Šta je novo?

Pasarele

Koja je svrha ove pasarele, osim ako ne planiraju, otvoreni metro ispod nje??
Ahhhhhh, setio sam se.Ispod su pacovi i zmije

Sent from my HUAWEI MT7-TL10 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642004#p642004:3lram1dr je napisao(la):
vladanet » Sre Jul 24, 2019 1:33 pm[/url]":3lram1dr]Koja je svrha ove pasarele, osim ako ne planiraju, otvoreni metro ispod nje??
Ahhhhhh, setio sam se.Ispod su pacovi i zmije

Sent from my HUAWEI MT7-TL10 using Tapatalk

Pa verovatno da se neko ugradi pre nego sto se ukloni, a i pitanje je kad ce krenuti realizacija parka, pa samim tim i sklanjanje pasarele.
 
Plan za park je trenutno "u izradi" sudeći prema GISu, tako da će ta pasarela sigurno videti bar malo upotrebe pošto park sigurno neće skoro (s tim što i dalje ne vidim zašto ne bi samo išli preko nepostojećih šina, ali dobro valjda kad bude blato valja i ta pasarela)
 
Pa morali bi semafor da postave tu i naprave zebru, a trebalo bi i šine da se počupaju, ili barem stavi ona guma kao u BnV. Znaš li ti koliko je tu potrebno rada, sinhronizacije između raznih službi?!
 
Ta pasarela je predvidjena da bude turisticka atrakcija ( egzampler apsurdnosti) . Pandam Zaricevom mostu u parku na Uscu koji ce da bude na suvom :)
 
Inače ceo taj deo Dorćola je planiran za preoravanje. Trebalo bi da se ubaci kružni tok, drvoredi, biciklističke staze i normalnije ulice. Plan izlgeda prilično solidno (dostupan na GISu), a i pokazao sam ga nekim ljudima koji žive tu kojima se jako dopao, s obzirom na to da bi podrazumevao adekvatno uređenje Dunavske i okolnih ulica i postavljanje mobilijara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635104#p635104:3pzvsk4k je napisao(la):
solecar » 30 Јун 2019 11:04 pm[/url]":3pzvsk4k]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634990#p634990:3pzvsk4k je napisao(la):
ink » Ned Jun 30, 2019 2:35 pm[/url]":3pzvsk4k]Imam jedno pitanjce vezano za pasarele - da li negde na teritoriji Beograda postoji dobro locirana pasarela koju ljudi vole da koriste?
Kad smo već kod toga , dosta se koristi ona kod Steka (Deligradska - Gučevska).
Управо тако, а доста се користе и пасареле изнад аутопута у Новом Београду, између блокова 22 и 23 и блокова 28 и 29.
 
Upravo sam probao da otvorim GIS i videh da piše da neće raditi do 29. zbog održavanja. Iskopao sam slike koje sam slao ljudima, pa to mogu da priložim za sada. Prva slika je printscreen GISa gde se vidi područje za koje se radi Plan detaljne regulacije za linijski park, ostale 2 su isečci postojećeg plana za deo grada između linijskog parka i Cara Dušana koji već postoji. Koliko se sećam legende, ljubičasta linija su bici staze, zelene površine su, pa, zelene površine, a zelene tufne su drveće i drvoredi. Trebalo bi napomenuti da se ljubičasta linija poklapa sa crnom isprekidanom (granica plana) i da bici staza inače ide duž cele Dunavske, ali se ovde ne vidi na slici.


Pogledajte prilog 2

Delovi plana koje imam sačuvane u kompu:

Pogledajte prilog 1
 
Evo visinske slike od juče. Lepo se vidi da su bitumenizirali otprilike polovinu:
 
Popodne sam bio u zoni ove rekonstruisane pasarele , i mogu reći da je ljudi i te kako koriste. Nije sad da non stop prelaze , ali nije baš ni pustoš. Mahom je koriste starije osobe i roditelji sa decom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650862#p650862:p742iopo je napisao(la):
solecar » Uto Avg 20, 2019 8:36 pm[/url]":p742iopo]Popodne sam bio u zoni ove rekonstruisane pasarele , i mogu reći da je ljudi i te kako koriste. Nije sad da non stop prelaze , ali nije baš ni pustoš. Mahom je koriste starije osobe i roditelji sa decom.

Pa kako da ti kazem. Sta drugo da koriste kad jedino to i imaju?

Kad su bile one velike kise, u podvoznjacima je na dnu bila voda od poplave, sto naravno znaci da u nekom momentu ni kola nisu mogla da prodju(pogotovo onaj iz Dubrovacke), a to znaci da majke sa kolicima ne mogu tu da idu, nego kuda? Mozda preko pasarele koja se u to vreme obnavljala ili preko sina i blata da vuku kolica sa decom?

Kretenizam je da u danasnje vreme imas jedini slobodan trotoar do jednog naselja koji je cesto posle kise poplavljen, a majke sa decom, znam ih nekoliko koje zive tu ne mogu tako lako same da penju kolica uz pasarelu, a ni da ih vuku kroz blato preskacuci sine.

