Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Nešto je čudno u vezi sa Ostružničkim mostom. Koja to rekonstrukcija traje više od godinu dana na mostu starom 16 godina? Ili je tada, 2004., loše urađen ili je problem sada. Neko bi to morao da objasni. Ali ne samo kriva je vlast već konkretno: loš materijal, loše vareno ili slično. Mnogo je para dato i tad i sada da bi Putevi Srbije imale pravo da sami sebi jednim saopštenjem produže rok za 6 ili 9 meseci. Isto se odnosi i na eventualnu revitalizaciju desne trake Ostružnica-Orlovača. Nakon 12,13 godina treba zameniti samo gazeći sloj a ne kompletan presek puta. To se meri u danima a ne mesecima i godinama.

Poslato sa MAR-LX1A pomoću Tapatoka
 
Ваљда је проблем са Мостоградњом као фирмом?
 
bilo bi zanimljivo videti tender (ako uopste postoji) za radove na ostruznickom mostu i delu puta- obilaznice od mosta do orlovace (ovo sto je kao propalo od upotrebe)
 
Дошљак":xpp4bjl6 je napisao(la):
Ваљда је проблем са Мостоградњом као фирмом?
Zar nije bilo skorije na vestima da ih je preuzeo Milenium Tim? Jedna od novonastalih fantomskih firmi koja pored čuvenog Bauwesena radi skoro sve po poslove po Beogradu a kako vidimo od sada pa nadalje će i mostove.
 
Могуће, нисам најбоље упућен, али по форуму се провлачила вест да је Мостоградња доста радника послала на социјални програм.
 
Bas naprotiv mislim da si dobro upucen. Te dve stvari su savrseno kompetabilne, prvo se sve razje*******e, razjure radnici, preuzme firma pa onda zaposljavas samo one koji ti trebaju.
 
Mostogradnja više ne postoji. Većina radnika je dobila socijalni program. Nova firma će biti čini mi se Mostogradnja inženjering.

Poslato sa STK-L21 pomoću Tapatoka
 
Mostogradnja Ing je firma u vlasništvu Milenium tima gde prelaze radnici prave Mostogradnje. Sve se naravno radi debelo protiv javnog/državnog interesa, a u korist pomenute gospode.
Oni će kasnije kupiti pravu Mostogradnju, ali se čeka prvo da obore vrednost firme ispod svake cene.
Država je tu oštećena na 2 načina. Prvo jer niko neće kupiti građevinsku firmu bez radnika koji su njeno najveće bogastvo, a drugo je što istim tim radnicima mora isplatiti otpremnine. Posle toga firma ide na doboš, da bi ista gospoda preuzela i vrlo vredne nekretnine za neku siću...
 
На крају ће купити Мостоградњу због солидних плацева на НБГ, у Батаји и НС.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846587#p846587:1aujehk1 je napisao(la):
Mikie » 01 May 2021 07:42 pm[/url]":1aujehk1]@StaraMo Њима је мало јер је похлепа њихових већа од јавног интереса.


У свим земљама се краде, негде више негде мање, али овде не знају ама баш ништа како треба и да направе. Ми нисмо изгубили пар година, већ деценије, барем тридесет. Ови причају о неком расту и парама, као да смо нека Холандија или Данска.

Мислим да нисам песимиста по природи, и не плашим се криза и неуспеха, али оваквог несавесног делања власти ме тера на таква депресивна размишљања да не могу да опишем. Није проблем неуспети, већ изнова и изнова правити исте грешке. То може само намерно да се чини. Ти људи који одлучују не могу бити глупи до те мере да просто греше и да су неспособни, већ не желе и неће. Итекако су способни за манипулисање, а за то је потребан "неки" интелектуални напор.

+

Itekako su oni sposobni, za postizanje svojih bolesnih ciljeva. :violina: Ko je nesposoban ide da glasa za takve štetočine na svakim izborima jer za bolje ne zna (niti je u stanju da ukapira šta čine, a šta je činiti)... Provalio sam ga odavno, onog ćoravog. Smučio mi se do te mere da ne gledam naše televizije da ga slučajno ne bi ni čuo ni video, jer me bilo šta od ta dva smuči. Kad komšija pali dnevnik molim boga da ne krene da se pro**rava.

