Šta je novo?

Pešačke zone

Pravo da ti kažem, ne znam. Zato i nisam ništa dodavao na nju. Znam da je bilo priče ovde o svemu tome ali sam propustio. Sve u svemu, ako ostaje prohodna, onda se samo ostavi taj prolaz, odnosno prekid u drvoredu na mojoj slici.
 
Gračanička i Ivan-begova ostaju otvorene za saobraćaj i biće urađene na sličan fazon kao Maršala Birjuzova.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
:roll: Mada nije lose da kad se izvali stubic ne vuce za sobom ploce i stopu, ovako moze i rukom da se ispravi, ali na sta ce to vremenom liciti...

20170801_194125.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468720#p468720:3mfyexgw je napisao(la):
Galeks » 01 Avg 2017 02:42 pm[/url]":3mfyexgw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468707#p468707:3mfyexgw je napisao(la):
Drakche » 01 Aug 2017 12:22 pm[/url]":3mfyexgw]Pa bilo bi opravdano kada bi djaci dobili bolje uslove nego sto sada imaju, sta god to podrazumevalo.

Бољи услови су бољи терени, а не пешачка зона у дворишту школе.

Eh, bolji uslovi su: moderna zgrada, sa svim aktuelnim hi-tech instalacijama, plan i program rada za 21 i 22 vek, nov koncept ucenja i skolovanja, prostor za relaksaciju i razonodu, sportski tereni napolju i vani, koji ne moraju biti u sklopu skole, niti se nastava fizickog mora odrzavati paralelno sa drugim nastavama..
 
Можда је Бендер страни плаћеник. :laugh:
Шалим се, не замери Бендер. Имаш ппплусић +
 
Što se stubića u Maršala Birjuzova tiče, već je rečeno da će svi biti zamenjeni čim bude gotova izrada modela propisanog katalogom urbane opreme.

A i mogli bi Beograđani malo da nauče da voze :p
 
Nato placenik, mislis da su vasi Nato stubici bolji od nasih srbskih?
 
Apsolutno. Tested and approved by US Army. Gde ćeš bolje od toga. 8) :mrgreen:


Šalu na stranu, na kraju najžilaviji ispadoše upravo oni stubići koji su nam svima bili najružniji - ovi crno-žuti što su postavljani tokom prošle decenije. Ako ništa drugo, bar ne mogu da se isčupaju sa sve ankerima u zemlji.
Što se mene tiče, mogli su da ostanu na njima, samo da im stave ovu novu sivu boju i reflektujuće površine na vrhu. Dakle sve isto kao ovi novi, samo da ne budu pravljeni od paukovih m*da. Jes da nisu lepi kao ovi drugi ali meni je bolje da grad ima jednu prostu varijantu stubića koji će služiti svrsi, biti standardizovani i time odavati utisak sređenosti i održavanja, nego da imamo XY varijanti koje će propasti posle samo par godina upotrebe.
 
Bender bravo za reportažu :D

Možda su ovde ipak trebali da postave ovakve kamene graničnike, naročito što su kolovoz i trotoar u nivou. Novi stubići iz kataloga će doživeti istu sudbinu, tako da će ulica vremenom izgledati krezubo.

0ceb54241057ecbe49b4ea8b1e4848a7.png



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sad nekad su te ivicnjake pravili zatvorenici sa razlicitih loakcija..... :) danas ih kupujemo, a bogami zatvorenika ima sve vise :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468835#p468835:3opfynb7 je napisao(la):
Drakche » 02 Aug 2017 08:46 am[/url]":3opfynb7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468720#p468720:3opfynb7 je napisao(la):
Galeks » 01 Avg 2017 02:42 pm[/url]":3opfynb7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468707#p468707:3opfynb7 je napisao(la):
Drakche » 01 Aug 2017 12:22 pm[/url]":3opfynb7]Pa bilo bi opravdano kada bi djaci dobili bolje uslove nego sto sada imaju, sta god to podrazumevalo.

