Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Изгледа да сте заборавили (млађи се тога и не сећају) да се једно време, крајем деведесетих, наплаћивао паркинг код ВМА. То је радила једна приватна фирма, не сећем се више како се звала, а то су радили по одобрењу и договору са ВМА !
 
"krajem devedesetih" i nije neko relevantno vreme da bismo pričali o racionalnim odlukama. to je i dalje vreme krize i sankcija, daleko od uređenog društva i poretka. hm, ne bih dalje da izvlačim paralele sa sadašnjom odlukom o naplati parkinga... :/
 
inače, priznajem da nisam znao za tu naplatu krajem devedesetih...
 
Dakle,to je onaj parking izmedju VMA i ortopedske bolnice?S obzirom da je zabranjen parking u krugu ortopedske bolnice pretpostavljam da i posetioci ortopedske bolnice moraju da se tu parkiraju.

Ako se dobro secam pre 5-6 godina kada sam bio u ortopedskoj mislim da je i tada bila naplata parkinga i da je bila neka kucica za naplatu,samo nemam predstavu ko je bio nadlezan za naplatu.
 
vucko":1x895vbq je napisao(la):
Dakle,to je onaj parking izmedju VMA i ortopedske bolnice?


ne znam dal se razumemo. evo sad ću da pokušam da okačim skicu tog područja

 
Hvala na objasnjenju.Definitivno sam mislio na pogresni parking koji si obelezio strelicom ortopedija.
 
Hajde sada da malo razgovaramo o ovome i da povedemo diskusiju u smeru zaključka kako je moguće da biciklistička staza koja je kao takva zavedena u GIS Sekretarijata za saobraćaj služi i kao parkiralište za TAXI vozila na 10 parking mesta, a koje je takođe u nadležnosti Sekretarijata za saobraćaj.

yAbSj.jpg


Meni ovde ništa nije jasno.
 
A 150 метара даље, у Јурија Гагарина после ОМВ пумпе, је направљено такси стајалиште које већ годину и по стоји празно јер се и даље паркирају на том углу. Што не скину таблу и не отерају их тамо где су им направили није ми јасно.
Исто тако се паркирају на тротоару код Имо центра где је направљена трака за такси возила на коловозу за 10 аутомобила. Када будем опет у блоковима усликаћу.
 
Uostalom, za isto takvo stajalište apsolutno dovoljno mesta ima i u Jurija Gagarina kod Neptuna.
 
Isto tako se parkiraju ispred crkve sv marka iako imaju uredno stajaliste 5m odatle u bulevaru koje zvrlji prazno :bash:
 
Urbanistickli plan generalne regulacije mreze Javnih Garaza.NAzalost nema slike koja je bila na javnom uvidu ali tekstualno objasnise sve sto nas zanima.

http://www.savskivenac.rs/rasprava/text.pdf

Druga je stvar sto teksta nema sajtu urbanistickog zavoda ili grada Beograda vec jedne od gradskih opstina na ciji link ce naleteti 0.1% ljudi...
 
Vusko kakva je to garaza u bloku 44 postojeca nije u funkciji prema spisku neke lokacije za nove su ok ali nekse su totalno bezveze na prvi pogled nelogicne da su do sad pravili za 4 godine po dvije garaze dosad bi imali 4 nove garaze ali jeftinija je kanta boje :bash:
 
djole":rkxtrnud je napisao(la):
boca-ica":rkxtrnud je napisao(la):
To je prvi parking-garaža gde je korišćenje prvih 3O minuta besplatno
a svuda je ,, svaki započeti sat se naplacuje kao pun sat parkiranja,,

Nadam se da nije poslednji, da ce u svim otvoreno-zatvorenim gražama , primeniti isti princip VMA :kk:
što bi se bitno odrazilo na BG problematiku parkiranja.

naročito na ono ,,naše,,
samo sam stao na ,,dva minuta,,


Izvini, ali za 30 minuta na VMA ne možeš da uradiš ništa. Sa tog parkinga treba da se odpešači do zgrade VMA, da se u njoj snađeš i popneš na željeni sprat, uradiš šta treba i vratiš natrag do kola.

