Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

U Bataji (kod Tempa) uradili pripremu za ležeće policajce i to baš žestoku (celom dužinom napravili 2 rova sa oštrim ivicama i duboke 20-ak cm) i tako stoji nedelju dan bez ikakve oznake.

I zašto uopšte prave takvu pripremu, kada već postoje oni lepi gumeni ležeći što se samo šrafe (i već se nalaze u blizini, kod škole) ?
 
Ruzveltova.





Kazu mi da se kiosk-cvecare ne vracaju. Ako je istina - sjajno. Zid ce, nadam se, okreciti.



 
Плус за слике и труд, само има већ тема о Рузвелтовј, па ако није проблем да тамо пребациш слике ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468437#p468437:xz92k41c je napisao(la):
astrodule » 31 Јул 2017 10:20 am[/url]":xz92k41c]U Bataji (kod Tempa) uradili pripremu za ležeće policajce i to baš žestoku (celom dužinom napravili 2 rova sa oštrim ivicama i duboke 20-ak cm) i tako stoji nedelju dan bez ikakve oznake.

I zašto uopšte prave takvu pripremu, kada već postoje oni lepi gumeni ležeći što se samo šrafe (i već se nalaze u blizini, kod škole) ?
Ти лепи гумени лежећи полицајци се у последње време избегавају да се уграђују. И то из простог разлога, што се краду ! Лако је одврнути оне завртњеве и после још лакше однети ! И сам знаш да су код ОШ Борислав Пекић били гумени лежећи, са обе стране улице Николе Добровића, постављени онако у два реда у цик-цак. Замењени си бетонско-асфалтним, три метра ширине, јер је „неко“ давно са обе стране те улице однео делове гумених лежећи.
И код „твоје“ :mrgreen: згрaде овде на Бежанијској коси у Љубинке Бобић, знаш и сам, постоје три асфално-бетонска лежећа и јако добро обављају свој посао.

Можда би требало, што се тиче лежећих полицајаца, размишљати у правцу њиховог осавремењавања, као што су урадили у Мексику. Тај лежећи полицајац успорава само оне возаче који не поштују ограничење брзине. Лежећи полицајац је повезан са камером која има у себи радар и ако се возило креће изнад прописане брзине у граду, лежећи се аутоматски диже и возач мора да успори да би га прешао. Ако иде дозвољеном брзином, лежећи остаје склопљен у нивоу улице и прелази га нормално без успоравања. Ови лежећи полицајци су урађени од метала, а код нас би их најбоље било пoстављати код школа.
На видео снимку се најбоље види како ради.
https://www.youtube.com/watch?v=xh_XZJX5zpU
 
To bi bilo lepo postaviti u blizini škola u manje prometnim ulicama.

Da mi je samo znati šta lopovi rade sa gumenim ležećim policajcima.

Ovi svi noviji (koje si pomenuo) ležeći odlično rade posao. Ne mora baš da se uspori na 20km/h, ali ne može ni da se preleti preko njih, tako da jesu pravih dimenzija (za razliku od onih starih betonskih gde mora skoro pa da se stane).
 
Otpadnu. Niko to ne krade.
Možda kasnije to neko pokupi i posluži se kao ulazna rampa u dvorište.
 
Скидају их углавном локални мотоциклисти да не морају својим машинама да успоравају.
 
Ај што их скидају, него што стварно отпадају. Са прозора сам гледао када је бус 503 на Бањици три извукао из лежишта приликом једног преласка.
 
@Galeks
U pravu si. Uglavnom sami 'otpadnu'.
To je posledica aljkave i nestrucne montaze.
Ako se lose ankerisu sto najcesce jeste slucaj, od prolazaka vozila se rastresaju a klinovi popustaju i na kraju se vade.
A sem toga, sta mene kao vozaca briga koje oni probleme imaju?
I ako im kradu, to nije moj problem.
Kradu i saobracajne znake i stubove, pa oce li zbog toga da ih liju od betona?
Taj problem neka oni resavaju kako znaju i umeju.
Zna se cemu sluzi IVICNJAK.
Sluzi da fizicki razdvoji kolovoz od trotoara.
Dakle, ivicnjaku nije mesto na kolovozu, pa ni kao delu lezeceg policajca.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Па добро али ја не видим ману бетонским лежећим полицајцима.
Док год су добро обележени, боље раде посао од пластичних. Реално у пракси људи успровају више кад су бетонски ивичњаци у питању. Зар то није довољан доказ? Мислим да су и прешли назад на њих?
 
Laki , plastični se odvaljuju jer često u kolovozu ostaju vijci, šrafovi.
Iz
http://www.putevi-srbije.rs/pdf/regulat ... a_putu.pdf


Члан 4.
Вештачка избочина поставља се под правим углом у односу на осу коловоза.
Димензије вештачких избочина су:
1) висина не сме прелазити 3 cm, а ширина не сме бити мања од 60 cm, за брзине до 50 km/h;
2) висина не сме прелазити 5 cm, а ширина не сме бити мања од 90 cm, за брзине до 40 km/h;
3) висина не сме прелазити 7 cm, а ширина не сме бити мања од 120 cm, за брзине до 30 km/h.
Вештачка избочина из става 2. тач. 1) и 2) овог члана изводи се од гумених или пластичних модуларних
елемената. Вештачка избочина из става 2. тачка 3) овог члана може се изводити и од асфалтне или бетонске
масе.

