Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765119#p765119:2akqt4md je napisao(la):
DusanBG » Уто Авг 11, 2020 2:47 pm[/url]":2akqt4md]Nije Dex, i ispred ulaza u ovu zgradu je plava zona sa satnim parkiranjem, okrenuta ka zanatskom centru. To je taman deo koji se vidi da nije na placu zgrade. Možda deluje kao zauzet parking ali nije. Ove dve strane iza i uz ovu novu stambenu zgradu su pak rezervisane, delom znakom, a delom ima čak i neki lanac.
U pravu si, više nije njihov parking i čak su sva parking mesta zona.. Hvala ti :kk:
 
Da se dopunim, evo zasto postoji problem za pesake:

IMG-3207.jpg

IMG-3680.jpg

IMG-2743.jpg
 
JKP „Parking servis” korisnicima nudi novu aplikaciju za plaćanje parkiranja i navođenje do najbližeg slobodnog parking mesta, saopštavaju iz ovog gradskog preduzeća. Aplikacija automatski locira u kojoj zoni se nalazi vozilo i korisniku omogućava da brzo, jednostavno i sigurno plati parkiranje slanjem SMS poruke, platnom karticom ili sredstvima koja je deponovao na samoj aplikaciji.

Novina je da se parkiranje u garažama sada može platiti elektronski, bez odlaska na blagajnu i kontakta sa inkasantima – jednostavnim skeniranjem kartice koju korisnici preuzimaju na ulasku u parkiralište i plaćanjem onlajn direktno iz aplikacije. Osim toga, kako je u Beogradu uveden e-Parking, informaciju o izdatim elektronskim dnevnim kartama, osim na sajtu, korisnici će dobijati i putem nove aplikacije. Dovoljno je da se registruju i „Parking servis” će im slati obaveštenje da li je za to vozilo izdata elektronska dnevna parking karta, kao i kada im ističe plaćeno vreme parkiranja.

Na aplikaciji postoji i mogućnost da korisnici uplate depozit od 200 do 2.000 dinara i tim sredstvima mogu da plaćaju sve usluge, bez provizije i dodatnih troškova. „Parking servis” je uveo i opciju da korisnici sa svoje platne kartice prebace iznose u vrednosti od 200 do 2.000 dinara u polje „depozit” u samoj aplikaciji i tim sredstvima mogu da plaćaju sve usluge, takođe bez dodatnih troškova. Plaćanje direktno sa plantih kartica je opcija, koju je „Parking servis” uveo pre svega za strance i korisnike koji ne mogu da plaćaju parkiranje putem mobilnih telefona, pošto nemaju telefon sa mrežom domaćeg operatera.

Zvaničnu aplikaciju „Parking servisa” za mobilne telefone korisnici mogu besplatno da preuzmu u „Google Play” i „App Store” prodavnicama, kao i skeniranjem QR koda na svim saobraćajnim znakovima u zonskom području parkiranja.

Svi koji žele da parkiraju bez kruženja u potrazi za slobodnim parking mestom i da plate sve usluge „Parking servisa” putem mobilnog telefona, mogu da instaliraju aplikaciju i koriste je za više vozila jednostavnim unosom registarskih oznaka. U cilju realizacije strategije „pametnog parkiranja” u Beogradu, „Parking servis” već godinama u svoje poslovanje implementira najnovija svetska dostignuća iz oblasti parkiranja. Aplikacija je samo jedan od koraka u okviru e-Parkinga, u skladu sa tendencijom digitalizovanja usluga komunalnih preduzeća i modernizacije poslovanja u okviru e-Uprave, a u skladu sa ekološkim principima, kaže se u saopštenju JKP „Parking servis”.

f5c0059bf77963f9f067de59ff6d396e_4069685452.jpg


734627a068e87ca70b8a71ba6a7e9bf0_1836444498.jpg


bff3fdf1dcc0bb4dfeceb704497545bd_1072826964.jpg


izvor: beograd.rs
 
Da li su pomenuli dodatnih 10-ak dinara koje se naplaćuje kao usluga banke za kartično plaćanje (tako nešto sam pročitao negde)?

Dok god ima mesta u garažama, ne treba mi ova aplikacija. Nije loše što su vračarske ulice sa senzorima na parking mestima pokrivene, ali uvek pre biram garažu nego da kružim i tražim mesto i blenem u telefon.
 
