Šta je novo?

Pančevački most

Jel mi se učinilo ili se ,,nova,, pod greda na stubovima iskrivila - dobila nagib ?
Desna obala -pravac iz Bgd. ka Krnjaci u blizini onog puta što prolazi kroz đjubrište tj stovarište
Lako je naci jer svi stubovi u pravcu reke
nisu još dobili te pod grede vec stoje samo
prazne skele
Lepi se vidi prolaskom iz suprutnog pravca
Mozda je i opticka varka , koja mi se stalno dogadja pri gledanju iz vozila.
:sesir:
 
Jednom ću morati da se nakanim da snimim mini dokumentarac o okolini Pančevačkog mosta sa Beogradske strane. Neverovatno na šta liči sve to.
 
Без коментара.
 

Prilozi

  • pancevac.JPG
    pancevac.JPG
    680,1 KB · Pregleda: 2.998
Како може да буде готово нешто што још није ни почело да се гради?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795894#p795894:ljw2dmjl je napisao(la):
trialin » Pon Nov 23, 2020 6:47 pm[/url]":ljw2dmjl]Nek izdrži još malo do 2025 biće gotov most preko Ade

Most čije elemente podupiru radi ojačanja broji svoje poslednje minute, 2025. bi bilo 18 godina od kako je uradjen projekat za rekonstrukciju. Ne treba da čeka ni dana.

Zavoravismo kako se u Italiji uruši onaj nadvožnjak, a malo kasnije još jedan most.



A posmatram ove staje slike Pančevca, i dalje mi nije jasno kako je on izgledao u nekim periodima. Na nekim slikama se vidi kao da imaju dva čelična mosta jedan uz drugi odmah. Jedna je konstrukcija kakva i danas stoji. Predpostavljam da je to period posle drugog rata.?
 
To je regularno. Kada je sve prohodno, e onda počinjemo da se brinemo. :)

Inače, kopaju i sređuju dole kod okretnice 33,37,48,58 i 96. Liči da će biti prošireno parkiralište za buseve dok čekaju ili tako nešto. Snimak od jutros, brat na brzinu na'vatao.

2.jpg
1.jpg


Snimak odakle su izvučeni screenshot-ovi: https://streamable.com/i5yvt3
 
Aj da vidimo koliko će ovo pomoći u rešavanju gužvi na mostu:

Од недеље, 29.11.2020. године успоставља се нови режим саобраћаја на раскрсници улица Драгослава Срејовића и Панчевачког моста.

Новим режимом саобраћаја биће забрањено лево скретање на Панчевачки мост, на прилазу раскрсници из улице Драгослава Срејовића. Из овог разлога доћи ће и до корекцијe рада светлосне сигнализације на поменутој раскрсници и прерасподеле зеленог времена у корист саобраћајних токова који долазе са Панчевачког моста. На овај начин очекује се побољшање проточности саобраћаја и смањење саобраћајних гужви за возила која долазе са Панчевачког моста.

Препорука возачима је да услед успостављеног новог режима саобраћаја, користе кружни ток Богословија за укључење на Панчевачки мост или укључење преко петље из Булевара деспота Стефана.
 
Već je danas bilo zatvoreno to skretanje. Negde oko 13-14h sam prošao i nije moglo da se skrene jer je već bilo blokirano. Krug oko kružnog toka i na pančevački...
 
Šteta je što postoji semafor tu ali džabe kada nemamo makar taj frtalj UMP-a. Verujem da ćeo deo automobila i da ide u 29. novembra pa na petlju a deo će ići do Bogoslovije pa nazad na most u drugom smeru.
 
Pametan potez. Ne gubi se nikakva funkcionalnost a poboljšava se protok saobraćaja bez ikakvih infrastrukturnih intervencija. Ko od CZK Vlada Divljan ide na most, ne menja mu puno da li išao preko 29. ili preko Dragoslava Srejovića a "otpušiće" most barem malo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789659#p789659:h7gjz6bs je napisao(la):
stex_pb » Pon Nov 02, 2020 7:40 pm[/url]":h7gjz6bs]Ako je istina da se ruši jedna strana, znači saobraćaj će ići dvosmerno preko celog mosta jednom stranom ? Biće to opasno začepljenje. Nadam se da će lepo isplanirati ograničenja skretanja na ulazu na most koliko toliko da ubrzaju prolazak...

Još neko razmišlja kao ja. Skretanje u levo je umnogome otežavalo protok u toj raskrsnoci, pogoovu što je trajalo jako kratko.


Imam neku "viziju" da bi u slučaju odvijanja dvosmernog saobraćaja jednom stranom mosta, Ulicu Dragoslava Srejovića od Bogoslovije do Centra za Kulturu treba zatvoriti za "tranzitni" saobraćaj već je koristiti samo kao pristupni put za ulaz i izlaz na most. Svi koji iz Mitropolita petra idu ka Bogosloviji, da to urade kroz Despota Stefana i obrnuto.
 
