Šta je novo?

Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Da se spuste,pravo na beton halu,najveće moguće ruglo,sa sve užarenim auspusima na krovu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=605734#p605734:39xs2jz9 je napisao(la):
vradovic » 03 Mar 2019 06:35 am[/url]":39xs2jz9]Iskreno mislim da ce biti jako puno setaca koji ce sa Kalemegdana zeleti da se spuste na promenadu i obrnuto.

Odlican potez da se izgradi pasarela. Steta samo sto je proslo 10 godina od prve ideje o pasareli.
I ja se slazem takodje daleko puno vise ce biti onih koji se spustiti sa Kalwmegdana na reku, a daleko malo onih koj se nece spustati sa Kalemegdana na reku.
 
Mislim da će budućnost pasarele biti svetla. Dorćolska pasarela je izgubila svrhu nakon par decenija postojanja, a ova kalemegdanska još pre nego što je izgrađena. Ipak evo čemu može da služi:

Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606228#p606228:7xqbeegx je napisao(la):
GOJE » Uto Mar 05, 2019 9:41 am[/url]":7xqbeegx]Mislim da će budućnost pasarele biti svetla. Dorćolska pasarela je izgubila svrhu nakon par decenija postojanja, a ova kalemegdanska još pre nego što je izgrađena. Ipak evo čemu može da služi:

Pogledajte prilog 1
file.php

file.php
Nije izgubila svrhu , jer povezuje naselje u Dunavskoj sa okretnicom 26 , i najkraći je put ka tramvajima.
 
Izgubila je svrhu, jer ne mora više da se koristi. Zašto bi se bilo ko peo na nju (osim naravno speleologa)????
 
Kad si zadnji put bio tamo , kada tvrdiš da je niko ne koristi? Ja sam bio jesenas u nekoliko navrata , i ljudi je i dalje koriste.
 
A u tom zecu leži grm. Od jesenas se desilo mnogo stvari, a siguran sam da vest o ukidanju železničkog saobraćaja nisi propustio. Posledično tome velika većina korisnika pasarele, spustila se na tlo.

Poslednji put kad sam bio tamo (a to je bilo juče, hvala na pitanju) našao se i poneki entuzijasta da okači i proveri sigurnosne vezove da bismo i u budućnosti imali kvalitetnu klasu speleologa!
 
Tu pasarelu sa Dorcola treba demontirati, ocistiti i prebaciti negde na autoput kroz BG. Ako neko nije bacio oko na nju da je preproda kao staro gvozdje sto je najverovatnija njena sudbina.
 
Samo što bih ja prvo angažovao građevince i tehničare da joj pregledaju konstrukciju, jer je u katastrofalnom stanju na nekim mestima.
A i postavlja se pitanje, sa građevinske i metalurske strane, koliko je za nju pogodno da se demontira i opet montira. Kakvi su materijali, spojevi i ostalo.
 
Ma da, štedićemo na pasareli koju bi koristilo hiljade ljudi dnevno, a sa druge strane ćemo da preplaćujemo jarbole i stene za slobodno penjanje.
 
Па углавном се и штеди на стварима од којих би хиљаде и десетине хиљада људи (укључење Батајнице на аутопут са новим булеваром, проширење Сурчинске узбрдо од кружног тока са спајањем са Т6 и Грчком, проширење Макензијеве, проширење Јужног булевара, проширење Деспота Стефана на уском грлу у најстрожем центру...), док се бацају паре на бескорисне пројекте без неке реално потребне функције.
 
Da se sve radi kao što kaže Došljak , drugačije bi se gledalo na vlast , jer kako god da okreneš , narod ipak ceni takve stvari. Primera radi , pre smene vlasti na Zvezdari , prerdsednik opštine je bio čovek koji nije bio član tadašnje aktuelne partije , a narod ga je voleo i glasao za njega. Kad god je bio neki problem , on bi lično odlazio na lice mesta i gledao da ga reši koliko god je to u njegovoj moći. Ono čega se sećam je da je sanirao probleme sa kanalizacijom u VML , uveo linije 26L i 310 , linija 79 preusmerena trasom linije 20 na Mirijevu...
 
Sada to ne bi mogao jer bi dobio manje sredstava iz budžeta nego opštine gde je vladajuća partija na vlasti.

Nije za ovu temu, ali nama je potrebna decentralizacija i da narod malo više gleda na lokal, a ne samo na republički nivo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606292#p606292:17b3m5lx je napisao(la):
tzoran1 » Uto Mar 05, 2019 1:00 pm[/url]":17b3m5lx]Tu pasarelu sa Dorcola treba demontirati, ocistiti i prebaciti negde na autoput kroz BG. Ako neko nije bacio oko na nju da je preproda kao staro gvozdje sto je najverovatnija njena sudbina.

