Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

У Врчину су по први пут асфалтиране Павловићева са свим бочним улицама у засеоку Јаричиште и Кике Бибић у засеоку Доња Мала.

101654476_2847125448719116_2791288100230266880_o.jpg


101376299_2840012689430392_580346185877815296_o.jpg
 
Фотографије 01.јул 2020., радови реконструкције једног дела улице Недељка Гвозденовића, иду пуном паром. Бетонира се тротоар у делу који се реконструише, односно десна страна од почетка раскрснице па до иза "мини маркета", а наравно и аутобуско стајалиште.
IMG_20200701_112339_resized_20200701_113725635.jpg
IMG_20200701_112342_resized_20200701_113726022.jpg
IMG_20200701_112357_resized_20200701_113724778.jpg
IMG_20200701_112423_resized_20200701_113722333.jpg
IMG_20200701_112429_resized_20200701_113724398.jpg


Постављени су и ивичњаци коловоза код самог аутобуског стајалишта, а које је као што сам написао прошли пут, продужено.
IMG_20200701_112508_resized_20200701_113723117.jpg
IMG_20200701_112518_resized_20200701_113723580.jpg
IMG_20200701_112538_resized_20200701_113724030.jpg
IMG_20200701_112550_resized_20200701_113725240.jpg
IMG_20200701_112632_resized_20200701_113933374.jpg
IMG_20200701_112654_resized_20200701_113934654.jpg


И код раскрснице са Виктора Новака, баш испред моје зграде, се увелико ради. Тротоар на левој-непарној страни ће цео бити обновљен, а већ су постављени бели тротоарски ивучњаци са унутрашње стране тротоара. Багер, који се види на фотографијама, који скида страи асфалт и слојеве земље и шљунка испод, је мало оштетио ограду зелене површине, коју смо ми станари из моје зграде поставили, али није нешто пуно оштећена, може да се поправи.
IMG_20200701_112639_resized_20200701_113936709.jpg
IMG_20200701_112738_resized_20200701_113933790.jpg
IMG_20200701_112801_resized_20200701_113936303.jpg
IMG_20200701_112822_resized_20200701_113935425.jpg
IMG_20200701_112834_resized_20200701_113934229.jpg
Pogledajte prilog 1

У улици Др. Хуга Клајна, део код пијаце, врше се припремне радње (чишћење,...) за асфалтирање тротоара и бициклистичке стазе
IMG_20200701_112251_resized_20200701_113722742.jpg

:sesir:
 
Hvala Gago,

Moraš priznati da su radile tvoje veze da se ovaj deo konačno sredi??? ;) Kolovoz je bio očajan!
 
Taman sam se ponadao , kada sam video da rade nove ivičnjake u zoni raskrsnice da će možda biti kružni tok!?
Svojevremeno sam pisao Sekretarijatu za saobraćaj sa predlogom da su ove dve raskrsnice (Nedlejka Gvozdenovića, Huga Klajna, Ljubinke Bobić) i Ljubinke Bobić/Partizanske avijacije idealne za KT, nema tramvaja, ulice su jednotračne...a priori kandidati za KT, ali avaj....

Ne vredi, jedino što je aksiom, je da me ova gradska (okupatorska) vlast nikad neće pozitivno iznenadaiti.
Estetski će se dobiti novi asfalt, adekvatno postavljeni ivičnjci na parkingima ali suštinski i funkcinalno nema napretka...čista predizmorna mazanija očiju...koja očigledno pali :shock:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=753437#p753437:szsacgt2 je napisao(la):
Bezaninac » 02 Јул 2020 03:21 pm[/url]":szsacgt2]Hvala Gago,

