Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846417#p846417:2liqr3z4 je napisao(la):
abrines » Sub Maj 01, 2021 12:05 am[/url]":2liqr3z4]Хоризонтална сигнализација је прилагођена за једносмерни саобраћај. Траке на коловозу нису.

Ako je horizontalna signalizacija prilagodjena, hoces da kazes da je sad ogranicenje 60 km/h?!
Tuneli jesu prilagodjeni, ali mi se cini da su u toj brzini pustanja ipak zaboravili da postave adekvatne znakove ogranicenja brzine.
Po meni zbog dosta loseg stanja pojedinih delova mislim da nije realno da bude max 130 km/h, ali opet 60 km/h???
 
Na novoj traci ogranicenje pred tunelima Lipak I Zeleznik je 100km/h.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848012#p848012:1op88xp0 je napisao(la):
blagic » Sub Maj 08, 2021 5:03 am[/url]":1op88xp0]Na novoj traci ogranicenje pred tunelima Lipak I Zeleznik je 100km/h.

Naravno, mada za vreme radova u tunelima se spusta i na 60 km/h, ali nisam mislio na Novi deo tek pusten, pricamo o smeru Ostruznica - Orlovaca.
I ujedno jos jedno pitanje za sve koji mozda imaju neki info, da li je u planu zatvaranje starog dela obilaznice izmedju Ostruznice i Orlovace da se napokon presvuce asfaltom, koliko me secanje sluzi ovo ce biti prvi put :shock: :shock: :shock:
 
I ujedno jos jedno pitanje za sve koji mozda imaju neki info, da li je u planu zatvaranje starog dela obilaznice izmedju Ostruznice i Orlovace da se napokon presvuce asfaltom, koliko me secanje sluzi ovo ce biti prvi put :shock: :shock: :shock:
Zašto bi zatvarali ceo smer zbog presvlačenja? To bi moglo da se presvuče, kao inače što se radi na autoputevima - jedna traka se presvlači, druga puštena za saobraćaj uz smanjenu brzinu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848222#p848222:1yj83l4v je napisao(la):
SunnyJ » Ned Maj 09, 2021 12:27 am[/url]":1yj83l4v]
I ujedno jos jedno pitanje za sve koji mozda imaju neki info, da li je u planu zatvaranje starog dela obilaznice izmedju Ostruznice i Orlovace da se napokon presvuce asfaltom, koliko me secanje sluzi ovo ce biti prvi put :shock: :shock: :shock:
Zašto bi zatvarali ceo smer zbog presvlačenja? To bi moglo da se presvuče, kao inače što se radi na autoputevima - jedna traka se presvlači, druga puštena za saobraćaj uz smanjenu brzinu.
Mislim da su tako uradili deo od Dobanovaca do Ostruznice, a i vise puta sam vidjao isti princip na
AP Beograd - Nis...
 
Milsim da nema razloga da i na staroj traci ne bude isto ogranicenje. NIje taj deo nista losiji od pojedinih deonica auotuputeva kod nas gde je ogranicenje takodje 130km/h. Naravno, pod uslovom da se horizontalna i vertikalna signalizacija prilagodi jednosmernom saobracaju.
 
Има ли неко инфо, када ће бити завршена реконструкција старог дела Остружничког моста?
 
Skretanje sa obilaznice, tj. isključenje na petlji Orlovača ka Petlovom brdu je prilično nezgodno i zbunjujuće. Treba ići jako sporo, naročito po mraku. Desno pa još desno...zamalo da promašim juče.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848240#p848240:3askq98s je napisao(la):
blagic » Ned Maj 09, 2021 7:41 am[/url]":3askq98s]Milsim da nema razloga da i na staroj traci ne bude isto ogranicenje. NIje taj deo nista losiji od pojedinih deonica auotuputeva kod nas gde je ogranicenje takodje 130km/h. Naravno, pod uslovom da se horizontalna i vertikalna signalizacija prilagodi jednosmernom saobracaju.
Razlog postoji - bezbednost. Kad se izadje iz tunela Lipak (blize mostu broj 9) sada u traci za preticanje, postoji parce od 20-30 metara koje je Katastrofalno, pri vecim brzinama veoma los osecaj, a ima jos par mesta koja do sada nisu predstavljla problem jer se vozilo u koloni oko 80 km/h.
Jedino ako nisu mogli da stignu da izgrebu postojece linije, ali kako to nisu dirali rekao bih da planiraju da ga komplet presvuku pa onda i urade nove (zvucne) linije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848255#p848255:15f7wg14 je napisao(la):
Putnik78 » Ned Maj 09, 2021 9:55 am[/url]":15f7wg14]Skretanje sa obilaznice, tj. isključenje na petlji Orlovača ka Petlovom brdu je prilično nezgodno i zbunjujuće. Treba ići jako sporo, naročito po mraku. Desno pa još desno...zamalo da promašim juče.

