Šta je novo?

Pančevački most

A prema aktuelnim najavama, koji će pre da se gradi? Ada huja ili Vinča? Jer koliko sam razumeo, oni samo čekaju da se napravi neki dodatni most preko Dunava pa će onda da se pozabave Pančevcem. Što je mislim ok. Samo da krenu nešto, negde...
 
Djilas je govorio da uradimo zemun borca i krece pancevac
Vesic sad govori evo cim zavrsimo ada huju krece pancevac a huju ce da picnemo 2020 ..
 
U stvari prvo teba Vinca da se uradi... opasni transporti kroz beogradske tunele.. bla bla za dve najvise tri godine ..prioritet..u sledecem mandatu...u stvari Pancevacki most jeste da ima preko 70 godina ali ga mi sada odrzavamo odlicno i bla bla..prvo fontana pa zicara pa jarbol pa tocak pa podzemne garaze pa prva metro linija od niotkuda do nigde... u stvari prioritet su nove kule u SA a gerelana rekonstrukcija pancevca neka saceka jos malo.
 
Strašno je koliko je Pančevac u lošem stanju. Kad non stop rade provere koliko koš može da izdrži. Bukvalno mu ispituju krajnje granice.
Mišljenje CIPa od pre par godina je da most nije za upotrebu!
 
Gde počinje Srbija - tu prestaje logika. Skoro svaki dan se uveram u to kroz razne situacije. Jel postoji još neka zemlja, osim naše, gde ovakav most može da se nazove bezbednim? Ja razumem da neko prima dobre pare da govori kako je bezbedan, to mi je jedino logično. Ostalo nije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580078#p580078:1uj4cq6p je napisao(la):
Blade » 08 Nov 2018 18:37[/url]":1uj4cq6p]Gde počinje Srbija - tu prestaje logika. Skoro svaki dan se uveram u to kroz razne situacije. Jel postoji još neka zemlja, osim naše, gde ovakav most može da se nazove bezbednim? Ja razumem da neko prima dobre pare da govori kako je bezbedan, to mi je jedino logično. Ostalo nije.

Углавном државе 150002154731254999-ог ешалона неозбиљних држава 15000-ог света као што смо ми и остали испрдци у ширем подручју :bash:
 
Bender Rodriguez":1y3kf4u8 je napisao(la):
Bez brige, Vujanić kaže da je sve u savršenom redu... :roll:

“Ako most ka Pančevu može da trpi dva voza istovremeno, od kojih svaki ima po 650 tona, onda sam sve rekao”, kaže Vujanić.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1431295

Koliko me iritira ovo kad neko zalazi u tuđe struke i kategorički nešto tvrdi u javnosti, a da pritom ne barata svim neophodnim znanjima. Ne sumnjam ja da on čovek zna sve i svašta. Ali to ''pa ako trpi voz, o čemu onda da pričamo - sve je ok'' je ono na nivou kako mali Perica zamišlja građevinarstvo... :roll: Pa to što ga trpi ne znači da situacija nije ozbiljna i da treba čekati da most da još veće i gore znakove raspadanja da bi se onda reagovalo. :bash: Što se pre krene u sanaciju i rekonstrukciju, to će posledice biti lakše a i troškovi manji.

Da ti si u pravu, ali samo ako je cilj manji trosak.
No sa ovakvom ekipom, mene uopste ne bi cudilo da se negde iza kulisa vec sprema prica o novom mostu, vecem, impozantnijem, pod povoljnim kreditom itd.


Neko je u temi pominjao guzve. Pa sta ako ce biti guzve? Jer necijih 30minuta bitnije od necijeg zivota?
Uostalom, zatr nisu bile guzve i kada je gradjen most na Adi i petlja Radnicka, pa se iz radnicke ka sajmu islo samo jednom trakom.

Alternativa postoji, Pupinov most.
Kome je daleko, na bus. Preko pancevca dok je u rekonstrukciji samo vozila javnog prevoza (koji bi morao biti dupliran) i vozila sa posebnom dozvolom.
Ostali, samo kasno uvece, nocu i rano ujutru.

Nije lako, nije jednostavno, gubi se komfornost... No izdrzali su i Novosadjani bez mosta par meseci, pa mozemo i mi bez pola mosta.
Bolje, nego da ostanemo i bez njega.

I sve to moze relativno brzo da se uradi. Ali NE sa Vesicem na celu grada, ma koliko se krio iza onog pacenika koji se potpisuje kao gradonacelnik!



Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Kako god, krajnje vreme da se po ovom pitanju nesto uradi je davno proslo. A sta je ovo sada, za to ime jos nije izmisljeno.
 
Za sve postoji rešenje. Naravno ako neko hoće da uradi nešto po tom pitanju, on pronađe i način.

Mnogi su na ovoj temi predložili razna validna i moguća rešenja, alternativne pravce, mostove (da se sačeka i izgradnja mosta na Adi huji i u VInči) pontone, trajakte, itd. Sa svima Vama se slažem i samo razmišljam o tome da most što pre počnu da sređuju, jer je zaista u užasnom stanju.

