Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Drugi sloj je skidan samo u žutoj traci, barem ono što sam video.
kod samog ulaza u podzemni prolaz sa str 6 kaplara...oba sloja se vide jasno skinuta,celom sirinom kolovoza nov asfalt ali nije habajuci jer na samoj raskrsnici fali...ne znam dole ka meku i srbija sume...zutu to sam vec video...
 
Од Шпанских бораца до Антифашистичке борбе скинут је комплетан асфалт само у десној траци, а целом ширином од Антифашистичке борбе до Милентија Поповића, с тим да се увелико поставља први слој асфалта:
IMG_20251027_115655.jpg
IMG_20251027_115902.jpg
IMG_20251027_115908.jpg
IMG_20251027_120155.jpg
IMG_20251027_120513.jpg
IMG_20251027_120555.jpg
IMG_20251027_120711.jpg
IMG_20251027_120711.jpg
IMG_20251027_120729.jpg
IMG_20251027_120834.jpg
IMG_20251027_120908.jpg
IMG_20251027_120917.jpg
IMG_20251027_120945.jpg
IMG_20251027_121109.jpg
 

Prilozi

  • IMG_20251027_120945.jpg
    IMG_20251027_120945.jpg
    254,9 KB · Pregleda: 12
Meni nije toliko sporno što ovo rekonstruišu, ili bilo koju drugu ulicu. Uvek kada sam bio u nekom evropskom gradu bili su negde neki radovi.

Problem broj jedan je što mi nemamo metro.

Problem broj dva je što se režim semafora ne menja, a velika je razlika kada skoro svi sada skreću tamo gde do sada nisu skretali.

Problem broj tri je (ne)kvalitet radova.
 
Već je bilo pisano za novo "rešenje" gde nema više 2 trake za skretanje levo s Bulevara Mihajla Pupina ka Bulevaru umetnosti nego samo jedna.
Na papiru mi je to dobro rešenje, ali u praksi van špica brate čekao sam u busu 71 oko 7 minuta, a za vreme špica verujem da je više od 10 minuta.
Katastrofa, a ima i dalje puno automobila koji žele baš tu da izvrše skretanje ili čak polukružno.
Mene plaši kad završe podvožnjak koji će to haos biti tek i sa gužvama i sa pouzdanošću određenih linija JGP.
Pod hitno da promene interval i trajanje semafora za levo da duplo duže drži zeleno svetlo makar.
A kvalitet asfaltiranog novog dela gledajući ka opštini je solidan, nisam oduševljen mada može da prođe.
 
Problem broj dva je što se režim semafora ne menja, a velika je razlika kada skoro svi sada skreću tamo gde do sada nisu skretali.
Ovo je najveći problem, eno na raskrsnici Bulevara i Takovske, semafor i dalje radi u režimu pre svinjca zvanog Ćacilend i onda se dešava sledeće, svi iz Bulevara idu levo u Takovsku, al semafor nije usklađen sa tim, pa se masovno ide na zeleno za pravo, dok nekolicina njih neupućenih stoji i čeka direkciono zeleno za skretanje, pa onda ostali vozači sviraju.

Toliko teško je bilo ugasiti semafor za pravo, i produžiti direkciono za levo na trajanje celog ciklusa.
 
Već je bilo pisano za novo "rešenje" gde nema više 2 trake za skretanje levo s Bulevara Mihajla Pupina ka Bulevaru umetnosti nego samo jedna.
Na papiru mi je to dobro rešenje, ali u praksi van špica brate čekao sam u busu 71 oko 7 minuta, a za vreme špica verujem da je više od 10 minuta.
Katastrofa, a ima i dalje puno automobila koji žele baš tu da izvrše skretanje ili čak polukružno.
Mene plaši kad završe podvožnjak koji će to haos biti tek i sa gužvama i sa pouzdanošću određenih linija JGP.
Pod hitno da promene interval i trajanje semafora za levo da duplo duže drži zeleno svetlo makar.
A kvalitet asfaltiranog novog dela gledajući ka opštini je solidan, nisam oduševljen mada može da prođe.
Autobusi obično na takvim mestima skrenu iz trake za pravo (recimo to često rade u Bulevaru Milutina Milankovića kada skreću u Tošin Bunar)

Dobri vozači isto to mogu da urade bez problema jer se uvek napravi dovoljno prostora za ubacivanje.

Jedino te proklete kamere ;)

Problem sa jednom trakom je i kada jedna osoba "zaspi". Kada su dve trake, to se malo teže dešava jer vidiš da se pored tebe kreću.

Ja sam, na žalost, često počeo da praktikujem da čim se upali zeleno za levo skretanje, kratko svirnem da bih probudio eventualne spavače.
 