Pa detelina...
Takva je petlja...

Em poprilično nebezbedna kod većeg obima saobraćaja, em nekada i zbunjuje sa onim paralelnim putevima i isključenjima i uključenjima koji su u koliziji... zato se i masovno sada prerađuju i sve ih je manje...

Moraćemo da se naviknemo, nema druge...

Uzgred, stara traka na obilaznici je zaista u katastrofalnom stanju i to mora na presvlačenje... još koja sezona i ima da se vozi po kolotrazima kao tramvaji po šinama...
 
Ne pratiš , odmah posle mosta se oštro prelazi iz kolovozne trake za Bubanj potok u traku za Ostružnicu pa odatle opet oštro u paralelnu saobraćanicu za isključenja.
Ne vidim što detelina ima manji protok u odnosu na glupo rešenje tube gde se često nepotrebno krivuda preko dva kilometra uz podjednako ograničenje brzine ? Upravo tamo teretna vozila pa i autobusi moraju veoma sporo da se kreću.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848299#p848299:2f3unvx9 je napisao(la):
Žika » Ned Maj 09, 2021 1:06 pm[/url]":2f3unvx9]
Ne vidim što detelina ima manji protok u odnosu na glupo rešenje tube gde se često nepotrebno krivuda preko dva kilometra uz podjednako ograničenje brzine ? Upravo tamo teretna vozila pa i autobusi moraju veoma sporo da se kreću.

Deteline su nebezbedne i zagušuju saobraćaj kada god frekvencija saobraćaja poraste....
Zato se danas masovno ruše i prerađuju...
Imaš ovde sve:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7GTZRSPry70[/youtube]
 
А не ваља баш користити cities skylines за то. Вештачка интелигенција која управља саобраћајем је озлоглашено имбецилна
 
Детелина петље које се прерађују само подсећају на ову, притом су значајно мање комплексне и мање безбедне. Овакве петље су одличне, ништа не треба дирати.
 
Evo update za nadvožnjak kod tunela Straževica:
 

Prilozi

  • Nadvoznjak 07.05.2021.jpg
    Nadvoznjak 07.05.2021.jpg
    605,6 KB · Pregleda: 2.324
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848305#p848305:2si8004d je napisao(la):
Perkan » Ned Maj 09, 2021 12:27 pm[/url]":2si8004d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848299#p848299:2si8004d je napisao(la):
Žika » Ned Maj 09, 2021 1:06 pm[/url]":2si8004d]
Ne vidim što detelina ima manji protok u odnosu na glupo rešenje tube gde se često nepotrebno krivuda preko dva kilometra uz podjednako ograničenje brzine ? Upravo tamo teretna vozila pa i autobusi moraju veoma sporo da se kreću.