Moraš priznati da su radile tvoje veze da se ovaj deo konačno sredi??? ;) Kolovoz je bio očajan!
@Бежанинац :sesir:
Да будем искрен, очекивао сам да ће барем такси станицу да изместе у Исмета Мујезиновића, као што сам својевремено предлагао Секретаријату, а такође и да не буде више оног паркинга између дрвећа уз тротоар/бициклистичку стазу у Др. Хуга Клајна, одмах до пијаце, али.... :bg4:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=753512#p753512:1oiu2zfk je napisao(la):
PIGLET » 02 Јул 2020 07:21 pm[/url]":1oiu2zfk]Taman sam se ponadao , kada sam video da rade nove ivičnjake u zoni raskrsnice da će možda biti kružni tok!?
Svojevremeno sam pisao Sekretarijatu za saobraćaj sa predlogom da su ove dve raskrsnice (Nedlejka Gvozdenovića, Huga Klajna, Ljubinke Bobić) i Ljubinke Bobić/Partizanske avijacije idealne za KT, nema tramvaja, ulice su jednotračne...a priori kandidati za KT, ali avaj....
@Пиглет, исто сам један од обожавалаца кружних токова, али мислим да ова раскрсница (Недељка Гвозденовића-Љубинке Бобић-Др.Хуга Клајна) није идеална баш за кружни ток. Иако су све три улице 1+1, некако су "мале" за КТ, јер би онда и он био мали у пречнику. Не знам како би аутобуси са пет градских линија пролазили, поготово кад наиђе дупли. То кажем из разлога, јер код КТ у Нехруовој улици, иако је она у том делу практично 2+2, као и сам КТ, кад наиђе 82, 45, 602 (сви соло аутобуси), не могу да прођу кроз њега, а да иду само "својом спољном" траком, морају да зајаше обе траке.
То је први разлог зашто, по мени, ова раскрсница није за КТ.

Други разлог је тај, што ће у догледно време, целом дужином улицама Др. Хуга Клајна и мојом улицом Недељка Гвозденовића ићи трамвај. Постављао сам у теми о трамвајима, скицу куда све треба да иде трамвајска пруга-продужетак од Булевара Милутина Миланковића па до Јурија Гагарина, а преко Бежанијске косе.

КТ код раскрснице Љубинке Бобић-Партизанске авијације-Гандијева-Бежанијских илегалаца, ту би могао да се уради, али тек кад среде Гандијеву (у плану је да се исправи она кривина, ниже испод), иселе оданде цигане, како би г.п. "Напред" могло коначно да изгради на том месту стамбену зграду, трећу у низу, и онда да се у том делу прошири Љубинке Бобић.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=753630#p753630:69uo1ltj je napisao(la):
Гага » 02 Jul 2020 11:39 pm[/url]":69uo1ltj]
Други разлог је тај, што ће у догледно време, целом дужином улицама Др. Хуга Клајна и мојом улицом Недељка Гвозденовића ићи трамвај. Постављао сам у теми о трамвајима, скицу куда све треба да иде трамвајска пруга-продужетак од Булевара Милутина Миланковића па до Јурија Гагарина, а преко Бежанијске косе.

КТ код раскрснице Љубинке Бобић-Партизанске авијације-Гандијева-Бежанијских илегалаца, ту би могао да се уради, али тек кад среде Гандијеву (у плану је да се исправи она кривина, ниже испод), иселе оданде цигане, како би г.п. "Напред" могло коначно да изгради на том месту стамбену зграду, трећу у низу, и онда да се у том делу прошири Љубинке Бобић.
Трамвају кружни ток не смета, напротив, као што видимо на Аутокоманди, али и у целој Европи, међутим, чисто сумњам да ће ту икада проћи трамвај. Ако би га и наравили, постоје две опције: да дели читаву трасу кроз ове две улице са аутомобилима, што је најлошије решење; или да се оне затворе за друмски саобраћај, што се неће десити.

Мој предлог је да трамвај прође Бежанијску косу дуж гробљанске ограде, јер ће тако имати једну једину раскрсницу на том, попречном правцу, односно, биће јако брз и ефикасан (и добро ће доћи на задушнице). Не бих га ни доводио у насеље кроз Николе Добровића, него поред Студењака право, до окретнице 77-це, па испод аутопута, кроз постојећи отвор, и право на гробље, па на Ледине. Била би то најбржа веза за 2. и 3. МЗ, 1. МЗ би трамвај мимоишао, али Боже мој, не може увек и јаре и паре, или што рекли стратези, "ко брани све, не брани ништа" (поздрав за наше кризне штабове са теме ковид 19).

Елем, на првопоменутом правцу (Др Хуга Клајна - Недељка Гвозденовића) треба обавезно семафоризовати и раскрсницу са мојом бившом Улицом Исмета Мујезиновића, која је изузетно незгодна за укључење, а десио се пре 15-ак година и удес са смртним последицама. Будући да је раскрсица са Љубинке Бобић близу, та два семафора би онда требало синхронизовати, што и није нека висока технологија.
 
Džabe sinhronizacija kada je između njih autobuska stanica i uvek neko nepropisno parkiran na kolovozu.

