Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387883#p387883:1ozbv657 je napisao(la):
Somi303 » 25 May 2016 02:56 pm[/url]":1ozbv657]
Општина је упозната са проблемом па ће Штрабаг врвтно добити фактуру на крају радова :D

Jeste, ko sto je vlasnik stovarista u Kaludjerici dobio fakturu za smederevac gde prolazi sleperima od 50+t na delu gde nije dozvoljeno preko 3.5t, put je ko paukova mreza od pukotina :violina:

Nego, primetio sam da ne nose one cirade preko sljunka, mozda ih za to treba juriti ako nista, da ne rasipaju po putu, automobilima koji voze iza njih itd.
 
Ma opusteno zakrpice ga , kao i Bulevar Kralja Aleksandra na dedinju kad su Gradili Americku Ambasadu , jedan od kvalitetnijih bulevara u Beogradu gde je bio ravan kao pista iako se ko zna koliko nije ulagalo u njega vise od 10 godina, dokrecili ga radovi na izgradnji Amercke Ambasade :( posle su ga samo pokrpili ali propada katastrofalnom brzinom i dalje.
 
Раде Војводе Миленка и између Кнеза Милоша и Ресавске.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387991#p387991:1344gt9y je napisao(la):
veb983 » 26 Мај 2016 07:34 am[/url]":1344gt9y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387883#p387883:1344gt9y je napisao(la):
Somi303 » 25 May 2016 02:56 pm[/url]":1344gt9y]
Општина је упозната са проблемом па ће Штрабаг врвтно добити фактуру на крају радова :D

Jeste, ko sto je vlasnik stovarista u Kaludjerici dobio fakturu za smederevac gde prolazi sleperima od 50+t na delu gde nije dozvoljeno preko 3.5t, put je ko paukova mreza od pukotina :violina:

Nego, primetio sam da ne nose one cirade preko sljunka, mozda ih za to treba juriti ako nista, da ne rasipaju po putu, automobilima koji voze iza njih itd.

Тешко да ће Штрабаг да добије рачун за штету јер се закон не крши. Они са том тонажом возе званичним регионалним путем и то им је законски дозвољено. Нису они криви што конкретан "регионални" пут не испуњава минималне техничке карактеристике за један регионални пут, као што је носивост на пример.
 
A oni su malcice pretovarili kamijone treba samo jedan znak od 10 t postaviti
Ako nista drugo napenaliti ih sa ikeom po novinama
A onda moze i izvodjaca da put nije uradjen adekvatno
Plus blokada traktorima
A prije svega zvati saob policiju
 
Директоре, плусићћћ укњижен.
А шта мислиш да ли неко сме од ових ткз. новинара из мање-више жуте штампе да напише нешто против Икеје, пошто је она малте не, сад на неком државном нивоЈу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388343#p388343:yl673dp5 je napisao(la):
Гага » Sub Maj 28, 2016 2:41 am[/url]":yl673dp5]Директоре, плусићћћ укњижен.
А шта мислиш да ли неко сме од ових ткз. новинара из мање-више жуте штампе да напише нешто против Икеје, пошто је она малте не, сад на неком државном нивоЈу.

naravno da nece s obzirom da ako je pljunu pljunuce sve politicare jer su svi obecavali da ce joj omoguciti izgradnju ali samo je jedan to sproveo u delo a svi znamo ko je .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388408#p388408:2b6d5t6b je napisao(la):
KartmenBG » Sub Maj 28, 2016 4:16 pm[/url]":2b6d5t6b]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388343#p388343:2b6d5t6b je napisao(la):
Гага » Sub Maj 28, 2016 2:41 am[/url]":2b6d5t6b]Директоре, плусићћћ укњижен.
А шта мислиш да ли неко сме од ових ткз. новинара из мање-више жуте штампе да напише нешто против Икеје, пошто је она малте не, сад на неком државном нивоЈу.

naravno da nece s obzirom da ako je pljunu pljunuce sve politicare jer su svi obecavali da ce joj omoguciti izgradnju i da ce je dovesti ali samo je jednom to poslo za rukom , a znamo svi i ko se pohvalio
 
Не уништавају пут камиони који раде за Икеу, него ови што раде наплатну рампу код Врчина.
 
