To što nešto izgleda lepo tamo negde van ne znači da bi izgledalo lepo i ovde. I to što nešto izgleda lepo, ne znači da je automatski i najbolje rešenje.
Kaldrma, ova koja se stavlja kod nas, je jedna od najidiotskijih stvari koja postoji. Prvo zato što kad krene da propada ili da se izvaljuju kocke, to oštećenje se vrlo brzo širi, i često stvara jake i opasne rupe koje jedu gume vozilima. Drugo, magnet je za prljavštinu, jer se čisti i spira mnogo teže nego goli asfalt. Treće, proizvodi mnogo više buke prilikom prolaska vozila nego asfalt. I četvrto, ova koja se ovde stavlja, izgleda krajnje odvratno, jer brzo pocrni, često nema nikakav obrazac (jer nema više ''kockara'' da je slažu) i još ima onu crnu smesu koja ide između kocki, koja izgleda ko neka štroka.
Kao što rekoh ranije, mislim baš na ovoj temi, kaldrma (ova što se ovde koristi) je bajna i divna samo onima koji su imali malo iskustva s njom.
Što se tiče širenja tramvaja po starom delu grada, i to pogotovu ovom najstarijem, gde su i brda, i matore instalacije pod zemljom, i tesne ulice i svašta nešto... o tome bih tek mogao da napišem par desetina rečenica. Ali neću, jer znam da bih odma bio proglašen za hejtera godine i auto-lobistu. Tako da ću samo da podsetim da postoji nešto što se zove električni autobus, i da je to vozilo koje bi bilo sasvim dovoljno da pokrije tih 3 kilometra od Beka do Slavije.
Inače na listi stvari koje meni bodu oči na potezu od Beka do Slavije, asfaltni kolovoz je bukvalno na poslednjem mestu. Mnogo više mi smeta raspad i haos koji kreću već odma ''iza'' ivičnjaka (čim krene trotoar, pa nadalje) nego to sivo parče asfalta široko ''čak'' 10 metara po kome se kotrlja točak Solarisa i BKM-a.