Trebalo bi možda premestiti stanicu i naravno zabraniti parkiranje. Možda bi rešenje za parkiranje bilo da obe strane ulice budu taksi stanice. Mislim da bi taksisti mnogo bolje čuvali svoja mesta nego zakon koji se sprovodi.
 
Eeeee, mogli su i kod Peđe Milosavljevića pa nisu.

Ove rekonstrukcije rade ljudi bez ikakve analize. Samo slepo gledaju zatečeno stanje i eventualno uvuku slivnike.

Ali opet mi nije jasno kako neke stvari ipak urade, kao što je produženje stanice na početku Nedeljka Gvozdenovića. I naravno, koja je logika da su stanice u Nedeljka Gvozdenovića uvučena, a u Dr Hugo Klajna nisu?

Evo sada malo premotavam film i neke ženine priče (koja na BK od 90-ih) izgleda da u početku Dr Hugo Klajna uopšte nije bila predviđena za autobus. 75-ica je nekada zaobilazila tu ulicu. Pantograf i Gaga to bolje znaju, pa bi to moglo da baci novo svetlo na neuvučena autobuska stajališta u Dr Hugo Klajna.

To naravno ne opravdava osobe koje vode ovaj projekat jer sada svi autobusi prolaze i kroz Dr Huga Klajna i Nedeljka Gvozdenovića.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=753630#p753630:2nigzenf je napisao(la):
Гага » 02 Jul 2020 11:39 pm[/url]":2nigzenf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=753512#p753512:2nigzenf je napisao(la):
PIGLET » 02 Јул 2020 07:21 pm[/url]":2nigzenf]Taman sam se ponadao , kada sam video da rade nove ivičnjake u zoni raskrsnice da će možda biti kružni tok!?
Svojevremeno sam pisao Sekretarijatu za saobraćaj sa predlogom da su ove dve raskrsnice (Nedlejka Gvozdenovića, Huga Klajna, Ljubinke Bobić) i Ljubinke Bobić/Partizanske avijacije idealne za KT, nema tramvaja, ulice su jednotračne...a priori kandidati za KT, ali avaj....
@Пиглет, исто сам један од обожавалаца кружних токова, али мислим да ова раскрсница (Недељка Гвозденовића-Љубинке Бобић-Др.Хуга Клајна) није идеална баш за кружни ток. Иако су све три улице 1+1, некако су "мале" за КТ, јер би онда и он био мали у пречнику. Не знам како би аутобуси са пет градских линија пролазили, поготово кад наиђе дупли. То кажем из разлога, јер код КТ у Нехруовој улици, иако је она у том делу практично 2+2, као и сам КТ, кад наиђе 82, 45, 602 (сви соло аутобуси), не могу да прођу кроз њега, а да иду само "својом спољном" траком, морају да зајаше обе траке.
То је први разлог зашто, по мени, ова раскрсница није за КТ.

Da li bi rekonstrukcija ove površinske raskrsnice u raskrsnicu sa KT unapredilo trenutno saobraćano rešenje...siguran sam da bi.
Uostalom sada postoje softveri koji moduliraju sve saobraćajne tokove i simulacijama se može evaluirati rešenje.
Moja intuicija govori da bi ipak unapredilo rešenje, a najbolji primer za to je slična situacija u Nehruovoj, blizu je pijaca , slični su tokovi pešaka, prolazi dupli BUS bez problema. U praksi ovo funkcioniše tako što BUS zauzme i deo unutrašnje trake i niko se ne trpa paralelno sa autobusom u KT, čak sam primetio da vozači ne žele ni sa putničkim autom da idu paralelno u KT.
U slučaju Bež Kosi postoji samo jedna traka po smeru tako da ovde ni fiktivno ovakav konflikt nije moguć.
Ova raskrsnica (Nehruova) je svetao primer unapredjenja zatečenog rešenja, a to tvrdim na osnovu sopstevon iskustva jer njim prolazim bar 4puta dnevno.


Други разлог је тај, што ће у догледно време, целом дужином улицама Др. Хуга Клајна и мојом улицом Недељка Гвозденовића ићи трамвај. Постављао сам у теми о трамвајима, скицу куда све треба да иде трамвајска пруга-продужетак од Булевара Милутина Миланковића па до Јурија Гагарина, а преко Бежанијске косе.