Nadam se sada ljudi razumeju potrebu postojanja normalnog prolaza do keja. Stariji ljudi koji se teze krecu, tipa partnera Ljiljane Smajlovic koji je u kolicima treba da "pogine u vodu" tokom kise, jer jedino tuda moze da prodje, a ovamo ga do Dunavske niko prebaciti nece, sa ili bez pasrele.
 
Pa kako da ti kažem , ovde je spominjano da pomenutu pasarelu koriste jedino ovi što vežbaju spasavanje (gorske službe) , a da stanovnici naselja uz reku idu preko šina. :)
 
Da, to sam ja rekao. Zaista je prelaz preko napuštenih šina najjednostavniji i najlakši za sve koji imaju problema sa usponima i stepenicama, ali niko ne želi da ga niveliše kako treba.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652264#p652264:qdlv1wcg je napisao(la):
solecar » Pet Avg 23, 2019 10:59 pm[/url]":qdlv1wcg]Pa kako da ti kažem , ovde je spominjano da pomenutu pasarelu koriste jedino ovi što vežbaju spasavanje (gorske službe) , a da stanovnici naselja uz reku idu preko šina. :)

Idu i oni koji mogu i oni koji moraju ;) jer drugog nacina za sada nema. Postoji zelja da se iznivelise prelaz preko sina, ali kapiram da se to nece desiti dok Zeleznice, koje su i dalje vlasnik sina, ne prodaju konacno to sve, pa se ne resi pitanje cije je sta, a do tada jos uvek dodje po koji voz, kargo doduse. To mi rece drug koji radi u Zeleznici, kome stanari pisu kad se neki vagon ostavi na prugi, pa oni ne mogu da prodju i onda njima Beokom salje prijave.

Sto ce reci, zeleznica zvanicno ne radi tu gde su sine, ali iz nekih razloga se i dalje koristi za nesto, sto otezava normalan prelazak gradjana, koji su i dalje osudjeni na pasarele i podvoznjake.
 
Ваљда Лука Београд има приступ прузи само са западне стране, па се на том месту вагони преусмеравају ка луци.

У плановима је нацртано да јој се отвори приступ са источне стране али то је само нацртано, па туда возови тешко могу да прођу док се не изгради. Опет, некако се не помиње да би лука наставила да се бави лучком делатношћу па је непотребно јој отварати нови приступ пругама. Углавном, стање је овако како је до даљњег.


 
Aj' stavi jednu sliku gde može da se vidi kako je bilo te 2004. , a kako je danas.
 
I ja bih voleo da vidim. Kapiram da je jedina razlika manji broj grafita na zgradama i veci broj plocica ispred ovih blokova zgrada.

Kada se sidje sa pasarele sa desne strane prema zgradama se vide velike rupe od plocica kojima je nekad bio prekriven ceo pristup zgradama. Inace, te plocice su one kunjinske pa kad padne sneg stanari koji tu zive imaju problema sa padanjem jer se one klizaju.
 
Па из Екапије су могли да поставе и цртеж пасареле који је објављен у јавној набавци. Ништа без нас из Беобилда, док ми то не објавимо. :wink:

Да, јавна набавка је објављена за „извођење радова на изградњи пасареле на Обреновачком путу (Савска магистрала) код „Темпа“ са израдом техничке документације.“


http://nabavke.beoland.com/images/nabav ... -83-19.pdf
http://nabavke.beoland.com/images/nabav ... _83-19.pdf

Основна дужина пасареле ће бити 40 метара (део изнад пута), а укупна 43,15 метара, ширина ће бити 4 метра, а висина 5 метара, и имаће један носећи стуб који ће бити на разделном зеленом појасу. Изградња пасареле је прва фаза, друга фаза је постављање настрешнице, а трећа фаза би била постављање лифта за особе са инвалидитетом.

Пасарела ће бити изграђена између Делта Моторса (салони и сервис бмв и мини возила) и Автонове Каб (салон и сервис цитроен возила) гледано са леве стране у правцу Обреновца и са друге стране између Темпа и Лидла.

Рок изградње пасареле и израда техничке документације је 360 календарских дана од дана увођења у посао.

На ортофото снимцима сам означио црвеним линијама где ће бити пасарела, а на задњем ортофото снимку, из техничке документације јавне набaвке, је приказан цртеж са тачним димензијама пасареле, степеништа, прилаза, катастарских парцела,...
Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Baš sam krenuo da razmišljam gde će tačno ići ta pasarela i da li će zbog nje ukinuti neki pešački prelaz.

Mogao bi neko ko tu često prolazi da napiše koliko će se ova pasarela koristiti da li je na dobrom mestu.
 
Пасарела ће ту да спашава животе буквално, више пута сам ту видео луд народ који претрчава са пешкирима на Аду и са цегерима у Темпо.. пре неки дан старија дебела жена и деда покушавају да пређу ту.. значиће много.
 
Vrh