Problem imam samo sa trajektom, u toj meri da u postojećoj situaciji ne vidim na koji način to može da bude ok rešenje za nas koji u Beograd dolazimo iz Pančeva. Premalo je autobusa koji bi u toj situaciji morali veliki broj ljudi da dovezu do obale Dunava. Beovoz do Pančeva više ne saobraća, iako sada kada su sredstvima iz ruskog kredita izgradili drugi kolosek ima mnogo više smisla, nego pre kada je čekanje u stanicama dovodilo ko konstantnih kašnjenja vozova i po sat vremena. Naravno, mogu da izgrade neki ogroman parking (još troškova), pa da svi do tog dela dolazimo kolima.

Potpuna, valjana, rekonstrukcija može da se uradi i bez potpunog zatvaranja mosta, čak i samo sa zatvaranjem u noćnim satima. Ne treba izmišljati toplu vodu, jer su mnogi to radili pre nas, samo je potrebno naći nekog dovoljno sposobnog da to izvede.

Daću primer, iz ličnog iskustva, mosta koji je u roku od 8 godina 2 puta renoviran, tačnije jednom je urađena zamena voznih delova mosta, a u drugi put kompletna rekonstrukcija (noseći stubovi ili piloni, kablovi, delovi mosta, prilazni putevi, potpornih zidova, seizmičke nadgradnje, itd.). Most nije bio potpuno zatvoren — noću i ponekad u toku dana, i to isključivo vikendom.

Radi se o Lions Gate mostu koji spaja centar (Downtown) Vankuvera i Severni i Zapadni Vankuver. Viseći je most, ima tri trake (semafori regulišu saobraćaj u srednjoj traci u zavisnosti od gužve, kao u Kneza Miloša) sa trotoarima sa obe strane i dugačak je nešto manje od dva kilometra, a na nekim mestima je i do 60 metara visine iznad nivoa mora. To je inače jedini most koji spaja ove delove grada, alternativni je mnogo dalje nego što je u slučaju Pančevca Pupinov most, a seabus koji spava dve obale saobraća na svakih pola sata, što za mnoge nije validna opcija, iako je gradski saobraćaj gotovo savršeno ukljopljen.

Radnici su danju obavljali radove koji nisu uticali na protok saobraćaja na mostu, a noću su čitave delove mosta, od spojnica do spojnica spuštali na barže koje su stojale na vodi i do jutra su već novi deo spojili tako da most može u 6 ujutru ponovo da se otvori. Na tim novopostavljenim sektorima jedino nije bio urađen završni sloj asfalta, ali to nije uticalo na saobraćaj.

Post mi je već poprilično dug, ali evo dva linka, sa slikama koji pokazuju više detalja o tome:

2001 — https://nvma.ca/building-vancouver-icon ... bridge-13/
2008 — https://www.americanbridge.net/featured ... ilitation/

Jasno mi je da mi nismo Kanađani, da možda nemamo toliko novca, da naše političare ne zanima ono što je u interesu građana (zatvoriše ceo put zbog jednog nadvožnjaka prošle godine), da ih boli uvo da rade noću kad niko to ne može da vidi, da je sigurno rekonstrukcija Pančevca zahtevnija od ovog mosta, jer ima po dve razdvojene trake za oba pravca, dva pružna koloseka, više potpornih stubova, itd.

Samo hoću da kažem da nam ne treba, bolji, veći, brži, istorijski most, nego samo noviji i to što pre.
 
Bg voz do panceva zatvaranje polovine mosta
Druga polovina samo za buseve i hitne sluzbe
 
Ево 5-6 ЗГОПоваца нешто ради на левом колосеку.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584351#p584351:e3wbqgco je napisao(la):
direktor » Tue Nov 27, 2018 4:29 pm[/url]":e3wbqgco]Bg voz do panceva zatvaranje polovine mosta
Druga polovina samo za buseve i hitne sluzbe

Vidim ja da ćemo se mi ipak svađati :lol: :lol: :lol:
 
More Direktore ne gazi oranje! :D Pančevcu fali još jedna traka, verujem da nije izvodljivo ali bi mu dobro došla jedna žuta traka. Ida se na strani starog grada reši malo saobraćaj još nekim kružnim tokom i još jednom denivelacijom. za oba ima mesta. Debilno mi je stavljati semafor odmah nakon mosta, ovo je slučaj i sa brankovim mostom. i kod oba ima mesta da se ovo izmeni, brankov bi na nbg strani mogao da dobije prvo denivelisanu, a kod ušća i kružni tok. i da se semafor kod APR-a ukine potpuno, a da se podzemni prolaz preuredi da bude dostupan i osobama sa invaliditetom i već bi bilo lakše. posle ostaje zelenjak kao problematično mesto, ali i tamo bi moglo da se deniveliše ako budu rušili i vršili prenamenu okretnice autobusa.
 
Odmah bi trebalo uvesti žutu traku na pančevcu jer je vreme prelaska Brankovog Mosta sa žutom trakom mnogo manje. Pošto nema neke alternative za Pančevački Most ova situacija sa rekontrukcijom bi se mogla dobro iskoristiti kao ekseriment za masovnu upotrebu javnog prevoza. Treba napraviti 2-3 masivne linije sa puno polazaka i sigurno će se pola ljudi koji sada idu automobilom okrenuti javnom prevozu ako ne budu velike gužve i usluga bude bolja nego na trenutnim linijama.
 
"На Панчевачком мосту је офарбана конструкција моста испод прагова, постављају се нови прагови, нове шине и контра шине, али се враћају старе, зарђале металне плоче између колосека и коловоза. Нису чак ни офарбане.
"
izvor.Gagijeva zeleznica
 
Vrh