Šta je novo?

Pasarele

Super za ovu Pasarelu na Obrenovačkom putu, sa 8 traka je možda i najšira ulica u Beogradu. A što se tiče pasarele kod Ada Malla o njoj nema informacija uopšte.
 
Ova pasarela je negde "blize mom kraju", tako da mogu da dam svoj sud o njoj.

Elem, od ove planirane pasarele najblizi pesacki prelaz je kod "Mini Morisa", i ova lokacija je potpuno nelogicna. Ovde je prisutan veliki problem ilegalnog pretrcavanja obrenovackog AP i pasarela je nuzna, ali ne na ovoj lokaciji.

Pasarela treba OVDE da se napravi:

https://www.google.com/maps/@44.7790665 ... a=!3m1!1e3

Ovo je potpuno pogresno i previse udaljeno od svih GSP stajalista. Dakle opet neko projektuje ko nema pojma o stvarnom kretanju lokalnog stanovnistva. Ali zasto to vise bilo koga i cudi ?

file.php
 
Овакве пасареле имају смисла само ако је у питању водена преграда, ако је путна, може да има смисла само ако је ограда душ пута довољно висока да се пешацима "не исплати" да је прескачу.

По мени, да би била интересантна за коришћење, пасарела мора да не буде сувше стрма за пењање јер то аутомтски одбија људе.

Нисам користио још ону на Калемегдану, али је она макар интереанта због оне спирале, која уједно и чини мање стромом.
 
Bilo bi dobro napraviti eksperiment i napraviti i pasarelu i podzemni prolaz i videti šta će ljudi pre koristiti.

Već sam napisao mišljenje da ljudi ne vole pasarele jer prvo vide uspon i to ih odbija.
 
Rekao bih da ne vole ni podzemne prolaze, jer prvo vide spuštanje. :D
Konkretno mislim na Prokop, gde preskaču preko šina, kako ne bi koristili podzemni prolaz ispod istih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759480#p759480:3rvhqajn je napisao(la):
solecar » 23 Jul 2020, 16:34[/url]":3rvhqajn]Rekao bih da ne vole ni podzemne prolaze, jer prvo vide spuštanje. :D
Konkretno mislim na Prokop, gde preskaču preko šina, kako ne bi koristili podzemni prolaz ispod istih.

I tu imamo psihologiju - vide da je taj drugi peron blizu, a očigledno ne čitaju pre nego što dođu na peron (ili nije dobro obeleženo)
 
Stankom "pesacka" pasarela izmedju Julinog i Banovog brda.

IMG-20200929-WA0004.jpg


Preko 30 godina se gradi. Verovatno ce zauvek biti slabo osvetljena napustena rupa za manijake, koja je potpuno neupotrebljiva cim padne malo kise.

Na svakih par godina neko od politicara se tu promuva, ufotka, ponesto i obeca, ali se na tome i zavrsi.
 
Jel ovo crveno zaštitni sloj preko kojeg ide plava farba?
 
Meni su mnogo lepše pastelne boje za mostove i pasarele nego ove teške i zatvorene plave, na primer kao tobogan u Radničkoj.
 
Па код нас је све обрнуто. Здрав разум не игра никаву улогу. Уместо да се те рогобатне и ружне конструкције направе што мање упадљивим бојењем у светле боје, они раде супротно.
 
Videh i ja juče tu famoznu pasarelu kod Ada Mola. Izgleda kao obična sklepotina postavljena na pogrešnom mestu.
 
Da li su podzemni prolazi zaista toliko skupi? Betonska kutija i stepenice, uz dobru organizaciju i prefabrikovane elemente bi se odradilo za vikend.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pMKqt4frvGU[/youtube]
 
^^ Beograd put i ekipa kadar nevera.


Inače naravno da se slažem sa predlogom i naradno da je podzemni prolaz bio najlogičnije rešenje. Baš zato i nije realizovano. :)
 
ja ne vidim neku bitnu razliku izmedju pasarele i podzemnog prolaza, sem cinjenice da je pasarela verovatno jeftinija i da su pasarelu podigli bez ukidanja saobracaja sto za podzemni prolaz ne bi bilo moguce.

idealno resenje, po mom skromnom misljenju, bi bilo da je ma tom mestu radnicka podignuta na nadvoznjak sa odgovarajucim rampama ka i od kirovljeve a da na nivou zemlje bude slobodan prostor, tj pesacki koridor. obliznji trzni centar bi se sigurno postarao da prostor ispod tog nadvoznjaka ne bude zapisken i zakenjan vec korisno iskoriscen a mi bi dobili neometanu pesacku vezu topcidera i ade, uz adekvatno konacno resenje za seceranu i jugopetrol
 
Vrh