Šta je novo?

Pešačke zone

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448206#p448206:25d1ye3j je napisao(la):
Earthmoving » 25 Apr 2017 05:03 pm[/url]":25d1ye3j]Šta zna Folić iz Prištine ili Vesić iz Kruševca šta je to javna garaža, pa on to ni na filmovima nije video, pa nije ni čudo što sad zatvara 10 ulica sa 100 zgrada, a njegov mozak ne parkira da ti ljudi moraju negde da se parkiraju. Ne kapiraju da ako tih 100 zgrada ima 2000 stanova i lokala, da on mora da im obezbedi, sagradi 2-3.000 parking mesta. Ali gde je on to u Kruševcu ili Prištini mogao da skapira, on se to sad na leđima ovih stanara uči u hodu. I još masa stvari zbog kojih oni pričaju isti jezik kao mi ali se prosto ne razumemo.

Mnogo bre gledas rijalitije...smanji malo...
 
Zemljani malo preterujes. Ne znam sta ti ocekujes da se radi? Podzemne garaze ispod svake zgrade u uzem centru...? I ko to da plati grad/citaj mi...? Zna se sta podrazumeva zivot u centru, i koje su prednosti i mane i ti ljudi su itekako svesni toga. Pa covece London zabranjuje (naplacuje) ilazak automobila u strogi centar grada a ti bi da jos motivises ljude da imaju mesta za dolazak u grad kolima...? Evo ja ti garantujem kada bi uradio isto to kao i u Londonu da bi stanovnici centra itekako imali gde da parkiraju, cak i po tri automobila po clanu domacinstva. Uostalom mogu prodati svoju nekretninu i kupiti dvorac u Vrcinu...cak bi imali i bolji pogled. Budi malo realan...problem je malo veci i dublji i njegovo resenje se ogleda u razvoju metroa i gradskog prevoza...mucninglavom pre posta komsija nemoj djonom...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448114#p448114:yx9sm615 je napisao(la):
Homer Jay » Uto Apr 25, 2017 8:23 am[/url]":yx9sm615]Sudeći po tekstu koji me je sramota da citiram, počeli su radovi u Cara Lazara, što je sledeća faza širenja pešačke zone oko Obilićevog venca u okviru koje, kao što smo već više puta naveli na forumu, Cara Lazara i deo Kralja Petra postaju pešačke, dok će Gračanička i Ivan-begova ostati otvorene za saobraćaj, ali će biti popločane kamenom kockom.
Homere, link više ne radi, nije prošlo ni 24 sata, a oni su već uklonili taj članak sa sajta. Evo nekoliko današnjih slika tih radova u ulici Cara Lazara:

Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Nije ni cudo sto kasnimo za svetom, kada mi ove pa mogu reci jednostavne radove radimo 8 meseci i to je pitanje da li ce tad zavrsiti ali mora nekako da se ukradu pare! :bash:
 
Pešačka zona na Obilićevom vencu je danas izgledala ovako:

Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Ovde će očigledno biti velika zelena površina, čudi me da nisu posadili i neko drvo:

Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
I ono čega smo se pribojavali, lagano šire svoju baštu restorana, promenili su stolove i stolice i još malo prostora oduzeli pešacima, Zelena linija (ja sam je nacrtao) označava dozvoljeni prostor:

Pogledajte prilog 2
Čini se da će vlasnici kafana najviše profitirati od novih pešačkih zona:

Pogledajte prilog 1
Svaki put kad prođem ovuda, ova fasada mi upadne u oči. Loša nadogradnja i izuzetno propala fasada su uništili ovu lepoticu. Sramota da to ostane ovako posle rekonstrukcije Obilićevog venca.

 
Lepo izgleda.
Imali smo dve nekretnine tu na Obilićevom vencu, vide se na Bukirinim slikama i sećam se koji su problemi bili oko parkiranja, ograničen broj zonskih nalenica po stanu, ne može zonska pretplata ako kola nisu registrovana na tebe tj. na tu adresu aokolo sve zonirano nemaš gde, preskupa garaža itd itd. Mrzi me da ulazim u raspravu sa ljudima koji nemaju veze sa tim krajem niti imaju pojma kakva je situacija.
 