To za 10dinara kao ne naplacuje parking servis vec banka posto su u pitanju neke micro transakcije, mada pitanje je koliko je to istina.
 
Ovde kod mene na Lionu sve više crvenih zgrada na divljaka zatvara parkinge ispred svojih zgrada, trenutno tri oko mene, nadam se da će sve zgrade zatvoriti svoje. Starije zgrade ispred kojih ima mesta stavljaju oznake da iako javna, površina služi samo za njihove stanare. Na parkinzima koji nisu zatvoreni 70% su kola koja stoje parkirana nedeljam bez pomeranja, dovezena ko zna odakle tu. Moja zgrada je oklevala da zatvori svoj parking ali usled rasta ovih okolo, nadam se da ćemo to uraditi sa ili bez dozvole, pošto je ionako već haos, ovi dembelani ništa ne rešavaju. Ovi što su skoro zatvorili ka Šestoj mi kažu da su ljudi sa periferije parkirali i išli peške do grada, a da oni ispred svoje zgrade zbog toga nisu imali mesta. Zato daj lepo svi da zatvorimo, pa nek se pritisak nezadovoljstva poveća na nesposobnu gradsku vlast.
Slična stvar je i kod parkića. Moj stari investitor je napravio na svojoj parceli izmedju zgrada parkić ali javan, a vidim ovi novi pametni tipa Central Garden zatvaraju svoje parkiće eksluzivno samo za svoje stanare. Pa čekaj druže, neće da može da ti kod mene slobodno šetaš, a ja kod tebe popijem ogradu.
 
Град упорно игнорише да проблем недовољних паркинг места више није присутан само у центру, већ и по другим претежно стамбеним деловима града старије урбане матрице (Вождовац, Звездара, Врачар).
 
Извињавам се једном од омиљенијих делова града на изостављању :D
 
Ja sam iznad Olimpa u Volginoj ulici, kad god je lepo vreme (čitati - pola godine najmanje) potpuni je haos sa parkiranjem do ponoći... Pogotovo što u samu Volginu ne može da se uđe iz Milana Rakića od nabacanih automobila.

Na to se doda i školska godina i onda nema kuda da se prođe peške osim ulicom, a sve dvosmerne ulice su postale jednosmerne silom prilike.

Tokom policijskog časa sam prvi put video kako izgleda kraj bez ilegalno parkiranih automobila i shvatio da postoje jako široki trotoari..
 
http://www.politika.rs/scc/clanak/46143 ... parkiranje

Контролори ће и даље обављати већину послова из области контроле и наплате паркирања, али ће захваљујући систему „Око соколово”, неки од њих, који су по свим временским условима радили на градским улицама, сада бити распоређени на адекватна радна места унутар предузећа, док ће их на терену мењати модерна технологија.

Šta ti ljudi mogu da rade "unutar" preduzeća, tj. za šta su kvalifikovani?

Treba reći jasno i glasno da su ti ljudi postali višak i da moraju da traže posao negde drugde.
 
има начина да ти људи раде. Могу да контролишу у мањим улицама које не контролише ОС и слично.
 
Od 28 novih ulica koje su dodali za Oko sokolovo, broj ulica na NBG je 0. Šta je sa Bul. Maršala Tolbuhina, šta je sa Palmira Toljatija, šta je sa Jurija Gagarina (kineski TC)...Bitno da je u sistemu ulica 22. Oktobra. Ja ne znam da li sam na tom potezu jednom video nekoga ko je "bahato" parkirao.
 
Verovatno se glefaju prvenstveno ulice gde ide GSP.
U Jurija Gagarina problem je, ako ne grešim, samo preko puta 44.

Maršala Tolbuhina jeste carstvo nepropisno parkiranih, ali realno, tamo postoji samo jedna traka za saobraćaj i prolazi se bez problema.

Nije problem tamo samo potez gde je brza hrana, već deo od Megatrenda do Bul. Nikole Tesle gde se već godinama ljudi parkiraju regularno sa obe strane ulice.

Ta ulica je zrela za totalnu rekonstrukciju i novi režim, ali to je već posebna tema.
 
Slažem se, mada ima na spisku ulica koje videle nisu GSP, poput Lomine recimo. S druge strane u Tolbuhina stoji da se može proći, ali je problem što neretko vozila parkirana na kolovozu na potezu Caribic - Solunac blokiraju vozila parkirana na parkingu ili se neoprezno isparkiravaju ili izlete pešaci između vozila. Jedno od rešenja bi bilo da se ta ulica zonira i da se udari ograda na razdelnom ostrvu.

