Sve čega mogu da se setim jeste da preko prvog sloja asfalta ide hidroizolacija i da se onda stavlja završni sloj asfalta (vezivni i završni sloj se stavljaju kao jedan). Zato retko kad na mostovima rade ozbiljnije obnove kolovoza, pošto je skidanje i stavljanje hidroizolacije komplikovaniji proces.Divno. Još kad bi most sredili...
Nego, sad razmišljam - kako se radi podloga na mostovima?
Sve čega mogu da se setim jeste da preko prvog sloja asfalta ide hidroizolacija i da se onda stavlja završni sloj asfalta (vezivni i završni sloj se stavljaju kao jedan). Zato retko kad na mostovima rade ozbiljnije obnove kolovoza, pošto je skidanje i stavljanje hidroizolacije komplikovaniji proces.
Случајно сам помешао, хтео сам да кажем да је испод носећег слоја хидроизолација, а не изнад.Hidroizolacija ide na beton/čelik, pa onda asfalt. Hoćeš da kažeš da postoji još jedan sloj na prvom sloju asfalta?
Заправо, нису ни пресвукли, већ су преко оног распалог бетона ставили слој асфалта. Није ни чудо што је асфалт већ почео да се круни и да се отварају рупе, а на крају станице је огромна бара:Коначно су пресвукли асфалт на аутобуској станици "ИМТ" у Тошином бунару у смеру ка Земуну.