Šta je novo?

Održavanje vozila

Hahahahhahahahahahahahaha, pa pazi, krči svaki put, ima 2 opcije ili ne stiska kvačilo do kraja(što sumnjam, jer valjda bi skapirao da "lakše" ide kad stisne do kraja) ili to kvačilo koje stiska ne odvaja kako valja, e sad ima ovde ovih sa diplomama pa nek to sa teorijske strane objasne... A duplo kvačilo, ako se dobro sećam ovi naši pajseri su krenuli da ih ugrađuju kasnije tek tamo neke 99/00te godine, nisam siguran...
 
Otpalo :D
10360849_869885446359417_4969757696299260180_n.jpg


10360244_869885269692768_3852035621363230055_n.jpg


Ne isključuje ga za garažu, jer mu firma ne plaća za isključivanje već samo koliko je odradio na liniji, bravo za genijalnost i jednog i drugih! :roll:
 
Ovo su sitnice u odnosu na ono sto sledi u narednom periodu :)
za pocetak da pocnemo od odrzavanja i glupih propisa, pa idemo na gore do tih strucnjaka :)
 
Biće malo o tome ko upravlja firmom, ko su šefovi u istoj, gde su to stekli te diplome i sl ;) Pa će biti kome odgovara ovakvo stanje i sl. Samo polako ;)
 
Samo udri becks po neradnicima
 
A koja je razlika u tome što lasti fali taj ceo deo, a na svakom GSP autobusu nijedno to svetlo ne radi ??
 
Nemaju krpu, imaju jednu krpu za brisanje poda, stakala, instrument table i vozila, sećaš se?
 
Nemojte pogresno da me shvatite, ali kakva su personalna resenja, organizacija, finansiranje, javasluk...
Dobro je da idu i ovakvi :-(

Bojim se da ce situacija biti sve gora, a o sledecoj jeseni i zimi ne smem ni da razmisljam...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Mislim da je posledica toga ovakvo stanje autobusa. To ostavljanje masnih otisaka prstiju i saka po autobusima je najveci pokazatelj da je preduzece u raspadu i da je odnos radnika prema poslu los (ne svih naravno). Druga prica je kada vi vidite oprano i cisto vozilo koje nema ispravnu signalizaciju, to je losa finansijska situacija.
 
Jeste mare, samo ako radnik nema pucvala ni ruke da obrise, ako su motori dotrajali pa su masni i prljavi i bljuju ulje na sve strane, ako nema hemije za pranje motora...
Onda se sve to ipak svodi na finansije i los menadzment, zar ne?



Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Може масне руке и о комбинезон да обрише, а не о возило. Прво на шта помислим кад видим отиске по Соларису је како бих им слатко одсекао те прсте!
 
laki72":2xgfyy2x je napisao(la):
Jeste mare, samo ako radnik nema pucvala ni ruke da obrise, ako su motori dotrajali pa su masni i prljavi i bljuju ulje na sve strane, ako nema hemije za pranje motora...
Onda se sve to ipak svodi na finansije i los menadzment, zar ne?
Kada se motor sredi ili sta god, pretpostavljam da se zatvori poklopac, nakon cega majstor moze da opere ruke, pa da uzme krpu i vodu i da opere ono sto je zaprljano. Ako nema ni krpu ni vodu, a kombinezoni se ne peru, prijavljuje se poslodavac za nehumane radne uslove.
 
direktor":2vrfgcxa je napisao(la):
Za koliko minuta Japanci čiste voz?
IZVOR: TANJUG
Tokio -- Japanski vozovi, shinkansen, čuveni su po svojoj brzini, ali malo ljudi zna da su i njihovi čistači podjednako brzi.

http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... _id=862742


znaci dovesti japance

Trebalo bi nama 7 000 000 Japanaca, za svakog po jedan. On da radi, mi da uzivamo.
 
marrecar":1sm4mdcu je napisao(la):
laki72":1sm4mdcu je napisao(la):
Jeste mare, samo ako radnik nema pucvala ni ruke da obrise, ako su motori dotrajali pa su masni i prljavi i bljuju ulje na sve strane, ako nema hemije za pranje motora...
Onda se sve to ipak svodi na finansije i los menadzment, zar ne?
Kada se motor sredi ili sta god, pretpostavljam da se zatvori poklopac, nakon cega majstor moze da opere ruke, pa da uzme krpu i vodu i da opere ono sto je zaprljano. Ako nema ni krpu ni vodu, a kombinezoni se ne peru, prijavljuje se poslodavac za nehumane radne uslove.

Cek bre mare, jel ti mene zaje*******avas? :D
U zemlji gde je gradska PRIVREMENA vlast, okrenula gotovo sve naglavce, a zakonski gledano je smela samo da servisira funkcionisanje grada???
U takvoj zemlji da pise prijavu?
Jel da pisem ja prijavu sto sam u maju imao ostvarenih 230 sati na poslu, a bice mi placeno 176?

Koga bre briga i za to sto nema delova, ni pucvala, ni hemije, ni tople vode, sto gore busevi, sto se krade gorivo, sto ljudi (opravdano ili ne-nebitno) ne placaju, sto smo potpisali kapitulaciju na delu svoje teritorije (iako je u to vreme to bio prestup za koji je predvidjana 'jako ozbiljna' kazna), sto je upitna diploma cetvrtine ako ne i trecine vlastodrzaca proslih ili sadasnjih, sto su udruzenja poslodavaca zamenila udruzenja privrednika, a privrednike zamenili trange-frange muljatori... (!?)
I ti bi sad da on (mehanicar GSP-a) pise prijavu protiv poslodavca zato sto nema pucval i vodu???


Dokle god partije dele rukovodeca mesta kao 'izborni (ratni) plen' svojim poslusnicima od toga nema nista moj mare...
U prevodu u Srbiji jos dugo od toga nema nista !

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Kosmaj RULES!
202.jpg


498.jpg


Elem, napisao sam 13 mejlova direkciji, GSPu, Maselu da se popravi reklama na 448, pošto gospoda neće da je poprave, delovi koji su otpali i visili su skinuti i stavljeni u kabinu, pa kad gospodi padne na pamet da upristoje reklamu nek' lepe, naravno ako u međuvremenu ovi u garaži ne iskoriste trake sa reklame za brisanje nekog dela autobusa... Razlog je bezbednost, trake koje mlate na prikolici u ogledalu deluju nezgodno i ne možete biti sigurni radi li se o poklopcu ili delovima reklame, takođe i vozači se plaše jer ne znaju šta visi, da nije neki lim ili nešto, kako niko nebi imao problema lepo sam odlepio trake, zamotao i spakovao, pa ako nekad nekom padne na pamet da uzme da sredi reklamu sve ga čeka :)
 
Vrh