Ogranicen broj zonskih nalepnica po stanu...?
Ne moze zonska pretplata ako kola nisu registrovana na tebe...?

Zezas jel tako...?
Koji je problem ovde...hajde da budem razuman i da vidim samo problem koji sam ja imao kada sam ziveo u strogom centru a to je kada je u pitanju sluzbeni auto..ali ti stvarno mislis da su sledece stvari resenje.

Dati ljudima vise nalepnica po stanu, dati svima nalepnice ko zatrazi a nije prijavljen na toj adresi?

Cena mesecnog zakupa je visoka..?

Nema rasprave samo potkrepi ovo sto pises nekim cinjenicama


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Iskreno nisam mislio na tebe komšija. Uh, nisam hteo da detaljišem ali evo ovako... Pre 5 godina smo to prodali i pozaboravljao sam detalje samo mi je ostao osećaj da je i parkiranje i prevoz ka Bulevaru katastrofa. Čini mi se da je bilo 3 nalepnice po stanu ili su mi bar tako rekli. U svakom slučaju ja je nisam mogao dobiti zbog ograničenja. Na sve strane okolo je sve zonirano pa nije stvar ni u tome da ti je teško da pešačiš nego prosto nemaš mimo zone gde da se parkiraš. A zonu ne mogu da dobijem. Parkirao sam se dole ispod crkve na Dorćolu dok dole nije zonirano. Neki su se parkirali na kaldrmi Kosančićevog venca, mislim da je tamo bilo nešto malo mesta. Kad to sad srede verovatno neće više biti. Pokušao sam preko druga na Dorćolu koji nema ni jedan auto u stanu da dobijem zonu ali nije moglo jer kola nisu bila na njega. Pitao sam se šta da ima službena kola od firme, gde i kako bi se uopšte parkirao u svom kraju? Možda ima neka rupa u zakonu ali ja je tada pre 10tak godina nisam mogao pronaći. Da sam se svaki dan parkirao u garaži Obilićev venac trebalo bi mi tada bar 100 evra mesečno. Dalje, pre nego što je garaža poskupela, pre 7,8 godina stalno je bila dugačka kolona sa upaljenim motorima ispred garaže, prozor nisi mogao otvoriti od izduvnih gasova. Onda sam rekao ok, aj ići ću kući peške (pošto smo te nekretnine tada koristili za posao). Pomisliš, Bulevar izlazi direktno na centar. Ali šipak, od centra ka Bulevaru ne postoji prevoz?! Ili šipčiš 15 minuta do Taša na tramvaj ili ideš na trole ka Slaviji ili Dimitrijali, pa se posle penješ ka Bulevaru peške. Naravno trola se zaglavi na Slaviji 10 minuta dok izađe iz kružnog toka. Sve u svemu, prevozom ti za tih 3,5 km od Obilićevog venca do Liona treba sve ukupno 30-40 minuta, tj par minuta više nego kad ideš peške Bulevarom. Znači niti možeš da se parkiraš, niti možeš da dođeš kolima, niti možeš da za razumno vreme stigneš gradskim prevozom (sem ako neko misli da je razumno da 3,5km putuješ 30-40 min). Ima još ali mislim da je dosta :violina:
 
Ovaj zadnje saopstenje varos kapije ug nema link
Gomila gluposti Samo da fali metro su potrefili
Zemljopomjerac vesic ti nije iz krusevca vec je iz kraljeva a Folic ti je samo rodjen u Pristini odrastao u bg
Dalje pjesacka zona kao takva zamisljena je prije 40 godina pitajte branu jovina a ima i knjiga kakonje to radjeno gracanicka ce ostati prohodna za saobracaj samo nece biti asfalt cara lazara se poplocava
Duzina radova odnosi se na sve ulice radi se jedna po jedna u krug prvo se sredjuju instalacije i uklanjaju stubici i ivicnjaci .
 