@astrodule sigurno bolje od mene znaš koliko je pre bilo načičkanih vozila recimo u Narodnih heroja kod Geneksa, pa od kako se zonirao taj potez, uvek može da se nađe mesto za parkiranje.

Što se tiče Palmira Toljatija, redovno se parkiraju ispred trafike kod Maksija iako prekoputa do Doma zdravlja postoji i zonirani parking i parking Doma zdravlja. Taj deo do semafora koji ima 2 trake u suštini ima jednu, kako zbog pametnjakovića koji upale sva 4 ispred trafike i Maksija, tako i zbog "gospode" taksista koji se parkiraju na semaforu jer zaboga nema mesta na Taksi stanici.
 
Sad kad ulete raznorazne Batice da ti objasne kako to nije tačno i da je realna slika ustvari skroz drukčija...
 
Da, u Palmira Toljatija kod Maksija uvek stane neko, i što je zanimljivo, tu često vidim i pauka. Ali to je jedini deo ulice gde je problem.

Caribic - Solunac, tu se ne zna ko pije, a ko plaća. Često su blokrianja i upravo zbog toga ja stanem kod Doma zdravlja (kod apoteke) na regularno parking mesto gde je uvek slobodno i prošetam 100m.

Kao što rekoh, za Maršala Tolbuhina (Goce Delčeva) od Bulevara Mihaila Pupina do Bulevara Nikole Tesle je potrebna potpuna rekonstrukcija trotoara i kolovoza i prilagođavanje trenutnoj situaciji, a to podrazumeva ukidanje zelenog ostrva koje nije zeleno i rešavanje parkinga od Megatrenda ka Jugi. Sa desne strane imamo dupli trotoar i jedino rešenje vidim u žrtvovanju pola trotoara i pravljenje kosih parkinga.
 
Slažem se 100%. I meni je uvek lakše da parkiram na obeleženo mesto i platim 30din ili koliko već i prošetam, nego da gubim vreme žickajući "besplatno parking mesto".

I za razdelno ostrvo mudro zboriš. To je više ostrvo nego što je zeleno.
 
astrodule":19645bez je napisao(la):
Kao što rekoh, za Maršala Tolbuhina (Goce Delčeva) od Bulevara Mihaila Pupina do Bulevara Nikole Tesle je potrebna potpuna rekonstrukcija trotoara i kolovoza i prilagođavanje trenutnoj situaciji, a to podrazumeva ukidanje zelenog ostrva koje nije zeleno i rešavanje parkinga od Megatrenda ka Jugi. Sa desne strane imamo dupli trotoar i jedino rešenje vidim u žrtvovanju pola trotoara i pravljenje kosih parkinga.
Misliš na rešenje kao kod Crkve svetog Dimitrija?
 
Tako nešto.

Od Palmira Toljatija do Klare Cetkin imamo kosa mesta sa desne strane skoro celom dužinom. Predlog bi bio da se to uradi do kraja ulice, ali bez seče drveća.

Celu levu traku pretvoriti u parking (paralelno parkiranje, kao i sada) i tako nam ostaje jedna široka traka. Realno dve trake nam ovde nisu potrebne.

goce-delceva-megatrend.jpg
goce-delceva-kod-kioska.jpg


Istu stvar je moguće uraditi i na suprotnoj strani.

Možda, ali možda je dovoljno i samo ozvaničiti sadašnje stanje gde imamo paralelno parkiranje sa obe strane kolovoza.

Ja bih uveo zonu celom dužinom, ali nisam upoznat kakvo je stanje sa slobodnim mestima unutar okolnih blokova.

Inače, zanimljivo je da je duž cele Maršala Tolbuhina (mislim na deo ka Pariske komune) očigledno prvobitnim projektom predviđen dupli trotoar sa obe strane ulice kao što je na ovim slikama. Naime, celom dužinom ide dupli drvored, ali trotoar prestaje da bude dupli negde kod Pošte u Pohorskoj, a na drugoj strani već kod Bulevara Mihaila Pupina. I dalje je moguće to uraditi, ali realno nema potrebe jer ti trotari nisu previše prometni, a ni biciklisti ne koriste mnogo tu deonicu.
 
Vrh