Deteline su nebezbedne i zagušuju saobraćaj kada god frekvencija saobraćaja poraste....
Zato se danas masovno ruše i prerađuju...
Imaš ovde sve:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7GTZRSPry70[/youtube]
Deteline nemaju manju propusnu moć u odnosu na tužbu.
Deteline se ne ruše već se opterećenim pravcima dodaje još jedna traka. U osnovi je I dalje detelina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=847724#p847724:2704h0mg je napisao(la):
prostorni planer » Fri May 07, 2021 7:18 am[/url]":2704h0mg]Evo i ja malo po off topicu. Kakve su to gluposti da Beogradjani ne smeju da se pobune nego treba da trpe na ustrb dostojanstva jedne Ivanjice ili Sombora. Beograd ucestvuje sa skoro 50 posto gdp-a drzave, ne znam kako to onda drugi rade a Bg se gradi. Posto je Beograd ujedno i okrug, a ovde se javljaju pojedinacna mala mesta, hajde ja sada da kazem kako to Zarkovo nema auto put a ima 80000 stanovnika? Hajde da zaboravimo auto put, Zarkovo nema ni vrtic a ima 80000 stanovnika. Kako to Ivanjica ima vrtic a Zarkovo nema, jel smo mi gradjani drugog reda? Pa i mi radimo i punimo budzet... Severno Backi okrug gde je i Sombor ima auto put, Moravicki gde je Ivanjica ima auto put u izgradnji. Cukarica sa 200000 ljudi nema auto put u opstini, ima Beogradski okrug. Beogradjani imaju mnogo manje metara auto puta po stanovniku nego stanovnici Moravickog ili Severno backog okruga. Pritom Beogradjani vise pune budzet jer ima masa programera, inzenjera i ostalih visoko obrazovanih, dok u jednoj Ivanjici, Uzicu, Bajinoj Basti pouzdano znam preko 50 posto zaposlenih prima minimalac, a ostatak na ruke kako bi sto manje uplatili u budzet. A sto se tice trznih centara i slicnih stvari to nije javna infrastruktura vec privatni interes, sto bi neki strani investitor gradio Trzni centar u Ivanjici kada ce mu biti prazan i nikada nece povratiti investiciju? Slicno je sa stanovima i ostalim sadrzajima, zida se tamo gde postoji traznja i gde je dobra cena i to nema veze sa beogradjanima i odlukom drzave.

Koliko god da se slažem sa najvećim delom tvoje opservavacije imaš 2 veeelike materijalne greške.
1. Sombor je centar Zapadnobačkog okruga, gde zaista nema niti jednog autoputa. Mrzi me da istražujem, ali mislim da im je čak bliži onaj mučeni od Slavonike preko Osijeka i Baranje ka Budimpešti, što Mađare bole jaje da se tu nešto cimaju, negoli maš A1 preko Subotice. Iz tog okruga najbliža autoputu A1 je čuvena Kula, preko Vrbasa. Severnobanatski sa nekad industrijski razvijenom Kikindom je takođe od Boga zaboravljen što se tiče infrastrukture...
2. Čukarica sa zvanično 180k stanovnika itekako ima autoput u opštini. Jer i Ostružnica je GO Čukarica, kao i Železnik. Odskora je tu kanda puni profil ili grešim?

Kad bi kao u ostalim zemljama posebno bilo naseljeno mesto Beograd sa jasno određenim city limits dobili bi malo drugačije podatke... Ovako se BG okrug malkice više proširio, pa kad bi vratio ono što pripada Šumadiji, Sremu, Banatu, Kolubari, Posavini, Podunavlju... malkice bi pao taj udeo BDP. Sad republički, ali i gradski budžet pune TENT, Kolubara, PKB, kompanije po Sremu i sve što ide uz njih itd. itd. Ja se recimo zalažem da se taj specijalni okrug pod trenutnim nazivom Grad Beograd striktno podeli na grad Beograd isključivo sa gradskim opštinama i Beogradski okrug (koji bi obuhvatao ove "otete" teritorije iz okoline), jer nema logike da gradonačelnika Beograda biraju ljudi iz Mislođina, Progara, Begaljice, mog Ropočeva, Kovačevca, Ugrinovaca, Dobanovaca, Glogonjskog Rita, Velikog Sela, Zuca, Barajeva ili Lazarevca. Beograd po meni treba da ima gradskog gradonačelnika, koji je zadužen za ono što se dešava u naseljenom mestu Beograd šta god se pod tim smatralo (i to treba definisati!), dok ostali trebaju da imaju načelnika okruga i svoje opštine sa većim ovlašćenjima. Ali to se neće desiti, jer se BG budžet lepo puni iz okoline, a i Mladenovčanima je dojajno da kažu da su "sa Mladenovca" i da koriste neke gradske privilegije.
 
