Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=782395#p782395:37w5xcf7 je napisao(la):
direktor » Pet Okt 09, 2020 6:48 pm[/url]":37w5xcf7]Izgleda svakom radniku bg puta mora da se govori ponaosob ....
I da mu kažeš , nacrtaš ništa se ne menja-radi pomprojektu/kako mu je naređeno.
Sigurno im je lakše da preskoče dva ivičnjaka , utabaju malo asfalta i nastave dalje nego da postavljaju i nivelišu ivičnjake.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780311#p780311:54c07icr je napisao(la):
Igor » Pet Okt 02, 2020 7:16 pm[/url]":54c07icr]Ne pamtim da smo imali ovakve ivičnjake koji služe i kao odvod. Fotografisano kod nove autobuske stanice na NBG.
ivicnjaci-odvod01-20201001-155531.jpg

ivicnjaci-odvod02-20201001-155551.jpg
Ovo odlično, ne bi bilo loše da je beton u sklopu ivičnjaka barem u širini točkova autobusa jer kad se naprave kolotrazi voda će se zadržavati i opet prskanje.
 
Током радова на редовном одржавању, које изводи ЈКП "Београд пут", за саобраћај ће бити затворена улица Недељка Гвозденовића:
на деоници од улице Виктора Новака до улице Душана Вукасовића, у периоду од 19.10. до 25.10.2020. године
на деоници од улице Душана Вукасовића до улице Срђана Алексића, у периоду од 26.10. до 23.11.2020. године.

Zanimljivo da ovu rekonstrukciju zovu redovno održavanje. Bilo bi zaista divno da to postane praksa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785698#p785698:2ded245w je napisao(la):
Гага » Sre Okt 21, 2020 3:02 am[/url]":2ded245w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785440#p785440:2ded245w je napisao(la):
solecar » 20 Окт 2020 12:24 pm[/url]":2ded245w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785398#p785398:2ded245w je napisao(la):
Miksa » 20 Okt 2020 08:38[/url]":2ded245w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=782486#p782486:2ded245w je napisao(la):
Гага » Sub Okt 10, 2020 5:57 am[/url]":2ded245w]Други део

Идемо даље, код стајалишта, не знам број, према граду, код оближње пекаре и раскрсница са улицама Милана Вујаклије и Душана Вукосавића. Дотле су за сад дошли са радовима на самој улици тј. уклањању асфалта и старих подлога. До ове раскрснице је и тротоара избетониран.

Da li su malo prosirivali Nedeljka Gvozdenovica ili samo nov asvalt i jel se planira do okretnice sve da se uredi?
Logičnije bi mi bilo da se odradi sve do Surčinske.
Тек кад се уради тј. наставе радови Грчке улице, оних 450 метар, радиће се даље спајање са Сурчинском улицом. Тада ће почети и даљи радови на улици Срђана Алексића, тј. од Грчке улуце па даље доле према кружном току у Војвођанској улици. Сурчинске улице у том делу, од Војвођанске до дела где се сада спаја са Недељка Гвозденовића неће бити више.
Ako sam dobro te razumeo boldovani deo, iz Vojvodjanske ko zeli prema Ledinama ce ici gore desno do okretnice 75 pa tu na nekoj buducoj raskrsnici levo. Nece biti onog puta sad uzbrdo od kruznog toka.
 
Biće put, ali u izmenjenom obliku, tako što će Surčinska, Grčka, Nedeljka Gvozdenovića i produžetak ulice od Kvantaša do Srđana Aleksića (koji treba da se izgradi sa zadnje strane groblja), biti spojeni u jednu veću raskrsnicu, a sve to, delimično i u okviru saobraćajnice od Miloša Velikog do Vojvođanske, koja bi išla delom paralelno sa Vinogradarskom. Kružni tok na mestu Vojvođanske, Surčinske, Vinogradarske i Dr Ivana Ribara biti rekonstruisan. Imaš više o tome u temi Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin.
 
Некадашњи каљави пут између улице Генерала Саве Грујића и војног насеља у Вељка Лукића Курјака десно и лево празног приватног плаца уз "леђа" новог дела дипломатске колоније, те брезовика који је припадао улици Бањички венац, сада Гемакса на његовом месту.
 
