Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Olupace oko sahtova i raditi nivelaciju istih za zavrsni sloj
Treba ugradivati sahtove koji se ispune asfaltom ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756175#p756175:14n1cy2l je napisao(la):
peca89 » 12 Јул 2020 11:34 am[/url]":14n1cy2l]U Nedeljka Gvozdenovica se asfaltira potez od raskrsnice sa ul Ljubinke Bobic i Viktora Novaka. Objasnite mi kako je poklopac šahta na sredini ulice u nivou sa prvim slojem asfalta, a u isto vreme šahtovi sa strane nisu.
Мислим да ће стављати металне обруче испод поклопаца. Односано скинуће поклопце, ставити обруче, учврстити их, па ставити поклопце. После тога ће ићи завршни-хабајући слој, а утабавањем тог слоја, за 1,5 до 2 цм, се изравна ниво са поклопцима.
Уосталом видећемо, можда ураде другачије ! Гледаћу сутра, хм данас, да фотографишем, ако будем имао времена и ако ме опет не смарају за фотографисање.
Иначе са тим шахтом и поклопцем, овај ближи аутобуском стајалишту, је увек било проблема. Неколико пута је сам поклопац пуцао, кад пређу точковима преко њега, од тежине аутобуса или камиона. Мислим да није био добро урађен онај бетонски венац на који се ставља поклопац, кажу да је био криво изливен.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756177#p756177:14n1cy2l je napisao(la):
astrodule » 12 Јул 2020 11:37 am[/url]":14n1cy2l]Verovatno su izmešteni (kao u Dr Hugo Klajna), i samo će da da asfaltiraju preko.

Ne bi bilo loše da zapamtimo tu poziciju pa pogledamo za par godina kako će se tu asfalt ponašati.
То је код аутобуског стајалишта број #2098, код „Пита Бар“ (имају одличне пите са сиром, печуркама, зељем,.... ммммм) :)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756386#p756386:14n1cy2l je napisao(la):
direktor » 13 Јул 2020 12:51 am[/url]":14n1cy2l]Olupace oko sahtova i raditi nivelaciju istih za zavrsni sloj
Treba ugradivati sahtove koji se ispune asfaltom ...
Ти шахтови су најгори. Има их у мојој улици-Недељка Гвозденовића код Максија, код кафића Дуплекс, код они плацева за половне аутомобиле, а и неким околним улицама. Колико пута сам видео кад неко са колима упадне у то удубљење. Иако су неки били испуњени асфалтом, од саме тежине градских аутобуса, камиона, комбија, па и тежих аутомобила, асфалт је испуцао и његови делићи се круне и точкови возила их полако избацухју из удубљења. Само равни поклопци.
 
voleo bi da su svi pesacki prelazi u srbiji zute boje, ulica dobije neki bolji izgled. U svajcarskoj su pesacki prelazi naprimer zuti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756386#p756386:i53pgio7 je napisao(la):
direktor » Pon Jul 13, 2020 12:51 am[/url]":i53pgio7]Olupace oko sahtova i raditi nivelaciju istih za zavrsni sloj

Olupati, a juče su asfaltirali. Vrlo pametno od njih ako bude tako. I onda ćemo u novoj ulici dobiti ovo:

Inače, opet je blokirano skretanje iz Marka Čelebonovića u Huga Klajna. Pretpostavljam da će početi postavljanje gazećeg sloja asfalta, iz čega zaključujem da neće nastaviti rekonstrukciju Nedeljka Gvozdenovića dalje ka okretnici 75. A pre godinu/dve se kod raskrsnice sa Marka Ristića otvorila rupa veličine manjeg automobila zbog ispiranja podloge. A i pre samo par dana se otvorila manja rupa (samo veličine veš mašine) na raskrsnici sa Srđana Aleksića (kod okretnice).

Daj bože da nisam u pravu...mada, izbori su prošli...
 
Vec je objasnjavan postupak afsfatiranja u temi mislin ulica tadije sondermajera i ovo nije zavrsni sloj ....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756410#p756410:1bso4tw3 je napisao(la):
astrodule » 13 Јул 2020 09:51 am[/url]":1bso4tw3]Gago, ko te je smarao zbog fotografisanja (nisam pratio na času) ?
@Дуле, ма није толико ни битно, један од радника, мислим да је предрадник, ме је зауставио и пита, зашто сликам његове људе, да ли имам дозволу, ајде сликај мене ако смеш и сличне ....., Једноставно сам му рекао да сликам са јавне површине и да имам право на то. А онда сам се и мало нашалио, по свом обичају, рекавши можда сам и ненајваљена контрола надзорног органа :D . Тип није ни одреаговао, а ево на једној од слика од 05.јула се и он види, мада не и најбоље. То је сликано пре него што ме је смарао, тј. кад сам прешао улицу и почео да сликам радове изблиза. Ништа страшно, идемо даље.
IMG_20200705_113154_resized_20200706_075121760.jpg