Joj kakve gluposti citam, kako se za cas tema pretvori u besmislena kompleksasko palanacka naglabanja. I prva tema u tim baljezgarijama je naravno ko se sticajem okolnosti rodio ovde a ko je svojom voljom i trudom dosao. 99% graditelja Beograda nisu odavde. I necu vise da se petljam u taj zatucani iskompleksirani palanacki mulj.

Ono sto mene interesuje je gde pise da svako mora da ima obezbedjen parking gde mu se hoce?! Jel ovo srednji vek pa da se pripinju prevozna sredstva gde god se sjase?

Ovo je centar grada, metropole, drzave i valjda je potpuno normalno ocekivati zonu sa znacajno redukovanim saobracajem (narocito ako imamo u vidu (ne)plansku regulaciju Bg) a ne neki Beogradistan.

A garaze? Postoje garaze i sad. Videcemo kolika ce biti popunjenost na Obilicevom, garantujem da se uglavnom biti do pola, kao sto i kod Starog dvora zvrji poluprazna. I razumem vas unapred, mnogo je veliki napor popeti se u garazu nego stati taman tamo gde vama odgovara. A i mnogo je skupo. Doduse, kad kvadrat treba prodati onda je "realna cena".

Ma... samo ignorisati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448257#p448257:3felceb9 je napisao(la):
Bukira » 25 Apr 2017 10:26 pm[/url]":3felceb9]
Pogledajte prilog 1
Svaki put kad prođem ovuda, ova fasada mi upadne u oči. Loša nadogradnja i izuzetno propala fasada su uništili ovu lepoticu. Sramota da to ostane ovako posle rekonstrukcije Obilićevog venca.
Bukira, bravo za slike. A što se tiče te zgrade, baš sam u njoj živeo od rođenja (tu gde je ova zarđala antena) i proveo rano detinjstvo, i vežu me lepe uspomene. Tužno je što od tada (da ne pričam koliko je prošlo :) ) nije rađeno ništa na njenoj spoljašnjosti, jer stvarno je zaslužila.
 
+ za slike Bukira, odlične kao i uvek.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448257#p448257:374fk0tj je napisao(la):
Bukira » 25 Apr 2017 11:26 pm[/url]":374fk0tj]
Čini se da će vlasnici kafana najviše profitirati od novih pešačkih zona

Ako Proleće profitira od ovoga onda ja bar nemam ništa protiv. Ne bih voleo da nestane i da je zameni neka kladža ili fensi kafić. Ipak je to prava gradska kafana sa dobrim stažom.
 
Sreda":1t1ic6ob je napisao(la):
A garaze? Postoje garaze i sad. Videcemo kolika ce biti popunjenost na Obilicevom, garantujem da se uglavnom biti do pola, kao sto i kod Starog dvora zvrji poluprazna. I razumem vas unapred, mnogo je veliki napor popeti se u garazu nego stati taman tamo gde vama odgovara. A i mnogo je skupo. Doduse, kad kvadrat treba prodati onda je "realna cena".

Ma... samo ignorisati.

Obilićev venac je često bio pun u radno vreme i skoro uvek sam parkirao na poslednjem spratu kada sam na kratko dolazio do grada.

Ovde i dalje se smatra da je parking mesto u centru nešto što ti pripada po "default-u".
E pa taj "default" u najgorem slučaju iznosi cenu mesečnog zakupa mesta u garaži.



Poslato sa telefona
 
Ovo je strašno, Obilićev Venac, Kosančićev Venac i Zeleni venac pola godine ne mogu da završe, na gradilištima dnevno radi po dvoje ljudi, a oni započinju još jedno gradilište koje je veličine 5 ulica. Kretanje kroz centar se baš mučenje i za pešake.
 
file.php


Za ovu fasadu ima nade...ali da li ima volje...