Вештачка избочина може бити означена по целој површини.
Члан 5.
Плато може бити пун или делимичан.
Димензије пуног платоа и делимичног платоа морају бити у складу са стандардом SRPS.U.C1.285.
Плато се поставља под правим углом у односу на подужну осу пута појединачно или у низу.
Плато се изводи од гуме, пластике, асфалтне или бетонске масе или комбинације наведених материјала.
Косе прилазне рампе пуног платоа и делимичног платоа морају бити означене рефлектујућим материјалима а
преко пуног платоа може да се обележи пешачки прелаз.
 
ljudi, neka oni njih naprave bez coskova, pa mogu da budu i od zeleza.
Na nasim putevima ima sasvim dovoljno udarnih rupa, ulegnuca i izbocina koje mi (nam) razvaljuju automobile, kamione i autobuse.

Koliki je procenat rucno radjenih lezecih policajaca ispostovao pravilnik o visini i sirini?
I ako ste vozaci, recite mi mozete li preko lezeceg policajca izvedenog sa ivicnjacima (onako kako se realizuju u Beogradu) da predjete brzinama kako je to navedeno iznad u clanu 4 ?
E samo zato sam za montazne, jer onda budu po propisima, a ne kako se majstoru na terenu `ucini` da treba..
 
Danas sam vozio bajs bo brdovitom Beogradu (Žarkovo i okolina) i zaista je neverovatno da ni jedan jedini montažni "ležeći" nije bio čitav. Koji li standard ispunjava taj proizodjač ili toliko ih loše montiraju?!?!
 
Лаки, ево ја као возач, стварно не видим толики проблем. Све и да успорим и скоро па застанем, није ми проблем. Не губим пуно времена, а никада не журим толико да ми који минут значи. (кажем минут у случају да налетим на 3-4 лежећа током једне вожње).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373153#p373153:2463auad je napisao(la):
Trejsi » 24 Feb 2016, 15:46[/url]":2463auad]Posle nekoliko prijava, Beograd put se smilovao i sanirao ovaj krater u Žarkovu kod Vera. Molim vas da obratite pažnju da ovo ostalo okolo nisu ni pipnuli, čak su ostavili ovaj metal iz asfalta što viri. Oni se zaje*******avaju sa nama, nema drugog objašnjenja. Naravno, sad je bolje nego što je bilo pre ali opet...
file.php
Ovaj novi slivnik jedva da je izdržao nešto više od godinu dana. Sad se ponovo otvara rupa i asfalt propao, a svuda okolo ulegnuća i pukotine na raskrsnici. Kvalitet na nivou.
 
Ko li samo smišlja pozicije tih slivnika ?
Uvek ih postavi da autobusi gaze po njima. Vozač hteo ili ne nema puno alternativa.
 
Očigledno se podloga spira ispod. Naravno, prvo bi se moralo utvrditi uzrok.

Slična situacija se dešava na još nekim "saniranim" mestima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472737#p472737:iq9rtkjg je napisao(la):
Dejan011 » 21 Avg 2017, 22:30[/url]":iq9rtkjg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373153#p373153:iq9rtkjg je napisao(la):
Trejsi » 24 Feb 2016, 15:46[/url]":iq9rtkjg]Posle nekoliko prijava, Beograd put se smilovao i sanirao ovaj krater u Žarkovu kod Vera. Molim vas da obratite pažnju da ovo ostalo okolo nisu ni pipnuli, čak su ostavili ovaj metal iz asfalta što viri. Oni se zaje*******avaju sa nama, nema drugog objašnjenja. Naravno, sad je bolje nego što je bilo pre ali opet...
file.php
Ovaj novi slivnik jedva da je izdržao nešto više od godinu dana. Sad se ponovo otvara rupa i asfalt propao, a svuda okolo ulegnuća i pukotine na raskrsnici. Kvalitet na nivou.

file.php

S obzirom da nisu ništa preduzeli, slivnik je potonuo i sad je tu poveća rupa sa delovima armature koji vire. Taman da neko izbuši gume. :violina:

Pogledajte prilog 1

 
Posle ko zna koliko slikanja , prijavljivanja najzad su krenuli da rade deo E763 od Radničke do Svetolika Lazarevića Laze.
 
Ne pamtim od perioda sankcija (92-95) da je bilo vise udanih (i manje udarnih ;) ) rupa po gradu i to evo vec na pragu nove zimske sezone.
Nije poenta samo ustedeti (novac iz budzeta grada) vec i da ta usteda budw dugorocno racionalna. Ovako kada od pukotina nastanu nove rupe, a od rupa krateri, koytace nas mnooogo vise.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Najzad uradili, sad prema Tempu nema truckanja, poskakivanja.....











 
Kako bre uvek puste saobraćaj a ne završe sve do kraja. Gde su ima linije, pešački :bash:
 
Vrh