Чини ми се да не сагледавате шире. То лево скретање јесте „зачепљавало“ улицу Д. Срејовића нагоре, али овим решењем ће чепове само померити – један ће бити код Центра за културу Влада Дивљан – та раскрсница је ионако проблематична (кад уселе ону зградурину поред, тек ће бити), а друга последица ће бити додатно зачепљавање кружног тока на Богословији.
Ово није решење, ово је само РЕДИСТРИБУЦИЈА ЧЕПОВА.
Код кружног тока на Богословији НЕ СМЕ БИТИ ПЕШАЧКИХ ПРЕЛАЗА. Уз друга саобраћајна решења, ово је алфа и омега.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=797590#p797590:2syghkdf je napisao(la):
NoLimit » 28 Nov 2020 10:34 pm[/url]":2syghkdf]Pametan potez. Ne gubi se nikakva funkcionalnost a poboljšava se protok saobraćaja bez ikakvih infrastrukturnih intervencija. Ko od CZK Vlada Divljan ide na most, ne menja mu puno da li išao preko 29. ili preko Dragoslava Srejovića a "otpušiće" most barem malo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=797827#p797827:30qzctod je napisao(la):
Srce ruke i lopata » pre 2 minuta[/url]":30qzctod]
Код кружног тока на Богословији НЕ СМЕ БИТИ ПЕШАЧКИХ ПРЕЛАЗА. Уз друга саобраћајна решења, ово је алфа и омега.

Ne sme, ali tako veliko presedačko mesto ne može biti bez veze Mije Kovačevića - okretnica stotki.

Kako to rešiti? Pasarelom/tunelom? Valjda smo shvatili do sada da vlasti sve osim crtanja fabrom po asfaltu, predstavlja ozbiljan poduhvat gde mora da se prođu dva predloga budžeta, dva tendera, tri ponude, četiri projekta da bi se nešto odradilo.
 
Тај кружни ток у будућности може да постане класична раскрсница са семафором.
 
...pa onda tajkunska firma, pa probijanje 14 rokova, fušerska izgradnja, rekonstrukcija novosagrađenog i čekanje izbora da se to svečano otvori...

A realno, koliko god da je taj pešački sporan on tu jednostavno MORA da bude jer drugog rešenja nema. Imamo primer Slavije, gde su pešački pomereni, a podzemni prolaz nije napravljen. Ljudi pretrčavaju, a gužva se i dalje stvara. Problem sa čepovima će se rešiti tek posle ozbiljnih arhitektonskih poduhvata kao što su Most Ada Huja , Vinča, Metro... do tada samo premeštanje čepova i pokušavanje da se bar malo ubrza.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=797827#p797827:1vgkteqy je napisao(la):
Srce ruke i lopata » Sun Nov 29, 2020 1:49 pm[/url]":1vgkteqy]Чини ми се да не сагледавате шире. То лево скретање јесте „зачепљавало“ улицу Д. Срејовића нагоре, али овим решењем ће чепове само померити – један ће бити код Центра за културу Влада Дивљан – та раскрсница је ионако проблематична (кад уселе ону зградурину поред, тек ће бити), а друга последица ће бити додатно зачепљавање кружног тока на Богословији.
Ово није решење, ово је само РЕДИСТРИБУЦИЈА ЧЕПОВА.
Код кружног тока на Богословији НЕ СМЕ БИТИ ПЕШАЧКИХ ПРЕЛАЗА. Уз друга саобраћајна решења, ово је алфа и омега.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=797590#p797590:1vgkteqy je napisao(la):
NoLimit » 28 Nov 2020 10:34 pm[/url]":1vgkteqy]Pametan potez. Ne gubi se nikakva funkcionalnost a poboljšava se protok saobraćaja bez ikakvih infrastrukturnih intervencija. Ko od CZK Vlada Divljan ide na most, ne menja mu puno da li išao preko 29. ili preko Dragoslava Srejovića a "otpušiće" most barem malo.

U pravu ste da je ovo samo redistribucija čepova, ali u ovom slučaju je to najbolja stvar koja može da se izvede džabe i odmah, bez projektovanja, tendera i godina čekanja. Pomerili smo opterećenja sa mesta gde je bilo kritično na mesto koje je loše, ali će ipak izneti taj kapacitet. Cilj ovoga je da se dobije u ciklusu semafora više vremena za odliv sa mosta. Nama je odliv problematičniji od uliva, tako da će ovo pomoći koliko toliko.

Kad bi se više u gradu primenjivala ovakva laka "krpljenja" kritičnih situacija, bilo bi nam bolje. Eno već 6 godina levo skretanje na Pupinov most ubija ceo Batajnički drum. Potrebno je samo neko da uzme kantu farbe i odvoji 2 trake za levo, jer jedna za pravo je ionako dovoljna, ali to se ne dešava. 20 minuta puta 5 dana u nedelji. 83 sata godišnje. Za deonicu koja se prolazi za minut bez tog čepa, a na kojoj se sada čeka po 20 u špicu. Jednom sam čekao i čitavih 35 minuta zbog tog levog skretanja. Ko će nama da vrati naše vreme.

