Šta je novo?

Park kod Ušća i Park prijateljstva "Oaza Novog Beograda"

A zaboravio si JK parkovi koga se više niko ni ne seca
Власт видим као контролора, а не извршиоца послова.
Да би контрола имала смисла мора да се одреди шта је чија одговорност и да не постоји монопол већ слободно тржиште
(имамо гомилу ЈКП а користи врло мало, а због монопола цена услуга је нереална и нико нема интереса да се тиме бави а последица је тренутно стање).
 
A kad vidim debile koji guraju kolica tuda, ili vode decu na biciklima. A tek ovi što šetaju po biciklističkoj stazi i psuju kada im zvoniš da se sklone.

mislim da samo ljudi ne znaju, jer ne upraznjavaju te aktivnosti.
posto redovno trcim u tom parku, nikada nisam setao tim stazama. ali realno setati samo pored keja je ultra dosadno u odnosu na ove dve trake, tako da ja bih bash voleo pesacku stazu koja preseca park
 
Screenshot (4059).png
 
Неко се дрзнуо да услика паркинг савезних органа :D
 

"Plan je da se za izgradnju nove zgrade Prirodnjačkog muzeja izdvoji 500 miliona u narednoj, odnosno 9,8 milijardi dinara u 2026."

Izgleda da planiraju da krenu s projektom. Da li ce da idu s onim resenjem koje je pobedilo na konkursu ranije ove godine? Sta ce da rade sa splavovima koji su dobili mesta za naredne 3 godine? Cini mi se da se oni ne uklapaju u to pobednicko resenje.
 
Nadam se da ce da odvoje i neku crkavicu makar za jednu ulicu u kragujevcu da srede a arsenal mogu samo da mastam. Kazem to apropo milijardi koje odu u ova sranja po beOgradu cisto izdrkavanje.
 
Nedelja, odeš da prošetaš od Zemunskog keja do Ušća i tek da ti nijedan minut u ovom gradu ne predstavlja uživanje, svi se non-stop sklanjaju i pomeraju sa šetališta jer konstantno prolaze oni - krmci koji se non-stop voze kolima stazom, tablice Kš, Ra (kao da je neka svadba u pitanju, ali na nju nikad ne stižu jer idu non-stop u krugovima, pa očigledno nije), svaki auto nepogrešivo dobar, sve mečke kao da su tek izašle iz salona, iste odevne kombinacije (čuveni ‘’beogradski’’ prsluk bez rukava). I znam da forum nije Beokom servis pa ništa ne postižem time što se ovde žalim, ali je stvarno postalo kriminalno
 
Problem je očigledno u dozvolama ko sme da uđe kolima na šetalište. Naročito sada kada je broj splavova / kućica iz SIVa postao ogroman, pa očigledno svi dobijaju dozvolu da mogu da uđu na šetalište, plus što vrv onaj čika kod rampe nije imun na mito.
 
Коначно. Ако се већ комфорније вози и паркира по дунавском кеју на Дорћолу, или савском код Бетон хале, што да се не вози и овде? Зашто би ово била једина отворена јавна површина у граду резервисана за пешаке? Доста је било повлашћених и изузетака.
 
Често се возило туда. Мислим да је грешка што хотел-сплав није усидрен на уређеном доку рукавца узводно од касарне речне флотиле, ем би био лепши призор у визури са тврђаве од нових коцкастих сплавова, ем би имали бољи приступ колима ту без уласка на узводни кеј.
 
Po originalnom projektu Jana Gela, šetalište uz reku je trebalo da bude samo za pešake (čak možda deking), a široke betonske staze koje spajaju šetalište sa Bulevarom Nikole Tesle za dostavu (pa dalje kolicima)
 
Po originalnom projektu Jana Gela, šetalište uz reku je trebalo da bude samo za pešake (čak možda deking), a široke betonske staze koje spajaju šetalište sa Bulevarom Nikole Tesle za dostavu (pa dalje kolicima)
Проблем је контрола рампе, и је како је осмишљено само снабдевање угоститељских сплавова и хотела на води.
Ја памтим пре 10ак година велики камион за смеће ЈКП Зеленила туда у пролазу.
 
Vrh