 
Za tu bojazan kako će da priđu vozila hitnih službi su potpuno u pravu. Da se podsetimo : http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... bog-nemara

Naravno, to ne menja činjenicu da ovo udruženje preteruje u nekim svojim zahtevima. Al to su već teme za sebe. Nego što se tiče toga da se boje da ne prođu ko ovi u Zmaj Jovinoj, za to ih potpuno razumem i podržavam. Plaćati trista taksi i harača da bi bio ograđen seljanijom i raspadom, i još prepušten sam sebi kad izbije opasnost... to nije bezobrazluk Grada, već prelazi u fenomen, u bolest.
 
Pa nije kriva pešačka zona već kafić koji očigledno nije poštovao PP prilaz ili kako se to već definiše. Ja bih kaznio inspektore koji to nisu na vreme sankcionisali i vlasnika kafića ako je prekršio to pravilo.

Takođe bih u tim situacijama dozvolio uništavanje stolova i stolica koji su na PP putu od strane kamiona.
 
Sve što se nađe na putu vatrogascima a nepropisno je postavljeno, parkirano, montirano
treba ovako da završi.



[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pVOSSS6sQW8[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448409#p448409:2ms6zpsa je napisao(la):
astrodule » Wed Apr 26, 2017 11:20 pm[/url]":2ms6zpsa]
Takođe bih u tim situacijama dozvolio uništavanje stolova i stolica koji su na PP putu od strane kamiona.

ma ti si za teksas, svakom po dva revolvera pa ako neko sedi van linije, metak u celo.

daj bre covece ili kazni vlasnika kafica/kafane, ili inspektora koji to nije uradio. ionako svi zivi u zemlji posluju na granici profitabilnosti, ne mora odmah da se lomi inventar.
 
Malo smaraju sa glupim izjavama, ima razloga i za i protiv, ali mi se čini da su oni nesposobni da se sete nekog normalnog. Izvinjavam se ako sad ja ovime smaram na forumu, ali moram, samo preskočite ako vas ne zanima :)
Evo jedne male analize citata iz Blica:

“Novim iskopavanjima u samom centru, u Ulici cara Lazara i Kralja Petra, i gotovo nasilnom promenom infrastrukture nastavlja se niz užasnih odluka. Ako se ne spreči ovakvo siledžijsko ponašanje vatrogasna i kola Hitne pomoći neće moći da priđu nekim zgradama, baš kao ni dostavna vozila i vozila za održavanje objekata, vodovoda, kanalizacije, grejanja, električnog snabdevanja... Stariji sugrađani, bolesni, roditelji sa decom će morati da prelaze velika rastojanja peške ili u kolicima. Transport i kretanje će biti jako otežani”

1. Novim iskopavanjima u samom centru, u Ulici cara Lazara i Kralja Petra, i gotovo nasilnom promenom infrastrukture nastavlja se niz užasnih odluka.
- Plan je postojao i pre 30 godina, videli smo skice. Ne shvatam šta je nasilna promena, je l' postojao uvid u plan, jesu se bunili građani tada? Na kraju, kad su videli mašine na ulici, da li su izašli i blokirali prolaz, pa ih je neko sklanjao? Prema mojim informacijama, ne.
Uzgred, "niz užasnih odluka" nema nikakvog značenja ako se ne potkrepi primerima odluke i negativnog ("užasnog") efekta.

2. Ako se ne spreči ovakvo siledžijsko ponašanje vatrogasna i kola Hitne pomoći neće moći da priđu nekim zgradama...
- Zapravo, možda će u nekim situacijama stizati brže, jer sad neće biti zastoja, nepropisno parkiranih... Sve bašte u popločanoj zoni su samo sa stolovima, stolicama, žardinjerama i suncobranima. Ne vidim ništa što bi moglo da zaustavi kola, a kamoli hitnu pomoć ili vatrogasni kamion.

3. ...baš kao ni dostavna vozila...
- Većina prodavnica i kafića je opremljena običnim kolicima za robu, kako je šetaju u radnji, tako će i par desetina metera do kamiona, sve ravno. Ako neko nema, mislim da za prodavnicu u centru 3000 dinara nije neki trošak.