Нема везе са "Београд путем" јер је у питању подизвођач "BAUWASEN"-a а са друге стране и има, јер Београд пут има само два калдрмара и то им је изговор зашто је у БГ-у све мање калдрме и зашто је својевремено Тадеуша патосирана асфалтом где му место није.

Мајстори „коцкари” – занатлије у изумирању

​Постављање гранитних коцки у Грочанској чаршији приводи се крају, а посао обавља осмочлана екипа заљубљеника у овај занат. – Због тежине посла све је мање заинтересованих, па се у Грађевинској школи у последњих десет година није уписао ниједан ученик за овај смер

majstori-kockari.jpg


При крају је уређење Грочанске чаршије. Постављене су и последње коцке у обновљеној калдрми и очекује се да ће ускоро бити завршени и сви фини радови како би чаршија, после неколико месеци обнове, поново синула. Дане на уређењу ове улице провели су мајстори „коцкари”. Овим занатом постављања коцки у последње време бави се све мање мајстора. У Грађевинској школи у Београду која једина школује тај кадар, већ десет година није уписан ниједан ученик за звање такозваног подополагача, а и „Београд пут” има само једног јединог школованог мајстора који се бави овим послом.

Срећа је да још има ентузијаста којима је посао уклапања коцки не само занимање, већ и љубав. Међу њима је осмочлана екипа која од априла враћа изглед Грочанској чаршији. Овај тим заљубљеника чине момци из Краљева, Владичиног Хана и Новог Брда. Многи од њих су пореклом са Косова и Метохије.

Посао није лак, што је изгледа и разлог зашто је све мање заинтересованих. Углавном се ради у клечећем ставу. Од мокрог песка и дугог чучања, страдају колена, а од погрбљеног положаја боле и кичма и ноге.

– Можда је теже психички него физички. Ниједна коцка није истих димензија, разликују се у величини чак и по неколико центиметара, а морају да се уклапају тако да на крају завршеног посла све изгледа складно и ниједна не штрчи – објашњава Срећко Симић, двадесетшестогодишњи мајстор и подизвођач радова.

Пре слагања коцки потребно је урадити припрему терена, због чега посао и траје дуже.

– Прво се насипа груби туцаник, а преко њега ситнији. Онда се све то фино „испегла” ваљком и тек преко тога се поставља песак који мора да буде што чвршћи да би временом коцке налегле. Оне се постављају уз помоћ дрвених модли. Пошто све иде споро, „пројектовао” сам металну конструкцију која нам је олакшала и убрзала рад. Јер, коцка се поставља традиционално полукружно пошто се тако осигурава чврстина подлоге – каже Симић.

Ова врста подлоге је, како кажу саобраћајни стручњаци, „вечна”. Трпи екстремне температуре и терет, па и дан-данас у престоници још има веома прометних улица које су покривене коцком.

Посао је доста захтеван и пипав. За дан се дрвеним шаблоном може поставити само тридесетак квадрата, а овим металним мајстори су успели да постигну и својеврстан рекорд – гранитним коцкама за један дан попунили су 85 квадрата.

Срећко Симић се постављањем коцке бави од 17. године.

– Завршио сам Саобраћајну школу, али никад ништа нисам радио у тој струци. Отац се годинама бавио постављањем коцке. У почетку сам хтео само да му помажем, али мало-помало, усавршавао сам се и заволео ово што радим. Од оца сам научио да будем коректан, тачан, да поштујем рокове и, што је најбитније, да будем поштен. Волим да се осврнем када завршим и погледам оно што сам урадио. Тада сам испуњен јер знам да је иза мене остало дело – прича Срећко.

Мајсторску екипу осим Срећка, његовог оца Светозара и брата од стрица Веселинка чине Чедомир Зувић, Миљан Стојановић, Зоран Ђекић, Саша Батаков и Миодраг Перић.

