Šta je novo?

Održavanje vozila

Ovlasceni uvoznik DAF vozila za Srbiju su Braca Crnomarkovic, odnosno DAF Srbija. Lasta je uvoznik i serviser za Berkhof koji vise ne postoji, ali mislim da su preuzeli ceo VDL koncern. Solaris Srbija je glavni za garanciju, oni prosledjuju vozilo u DAF Srbija ako je problem do motora, ako ne, vozilo ide u Pancevo u Autoremont Pivasevic sa kojim Solaris Srbija saradjuje.
 
Sad prvi put čujem ovo za Pančevo, koja je onda firma koja se vodi kao ovlašćeni serviser i distributer delova? Mislim da je neka SDT grupa u pitanju, takođe se pojavljuje i firma Solaris Bus & Coach Serbia, registrovana na Novom Beogradu?
 
Solaris Srbija je glavni uvoznik, samo sto iznajmljuju prostor u Pancevu za servis.
 
Felix55":2fqpmnff je napisao(la):
Snimak SOLARIS-a na Ceraku 14. decembra, na liniji 23, garažni broj 3102.
Kakva je vaša procena - početak požara u motornom delu, ili pregrejan motor, ili nešto treće?

Da nije u pitanju GSP, čudio bih se otkud takvi problemi na relativno novom vozilu, ali ovako...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cvyVE5J3dVA[/youtube]

Curi dole ispod motora, definitivno se aktivirao sistem za gašenje pozara u motornom prostoru.
Bilo je par slučajeva.
 
Felix55":13jgxj7f je napisao(la):
Snimak SOLARIS-a na Ceraku 14. decembra, na liniji 23, garažni broj 3102.
Kakva je vaša procena - početak požara u motornom delu, ili pregrejan motor, ili nešto treće?

Da nije u pitanju GSP, čudio bih se otkud takvi problemi na relativno novom vozilu, ali ovako...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cvyVE5J3dVA[/youtube]
Да није једноставно прокувао?
 
Meni deluje kao da je puklo neko crevo i da rashladna tecnost curi po motoru, deo se slio a deo je ispario i otuda beo dim...
 
Pre Bozica zovu ljudi kojima je moj zet 20 dana ranije menjao hladnjak.
Vracali se iz crne gore, pukla im cevka od kamena dignutog tockom sa puta i dolivali vodu.
Posto je po brdima i planinama Cg i Sr bilo izrazito hladno, zamrzlo u hladnjaku, jer je grejanje sasvim dovoljno temperature odnosilo da kroz hladnjak nije bilo cirkulacije. Niti se mesala voda i antifriz u sistemu.
Dosli su tako do Beograda, bez znacajnijeg dizanja temperature, a u hladnjaku je bio totalni led.

Tako da nemojte se cuditi, svasta moze da se desi.

U svakom slucaju, ovo na snimku vise lici na isparavanje nego na dim od paljevine.
 
Решење за проблеме је увођење много строже контроле квалитета у погонима кад је реч о одржавању, свака гумица да буде у милиметар на месту, сваки вар да буде најболљи, и неће им се кварити колико год да су стари
 
I posle im ti daj nov bus...
Danas sam bio u Ik218m, bus ne moze imati vise od godinu i 8,9 meseci ladno ima 291.000km, ne znam sta su mu radili ovaj period, pa da ima toliku kilometrazu...
 
becks89":3e8cxvgf je napisao(la):
I posle im ti daj nov bus...
Danas sam bio u Ik218m, bus ne moze imati vise od godinu i 8,9 meseci ladno ima 291.000km, ne znam sta su mu radili ovaj period, pa da ima toliku kilometrazu...
Beck, trese te groznica??? ;) :D

Kako sta su mu radili? Pa vozili su ga, najcesce 18-20 sati dnevno, znas valjda.
 