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756487#p756487:1bso4tw3 je napisao(la):
peca89 » 13 Јул 2020 01:46 pm[/url]":1bso4tw3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756386#p756386:1bso4tw3 je napisao(la):
direktor » Pon Jul 13, 2020 12:51 am[/url]":1bso4tw3]Olupace oko sahtova i raditi nivelaciju istih za zavrsni sloj

Olupati, a juče su asfaltirali. Vrlo pametno od njih ako bude tako. I onda ćemo u novoj ulici dobiti ovo:

Inače, opet je blokirano skretanje iz Marka Čelebonovića u Huga Klajna. Pretpostavljam da će početi postavljanje gazećeg sloja asfalta, iz čega zaključujem da neće nastaviti rekonstrukciju Nedeljka Gvozdenovića dalje ka okretnici 75. A pre godinu/dve se kod raskrsnice sa Marka Ristića otvorila rupa veličine manjeg automobila zbog ispiranja podloge. A i pre samo par dana se otvorila manja rupa (samo veličine veš mašine) na raskrsnici sa Srđana Aleksića (kod okretnice).

Daj bože da nisam u pravu...mada, izbori su prošli...
file.php
@Пеца89, нећемо то добити, мада се на тој фотографији што си поставио, види да је то рад Београд пута, али крпљења, а не реконструкција улице. За постављење дела шахтова и поклопаца, а и асфалтирање хабајућег слоја у улицу Др.Хуга Клајна, касније ћу поставити данашње фотографије.

Реконструкција Недељка Гвозденовића се не наставља, зато што ће се сад радити/постављати хабајући слој асфалта у Др. Хуга Клајна, него зато што није планирана даља реконструкција, него само до раскрснице са Виктора Новака. Неки кажу, остатак следеће године, јер треба да раде неку другу важнију улицу! Ако је то тако онда је то по мени Марка Челебоновића од раскрснице са Партизанске авијације до раскрснице са Норвешком! Уосталом видећемо.

Да будем искрен и ја сам се понадао да ће реконструисати целу моју улицу, чак сам на почетку реконструкције улице и написао да ће се цела реконструисати, али ето. Истовремено сам се и питао, што би оволику реконструкцију, и Др.Хуга Клајна и Недељка Гвозденовића радили, када ће туда проћи трамвај.

Да, та рупа се отворила у Недељка Гвозденовића код аутобуског стајалишта #2099, у јуну прошле године, кад су биле оне велике кише. Човек је, управљајући са Кијом Сид и кад је нагазио на постојеће удубљење у коловозу, тада се рупа отворила и предњим крајем пропао у насталу рупу. Писао сам и поставио слике о томе на теми „Време и клима у Београду“ viewtopic.php?f=24&t=3942&p=633001&hilit=%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B0+%D0%A0%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%9B%D0%B0#p633001

За рупу код раскрснице са улицом Срђана Алексића сам чуо од комшије.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756497#p756497:1bso4tw3 je napisao(la):
direktor » 13 Јул 2020 02:06 pm[/url]":1bso4tw3]Vec je objasnjavan postupak afsfatiranja u temi mislin ulica tadije sondermajera i ovo nije zavrsni sloj ....
Да @Директоре, објавио сам поступак асфалтирања преко шахтова у теми о изградњи улице Тадије Сондермајера, а то је при изградњи улице, где се поставља нова инсталација и раде нови шахтови. Пошто се овде ради реконструкција са делом постојећим шахтовима, онда је мало другачије. Бар ми је тако објаснио извођач радова улице Тадије Сондермајера. Вероватно сваки извођач радова има другачији начин рада.
 
Фотографије – 13.јули 2020.,

Наш члан @Пеца89 се питао, у једној од пређашњих порука,
peca89 » 12 Јул 2020 11:34 am пише:U Nedeljka Gvozdenovica se asfaltira potez od raskrsnice sa ul Ljubinke Bobic i Viktora Novaka. Objasnite mi kako je poklopac šahta na sredini ulice u nivou sa prvim slojem asfalta, a u isto vreme šahtovi sa strane nisu.

и написао сам му, како ће можда одрадити тај део, да ће можда поставити металне обруче испод поклопаца. Али ето у улици Др.Хуга Клајна данас сам видео и усликао начин како то раде у овој улици и како ће радити и у Недељка Гвозденовића. Сасвим другачије од онога што сам написао, мада су и тако радили на неким другим местима у граду, које сам видео.