4. ...vozila za održavanje objekata, vodovoda, kanalizacije, grejanja, električnog snabdevanja
- Nije mi baš jasno, pa ne nalaze se sve zgrade do ulice, niti sam ikada video da je potrebno da priđe bilo koje od navedenih do same zgrade. Ako misle na vozila koja održavaju infrastrukturu, to je posao Grada, tako da kako rade pomenute stvari u Knezu, isto će i ovde. Dakle, to nije njihova briga, sigurno neće ostati bez vode jer kamion vodovoda ne može da im priđe zgradi.

5. Stariji sugrađani, bolesni, roditelji sa decom će morati da prelaze velika rastojanja peške ili u kolicima.
- Ni jedna linija javnog prevoza nije promenjena ovim radovima, tako da oni koji ga koriste, oni pešače isto, samo u prijatnijoj atmosferi. Što se tiče starijih sugrađana i bolesnih, ne verujem da će neko odbiti da ih otprati do ulice gde mogu da zaustave taksi. Takva ulica je najdalje nekoliko desetina metara. Što se tiče roditelja sa decom, nije mi jasno, je l' teško roditeljima da hodaju ili deci ili je teško deci da se voze u kolicima? Ne razumem.

6. Transport i kretanje će biti jako otežani
- Jednostavno nije tačno.

Deluje mi da se sve svodi na to da neće moći da se parkiraju pod prozorom :bg4: pa kukaju na sve jer ne smeju da kažu suštinu. Ili je to, ili ljudi ne znaju šta pričaju. Život u centru ima svoju cenu, koja je ovde u poređenju sa dobiti, mala. Ono što smatram da bi trebalo da rade, to je da se manu ovih gluposti i da se pobrinu da se izgradi dovoljno parking mesta u blizini i da se daju njima. To bi imalo smisla, za razliku od ovoga što sad pričaju.
 
Jel primetio neko sta se desava na Toplicinom? Posto na renderu pise adaptacija potkrovlja a meni se prividja da ovaj siporeks nije na krovu. Ali nadam se da ce odraditi korektno, zgrada je pod zastitom. Mozda bude i bolje...


toplicin.jpg
 
Problem mentaliteta nebeogradskih ljudi koji vode grad je što nose duh turske mahale tj. stipsarske provencijencije. A Beograd je upravo suprotno- širok grad koji prima (i zapošljava sve, eto i njih) i kao takav tako široko i treba da se razvija i urbano, arhitektonski. Ali oni u njega donose skučenost, oni ne znaju da svako širenje mora pratiti i širenje kapaciteta (garaža, parkova, ulica, slobodnog prostora...) pa tako imamo deficite infrastrukture ne samo ovde u centru nego po celom gradu koji umesto da se razvija u tom širokom duhu se sve više skučava u duhu njihovih turskih mahala. Na strani sam stanara upravo iz ovih razloga, a to se drugim rečima može iskazati i da ljudi koji žive na nekom mestu treba da se pitaju i odlučuju a ne da im svako ko zajaše lomi leđa svojim eksperimentima fix ideja. Ukratko za ovaj slučaj - ako je grad zatvorio 5 ulica, mora odrešiti piroćansku kesu i sagraditi stanarima dovoljan broj parking mesta. Znači da potroši neki dinar i na njih umesto što im je ideja da centar beskrajno eksploatišu od turista a da na stanare centra gledaju samo kao na prepreku njihovim prihodima.
 
Zemljopomerač, neverovatno je da iz Bulevara nema direktna linija za centar (bilo u pitanju Terazije, Trg Republike ili Zeleni venac), fali nam taj metro ko leba. 7mica je najopterećenija linija u gradu, ali džabe kada ne pokriva centar što autobusi makar čine na stanici Zeleni venac.
Sada je malo bolja situacija zbog uvođenja linije Eko1, ali opet nije to to.
Pre bih predložio UG Varoš kapija da se bore da se plan metroa izmeni jer je blesavo da metro ne pokriva Trg što je praktično njihova stanica.
 
Vrh