Da, upravo to što sam se i pitao. Deo koji je asfaltiran je Rajka Mitića, a ovaj što se radi pripada Goleškoj i u produžetku je asfaltiranog dela, koji izbija na Veljka Lukića Kurjaka. Izbegavao sam taj deo da prolazim tuda, jer je bilo kučića lutalica koji su napadali prolaznike, ali nikada nisu pravili incident na asfaltiranom delu ulice.

goleska.jpg
 
Zavrsena raskrsnica kod doma vojske, ovde je bio onaj hupster od kog je otpadao trap.
FB_IMG_1603662067993.jpg

FB_IMG_1603662065026.jpg

FB_IMG_1603662059770.jpg
 
Dodate ograde sa svih strana i ukinut pešački prelaz ...kako bi busevi lakše išli kao i kod doma omladine...

bgput01-2020-10-26-00-22-50.jpg

bgput02-2020-10-26-00-22-50.jpg
 
Ауу које касапљеље пешачких токова у зони трга...
 
Katastrofa, tačno sam naslutio pre nekoliko dana u ovoj temi ovu reorganizaciju.

Svaka čast još jednom za gradsku vlast, pokazali su koliko im je stalo do pešaka i zelene prestonice.

Takođe nije mi jasan ovaj momenat sa ogradom u zoni stajališta noćnog prevoza kod Fiat salona. Kako će tačno putnici ulaziti u bus, preskakanjem ograde?

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Pa sek ne pricaju između sebe nemaju sta koji radi ...mozda pomere prosto stajalište...
 
Meni je baš ok ovo što su uradili ispred Doma vojske, živim nedaleko odatle pa stalno tuda prolazim, bolje je ovako i za pešake i za saobraćaj.
 
Ovde su koliki vidim samo pešački pomerili ka Domu vojske, mislim da je ovo dobro rešenje jer taj pešački i semafor su dosta kočili saobraćaj.
 
Значи од трга до десне стране булевара Деспота Стефана може само преко пешачког на раскрсници Дечанске и Македонске. Сличним путем и до Скадарлије, или преко Француске.
 
Па додуше до Скадарлије има онај прелаз код Дома Војске, али ово остало...

Ово ми има рукопис исте особе која је пројектовала пешачке токове на Славији а бојим се да нас, са таквим размишљањем, очекује прилично непријатан пешачки живот како се саобраћани колапс неумитно појачава.
 
Samo da se ispravim, ja nisam ni video da su ukinuli i ovaj dole na početku DS, ne znam šta da mislim o ovome.

Svakako ne bih želeo da vidim da se ovakav trend "rešavanja" saobraćajnih čepova nastavi, gde se suštinski pešaci prisiljavaju da kruže jer su nesposobni da sprovedu konkretne projekte (npr. za ovaj pravac je direktno vezano ono suženje u DS koje bi značajno rasteretilo i ovaj potez u špicu ili najavljeni tunel do Policijske uprave u DS) pa onda ni pešački ne bi smetao.
 
Despota stefana ce se prelazi kod skadarlije fijatovog salona i to sa semaforom....
 
Ja tuda prolazim često i kao pešak i kao vozač i mnogo mi je ranije bilo gore kao vozaču nego što će mi sad biti kao pešaku.

Ali slažem se da je daleko od toga da je ovo neko dugoročno rešenje, jer će se za par godina sa daljim porastom broja automobila sve vratiti na isto.
 
Najbolje da zabrane postojanje pešaka kao vrste, pričaju o zelenom gradu, a osim širenja pešačke zone, svi ostali radovi su na čistu štetu pešaka i na jedinu korist automobilima. Slavija, "zeleni bulevar", Ruzveltova, ova raskrsnica...
 
Najbolju će oceniti ovu promenu oni koji tu svakodnevno prolaze peške. Verujem da, uz bolje planiranje rute, većina pešaka neće mnogo izgubiti na brzini.

Naravno, ja uvek za podzemne prolaze u centru grada. I ovde bi takav prolaz sjajno legao.
 
Vrh