Zanimljivo, sa jedne strane ulice su krajnje pohvalno odlučili da spuste ivičnjake na pešačkom prelazu. Doduše, krenuli pa stali. A sa druge strane nisu ni krenuli sa spuštanjem. Videćemo krajnji ishod.

viber_image_2025-10-27_17-46-12-543.jpg
 
Meni nije toliko sporno što ovo rekonstruišu, ili bilo koju drugu ulicu. Uvek kada sam bio u nekom evropskom gradu bili su negde neki radovi.

Problem broj jedan je što mi nemamo metro.

Problem broj dva je što se režim semafora ne menja, a velika je razlika kada skoro svi sada skreću tamo gde do sada nisu skretali.

Problem broj tri je (ne)kvalitet radova.
Nije problem samo u dužini trajanja semafora. Traka je produžena skoro do onog pešačkog semafora kod terena. Koliko god da traje, nema teorije da prođu svi koji se nakrcaju. Dok je bilo po starom, više je njih stizalo da skrene, dok su za pravo maltene svi prolazili. (Edit: prolazili su svi koji stoje, crveno je hvatalo one koji naiđu posle dva minuta). Zaključak, ko ide pravo, nije dobio nikakvo poboljšanje, dok je ovima koji skreću uvaljena koska i obesmišljena linija gradskog prevoza. Nije bezveze ovako bilo sto godina. Neko je isprojektovao kako treba. Ovo danas je kao i sve ostalo što se radi, bez plana.
 
Autobusi obično na takvim mestima skrenu iz trake za pravo (recimo to često rade u Bulevaru Milutina Milankovića kada skreću u Tošin Bunar)

Dobri vozači isto to mogu da urade bez problema jer se uvek napravi dovoljno prostora za ubacivanje.

Jedino te proklete kamere ;)

Problem sa jednom trakom je i kada jedna osoba "zaspi". Kada su dve trake, to se malo teže dešava jer vidiš da se pored tebe kreću.

Ja sam, na žalost, često počeo da praktikujem da čim se upali zeleno za levo skretanje, kratko svirnem da bih probudio eventualne spavače.

Rade vozači 71 redovno to i kod skretanja sa Bulevara Milutina Milankovića ka Bulevaru umetnosti, ali duže traje zeleno i svima je ok. Ali ja ne mogu to uporediti sa izuzetno prometnim BMP i skretanju ka novom Merkatoru. Da, te "kamere", super si rekao.
Ali kako sad da se demotivišu vozači da više ne skrenu tu levo? Samo oni koji stanuju na tom potezu praktično moraju tu da skrenu ili obave polukružno.
Produžavaju traku za levo kod Ušća, produžavaju isto to za dve raskrsnice ka Antifašističke borbe i ka ulici Španskih boraca sa suprotne strane.
Biće izuzetno teško rasteretiti i poboljšati protok saobraćaja. I ne verujem da će vratiti na dve trake.
Da ne ponavljam, po meni može da ostane jedna traka za skretanje, SAMO ako se promeni rad semafora.
 
Mislim da dve trake levo ka Bulevaru umetnosti potiču još od pre jedno 20 i kusur godina, kada ulice Španskih boraca i Antifašističke borbe još uvek nisu bile izgrađene, pa si nakon raskrsnice sa Milentija Popovića tek tu mogao da skreneš levo. Koliko i dalje ima potrebe za dve trake ne znam, mislim da su gužve koje se stvaraju na skretanju posledica adaptibilnog rada svetlosnih signala, pa u jednom ciklusu zeleno traje minimalno dugo, a u narednom bar duplo duže. Na primer, ja sam danas sa 71 skrenuo bez problema oko 16h, a nekad i sa dve trake levo u isto vreme nisam uspeo iz prve. Nema pravila... No, činjenica je da su semafori baš usporili 71, pa je čak i 68 postao brži do Novog Merkatora, što je do pre godinu dana bilo nezamislivo.
 
Ima i dalje potrebe. Razloge sam već naveo - Eko pumpa, Ju biznis, polukružna skretanja. Deo od Ušća do Opštine poznajem najbolje od celog grada i pisao sam kako su upropastili skretanja u Antifašističke borbe i Španskih boraca, pa je logično da je na red došlo i ovo. Sad čekam samo da i skretanje u Milentija Popovića bude svedeno na jednu traku. Dalje, sa dve trake 10 automobila skreće u istom intervalu kao pet iz jedne trake, pa deluje da je dovoljno udvostručiti vreme trajanja semafora. Ali deset automobila u jednoj traci prelazi veći put i ovima iza treba više vremena da stignu do semafora. Siguran sam da neki matematičar može egzaktno da izračuna šta je potrebno da bismo bili na istom 😆 Ne bih da se blamiram dalje 🤣
 
Vrh