Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Mislim da si opravdano ljut sto se saobracajnice, mostovi, trotoari i sl, lose odrzavaju.

No, omasio si loptu svojim antagonizmom prema periferiji, prigradu, satelitskim i seoskim naseljima beograda.

Jer , eto, zamisli u Vrcinu je tek nakon vise od 70 godina presvucen deo kocke koja je tu jos od pre 2. svetskog rata. Pa sta je trebalo?
Zato sto je van 'grada' da ih i dalje ignorisu kao dane postoje?

A razmisli, dal bi bilo bolje (to je moj stav) da grad ne trosi novac na privne objekte, (obnavljajuci, renovirajuci fasade) pa da se tako ustedeo novac koji bi se ulozio u npr. saobracajnice?



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
laki72":2mvwo3wm je napisao(la):
Mislim da si opravdano ljut sto se saobracajnice, mostovi, trotoari i sl, lose odrzavaju.

No, omasio si loptu svojim antagonizmom prema periferiji, prigradu, satelitskim i seoskim naseljima beograda.

Jer , eto, zamisli u Vrcinu je tek nakon vise od 70 godina presvucen deo kocke koja je tu jos od pre 2. svetskog rata. Pa sta je trebalo?
Zato sto je van 'grada' da ih i dalje ignorisu kao da ne postoje?

Upravo to je poenta. Plus bih ja dodao na tvoju prvu rečenicu ", posebno u opštinama gde vlast ne vrše isti ono koji to rade u Republici".
S pravom je ljut, ali da je omašio loptu, jeste žestoko.
A to gde se grad završava je promenljivo... Nekada je Crveni Krst, opština Vračar bio teška periferija, nekada davno. A sada mu Vidikovac i Petlovo brdo dođu grad valjda. O Novom Beogradu da ne pričam, do Save uglavnom močvare, malo dalje kukuruzišta i livade. Pa Bežanijska kosa je pre 30 godina samo bila nepregledna površina kukuruza, žita, oranica i livada. A sada mu dođe kao neko elitno gradsko naselje valjda. Urbano. Sve je stvar percepcije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495573#p495573:225rx5xx je napisao(la):
laki72 » 25 Nov 2017 06:47 am[/url]"]Mislim da si opravdano ljut sto se saobracajnice, mostovi, trotoari i sl, lose odrzavaju.

No, omasio si loptu svojim antagonizmom prema periferiji, prigradu, satelitskim i seoskim naseljima beograda.

Jer , eto, zamisli u Vrcinu je tek nakon vise od 70 godina presvucen deo kocke koja je tu jos od pre 2. svetskog rata. Pa sta je trebalo?
Zato sto je van 'grada' da ih i dalje ignorisu kao dane postoje?

A razmisli, dal bi bilo bolje (to je moj stav) da grad ne trosi novac na privne objekte, (obnavljajuci, renovirajuci fasade) pa da se tako ustedeo novac koji bi se ulozio u npr. saobracajnice?



Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Laki, nema tu nikakvoga antagonizma, samo frustracija zbog neproporcionalnosti ulaganja u komunalnu infrastrukturu u odnosu na prihode koji se ostvaruju od poreskih priihoda. Moj utisak je da npr najveća beogradska opština koja generiše najviše poreza ne dobija zadovoljavajuću količinu investicija/održavanja nazad, već da pare odlaze po političkoj liniji na periferiju na investicije/održavanje bez ikakvih kriterijuma, samo radi političke promocije.
A pro po kocke u Vrčinu, da li je trebalo presvlačiti ili ne , iskreno ne znam, možda je od istorijskgg značaja pa bi mogla biti turisitički zanimljiva zona npr, u svakom slučaj nek odlučuje o tom lokalna samouprava pameću (kadrovima) koju je platila od lokalnih prihoda, nek investira lokalni novac koji je prikupila od lokalnih poreza jer je ta investicija u lokalnoj nadležnosti.
Za trošenje para na fasade, pa ne znam, ako korisnici/vlasnici tih nekretnina plaćaju naknadu za gradjevinsko zemljište, koja u toj zoni ne bi trebalo da je zanemarljiva, možda je fer očekivati i da im se deo tog novca vrati kroz obnovu fasade ako je objekat u turistički interesantnoj zoni a svakako ako je objekat pod zaštitom države i istorijski je spomenik.

Samo moj stav je da trenutno nemamo vlast koja radi u opštem (javnom) interesu već radi u svom (privatnom) interesu , i ja se borim protiv toga kako znam i umem. Možda ću imati dovoljno istomišlenika da to promenimo kada nam se za to ukaže prilika. A dotle ostaje mi da ovde i bilo gde drugde gde imam mogućnost dam svoje mišljenje.

Dosta smo trolovali temu, nema smisla više, vratimo se komunalcima...
 