Svaka vlast menjala planove kao čarape, donosila štetnu odluku ili dve (manje ili više, što niko nije smatrao mnogo štetnim) i tako bez naziranja kraja. Vremenom, kumulativno se došlo i do tog "naprednog stanja" - doba kada se za sve što treba ili ne treba seče vrpca čak i kada je sklepano navrat-nanos. Za to im nisu krivi Đilas i Bogdanović, niti Toma, Tadić, Koštunica. Umesto da su se učili na greškama samo su dodavali ulje na vatru. Sve krivine te napredne Drine ni Bog otac više neće moći ispraviti.

Krivo mi je iz tog razloga što je upravo taj Vučić mogao ispraviti sve, da je samo malo dublje lično zašao u materiju. Konsultovanjem priznatih stručnjaka - domaćih i stranih bez sumnje bi se došlo do pozitivnih rezultata. Da ga je autoritet iz relevantne oblasti savetovao, objasnio u čemu greši i zašto, ne bi danas izigravao "druga Tita" gradnjom do "**čke tamo zagrebačke materine" (evo gradi autoputeve i do Bosne, Crne Gore, pruge do Budimpešte), po svoj nebeliji osim u samom centru infrastrukturne mreže. Izgradio "obilaznice" nebrojenim selima (nije da pojedini rentabilni delovi nisu potrebni, pitanje je prioriteta, odnosno redosleda faza) a Beograd eto ostavi bez svoje. Skadar pod Avalom gradi se na kašičicu decenijama (a kao da železnički čvor nije).

Da se struka pitala scenario bi naginjao kao sledećem: ni kilometar autoputa van Beograda (ni Koridor X zbog toga što je deonica oko Beograda njegov ključni deo) dok se ne završi obilaznica do Pančeva, rehabilituje osa Dobanovci-Bubanj Potok, ne reši pitanje spajanja Obrenovca sa Beogradom duž desne obale (što je moglo obuhvatiti i produženje do Pančeva preko Mostara), ne reši spajanje predviđenog zrenjaninskog pravca sa ostatkom mreže, ne podstakne beogradska samouprava na usklađivanje arterijalne gradske mreže republičkoj (gradski pravac nadovezan na republičku mrežu ne možeš sprovoditi uličnom mrežom, već obezbediti neku vrstu državnog puta izgrađenog po republičkim standardima).

Ovo poslednje je bitno jer sad taj zrenjaninski zahteva denivelisanu vezu i sa zapadnim delom deonice Dobanovci-Bubanj Potok (ne samo do Laste/Velikog Mokrog Luga), te A2. U gradu imamo cirkus sa pristupom od Ostružnice i Orlovače. Jedan pravac već načičkali svime i svačime, duž drugog planiraju gradnju. Ne ide svako do Pančeva obilaznicom (koja delom nije ni gotova). Kad naprave taj istočni deo SMT do njega se mora nekako doći preko svih tih planiranih kružnih tokova.

Rekao bi čovek luda kuća, al verujte mi da me više ništa ne može iznenaditi ma koliko glupo i nerealno bilo. Poslednjih godina su bez dileme ne samo nadmašili prethodnike, već i same sebe.
 
Ma nemoj... a ostatak Srbije da metilja, propada i lagano odumire dok ti ne središ saobraćaj oko Beograda!!!!
Izem ti logiku!!!!

More, ništa da se u Beogradu ne gradi - ni obilaznica, ni metro ni koji djavo, dok se ostatak zemlje ne podigne!
Ne dopada ti se? Gužva ti u BG? Smeta ti saobraćaj i zagušenja i zagađenje?
Pa šta fali Ivanjici onda?

Šampion si zaista!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=847296#p847296:k8nperd4 je napisao(la):
Perkan » Сре Мај 05, 2021 3:46 pm[/url]":k8nperd4]Ma nemoj... a ostatak Srbije da metilja, propada i lagano odumire dok ti ne središ saobraćaj oko Beograda!!!!
Izem ti logiku!!!!

More, ništa da se u Beogradu ne gradi - ni obilaznica, ni metro ni koji djavo, dok se ostatak zemlje ne podigne!
Ne dopada ti se? Gužva ti u BG? Smeta ti saobraćaj i zagušenja i zagađenje?
Pa šta fali Ivanjici onda?

Šampion si zaista!

Обилазница, метро, умп итд су све пројекти стари барем 30 година, а неки боме и пуних 40+ и знаш шта? Нити један, дословце, нити један није завршен. Јесу ли за то криви они који су се родили у истом и ту одрасли или ови други који су од 1990 се доселили?