Бољи услови су бољи терени, а не пешачка зона у дворишту школе.

Eh, bolji uslovi su: moderna zgrada, sa svim aktuelnim hi-tech instalacijama, plan i program rada za 21 i 22 vek, nov koncept ucenja i skolovanja, prostor za relaksaciju i razonodu, sportski tereni napolju i vani, koji ne moraju biti u sklopu skole, niti se nastava fizickog mora odrzavati paralelno sa drugim nastavama..

То су идеални, а не бољи услови. Сети се да си ти предложио укидање терена. Шта је алтернативе. Где поставити терене онда, и зашто да буду затворени, а ако нису, где да буду отворени.
 
Проблем стубића и ивичњака је реално највише у возачима. Они су првенствено ти који непажњом уништавају.
Све и да су од армираног бетона, приликом ударца, остаће траг.

Потребан је ефикаснији систем замене, односно оно што је наша највећа бољка, одржавање! :)
 
Pobio si sam sebe, i ako si. Ova druga ti je dobra.
 
Galeks je lepo primetio da nije problem samo u tome koji je stubić, nego i koliko se lako zamenjuje. Džaba stub i od titanijuma ako treba da se čuka kubika asfalta da bi se zamenio. Isto tako, džaba fensi stubić i fensi trotoar od behatona ako će sve to da se izvali čak i kad ga dodirne brank Smarta.

Očigledno tu postoji više faktora, ali očigledno je da postoje i gradovi koji su pronašli najbolji balans između ta dva. Samo što naši ne prepisuju od njih, a i kad prepisuju, prepišu pogrešno.

Elem, koji god stubići da se na kraju odaberu (nadam se da će biti nešto smisleno i izdržljivije), voleo bih samo da počnu da se stavljaju svuda. Da postoji neka Standardizacija. Pa nek traje kolko god treba taj prelazak. Korak po korak, ali da se ide ka tome. A ne ovako da svaki blok ima svoj set barijera i da sve izgleda kao vašar. Beograd već tri decenije ne može da standardizuje nešto tako banalno i malo kao što su saobraćajne barijere, stubići i ograde.

Generalno, sve uprave javnih službi i preduzeća treba naterati da prođu kroz neki osnovni kurs iz ekonomike i menadžmenta. Tačno se vidi koliko je tu glava koje ne bi umele ni sopstveni desktop na kompu da vode, a kamoli gradski mobilijar i infrastrukturu.
 
Standardizacija za uži centar postoji. Postoji onaj priručnik gradskog mobilijara (ili kako se već zove)koji je skoro usvojen i tu je definisano šta ide u koju zonu.
 
Postoji ovde svašta nešto ali malo šta ode dalje od stadijuma mrtvog slova na papiru. Ili eventualno - probne faze.
Nije fora samo da se uvede standard nego i da se sprovede. Do kraja.
 
Rešenje je u edukaciji i kaznenoj politici. Kakvi crni stubići kada zakon jasno propisuje kuda automobili smeju da se kreću i to bi moralo da bude sveto slovo. Pa da vidimo ako se neko parkira u pešačkoj zoni i dobije kaznu 50 000 da li će se ikada u životu opet tu parkirati.
 
A naš narod se najbolje edukuje kada se udari po džepu.

Edukacija je završena kada se položi vozački ispit, a neznanje ne oslobađa odgovornosti.
 
Mislim da ima bar dva meseca otkako je završena ova pešačka zona a ovi stubići i dalje nisu pušteni u rad.


Šta obično uzrokuje ovakve zastoje? Jel se čeka neka dozvola, ili se čeka odgovarajuća firma da sprovede instalacije? Ili se prosto čeka da se završe sve pešačke ulice, pa da se onda sve u kompletu pušta u rad? Ili bar te ''komplikovanije'' stvari...
Pitam jer me stvarno interesuje.
 
Vrh