Za tramvaj prvi put čujem, čak i ozbiljno sumnjam u to rešenje da je najbolje. profil Huga Klajna i N. Gvozdenovića je 1+1 ako proteraju tramvaj ukidaju drumski saobraćaj?, a da bi savladjivanje visinske razlike izmedju Kose i Milutina Milankovića bi trebao ozbiljne inženjerske akrobacije....

КТ код раскрснице Љубинке Бобић-Партизанске авијације-Гандијева-Бежанијских илегалаца, ту би могао да се уради, али тек кад среде Гандијеву (у плану је да се исправи она кривина, ниже испод), иселе оданде цигане, како би г.п. "Напред" могло коначно да изгради на том месту стамбену зграду, трећу у низу, и онда да се у том делу прошири Љубинке Бобић.
 
Zašto se šminka Braće Jerković oko Sive stene? A asfalt koji je u mnogo gorem stanju na velikom potezu oko pijace stoji netaknut tj. redovno propada?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=754210#p754210:oesi21aw je napisao(la):
operic » 05 Jul 2020 09:39 pm[/url]":oesi21aw]Zašto se šminka Braće Jerković oko Sive stene? A asfalt koji je u mnogo gorem stanju na velikom potezu oko pijace stoji netaknut tj. redovno propada?
Zato što se tamo kreće neki "napredni" a na drugoj lokaciji ne....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=753630#p753630:1zdjiejx je napisao(la):
Гага » 02 Jul 2020 11:39 pm[/url]":1zdjiejx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=753512#p753512:1zdjiejx je napisao(la):
PIGLET » 02 Јул 2020 07:21 pm[/url]":1zdjiejx]Taman sam se ponadao , kada sam video da rade nove ivičnjake u zoni raskrsnice da će možda biti kružni tok!?
Svojevremeno sam pisao Sekretarijatu za saobraćaj sa predlogom da su ove dve raskrsnice (Nedlejka Gvozdenovića, Huga Klajna, Ljubinke Bobić) i Ljubinke Bobić/Partizanske avijacije idealne za KT, nema tramvaja, ulice su jednotračne...a priori kandidati za KT, ali avaj....

КТ код раскрснице Љубинке Бобић-Партизанске авијације-Гандијева-Бежанијских илегалаца, ту би могао да се уради, али тек кад среде Гандијеву (у плану је да се исправи она кривина, ниже испод), иселе оданде цигане, како би г.п. "Напред" могло коначно да изгради на том месту стамбену зграду, трећу у низу, и онда да се у том делу прошири Љубинке Бобић.

hvala Gago,

Pošto od tebe uvek dolazi ekskluziva, možeš li podeliti još neki info oko ovih radova - iseljenje karton-sitija, proširenje LJB, ispravljanje Gandijeve...
 
Фотографије 05.јул 2020.
У улици Др. Хуга Клајна су асфалтирали тротоаре и бициклистичку стазу. Тротоар до пијаце је проширен за 1,5 метар, за онај део избетониране некадашње зелене површине, између тротоара и бициклистичке стазе у том делу улице.
IMG_20200705_112816_resized_20200706_072600441.jpg
IMG_20200705_112829_1_resized_20200706_072601922.jpg
IMG_20200705_112847_resized_20200706_072602291.jpg

Треба још да се асфалтирају паркинзи који су са десне стране улице, а до пијаце. Да ли ће враћати или не, оне наказе од уских "локала" брзе хране, који су били постављени баш на том избетонираном делу, још се не зна, неко каже да, неко не, али лично мислим да хоће. То кажем из разлога што ти уски локали стоје на зеленој површини код раскрснице Др.Хуга Клајна и Исмета Мујазиновића. Иначе кад се сад хода по тротоару или бициклистичкој стази, осети се како, наравно кад је топло време, избија врелина из асфалта
IMG_20200705_112953_resized_20200706_072600843.jpg
IMG_20200705_113014_resized_20200706_072602681.jpg
IMG_20200705_113038_resized_20200706_072601558.jpg
IMG_20200705_113100_resized_20200706_072601195.jpg

:sesir:
 
Фотографије 05.јул 2020.
У улици Недељка Гвозденовића избетонирали су цео тротоар на десној-парној страни, а докле је и било предвиђено да се обнови. Још је само остало да се избетонира мали део код аутобуског стајалишта #2098.
IMG_20200705_113154_resized_20200706_075121760.jpg
IMG_20200705_113238_resized_20200706_075122972.jpg
IMG_20200705_113246_resized_20200706_075123733.jpg

