Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Samo da ispravim da se radi 150m ulice, ne da je cela ulica dugačka toliko.
 
Upravo, radi se patrljak ulice. Propircionalno za celu Volginu bi ovim tempom trebala decenija :D
 
Почели су радови на обнови Улице омладинскиһ бригада од кружног тока до Булевара Зорана Ђинђића у смеру ка блоку 70А:
Screenshot_20230527_092816_com.android.chrome_edit_591404940119653.jpg
 
Приметио сам да су поред сваког прилаза жутој траци у Булевару Михајла Пупина од Општине до Бранковог моста у оба смера ставили ограде. Очигледно ће да пресвлаче жуте траке у оба смера.
 
 
Divno. Još kad bi most sredili...

Nego, sad razmišljam - kako se radi podloga na mostovima?
Sve čega mogu da se setim jeste da preko prvog sloja asfalta ide hidroizolacija i da se onda stavlja završni sloj asfalta (vezivni i završni sloj se stavljaju kao jedan). Zato retko kad na mostovima rade ozbiljnije obnove kolovoza, pošto je skidanje i stavljanje hidroizolacije komplikovaniji proces.
 
No i sad nešto rade. Verovatno planiraju da rade u tri smene svih sedam dana da bi obavili i zamenu asfalta i podloge celom širinom i dužinom. Zato su raskopali i deo od Durmitora do raskrsnice sa BZĐ (2019. presvučen, ali nije menjana podloga). Osećam se ko da sanjam. Još kad bi sredili i raskrsnicu sa BZĐ i kad bi ovako sredili od Milutina Milankovića do Đorđa Stanojevića u oba smera.
 
Sve čega mogu da se setim jeste da preko prvog sloja asfalta ide hidroizolacija i da se onda stavlja završni sloj asfalta (vezivni i završni sloj se stavljaju kao jedan). Zato retko kad na mostovima rade ozbiljnije obnove kolovoza, pošto je skidanje i stavljanje hidroizolacije komplikovaniji proces.

Hidroizolacija ide na beton/čelik, pa onda asfalt. Hoćeš da kažeš da postoji još jedan sloj na prvom sloju asfalta?

Što se podloge tiče, koliko se sećam jedino na Gazeli su radili nešto posebno, ako se neko seća, neka javi, ali poenta je valjda bila u krupnijoj granulaciji sa više bitumena u prvom sloju. To bi trebalo da se bolje lepi (za metal), a sa druge strane da se ne razliva pod opterećenjem.
 
Hidroizolacija ide na beton/čelik, pa onda asfalt. Hoćeš da kažeš da postoji još jedan sloj na prvom sloju asfalta?
Случајно сам помешао, хтео сам да кажем да је испод носећег слоја хидроизолација, а не изнад.
 
Коначно су пресвукли асфалт на аутобуској станици "ИМТ" у Тошином бунару у смеру ка Земуну.
Заправо, нису ни пресвукли, већ су преко оног распалог бетона ставили слој асфалта. Није ни чудо што је асфалт већ почео да се круни и да се отварају рупе, а на крају станице је огромна бара:
IMG_20230528_192906.jpg
IMG_20230528_193144.jpg
 
Meni je zaista skandalozno da se posle nekog presvlačenja (ili cele rekonstrukcije) stvaraju bare.

No ono zbog čega sam jutros baš ispizdeo jer što i dalje, tvrdoglavo stavljaju ivičnjake na bici stazama.

Mislio sam da skidaju ivičnjake i da će urditi "na nulu", ali ne, ivičnjak filozofija i dalje preovladava.

viber_image_2023-05-29_09-56-45-128.jpg


Opet moram da ponovim, ovaj tzv. oboreni ivičnjak nije "na nulu". Koliko god neko mislio da jeste, NIJE.

Kod Dejtonke je urađemno kako treba (posle dizanja buke od strane UZB, a možda i zbog mojih prijava), ali na drugim mestima i dalje rade sa ovim ivičnjacima.

Idem da izbacim frustraciju na Tviteru :)
 
Vrh