Zato samo dajte ta krpljenja. Nek se radi ono što se može sa onim što je dostupno. Čekajući ta trajna rešenja prođe nam život.
 
Слажем се да треба почети од онога што је најбрже и најјефтиније, само је важно одмах наставити са припремом систематског решења. Опасно би било помислити да је ово решење свих проблема.
Што се тиче пешачких прелаза на Богословији, постојеће стање води потпуном колапсу, а после укидања левог скретања из Д. Срејовића на мост, биће знатно горе него сада. Да ли су тендери, концесије или нешто друго, ако хоће да се саобраћај убудуће одвија, нешто мора ту да замени пешачке, по мом мишљењу.

U pravu ste da je ovo samo redistribucija čepova, ali u ovom slučaju je to najbolja stvar koja može da se izvede džabe i odmah, bez projektovanja, tendera i godina čekanja. Pomerili smo opterećenja sa mesta gde je bilo kritično na mesto koje je loše, ali će ipak izneti taj kapacitet. Cilj ovoga je da se dobije u ciklusu semafora više vremena za odliv sa mosta. Nama je odliv problematičniji od uliva, tako da će ovo pomoći koliko toliko.

Kad bi se više u gradu primenjivala ovakva laka "krpljenja" kritičnih situacija, bilo bi nam bolje. Eno već 6 godina levo skretanje na Pupinov most ubija ceo Batajnički drum. Potrebno je samo neko da uzme kantu farbe i odvoji 2 trake za levo, jer jedna za pravo je ionako dovoljna, ali to se ne dešava. 20 minuta puta 5 dana u nedelji. 83 sata godišnje. Za deonicu koja se prolazi za minut bez tog čepa, a na kojoj se sada čeka po 20 u špicu. Jednom sam čekao i čitavih 35 minuta zbog tog levog skretanja. Ko će nama da vrati naše vreme.

Zato samo dajte ta krpljenja. Nek se radi ono što se može sa onim što je dostupno. Čekajući ta trajna rešenja prođe nam život.
 
Prošao sam danas pored Pančevca. Iscrtana je horizontalna signalizacija za dve trake pravo, postavljena i vertikalna, a pristupna traka je pregrađena bankinom
 
Moraće nešto da se smisli, ali ako na Slaviji nisu denivelisali pešake, čisto sumnjam da će kod Bogoslovije.

Podsetiću da je originalno rešenje bilo da saobraćajnica nakon prelaska Bulevara Despota Stefana preskoči Dragoslava Srejovića i Mije Kovačevića i direktno izbije na Severni bulevar. Ukrštanja bi bila denivelisana i kružni tok kod Bogoslovije više ne bi primao bilo kakav saobraćaj koji ide na most, već samo lokalni između Dragoslava Srejovića i Mije Kovačevića. Saobraćajnica treba da prođe iznad onih teniskih terena. Nominalno je to još uvek u planovima, ali je zamrla bilo kakva priča o tome. Jednog dana to treba samo izvući iz fioke kad je već sve isprojektovano i primeniti, ne treba ništa novo izmišljati.
 
Познат ми је тај план, слажем се да је најбоље применити већ предвиђено решење; овако остаје ово решење, које је „привремено“ већ једно 65 година, и ко зна колико још ће бити :)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=797928#p797928:bg4o1kwq je napisao(la):
NoLimit » 29 Nov 2020 06:15 pm[/url]":bg4o1kwq]Moraće nešto da se smisli, ali ako na Slaviji nisu denivelisali pešake, čisto sumnjam da će kod Bogoslovije.

Podsetiću da je originalno rešenje bilo da saobraćajnica nakon prelaska Bulevara Despota Stefana preskoči Dragoslava Srejovića i Mije Kovačevića i direktno izbije na Severni bulevar. Ukrštanja bi bila denivelisana i kružni tok kod Bogoslovije više ne bi primao bilo kakav saobraćaj koji ide na most, već samo lokalni između Dragoslava Srejovića i Mije Kovačevića. Saobraćajnica treba da prođe iznad onih teniskih terena. Nominalno je to još uvek u planovima, ali je zamrla bilo kakva priča o tome. Jednog dana to treba samo izvući iz fioke kad je već sve isprojektovano i primeniti, ne treba ništa novo izmišljati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=797849#p797849:1tbkfvjq je napisao(la):
Дошљак » 29 Nov 2020 02:37 pm[/url]":1tbkfvjq]Тај кружни ток у будућности може да постане класична раскрсница са семафором.
Sa nesagledivim posledicama po protočnost saobraćaja.
 
Зависи. И овако имамо семафор на сто метара од овог кружног тока. А отприлике ће Северни булевар изгубити излаз на кружни ток. Онда би сви семафори могли да синхронизују.
 
Vrh