Jedina operacija koja bi po meni mogla da se izvrši u tako kratkom periodu je da se pokupi bolesnik koji izlazi iz bolnice i koji već spakovan čeka da neko dođe po njega. Sve ostalo: posete ili pregledi traju mnogo mnogo duže i parking će morati da se plaća.

Naplaćivati parking ispred bolnice, i to još na lokaciji van centra grada gde ima dovoljno parking mesta je čist bezobrazluk. Pa nije odlazak u bolnicu izlazak u bioskop ili u kafić - ljude samo muka može da natera da idu tamo. I onda ih još dočeka "ljubazna" gradska uprava koja im tu muku i naplati. Stvarno strašno. A istovremeno je odlazak u kafić u večernjim satima, recimo u ulicu Strahinjića Bana, što se parkiranja tiče - besplatan.

Inače, taj parking kod VMA je bio 90% završen još pre godinu i po dana i zvrjao je prazan dok se VMA nije nagodila s Gradom, umesto da su ga odmah dali na korišćenje ljudima koji tu dolaze.

Prošle nedelje sam bio na VMA na zakazanom pregledu poslepodne.
Sve sam uspeo da završim za manje od pola sata. Nisam znao za besplatnih prvih pola sata pa nisam ni žurio, otišao sam da platim parking i čovek mi reče da ako požurim, možda i stignem da ne platim.

Sa druge strane, npr. na KBC Bežaniska kosa (manja bolnica od VMA, ali na velikom prostoru) je jako teško naći parking mesto u krugu bolnice a ispred je jedan mali parking. Maltretiranje.

Meni je ovo na VMA-a sasvim OK. Kada se ne bi plaćalo, parkiranje bi izgledalo kao kod TC Piramida.
Ovako se znaju pravila i ograničenja, pa svako može na vreme da se organizuje kako mu odgovara.
Mislim da profit od naplate ovde nije bio primarni motiv.
 
direktor":25v511oi je napisao(la):
Vusko kakva je to garaza u bloku 44 postojeca nije u funkciji prema spisku neke lokacije za nove su ok ali nekse su totalno bezveze na prvi pogled nelogicne da su do sad pravili za 4 godine po dvije garaze dosad bi imali 4 nove garaze ali jeftinija je kanta boje :bash:


Kod pijace. Nikada nije završena, idavala se u razne svrhe (npr kao paintball teren).
 
У складу са наведеним, јавне гараже треба позиционирати тако да прате развој и потребе
саобраћајног система у целини. Простори велике атракције морају бити посебно
анализирани, а проблеми паркирања у њима морају се решавати кроз скуп међусобно
зависних корака. Значајно је поменути да се развојем капацитетног шинског система
(ЛРТ)
и побољшањем услуге постојећих подсистема јавног градског превоза путника може
умањити коришћење путничких аутомобила у поједине сврхе.То би условило мањи број
захтева за паркирањем возила што је посебно значајно како са аспеката заштите животне
средине тако и са аспекта генерисања простора за ту сврху (слика 12).

Један у низу корака ка дефинисању простора за паркирање возила представљао би и
позиционирање ''park and ride'' паркиралишта и то у зони коридора јавног градског
саобраћаја. То би, такође, уз добру политику цена и нивоа услуге јавног градско превоза
путника, утицало на умањење захтева за паркирањем у централним деловима града,
најугроженијим са тог аспекта.

double-facepalm.jpg
 
Pa sto je ne zavrse id*** sta cekaju :bash: a karta lrt linja nisi vidio :cool: :bash:
 
[box]Hajde sada da malo razgovaramo o ovome i da povedemo diskusiju u smeru zaključka kako je moguće da biciklistička staza koja je kao takva zavedena u GIS Sekretarijata za saobraćaj služi i kao parkiralište za TAXI vozila na 10 parking mesta, a koje je takođe u nadležnosti Sekretarijata za saobraćaj.[/box]
@jlaki
Ona fotka parkiranog taxi vozila na biciklističkoj stazi i delu trotoara je vrlo interesantna. Ali ako si već sve proverio u tom GIS Sekretarijata za saobraćaj, šta kaže na ovu vrstu izbora mesta za parkiranje saobraćajna iliti drumska inspekcija koja kontroliše taxi prevoz. Jel to može ili ne može. Znakom je valjda dozvoljen taj način parkiranja. Ili su tu prvo bili taksisti pa posle neko napravio biciklističku stazu , ili je stvar kompromisa ili nešto treće. Baš interesantno.
 