Значи прво се у постојећем асфалтираном делу улице где се налази шахт, који је првим слојем асфалта прекривен (изасфалтиран), се кружном тестером исече асфалт и део подлоге у облику коцке. Види се на фотографији код раскрснице са Исмета Мујезиновића
IMG_20200713_123814_resized_20200713_073936937.jpg

После се тај део раскопа у облику коцке, до нивоа уста (отвора) шахта. Уста/отвор шахта су била/је био прекривен металном плочом пре постављања основног слоја асфалта.
IMG_20200713_123554_resized_20200713_073934666.jpg
Pogledajte prilog 7
На дно ископане четвртасте рупе се поставља бетон, а на њега бетонски кружни венац (не знам како се стручно зове) дебљине 30-так цм (одокативна метода). На његовом горњем делу се ставља метални поклопац шахта. Тај део, метални поклопац, је издигнут за ниво/дебљину хабајућег слоја асфалта. Затим се течним бетоном залије цела четвртаста рупа, с тим колико сам запазио, скида се метални поклопац, поново се ставља она метална плоча којом се прекрива отвор шахта, па се и преко те плоче залије течни бетон, који је сад у равни првог слоја асфалта.

При асфалтирању, постављању хабајућег слоја, прво ће се скинути металне плоче са отвора шахта, па ће се онда поставити на отвор шахта метални поклопци, и онда ће се асфалтирати. Ови метални поклопци ће бити прекривени асфалтом, а утабавањем тог слоја, за неких 1,5 до 2 цм, ће се изравнати ниво са металним поклопцима. Наравно претходно ће се склонити слој асфалта са поклопаца.
IMG_20200713_123650_resized_20200713_073936052.jpg
IMG_20200713_123655_resized_20200713_073936494.jpg
Pogledajte prilog 4
Одрађен шахт са течним бетоном на раскрсници Др.Хуга Клајна и Пеђе Милосављевића
IMG_20200713_123509_resized_20200713_073934218.jpg

На делу улице Др.Хуга Клајна код пијаце, који је исто затворен за саобраћај, су на постављеном основном слоју асфалта, означена места са крстићима где су шахтови и где ће копати четвртасте рупе.
IMG_20200713_123853_resized_20200713_075812160.jpg
IMG_20200713_123902_resized_20200713_075813034.jpg
IMG_20200713_123932_resized_20200713_075812643.jpg


Толико за сад.
:sesir:
 
Odlično Gago, hvala na fotografijama. Sada je jasno da ti poklopci koje sam uslikao nece tu ostati, vec ce biti zamenjeni novim, sa betonskim vencem i (nadam se) adekvatno nivelisani.

Sledece sto se nadam je da ce habajuci sloj biti dovoljno "visok" da omoguci biciklistima glatak prelaz sa staze na kolovoz...
 
Biće on visok, tj. nivelisan sa donjom ivicom ovog oborenog ivičnjaka. Problem je "zub" koji "običnom" građaninu izgleda sasvim dovoljan, ali svako ko biciklom (rolerima, kolicima) prelazi preko tih oborenih ivičnjaka, zna koliko su oni neadekvatni.
 
Vesić: Počinje proširenje bulevara od Bogoslovije do Mirijeva

Zamenik gradonačelnika Goran Vesić izjavio je da je Grad Beograd na tenderu dobio izvođača za projektovanje i izgradnju Ulice Dragoslava Srejovića od Bogoslovije do Volgine.

Na tender su, kako je istakao, pristigle dve ponude, od kojih je povoljniju ponudu u iznosu od 195 miliona dinara dostavila grupa ponuđača koju predvodi preduzeće „Beograd put”.

–U narednih par nedelja biće zaključen ugovor za projektovanje i izgradnju oko 800 metara saobraćajnice, sa po dve saobraćajne trake po smeru, obostranim trotoarima i pratećom infrastrukturom – rekao je Vesić i dodao da je rok za izradu tehničke dokumentacuje 180 dana i još 180 dana za izvođenje radova.

On je podsetio da saobraćajnica Dragoslava Srejovića ima važnu ulogu u povezivanju naselja Mirijevo sa užom centralnom zonom grada.

–Ujedno je i najkraća veza sa centralnim gradskim područjem, kao i veza sa primarnom uličnom mrežom grada i od velikog je značaja za vođenje javnog gradskog saobraćaja. Na ovom potezu osim raskrsnice „Bogoslovija“ značajna je i raskrsnica sa Ulicom Marijane Gregoran. Nastavićemo da projektujemo i rekonstruišemo svake godine po deo ovog bulevara koji će dobiti četiri trake kako bismo jednog dana Mirijevo povezali brzom saobraćajnicom sa Bogoslovijom – poručio je Vesić.

izvor: beograd.rs

------------------------------

Da li zna neko kako se na naprednom srpskom kaže bulevar?
 
Ово буквално ради Београд пут у свом дворишту :D Ал најавише као нешто револуционарно, а ту нема ни километар. Да извуку проширење макар до Оштрељске. За све даље ка Миријеву би морали да руше и то поприлично.
 
