Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Ментоли написали да се од сутра затвара смер који је данас пуштен у саобраћај уместо да су написали тачну информацију, а то је да се од сутра затвара смер ка Земуну:
Screenshot_20230531_212135.jpg
 
На скретању из БЗЂ у Омладинских бригада огромне баре:
IMG_20230602_210003.jpg

Мењају ивичњаке на пешачким прелазима и подлогу у зони аутобуске станице:
IMG_20230602_210026.jpg
IMG_20230602_210111.jpg
IMG_20230602_210125.jpg
IMG_20230602_210150.jpg
IMG_20230602_210310.jpg
IMG_20230602_210337.jpg
IMG_20230602_210408.jpg
 
Првог јуна почели су радови на проширењу Улице Николе Добровића на Бежанијској коси. Планира се градња по једне нове траке у оба смера на месту зелене површине између коловоза и бициклистичке стазе, али и комплетна реконструкција бициклистичких стаза, тротоара и коловоза целом дужином у оба смера. Рок за завршетак радова је први септембар:
IMG_20230604_132816.jpg
IMG_20230604_133748.jpg
IMG_20230604_133639.jpg
IMG_20230604_133610.jpg
 
Првог јуна почели су радови на проширењу Улице Николе Добровића на Бежанијској коси. Планира се градња по једне нове траке у оба смера на месту зелене површине између коловоза и бициклистичке стазе, али и комплетна реконструкција бициклистичких стаза, тротоара и коловоза целом дужином у оба смера. Рок за завршетак радова је први септембар
Nadam se da ce ovo prosirenje nesto znaciti, ali skeptican sam. Gore je Marka Celebonovica koja je u jednom delu zbog dozvoljenog parkiranja prakticno svedena na jednu traku, a dole raskrsnica pravi problem. Jednostavno zeleno suvise kratko traje i ne moze mnogo kola da prodje, ni u jednom smeru. Da je ostalo kao po inicijalnom planu ceo Bulevar heroja Kosara bi bio izdignut, kao i i ova raskrsnica denivelisana. Ali pogadjajte ciji interesi su kao i uvek prevagnuli i za koliko se prodaju stanovi u bloku 65.
 
Nadam se da ce ovo prosirenje nesto znaciti, ali skeptican sam. Gore je Marka Celebonovica koja je u jednom delu zbog dozvoljenog parkiranja prakticno svedena na jednu traku, a dole raskrsnica pravi problem. Jednostavno zeleno suvise kratko traje i ne moze mnogo kola da prodje, ni u jednom smeru. Da je ostalo kao po inicijalnom planu ceo Bulevar heroja Kosara bi bio izdignut, kao i i ova raskrsnica denivelisana. Ali pogadjajte ciji interesi su kao i uvek prevagnuli i za koliko se prodaju stanovi u bloku 65.
По обичају си омашио улицу. У улици Марка Челебоновића нигде није дозвољено паркирање.
Дозвољено паркирање је било у Николе Добровића станарима зграде преко пута о.ш. Борислав Пекић https://www.google.com/maps/@44.816...Uw-sQ!2e0!7i13312!8i6656?authuser=0&entry=ttu
и станарима зграде исте улице (али супротан смер) до раскрснице са Партизанске авијације https://www.google.com/maps/@44.818...s7s7A!2e0!7i13312!8i6656?authuser=0&entry=ttu

Од пре годину и нешто дана то је регулисано и паркирање није више дозвољено. Саобраћај тече сасвим нормално, а саобраћајнице Николе Добровића, Марка Челебоновића и Петничка, чине део УМП-а кроз насеље Бежанијска коса.
 
Првог јуна почели су радови на проширењу Улице Николе Добровића на Бежанијској коси. Планира се градња по једне нове траке у оба смера на месту зелене површине између коловоза и бициклистичке стазе, али и комплетна реконструкција бициклистичких стаза, тротоара и коловоза целом дужином у оба смера. Рок за завршетак радова је први септембар:
Pogledajte prilog 163770Pogledajte prilog 163771Pogledajte prilog 163772Pogledajte prilog 163773
Да, коначно и Николе Добровића да дође на ред. Овај део ће се радити до 22.06.о.г.

радови_николе добровића.JPG
 
По обичају си омашио улицу. У улици Марка Челебоновића нигде није дозвољено паркирање.
Дозвољено паркирање је било у Николе Добровића станарима зграде преко пута о.ш. Борислав Пекић https://www.google.com/maps/@44.816...Uw-sQ!2e0!7i13312!8i6656?authuser=0&entry=ttu
и станарима зграде исте улице (али супротан смер) до раскрснице са Партизанске авијације https://www.google.com/maps/@44.818...s7s7A!2e0!7i13312!8i6656?authuser=0&entry=ttu

Од пре годину и нешто дана то је регулисано и паркирање није више дозвољено. Саобраћај тече сасвим нормално, а саобраћајнице Николе Добровића, Марка Челебоновића и Петничка, чине део УМП-а кроз насеље Бежанијска коса.
Kao po obicaju masis poentu. Ok, naziv ulice sigurno menja sustinu. Umesto sto kao dezurni radnik Beokom servisa se javljas na svaki post sa iole kritickom sadrzinom, daj neki sud, ocenu. Da li ovo prosirenje moze da nadomesti to sto su pod investitorsko koruptivnim pritiskom izmenili deo tog UMP. O tome cutis. Nije bitno. Zagusen i Tosin bunar i ovaj nesretan deo koji rade. Kada se ide Heroja sa kosara ka BK, zeleno traje toliko da prodju 5 vozila po traci. I ti to nazivas UMP. Strucno nema sta.
 
