astrodule
Professional
Drugi sloj je skidan samo u žutoj traci, barem ono što sam video.
kod samog ulaza u podzemni prolaz sa str 6 kaplara...oba sloja se vide jasno skinuta,celom sirinom kolovoza nov asfalt ali nije habajuci jer na samoj raskrsnici fali...ne znam dole ka meku i srbija sume...zutu to sam vec video...Drugi sloj je skidan samo u žutoj traci, barem ono što sam video.
Ovo je najveći problem, eno na raskrsnici Bulevara i Takovske, semafor i dalje radi u režimu pre svinjca zvanog Ćacilend i onda se dešava sledeće, svi iz Bulevara idu levo u Takovsku, al semafor nije usklađen sa tim, pa se masovno ide na zeleno za pravo, dok nekolicina njih neupućenih stoji i čeka direkciono zeleno za skretanje, pa onda ostali vozači sviraju.Problem broj dva je što se režim semafora ne menja, a velika je razlika kada skoro svi sada skreću tamo gde do sada nisu skretali.
Autobusi obično na takvim mestima skrenu iz trake za pravo (recimo to često rade u Bulevaru Milutina Milankovića kada skreću u Tošin Bunar)Već je bilo pisano za novo "rešenje" gde nema više 2 trake za skretanje levo s Bulevara Mihajla Pupina ka Bulevaru umetnosti nego samo jedna.
Na papiru mi je to dobro rešenje, ali u praksi van špica brate čekao sam u busu 71 oko 7 minuta, a za vreme špica verujem da je više od 10 minuta.
Katastrofa, a ima i dalje puno automobila koji žele baš tu da izvrše skretanje ili čak polukružno.
Mene plaši kad završe podvožnjak koji će to haos biti tek i sa gužvama i sa pouzdanošću određenih linija JGP.
Pod hitno da promene interval i trajanje semafora za levo da duplo duže drži zeleno svetlo makar.
A kvalitet asfaltiranog novog dela gledajući ka opštini je solidan, nisam oduševljen mada može da prođe.
Nije problem samo u dužini trajanja semafora. Traka je produžena skoro do onog pešačkog semafora kod terena. Koliko god da traje, nema teorije da prođu svi koji se nakrcaju. Dok je bilo po starom, više je njih stizalo da skrene, dok su za pravo maltene svi prolazili. (Edit: prolazili su svi koji stoje, crveno je hvatalo one koji naiđu posle dva minuta). Zaključak, ko ide pravo, nije dobio nikakvo poboljšanje, dok je ovima koji skreću uvaljena koska i obesmišljena linija gradskog prevoza. Nije bezveze ovako bilo sto godina. Neko je isprojektovao kako treba. Ovo danas je kao i sve ostalo što se radi, bez plana.Meni nije toliko sporno što ovo rekonstruišu, ili bilo koju drugu ulicu. Uvek kada sam bio u nekom evropskom gradu bili su negde neki radovi.
Problem broj jedan je što mi nemamo metro.
Problem broj dva je što se režim semafora ne menja, a velika je razlika kada skoro svi sada skreću tamo gde do sada nisu skretali.
Problem broj tri je (ne)kvalitet radova.