Један од најтежих послова који је овај „коцкарски” тим урадио јесте изградња потпорног зида у Ћуприји, код моста на Морави. Ту су урадили око 4.000 квадрата, а плоче које су постављали биле су тешке и по 60 килограма.

Извор: http://www.politika.rs/scc/clanak/35608 ... izumiranju
 
Кад су радили обнову асфалта у Омладинских бригада, на делу од Булевара Милутина Миланковића до Јурија гагарина, на траци по којој углавном иду градски аутобуси, урадили су једну добру ствар. Направили су увучене нише за сливнике, тако да исти нису више на газећем путу десне стране аутобуса.
Слика је од априла ове године.

 
MOgli bi ove majstore za kocke da unajme da oprave Dobanovačku u Zemunu, na par mesta su se otvorili krateri i nasuto je nešto šljunka i to je to. A prošle godine kada je beograd put opravljao slično oštećenje u ulici ostavili su zamrljane, zabetonirane kocke, skoro i da nisu u lepezi, mislim da će da popuste čim bude i beton.
 
Juče sam prošao Bulevarom Mihajla Pupina od kružnog toka ka Ušću. Ovi iz Beograd puta umesto da primene isti recept ko u Omladinskih brigada i uvuku ivičnjake, oni su uzeli skinuli asfalt samo i privremeno će samo opet rešiti problem novim asfaltom oko slivnika. A jedna od ulica sa najviše autobuskih linija u gradu.
 
Radovi Nehruovoj, a kasnije i u Dušana Vukasovića.

Radi se izmena poprečnog profila kako bi se "legalizovalo" već postojeće koso parkiranje. U principu radi se legalizacija stanja koje u praksi postoji već godinama ako ne i decenijama. Prednost će biti povećana bezbednost pešaka jer na mestima zebri je kolovoz sužen na jednu dosta usku traku tako da a je zadržavanje pešaka na kolovozu minimalno a i iz ugla vozača pešac če biti uočljiviji (neće biti zaklonjeni parkiranim vozilima).

U principu pozitivna stvar a da li je ono malo novaca koji su raspoloživo možda trebalo trošiti na nešto prioritetnoje ostaje za diskusiju...



 
Ovaj manevar sa sužavanjem kolovoza na jednu traku kod pešačkog prelaza je verovatno eksperiment zbog pravilnika koji zabranjuje pešački prelaz preko dve trake u istom smeru ukoliko nema semafora.

TT
 
Pa u Bulevaru Zorana Đinđića kod 21. bloka imaju pešački prelazi preko dve trake u jednom smeru i pešaci su zaklonjeni od parkiranih automobila... :evil:
 
I ne samo tu, ima na stotine takvih prelaza.
Problem je što su takvi prelazi odjednom postali nepropisni nakon usvajanja pravilnika krajem 2014. godine.

TT
 
Danas sam prošao Nehruovom i mislimd a su sklonili i ovo pola metra razdelnog ostrva, znači biće samo afalt. Valjda je to isti deo Nehruove.
 
Da pohvalim vredne neimare iz Beograd puta: radovi na asfaltiranju Kostolacke napreduju filmskom brzinom!!! E sad bi neki sitnicari rekli da su radovi zapoceti jos u Aprilu i da su trebali biti gotovi do 19 Maja (i jos nisu zavrsili), i da su radili samo 100m ulice (od Niksicke do Kacarske) a da je ostatak Kostolacke tragican! Ali znajte to su samo zli jezici i ovi strani placenici jer ovo je prvi put u istoriji da se ovako radi i ja sam ponosan na na te ljude!!!

Pa sta ako su probili rok za skoro mesec dana (do sada)! A sto niko ne pita za one sto su hapsili u fantomkama!?
 
Змај Јовина

20160615_103637_zpsa39wtafe.jpg



Тротоар у Кнеза Милоша између Краља Милана и Адмирала Гепрата.

20160615_104701_zpsowkhezoi.jpg
 
Vrh