Завршена је реконструкција др. Хуга Клајна и дела улице Недељка Гвозденовића, и то пре времена, пошто им је рок био до краја ове недеље. Све равно као по стаклу. Слике из кола други пут.
Неколико јучерашњих-21.07.2200., слика са раскрснице Др. Хуга Клајна-Љубинке Бобић-Недељка Гвозденовића

IMG_20200721_131028_resized_20200722_025622595.jpg
IMG_20200721_131041_resized_20200722_025623723.jpg
IMG_20200721_131106_resized_20200722_025623351.jpg

Наравно већ се користи за бахато паркирање на тротоару, пошто нису постављени стубићи, који су раније ту били.
IMG_20200721_131049_resized_20200722_025623013.jpg
 
Zašto su stavili isprekidanu liniju kod bus stajališta?
Tu ljudi non stop prelaze ulicu jer je tu ulaz u pijacu i gomila objekata (kafić, trafika)
 

Ugao Nedeljka Gvozdenovica i Srđana Aleksića, eto sada je rešen problem sa poplavama koje se ovde javljaju :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759009#p759009:10gt4meh je napisao(la):
astrodule » 22 Јул 2020 09:21 am[/url]":10gt4meh]Zašto su stavili isprekidanu liniju kod bus stajališta?
Tu ljudi non stop prelaze ulicu jer je tu ulaz u pijacu i gomila objekata (kafić, trafika)
@Дуле, као што знаш пре реконструкције Др. Хуга Клајна, ту јесте била пуна линија, али она није никако спречавала да људи масовно ту прелазе улицу и без обзира на пуну линију и без обзира што су ту близу два пешачка прелаза. Означавање са испрекиданом линијом нема никакве везе са недозвољеним прелажењем улице на том месту.

Претпостављам да су сад означили тај део улице код пијаце са испрекиданом линијом, да возила могу да претичу аутобусе док стоје на стајалишту да уђу сви путници. То из разлога да се не би стварала колона возила док стоје на истом. Једеном приликом је била колона до пола раскрснице са Љубинке Бобић. Тачно је и то да, и док је била пуна линија, многи су претицали аутобусе док стоје на стајалишту.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759075#p759075:10gt4meh je napisao(la):
solecar » 22 Јул 2020 12:36 pm[/url]":10gt4meh]Gaga nam poslao fotografije iz budućnosti. :)
Да, да @Соле одох ја у будућност за 180 година, грешка у куцкању на тастатури, а како и не би била кад сам куцкао у четири ујутро, мада ни сад нисам нешто бољи :D .

Е сад повратак из будућности (ха), неколико слика из кола, намерно сам ставио мобилни на волан и сликао. Не тресе нигде, равно као стакло. Дигитални фотоапарат ми је отишао у историју, слике су мутне, не толико, али .... није то то.

IMG_20200724_141158_resized_20200725_025724858.jpg
IMG_20200724_141202_resized_20200725_025725584.jpg
IMG_20200724_141204_resized_20200725_025726300.jpg
IMG_20200724_141206_resized_20200725_025727028.jpg
IMG_20200724_141207_resized_20200725_025726667.jpg
IMG_20200724_141208_resized_20200725_025725943.jpg
IMG_20200724_141212_resized_20200725_025725251.jpg

:sesir:
 
Znam Gago. Isto kao što znam da je kod Peđe Milosavljevća bila puna (ne znam kako je sada).

Ovo je samo dokaz da u Sekretarijatu (ili Putevima Beograda) rade ljudi koji uopšte ne poznaju situaciju na beogradskim ulicama nego rade kao da svi poštuju propise i tako prave začarani krug (spiralu koja se širi) gde jedni projektuju po standardima, drugi te standarde ne kontrolišu, pešake niko ne kažnjava, dostavna vozila zauzmu i malo kolovoza...
 
Dr Huga Klajna kod pijace.

IMG_0066.JPG
IMG_0067.JPG
IMG_0068.JPG
IMG_0069.JPG
IMG_0070.JPG


Prolazio sam dva puta danas i kola su bila parkirana između drveća. Uslikao sam ovoga što štrči i to će sigurno biti česta slika. Mislim da se ne isplati stavljati stubiće jer mislim da je bolje da malo parkiraju na biciklističku stazu nego na ulici.

Sa druge strane ulice, svi taksisti stoje ukoso, tako da im zadnji levi deo vozila stoji na trotoaru.
 
Nek nauce da parkiraju tu je trebalo uraditi zelenilo zivu ogradu i cao parkiranje
Odustali su izgleda da staze rade od crvenog asfalta ....
Opet ti ivicnjaci kod pjesačkih prelaza
 
Vrh