Код раскрснице са Виктора Новака се постављају ивичњаци. Мислио сам да ће направити нишу за контејнере, али изгледа да ће бити како је и раније било. Ивичњаци су постављени до пола тог дела где су контејнери. Иначе је ово некада било аутобуско стајалиште 75, али јако кратко, срећом.
IMG_20200705_113614_resized_20200706_075124119.jpg
IMG_20200705_113600_resized_20200706_075122543.jpg
IMG_20200705_113645_resized_20200706_075121309.jpg
IMG_20200705_113706_resized_20200706_075122130.jpg

Наше нарави!, пошто су контејнери привремено премештени, да не сметају при раду, становници околних зграда сад бацају смеђе на тротоар и до живе ограде парка који је испред моје зграде. А контејнери су премештени на 10 метара удаљености у улицу Виктора Новака. На првој слици испод лево су контејнери.
Pogledajte prilog 1
IMG_20200705_113800_resized_20200706_075123368.jpg

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=753671#p753671:27tz84ip je napisao(la):
Пантограф » 03 Јул 2020 09:58 am[/url]":27tz84ip]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=753630#p753630:27tz84ip je napisao(la):
Гага » 02 Jul 2020 11:39 pm[/url]":27tz84ip]
Други разлог је тај, што ће у догледно време, целом дужином улицама Др. Хуга Клајна и мојом улицом Недељка Гвозденовића ићи трамвај. Постављао сам у теми о трамвајима, скицу куда све треба да иде трамвајска пруга-продужетак од Булевара Милутина Миланковића па до Јурија Гагарина, а преко Бежанијске косе.

КТ код раскрснице Љубинке Бобић-Партизанске авијације-Гандијева-Бежанијских илегалаца, ту би могао да се уради, али тек кад среде Гандијеву (у плану је да се исправи она кривина, ниже испод), иселе оданде цигане, како би г.п. "Напред" могло коначно да изгради на том месту стамбену зграду, трећу у низу, и онда да се у том делу прошири Љубинке Бобић.
Трамвају кружни ток не смета, напротив, као што видимо на Аутокоманди, али и у целој Европи, међутим, чисто сумњам да ће ту икада проћи трамвај. Ако би га и наравили, постоје две опције: да дели читаву трасу кроз ове две улице са аутомобилима, што је најлошије решење; или да се оне затворе за друмски саобраћај, што се неће десити.

Мој предлог је да трамвај прође Бежанијску косу дуж гробљанске ограде, јер ће тако имати једну једину раскрсницу на том, попречном правцу, односно, биће јако брз и ефикасан (и добро ће доћи на задушнице). Не бих га ни доводио у насеље кроз Николе Добровића, него поред Студењака право, до окретнице 77-це, па испод аутопута, кроз постојећи отвор, и право на гробље, па на Ледине. Била би то најбржа веза за 2. и 3. МЗ, 1. МЗ би трамвај мимоишао, али Боже мој, не може увек и јаре и паре, или што рекли стратези, "ко брани све, не брани ништа" (поздрав за наше кризне штабове са теме ковид 19).

Елем, на првопоменутом правцу (Др Хуга Клајна - Недељка Гвозденовића) треба обавезно семафоризовати и раскрсницу са мојом бившом Улицом Исмета Мујезиновића, која је изузетно незгодна за укључење, а десио се пре 15-ак година и удес са смртним последицама. Будући да је раскрсица са Љубинке Бобић близу, та два семафора би онда требало синхронизовати, што и није нека висока технологија.
Наравно да кружни ток не смета трамвају, имамо још бољи пример у Карађорђевој улици код зграде Београдске Задруге. Пречник тог КТ је 17 метара, јер је Карађорђева 2+2 улица, барем у том делу. На раскрсници Др. Хуга Клајна-Љубинке Бобић-Недељка Гвозденовића, кружни ток би био много мањег пречника, и ако би пролазио туда трамвај, КТ као и да не би постојао ! Да, трамваји би делили читаву трасу са аутомобилима, као у Ресавској улици.

Твој предлог проласка трамвајске линије преко Бежанијске косе је интересантан и добар, мада си, много раније на теми о трамвајима, баш заговарао трасу преко Николе Добровића. Ако би трамвај ишао кроз Грчку и Норвешку и кроз нову саобраћајницу од раскрснице Норвешка-Марка Челебоновића и да би прошао испод ауто-пута па низ Жоржа Матеа (бивша Студентска), онда би требало да спајање са постојећом пругом буде, продужетак од булевара Милутина Миланковића, па онда десно у Тошин бунар до Студењака, где би скретао лево у Жоржа Матеа и уз узбрдицу до окретнице 77, ...., и даље, већ смо рекли.