Prijavio sam komunalnoj inspekciji,ako mi u roku od mesec dana ne reše problem videću da prijavim i saobraćajnoj, a komunalnu možda upravnoj.
 
Mekbejn,to se stalno pozivaju na GUP i dokle god stoji LRT u njemu bice pominjan.

Steta je sto nisu stavili mapu sa garazama vec moras da citas tekst.Recimo mi se svidja 650 mesta podzemne garaze kod cvetka,to ce biti pun pogodak.Jedini problem je sto ce je graditi jednog lepog dana.
 
vucko":m1872xpj je napisao(la):
Mekbejn,to se stalno pozivaju na GUP i dokle god stoji LRT u njemu bice pominjan.

Steta je sto nisu stavili mapu sa garazama vec moras da citas tekst.Recimo mi se svidja 650 mesta podzemne garaze kod cvetka,to ce biti pun pogodak.Jedini problem je sto ce je graditi jednog lepog dana.
Периферне гараже би требало да буду приоритет. Ко год долази, у овом случају са "потеза 300" тај оставља аутомобил у тој гаражи, а даље иде метроом. Нема никакве потребе да гуши град.
 
relja":1s7j8qer je napisao(la):
Prošle nedelje sam bio na VMA na zakazanom pregledu poslepodne.
Sve sam uspeo da završim za manje od pola sata. Nisam znao za besplatnih prvih pola sata pa nisam ni žurio, otišao sam da platim parking i čovek mi reče da ako požurim, možda i stignem da ne platim.

Sa druge strane, npr. na KBC Bežaniska kosa (manja bolnica od VMA, ali na velikom prostoru) je jako teško naći parking mesto u krugu bolnice a ispred je jedan mali parking. Maltretiranje.

Meni je ovo na VMA-a sasvim OK. Kada se ne bi plaćalo, parkiranje bi izgledalo kao kod TC Piramida.
Ovako se znaju pravila i ograničenja, pa svako može na vreme da se organizuje kako mu odgovara.
Mislim da profit od naplate ovde nije bio primarni motiv.
Данас сам водио мајку на ВМА и укупно време које смо провели од проласка на рампи, паркинг место пронађено јако брзо, одлаза до зграде ВМА, па преглед код очног лекара на трећем спрату, па до апотеке (за дивно чудо није било гужве!), па до наплате паркинга је 42 минута (од 07:57 до 08:39).

Кад сам плаћао паркинг човек ми на благајни рече да сам дошао неких 10 минута раније, не би ми наплатио ! Значи да не гледају баш стриктно тих 30 минута, што је за похвалу.

Иначе цена паркирања за пун сат је 45,00 динара, са урачунатим ПДВ-ом. Места сад има колико хоћете, поготово на оном старом делу паркинга, није било попуњена ни трећина, и наравно паркинг и зеленило је чисто и уредно, за разлику од раније како је било. :kk:
 
Раније си имао паркиране на паркинг местима и оне који су се паркирали насред цесте, па изаћи, а не опалити некога ко се тако паркирао је била чиста мука. Осим ако ти није жао да мало огребеш браник, па добро ишчукаш тог који се тако паркирао и изађеш.
 
Naš mentalitet je fantastičan. Ljudi će radije parkirati na zelenoj površini ili nekog zagraditi nego platiti 50 dinara.

Pošto pratim košarku mogu da dam još jedan primer:
naša reprezentacija je igrala kvalifikacije za EP 2009 u Areni. Kompleti karata su se prodavali, a i pojedinačne karte bile oko 200 dinara. Za prvu utakmicu je prodato oko 12000 karata. Kada je javljeno da će biti besplatno, došlo je preko 20 000 ljudi, ulazilo se duže od sat vremena, ispred hale je ostalo još nekoliko hiljada ljudi.
Ja razumem da neko nema para, ali sam siguran da je bilo samo 50 dinara bar pola ljudi bi odustalo...

Sve u svemu, to za prvih pola sata besplatno apsolutno podržavam, poštenije je.
 
Да је било десет динара било би исто. Нема везе шта се дешава важно да је бесплатно. Пример јапанске трешње.
 
Vrh