Нека си ти нама рекао, нама, који смо рођени у Београду, и од родитеља исто из Београда, и који немамо где да се вратимо или одемо, како је кул у Ивањици. Кад нас већ шаљеш у друга места по Србији, где бисмо још могли да одемо?
 
Jesu stari projekti po 40 godina..... i upravo se sada realizuju... ako nisi primetio.
I to delimično plaća i ovaj iz Ivanjice, znaš Beograđanine!
Pa vam opet izgleda ne valja da i taj jadnik dobije AP nego biste sve da se skrka u Beograd.

Ajde ne svirajte - zemlja mora ravnomerno da se razvija.
 
Da se vratimo na temu.. Prošao sam danas obilaznicom od Batajnice do Orlovače. Da nije Ostružničkog mosta na kome žive duše nema, rekao bih, milina! U ovom novom delu ljudi još nisu navikli pa se slabo koristi preticajna traka. Znakova i signala ima, jedino je horizontalna signalizacija haos. Stvarno uživanje. A onda od Orlovače kolona koja mili, više stoji. Ali o tome neki drugi dan, danas sam uživao u ovom kompletiranom delu.

Poslato sa MAR-LX1A pomoću Tapatoka
 
U suštini prateći ove teme primećujem kako počne kritika na račun razvoja glavnog grada na uštrb ostatka zemlje admini kažu vratimo se temi.
Tema i jeste žalopojka oko gužvi koje nastaju zbog nezavršetka nečega što gradi cela Srbija. Poenta nije da se Beograđani sele nego omoguće da i drugi gradovi žive da ne bi bilo došljaka u glavni grad. Najveći problem je gužva u saobraćaju. A fakulteti na 10 minuta od kuće. Klinički centri i privatne zdravstvene ustanove na svakom ćošku. Administracija na dlanu. Aerodrom iza ćoška. Tržni centri svugde. Pa to oće i ostatak Srbije. I meni tutnje kamioni pored prozora jer Sombor nema obilaznicu. Gradski saobraćaj nemam al sve do 5 km prelazima ili peške ili biciklom. Jel mi pala kruna sa glave. Nije i neće.
Zađite po drugim mestima koja nemaju obilaznicu a zatrpani su saobraćajem. Pa ljudi žive i zamislite niko nije umro. Niko nije pobegao zbog toga. Nema potrebe spominjati gde koliko ljudi živi jel 20000 u Kuli treba da imaju identične uslove kao i 2 mil. u Beogradu. Kolko god se neko uvredio Beograd je privilegija. Samo puna g... svega pa se zaboravlja da i Ivanjica ima pravo na dostojanstvo. U stvari ne treba. Šta će tim ljudima komfor normalnog sveta. A verujte mi Beograd ga ima i previše.
Inače pola godine provodim u Beogradu. Bio sam student tu. Niko me ne može farbati. Ima tu svega al da je stanje apokaliptično nije. Ima daleko daleko gorih.
Za kraj nekad stvarno razmišljam da se obesim ako moram da parkiram 300 metara od stana. Ili kad sedim u autu i prelazak Gazele traje 15 minuta duže. Pa to je užas. Tačno nemam većih briga od toga.


Послато са Mi Note 10 помоћу Тапатока
 
Kakav sad admin kada "a" nisam rekao, uostalom i može se smatrati oftopikom.

Obilaznica je žrtva delom zbog pomenute parole "Srbija radi, Beograd se gradi" a delom i zbog toga što nije u sistemu naplate pa predstavlja isključivo samo trošak.
 
Игоре да ли је планирана нека већа репортажа са отворене деонице, као и са остатка од Орловаче до Бубањ потока?
 