Koliko sam shvatio iz Vesicevog govora od pre par nedelja, tu pasarelu bi dok kraja sledece godine(2020) trebalo da sklone da bi se gradio neki high line, a neko mi rece da ce navodno ce umesto nje tu biti podzemni prolaz(?). Ako neko zna vise, neka me demantuje.
 
Пруге ту више неће бити али тај простор треба паметно искористути за реурбанизацију и интеграцију та два дела Дорћола које је та пруга раздвајала. Треба проширити Дунавску на више трака и по мом мишљењу њиме провући и трамвај.
 
Zar nije bila priča da se gradi linijski park kuda je išla pruga?


Sent from my iPad using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606638#p606638:1qx8qmvf je napisao(la):
Marc23 » Sre Mar 06, 2019 5:01 pm[/url]":1qx8qmvf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606292#p606292:1qx8qmvf je napisao(la):
tzoran1 » Uto Mar 05, 2019 1:00 pm[/url]":1qx8qmvf]Tu pasarelu sa Dorcola treba demontirati, ocistiti i prebaciti negde na autoput kroz BG. Ako neko nije bacio oko na nju da je preproda kao staro gvozdje sto je najverovatnija njena sudbina.

Koliko sam shvatio iz Vesicevog govora od pre par nedelja, tu pasarelu bi dok kraja sledece godine(2020) trebalo da sklone da bi se gradio neki high line, a neko mi rece da ce navodno ce umesto nje tu biti podzemni prolaz(?). Ako neko zna vise, neka me demantuje.
Neće biti podzemni prolaz sigurno. To više niko ne radi u svetu , jer je prevaziđeno. :)
 
Ta dorćolska pasarela je cela od nosača standardnih profila i limova... mislim da bi bilo skuplje pažljivo je demontirati zbog ponovnog sastavljanja na drugom mestu, nego grubom silom je srušiti, prodati je u staro gvožđe i kupiti, iseći i zavariti sve novo...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606649#p606649:ec1f43c5 je napisao(la):
solecar » Sre Mar 06, 2019 4:49 pm[/url]":ec1f43c5]
Neće biti podzemni prolaz sigurno. To više niko ne radi u svetu , jer je prevaziđeno. :)

Daj Boze da si u pravu. Zamisli kad hoces da odes do keja moras da silazis u podzemni prolaz. Onda bolje neka ostave podvoznjake, iako mi se ni oni ne dopadaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606640#p606640:1bozzsp7 je napisao(la):
Дошљак » Sre Mar 06, 2019 4:21 pm[/url]":1bozzsp7]Пруге ту више неће бити али тај простор треба паметно искористути за реурбанизацију и интеграцију та два дела Дорћола које је та пруга раздвајала. Треба проширити Дунавску на више трака и по мом мишљењу њиме провући и трамвај.

Koliko sam shvatio, prosirenje Dunavske je u planu, valjda kad se preusmere trole i busevi sa Studentskog trga ka novo planiranoj okretnici u Dunavskoj, kao i prosirenje Francuske.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606644#p606644:1bozzsp7 je napisao(la):
Trejsi » Sre Mar 06, 2019 4:33 pm[/url]":1bozzsp7]Zar nije bila priča da se gradi linijski park kuda je išla pruga?

Pa da, kao sto rekoh, gradi se neki high line, sto je ustvari linijski park, koji bi navodno tu trebalo da krene da se gradi kada se pruga sa ovog dela skloni, navodno do kraja sledece godine. Jedino mi je bilo nelogicno to sto sam cuo da ce umesto pasarele tu biti podzemni prolaz, sto se iskreno nadam da nece, jer bi to stvarno bio promasaj.
 
A остаје она шупа од бетонских блокова испод саме пасареле?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606988#p606988:1ro83mkk je napisao(la):
vladanet » 08 Mar 2019 10:21 am[/url]":1ro83mkk]Da li je ovo to rušenje, na koje smo čekali 30 leta?

http://www.blic.rs/zse9qen


Ne razumem članak.
Grad Beograd naložio je rušenje bespravnog objekta na Savskom keju, građanima poznatog kao restoran "Bela vista".

Ovaj objekat nalazio se na keju duže od tri decenije, a na osnovu naloga grada vlasnik objekta kompanija "Kepa komerc" sama je porušila svoj nelegalni objekat, saznaje "Blic". Na mestu gde se nekada nalazio ovaj restoran biće ulaz na novu pasarelu koja će spajati Savski trg i Kalemegdan.

Na fotografijama se ne vidi rušenje restorana Bela Vista (koja nije pored "ulaza" na pasarelu) nego rušenje onih baraka koje se nalaze između Beton hale i Bela Viste.
 
Nit je novinar razumeo Vesića, nit' smo mi razumeli novinara. Važno je da su spojili nekoliko sintagmi: rušenje, Bella vista, nelegalno, pasarela, i OBJAVLJUJ!
 
Vrh