Postoji jedna udarna rupa u Otona Župančiča kod raskrsnice sa Džona Kenedija koju sam prijavio prvi put u aprilu, a zatim u oktobru preko Beokom-a. Da li ima svrhe da krenem da zovem Beograd put svakog dana da prijavljujem istu udarnu rupu i da animiram još neke ljude da isto to rade dok im ne dosadimo?
Jer, rupa je sve opasnija, a uopšte se ne krpi. Površinski to je rupa od možda pola kvadrata, ali dubinski ima oko 10-15cm na najdubljem delu. Slična priča je na kraju Otona Župančiča uz parking kod brojeva 46-48. Rupe su još kritičnije.
 
Изгледа да у Бг Путу размишљају као Пиглет, пошто ја две рупе у улици 4 Јула у Заклопачи пријављујем већ две године. Од малих удубљеља настали су кратери преко ширине целе улице.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
@PIGLET
Svidja mi se sto je ovaj tvoj poslednji post napisan sasvim drugacijim tonom uz odredjenu argumentaciju, za razliku od prethodnog na koji sam reagovao :)

E sad, ja se sa vecinom ne slazem. Naprotiv, za vecinu imam drugaciji stav.
Zasto mislis da NBG ne treba da 'plati cenu sto je danas to sto jeste' ?
Jer, da dohodak drugih, mnogo starijih delova grada nije decenijama usmeravan na stvaranje i razvoj NBG, on bi i danas u vecem delu bio sikara izmedju grada Zemuna i sela Bezanija, zar ne?

Dakle, nekim novcem su se decenijama gradili bulevari, vodovod, kanalizacija, i druga infrastruktura...
Nasipani kubici i kubici peska... gradjeni prvo stambeni objekti formirani blokovi...
I svo to vreme realnije NBG bio najveci potrosac budzetskih sredstava i to ne vidim kako bilo komoze osporiti.
Pa valjda je sasvim logicno da sada kada je jak i bogat, kada je postao i ekonomski centar grada i drzave deo novca "vrati"?

Jeste, to jeste prelivanje sredstava, ali prelivanje sredstava je bilo i kada su se po nbg pravili na primer bulevari sa 3+3 trake (iako u tom trenutku nije bilo realnih potreba, ali se mislilo na buducnost), dok je bulevar vec od cvetkove pijace i njegov nastavak (sm. put) usko grlo sa guzvama vec decenijama, a slicno je i u drugim delovima grada.

Mozda kako kazes nije trebalo asfaltirati gde je bila predratna kocka zbog autenticnosti (ili ko zna cega) al onda isto tako nije trebalo asfaltirati i graditi ni zemunski put, bezanijski put, tosin bunar, iz potpino istih razloga ;)
Salu na stranu, asfaltiranje je svakako jeftinije od rekonstrukcije podloge i ponovnog kvalitetnog postavljanja kaldrme (kocke).

Dakle, umesto razmazenog stava "sve je ovo moje" i sebicluka, bilo bi lepo da se malo vise razumevanja pokaze i za potrebe drugih, jer kao sto vec napisah, situacija i odnos prihoda nije uvek bila ovakva.

A sto se tice tvog misljenja o politickom revansizmu vladajuce garniture...
Pa ne znam sta bih ti rekao, ali je cinjenica da su pobedili u gotovo celom gradu.
I cinjenica je da su na NBG dobili glasova koliko zajedno u svim prigradskim i perifernim naseljima, a sobzirom da je od procenata bitniji apsolutni broj, ne verujem da na glasace sa NBG gledaju kao manje bitne od onih iz grocke, surcina, barajeva...

Svakog svoja rana najvise boli, ali iako ti se cini da su drugi privilegovani, a da je kraj kome ti gravitiras ostecen, identican stav imaju (imamo) i svi ostali.
No to je prvenstveno posledica siromastva grada i drzave (iako smo skloni da to tvrdoglavo negiramo), pa dodjemo do price o parcetu hleba na pet ljudi, gde svi ostanu gladni i svi misle da su oni najgladniji.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495553#p495553:1rm5pnv5 je napisao(la):
PIGLET » 24 Нов 2017 11:20 pm[/url]":1rm5pnv5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495245#p495245:1rm5pnv5 je napisao(la):
radashin » 23 Nov 2017 07:08 pm[/url]":1rm5pnv5]
PIGLET":1rm5pnv5 je napisao(la):
:bash: Bravo, genijalno! BEOGRAD PUT svugde radi samo ne u BEOGRADU!
Šta ti ovo znači? Zbog nečeg si ljut, ali Grocka i Vrčin pripadaju beogradskoj opštini Grocka. Beograd put radi puteve u Beogradu, tj. svim njegovim (gradskim) opštinama.
Da ljut sam!
Ljut sam sto se lova trpa tamo gde su podobni na vlasti, sto se ulice na Novi Beogradu raspadaju, sto je tramvajski most (Zaricev) praktično neupotrbljiv, sto 5 godina pisem sekretarijatu za saobracaj sta treba da urade a oni me ne udostojavaju odgovora, sto se bacaju pare na presvlacenje deonica koje objektivno nisu prema oceni stanja zrele za to...Da ljuti me ekonomski terorizam koji se sprovodi na nama, negativna selekcija...
A to gde Beograd objektivno pocinje i zavrsava administrativno a gde sustinski je posebna i dublja prica, a osetljivi na svoj "gradjanski" status ce se vec naci prozvanim.