Brale godinu i 8 meseci i 291.000km, ja u cudu i danas :D Pola te serije nema preko 170.000 ovaj skoro pa duplo, cak neki godinu dana mladji nemaju tu kilometrazu :D
I sto je najgore, neko vreme je bio na servisu posle udesa, nesto smo merili da bi imao oko 330.000 da je radio i taj period, grubo racunato za 6 godinama bi tukao milionce, sto je preterano za jedno vozilo...
 
Haha, ti bas u cudu, a? :D

Sta mislis koliko tek imaju 'dugoprugasi' koji rade Bgd - Bec ili Bgd - Prag i slicno :D ;)
Ja se isto tako svojevremeno cudio kada mi zet pricao da im dosao u servis 4 godine star bus koji je imao skoro 800.000km na satu !!?
Jos lik koji ga je kupio prezadovoljan jer ga je nabavio preko veze u neoplanu pa 'zna sta je kupio' :D
 
Ma jok, onisu imuni na lovu :D

Pa imas na netu o tuzbama i presudama protiv mercedesa, zbog mita i korupcije.
Mislim da su u SAD na neku prilicno veliku cifru, koju su bez pogovora platili.
E sad mozemo samo da nagadjamo kolike pare su zaradili na tim namestenim poslovima, kad tako 'lagano' placaju tolike kazne.
Naravno da 'niko' nije zavrsio u apsu, jer liberalni kapitalizam je sistem u kome vlada kapital, a ne vlade drzava. ;)
 
laki72":2zhax9kg je napisao(la):
Haha, ti bas u cudu, a? :D

Sta mislis koliko tek imaju 'dugoprugasi' koji rade Bgd - Bec ili Bgd - Prag i slicno :D ;)
Ja se isto tako svojevremeno cudio kada mi zet pricao da im dosao u servis 4 godine star bus koji je imao skoro 800.000km na satu !!?
Jos lik koji ga je kupio prezadovoljan jer ga je nabavio preko veze u neoplanu pa 'zna sta je kupio' :D
Pa ne prelazi sa gradskim vozilom tu kilometrazu, nenormalno je da gradsko vozilo prelazi po 600-700km dnevno, nenormalno je da se ne gase vozila po 22h.
Turisticka vozila i jesu predvidjena da predjes po par miliona sa njim i da to radi, naravno uz odrzavanje odgovarajuce. Ova kilometraza je preterana za gradsko i jos niskopodno vozilo.
Nema tu nista preko veze, svi ti proizvodjaci Setra, Neoplan, VDL imaju prodaju polovnih vozila koja su im vracena iz bilo kog razloga, bila to zamena za novije vozilo ili vracanje sa lizinga ili bilo koji drugi razlog, ta vozila se servisiraju i prodaju kao polovna, masa nasih prevoznika redovno kupuju ta vozila jer suu proverena, nisu od tamo nekog, vec stoji neka ozbiljna firma iza njih i sigurno ces dobiti ispravno vozilo za rad.
 
becks89":318z9ol9 je napisao(la):
Brale godinu i 8 meseci i 291.000km, ja u cudu i danas :D Pola te serije nema preko 170.000 ovaj skoro pa duplo, cak neki godinu dana mladji nemaju tu kilometrazu :D
I sto je najgore, neko vreme je bio na servisu posle udesa, nesto smo merili da bi imao oko 330.000 da je radio i taj period, grubo racunato za 6 godinama bi tukao milionce, sto je preterano za jedno vozilo...
А можда му километар сат мери 1 километар као 1,5 километар или чак 2. И то је могуће, а возаче мрзи да то пријаве као квар.
 
Nije kvar...
Autobus radi na 3/611,prelazi 600 km dnevno 7 dana u nedelji,pa racunajte...
Inace,on nije radio neka dobra 3 meseca,sto zbog jednog sudara i pucanja stakla na autoputu,a i prvi je nagurao kilometrazu za veliki servis i zatekao GSP malo nespremnim.I dok je raspisan tender za devole za veliki servis,proslo 2 meseca...
 
Vrh