@Zoran80
Vidi se da si stručan, kad smo već kod toga. UMP je zvaničan naziv, te se zato i koristi, a što se tiče funkcionalnosti, to je nešto sasvim drugo, a to si vidim podveo pod isto.
 
@Zoran80
Vidi se da si stručan, kad smo već kod toga. UMP je zvaničan naziv, te se zato i koristi, a što se tiče funkcionalnosti, to je nešto sasvim drugo, a to si vidim podveo pod isto.
Poenta tvog posta je sta?

Ako necemu das naziv UMP, to je valjda iz razloga sto treba to i da bude. Ili moze u nazivu da ima magistrala, a da bude sokak jer naziv nema veze sa funkcionalnoscu! Zaista strucno tumacenje.

Da se vratimo na sustinu. Ovde je problem sto se inicijalni plan promenio zbog sprege drzave i investitora. Sad ova naknadna krpljenja tu nista ne mogu da poprave. Uostalom pogledajte komentare kada se gradio nastavak mosta na adi i prosirenje tosinog bunara u ovom delu. Ne treba biti profesor saobracajnog fakulteta da bi se zakljucilo koji problem ce napraviti ova semaforizovana raskrsnica koja nije to trebalo da bude.
 
У плану је да та раскрсница буде денивелисана, и остављен је простор. Али то неће бити никад. Такође, њена денивелисаност губи на значају кад у продужетку "удари" о супероптерећену Омладинских бригада у нивоу - ту никад није била предвиђена денивелација. Могао би подвожњак/надвожњак, ал` шта ћемо онда са Булеваром уметности у продужетку? То је, што је. Површински се секу и Булевар и Кнеза Милоша, па ће моћи и Тошин бунар и Хероја са Кошара, уз гужве. Непролазак на прво зелено сватло се у свету не сматра за застој и гужву.

Овој групи саобраћајница, иначе, треба одузети статус УМП-а (јер ни он неће бити изграђен) и прогласити је за 4. лонгитудиналу (Кванташ - Мост на Ади - Раковички пут).
 
Da li može negde da se vidi ideja kako bi izgledala ta denivelisana raskrsnica?
 
Има, код мене на неком ЦД-у из Југинуса од пре 20 година, а на нету нађох ово, па ћеш моћи да визуелизујеш:

ump_050623.png
 
Meni se po ovome čini da prostora nema otkad se izgradio ovaj Elixir ili šta već.. Ali jako je mala slika, vise thumbnail tako da možda grešim. A za ukrštanje sa OB i BU bi možda i mogao mpodvožnjak ali to je sci-fi ozbiljnih razmera za nas. Hvala puno na forki!
 
Нема на чему. Истина, чудно сад то делује, али ми се чини да је на тој мапи траса ХСК померена "удесно" од Еликсира у односу на реализовану (привремену?), и да онда можда може све да стане.
 
На крају ће покушај од УМПа ипак скренути ка Раковици, што и није тако лоше. За алтернативу аутопуту између Мостара и Аутономанде најбоље би било оживети замисао о друмском мосту (са трамвајем??) паралелнин са Новим железничкинкоји би спојио раскрснице Милутина Миланковића-Јурија Гагарина-Владимира Поповића и Кнеза Александра-Војводе Мишића. Таман би се тако оствариле везе НБг и Земуна са целим Вождовцем јужно од аутопута која би заобишла аутопут (траса 18) и центар града (траса 9 и 78).
 
Да, повезивање Милутина Миланковића са Булеваром кнеза А. Карађорђевића код Прокопа уз Нови железнички мост, планирано једном од разрада ГУП-а из 1972, омогућило би нам да добијемо мучени УМП - мимо Моста на Ади. То би био леп добитак.

Ал` што би требало да се руши по Сењаку... куку.
 
Super je ovo za Nikole Dobrovića.

Takođe je super i što su ukinuli parkiranje kod škole. E sad, možda bi bilo dobro da nisu ukinuli levo skretanje posle škole (ta ulica je od skoro jednosmerna) jer bi tu mnogi skrenuli da izbegnu gužvu. Mada, možda je i dobro, jer znamo koliko leva skretanja usporavaju saobraćaj.
 
Vrh