Ма није могуће да ти то смета? Па управо то је случај са општином Гроцка последњих 20 година. Две деценије општини је блокиран развој јер локална политичка опција није била по вољи градској. И то две круцијалне деценије када је прилив избеглица био најжешћи и када је понајвише требало улагати у инфраструктуру.

Путаре нисмо ни виђали до пред неке изборе кад су ови из града пробали да уберу који глас више. БГ пут није ни залазио даље од Устаничке. Није излазио са НБГ-а, Врачара и Старог града.

Што сејеш, то жањеш. Точак се окреће. Живот иде даље.
 
Auto na prodaju nije mnogo plivao
Pukla cijev potkopala ulicu nesrecni ford naisao
Cini mi se pocetak ulice velislava vulovica
 
Jeste Dišo...sam početak/kraj Lisičare tj. V. Vulovića...jutros prođoh kad su već izašli radnici...haos se napravio...
 
Kad je dosla beogradska hronika jedan od radnika BG vodovoda je rekao da je ulica pukla jer je auto bio previse tezak??????? LAZ tu vec mesec dana je curela voda niz ulicu i spiralo se zemljiste sram ih bilo sto nisu izasli na teren i sanirali to nego treba ovo da se desi da bi oni reagovali pa sram ih bilo . Svaki dan tu prolazim treba neko ga pogine .
 
Pa istina je da je asfalt pukao jer je auto previše težak za asfalt ispod koga nema nikakve podloge koja je isprana.

Za takav asfalt bio i čovek bio težak da su ostavili nesanirano još par dana.
 
Равршава се реконструкција државног пута 351 између насеља Умчари и Пударци у дужини од 3300 метара уз изградњу ригола и тротоара са леве стране пута.

2wdq3k5.jpg
 
Evo vidim, navodno je BG Put uradio los posao u Vrcinu, nivo asfalta i prilazi dvoristima nisu dobro uradjeni i nalozeno je to da se popravi. Toliko o onom kukanju sto BG Put ne radi u Beogradu. Sa razlogom.
 
Поправљали су Смедеревски пут кроз Зк и пут између Врчина и Заклопаче. Како су урадилу, боље да нису, али буквално. Смедеревски пут нису уоппте изравнали, где је било клизиште и даље је улегнуће, само је нови асфалт. А овај други су толико неравно урадили да су ту сад испупчења. Нзм како су успели тако лоше да ураде, само су требали да уваљају асфалт у равни са остатком, није то научна фантастика ваљда.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Асфлатирана улица Фрање Клуза на међи Звездаре и Гроцке, односно Калуђерице и ММЛ:

5wz1u0.jpg
 
Dobre gilje laki gdje je ta rupetina jel prijavljena bg hronika plus kanta gotovog asfalta 25 kg oko 2500 din u radi sam gradjani krpe sami
 
Rupetina je preko cele raskrnice, ima 5-6m duzine... posledica polaganja neke podzemne infrastrukture...

Ugao Ratka Mitrovica i Djordja Ognjenovica, kod Gimnazije Crnjanski

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Na Miljakovcu 2 već više od mesec dana stoji na sred kolovoza poboden onaj "totem" ili kako da ga nazovem, uglavnom ovo kao na slici ispod (slika nije sa pomenute lokacije). Nikome ne pada na pamet da sanira rupu,a u pitanju je ulica kojom ide javni prevoz. Saobraćaj se tu odvija jednom trakom, a rupa je puna vode. Često vozači obore ovaj totem pa ga zateknem položenog na asfaltu, tad ko naleti na rupu može dodatno oštetiti i auto kad mu podleti taj znak.

RadoviKodNadvoznjaka_2_799x600.jpg
 
Завршава се реконструкција улице Милана Ракића у Калуђерици:

mutwk5.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499196#p499196:3zsdmcy8 je napisao(la):
tragac » 08 Dec 2017, 18:58[/url]":3zsdmcy8]Na Miljakovcu 2 već više od mesec dana stoji na sred kolovoza poboden onaj "totem" ili kako da ga nazovem, uglavnom ovo kao na slici ispod (slika nije sa pomenute lokacije). Nikome ne pada na pamet da sanira rupu,a u pitanju je ulica kojom ide javni prevoz. Saobraćaj se tu odvija jednom trakom, a rupa je puna vode. Često vozači obore ovaj totem pa ga zateknem položenog na asfaltu, tad ko naleti na rupu može dodatno oštetiti i auto kad mu podleti taj znak.

RadoviKodNadvoznjaka_2_799x600.jpg

Eeeee, a kod mene u kraju totem stoji već više od godinu dana (nedavno sam obnovio prijavu)

Prvo je bio ekološki totem, pa su ga zamenili (posle moje prijave) sa postojećim (koji, zanimljivo, nije ukraden)

Pogledajte prilog 1
 
Vrh