotke su iz knjige o pjesackim zonama kod nas autora aleksandra stanojlovica
Crtez i fotka su od b jovina koga drugog
 
Evo asfalitaraju Sremsku.
Totalno mi je nenormalno da nisu na Slaviji asfaltirali podlogu ispod plo;a, a sada asfaltiraju nešto što će izlupati na proleće (ako budu radili tada.)


RADI SE "PUNOM PAROM" Sremska ulica uskoro spremna za pešake

Blic | 19. 11. 2017 - 12:40h
Radnici u Sremskoj ulici od ranog jutra asfaltiraju ovaj frekventni prolaz, a zvuk mašina i para koja se podiže sa vrelog asfalta iznenadila je prolaznike.

6hTktkqTURBXy81YjJmZjAyOTA1MjAyOWM3OTIxNjYwYjc0NWZjNDhjMS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


Zbog radova koje je izvodio JP "Beogradski vodovod i kanalizacija" Sremska ulica je za saobraćaj bila zatvorena od 6. septembra do 10. oktobra.

bBMktkqTURBXy9mNzhiMWU0OWYxYzEzZDk1OTU0ODA5ZGE4MDIyZWU4Yy5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


Parkiranje je bilo zabranjeno, rampe su stajale na samom nedaleko od Knez Mihajlove, a pešaci su se u pokušaju da stignu od i do Zelenog venca gurali sa mašinama i pazili da ne upadnu u neku od rupa.

yNbktkqTURBXy8yN2NhMDY1ZGUzYTc1NDY3MTk5NTU0ZjcxMTgyMDhjYS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


Asfalt je tada dignut i ulica je duže od mesec dana stajala raskopana. Njeno asfaltiranje počelo je jutros i nadajmo se da će uskoro ova za pešake vrlo prometna deonica uskoro biti kao nova.

http://www.blic.rs/vesti/beograd/radi-s ... ke/ds7019s
 
Vrh