Evo i ja malo po off topicu. Kakve su to gluposti da Beogradjani ne smeju da se pobune nego treba da trpe na ustrb dostojanstva jedne Ivanjice ili Sombora. Beograd ucestvuje sa skoro 50 posto gdp-a drzave, ne znam kako to onda drugi rade a Bg se gradi. Posto je Beograd ujedno i okrug, a ovde se javljaju pojedinacna mala mesta, hajde ja sada da kazem kako to Zarkovo nema auto put a ima 80000 stanovnika? Hajde da zaboravimo auto put, Zarkovo nema ni vrtic a ima 80000 stanovnika. Kako to Ivanjica ima vrtic a Zarkovo nema, jel smo mi gradjani drugog reda? Pa i mi radimo i punimo budzet... Severno Backi okrug gde je i Sombor ima auto put, Moravicki gde je Ivanjica ima auto put u izgradnji. Cukarica sa 200000 ljudi nema auto put u opstini, ima Beogradski okrug. Beogradjani imaju mnogo manje metara auto puta po stanovniku nego stanovnici Moravickog ili Severno backog okruga. Pritom Beogradjani vise pune budzet jer ima masa programera, inzenjera i ostalih visoko obrazovanih, dok u jednoj Ivanjici, Uzicu, Bajinoj Basti pouzdano znam preko 50 posto zaposlenih prima minimalac, a ostatak na ruke kako bi sto manje uplatili u budzet. A sto se tice trznih centara i slicnih stvari to nije javna infrastruktura vec privatni interes, sto bi neki strani investitor gradio Trzni centar u Ivanjici kada ce mu biti prazan i nikada nece povratiti investiciju? Slicno je sa stanovima i ostalim sadrzajima, zida se tamo gde postoji traznja i gde je dobra cena i to nema veze sa beogradjanima i odlukom drzave.
 
Просторни планер, слажем се са тобом у много чему. Рецимо Жарково ( а самим тим и Бгд ) нема јужни улаз у град у минимум бар 2 траке урађен( недостаје део од Метроа до раскрснице са рестораном Пинк , нешто око 3,5 км ) .Такође годинама касни са сређивањем центар Жаркова .Било је речи да се сређује Улица Илије Ђуричића ( одавно је то прошло на јавном увиду ) , није асфалтиран спој те улице са улицама Михајла Валтровића и Живка Настића , није спојена улица Генерала Милутина Влајића са улицом Илије Ђуричића што је одавно обећано...
То су само неколико примера из самог центра Жаркова....
Али са друге стране већ десетина година све паре од Колубаре град Београд усисава од Лазаревца, тако да има и та страна медаље...

П.С. Земљани ме сада подсети... жарково је посебно угрожено од тзв становника дивљих насеља који довлаче смеће и уништише простор од Орловаче до Аде . Људи,погледајте оне уџерице поред пута са гомилом смећа ,страшно... Мисли ли град то да решава??
 
Štetočine treba nazivati pravim imenom sa dodatkom homo-ekološki teroristi. Štetu koju nanose društvu kao i neintegrisanje u društvo pravi ogromne troškove a da ne pričam o lošoj slici koju šalju u evropu. Pa tolerišite ih dalje.

Na žalost koliko god zvučalo sebično Beograd je u zapušten, zapušten jer infrastruktura ne prati širenje grada. Ne prati ništa.
Obilaznica kasni tri decenije, južni prilaz kasni i više, planirani tramvaj nikad nije produžen, zeleznica do rubnih naselja nikad nije zaživela a o metrou ne treba ni pisati, odnosno koliko će koštati bolje ga zaboraviti.
Jug Srbije je bukvalno mrtav, istok takođe upravo zbog alavosti pojedinaca i guranja sve uz autoput i velike gradove.
 
Rasprava je ipak potrebna, iako je off. Veštački-politički napravljena podela Beograd vs ostatak Srbije, klasično zavadi pa vladaj. Mrzi se Beograd umesto da se na pravoj adresi tj adresama insistira na regionalnom razvoju.

Hajde i da podsetim...infrastrukturu Beograda koristi cela Srbija, počev od kliničkog centra, klinika, aerodroma pa do ostalih zabavnih i sportskih sadržaja, tranzitnih saobraćajnica itd.

Svaka kritika treba da ponudi alternativu. Alternativa u ovom slučaju je šta? Autoput u gorepomenutoj Ivanjici? Aerodrom u Zaječaru?

Svako treba da u svojoj sredini insistira na namenskom trošenju sredstava iz budžeta...a zna se kojim redom ide, škole, bolnice, putevi itd. E sad što se po lokalu grade žderači para tipa aerodromi i stadioni to u lokalu treba i da se reši.

Romska naselja i cela ta "industrija" izvlačenja para je tek posebna tema.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wh2pBAkgHeA[/youtube]
Znam da je bila borba za park i da su stanovnici uspeli da ga sacuvaju, ali jedino ne znam kako ce osmisliti da se sa kruznog puta skrece ka gradu.
 
Popneš se sa Kružnog puta u smer ka Orlovači, pa na petlji se prošetaš po detelini i okreneš u pravcu grada...
Nije idealno, ali eto, rešava problem... sve zbog eko talibana...
Imaš šemu na drugim temama, kolege lepo nacrtale...
 
Vrh