И у мојој улици Недељка Гвозденовића баш код мене на раскрсници са Виктора Навака, би исто требало поставити семафор, или бар урадити лежећи полицајац, јер је овде исто било доста судара, до сад са двоје мртвих, а и теже повређенима. Залете се од пијаце, улица равна и ето зачас судар ! Укључење у Недељка Гвозденовића из Виктора Новака, из оба правца, је још незгодније него у твојој бившој улици.
У твојој бившој улици и несрећу коју наводиш, се десила у јануару 2008.године, тада је погинула трудна жена (1987.годиште), 7. или 8. месец трудноће, и излетела је својим колима (Вартбург) испред аутобуса 75, није сачекала да прође и у секунди одоше и она и беба! Постоји ту крајпуташка плоча за ту жену, означио сам на слици место те плоче.

IMG_20200705_112847_resized_20200706_072602291.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=754345#p754345:fwzcd9fu je napisao(la):
Bezaninac » 06 Јул 2020 02:59 pm[/url]":fwzcd9fu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=753630#p753630:fwzcd9fu je napisao(la):
Гага » 02 Jul 2020 11:39 pm[/url]":fwzcd9fu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=753512#p753512:fwzcd9fu je napisao(la):
PIGLET » 02 Јул 2020 07:21 pm[/url]":fwzcd9fu]Taman sam se ponadao , kada sam video da rade nove ivičnjake u zoni raskrsnice da će možda biti kružni tok!?
Svojevremeno sam pisao Sekretarijatu za saobraćaj sa predlogom da su ove dve raskrsnice (Nedlejka Gvozdenovića, Huga Klajna, Ljubinke Bobić) i Ljubinke Bobić/Partizanske avijacije idealne za KT, nema tramvaja, ulice su jednotračne...a priori kandidati za KT, ali avaj....

КТ код раскрснице Љубинке Бобић-Партизанске авијације-Гандијева-Бежанијских илегалаца, ту би могао да се уради, али тек кад среде Гандијеву (у плану је да се исправи она кривина, ниже испод), иселе оданде цигане, како би г.п. "Напред" могло коначно да изгради на том месту стамбену зграду, трећу у низу, и онда да се у том делу прошири Љубинке Бобић.

hvala Gago,

Pošto od tebe uvek dolazi ekskluziva, možeš li podeliti još neki info oko ovih radova - iseljenje karton-sitija, proširenje LJB, ispravljanje Gandijeve...
@Бежанинац :sesir:
Нажалост не бих могао, јер једноставно не знам, све је утухнуло и о томе се више не прича. Проблем је исељење цигана, пре пар година су били геометри и покушали да снимају тај терен где су они, али су их ови отерали! После два дана су се поново појавили геометри, али у пратњи полиције, и завршили су посао. Значи снимање терена за трећу зграду је завршено, а остатак решења је у исељењу цигана.

Исправљање кривине у Гандијевој зависи од исељења оне две куће изнад.

О свему овоме смо дискутовали, а и ти наравно, у теми "Проширење улица Љубинке Бобић и Гандијева" viewtopic.php?f=16&t=3182, коју сам отворио још 2014.године, и има само две стране, вреди се подсетити :D
 
HVala Gago, pisaću tamo, skroz sam zaboravio na tu temu :)
 
U Nedeljka Gvozdenovica se asfaltira potez od raskrsnice sa ul Ljubinke Bobic i Viktora Novaka. Objasnite mi kako je poklopac šahta na sredini ulice u nivou sa prvim slojem asfalta, a u isto vreme šahtovi sa strane nisu.
 
Verovatno su izmešteni (kao u Dr Hugo Klajna), i samo će da da asfaltiraju preko.

Ne bi bilo loše da zapamtimo tu poziciju pa pogledamo za par godina kako će se tu asfalt ponašati.
 
U Huga Klajna gde su izmešteni nije postavljen poklopac već je metalna ploča stavljena ispod prvog sloja asfalta. Ako će samo gazeći sloj da predje preko ovoga, to će da se raspadne vrlo brzo. Poziciju je lako zapamtiti - tačno ispred broja 5.
 
Vrh