У праву си ово за запостављене регионе, Сомбор и Велика Кикинда су у срамотном стању, али за Београд не баш сасвим - на западу би се, рецимо, при планирању увелико баратало са бројкама из ширег метрополитенског подручја Београда (цирка до сат времена вожње), као што одавно постоје Рур итд. и као што рецимо сада у адекватно подручје Софије на википедији рачунају и - Димитровград, тј. Цариброд. То је ЕУ-тековина. У нашем случају, такво београдско подручје би обухватало и Нови Сад (!), Зрењанин, Панчево, Смедерево, Пожаревац, Смедеревску Паланку, Велику Плану, Љиг, Лајковац, Ваљево, (Чачак?), Шабац, Руму, Шимановце, Сремску Митровицу... И дођосмо, лагано, до 3 милиона људи, и више. Биће да инфраструктуру Београда треба уподобљавати и према тој бројки. Да не идемо од теме, на обилазници управо недостаје једна трака по смеру, из тих разлога.

А слажем се сасвим да треба мењати организацију, и да Београд у ужем смислу треба да обухвата (знатно) мањи простор - а да уз то мора да постоји ефикасан ниво одлучивања и у ширем оквиру, преко покрајинских и локалних интересних граница.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848305#p848305:33gby1np je napisao(la):
Perkan » Ned Maj 09, 2021 12:27 pm[/url]":33gby1np]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848299#p848299:33gby1np je napisao(la):
Žika » Ned Maj 09, 2021 1:06 pm[/url]":33gby1np]
Ne vidim što detelina ima manji protok u odnosu na glupo rešenje tube gde se često nepotrebno krivuda preko dva kilometra uz podjednako ograničenje brzine ? Upravo tamo teretna vozila pa i autobusi moraju veoma sporo da se kreću.

Deteline su nebezbedne i zagušuju saobraćaj kada god frekvencija saobraćaja poraste....
Zato se danas masovno ruše i prerađuju...
Imaš ovde sve:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7GTZRSPry70[/youtube]

Hoćeš reći da je ovo bezbednije i da ima daleko veći protok saobraćaja ?
Forsirane petlje tuba i bespotrebno krivudanje

Screenshot 2021-05-10 11.40.38.png


i da se zamisli kao obična detelina (da je urađena na tom mestu) desno isključenje sa obilaznice ka Milošu Velikom

Screenshot 2021-05-10 11.44.16.png


I kolega koji se bavio proračunom

Cisto zanimacije radi, izmerio sam duzinu deonice koju si obelezio zuto i ona bi bila dozine oko 800 m, a izmedju te dve tacke sada ima 3,4 km, sto je razlika od 2,6. Trenutno je najveci problem kada se zajase iza kamiona koji ide 30 km/h i tad se samo kroz petlju vozi 3,5 do 4 minuta, a bez guzve 2. Kamioni bi tom trakom koju si nacrtao vozili znatno brze i prosli je za minut, dok izmedju te dve tacke iza kamiona treba 5, a bez kamiona 3. Znaci auto na toj deonici izgubi od 2 do 4 minuta.



Screenshot 2021-05-10 11.58.48.png




Screenshot 2021-05-10 11.58.58.png
Screenshot 2021-05-10 11.59.50.png
 
@Caribrod nema ni Ropočeva više nažalost ali je za utehu makar premreženo lokalnim asfaltnim putevima u svim pravcima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848499#p848499:22rd36mp je napisao(la):
Žika » Mon May 10, 2021 11:13 am[/url]":22rd36mp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848305#p848305:22rd36mp je napisao(la):
Perkan » Ned Maj 09, 2021 12:27 pm[/url]":22rd36mp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848299#p848299:22rd36mp je napisao(la):
Žika » Ned Maj 09, 2021 1:06 pm[/url]":22rd36mp]
Ne vidim što detelina ima manji protok u odnosu na glupo rešenje tube gde se često nepotrebno krivuda preko dva kilometra uz podjednako ograničenje brzine ? Upravo tamo teretna vozila pa i autobusi moraju veoma sporo da se kreću.

Deteline su nebezbedne i zagušuju saobraćaj kada god frekvencija saobraćaja poraste....
Zato se danas masovno ruše i prerađuju...

Hoćeš reći da je ovo bezbednije i da ima daleko veći protok saobraćaja ?
Forsirane petlje tuba i bespotrebno krivudanje

i da se zamisli kao obična detelina (da je urađena na tom mestu) desno isključenje sa obilaznice ka Milošu Velikom

I kolega koji se bavio proračunom
Cisto zanimacije radi, izmerio sam duzinu deonice koju si obelezio zuto i ona bi bila dozine oko 800 m, a izmedju te dve tacke sada ima 3,4 km, sto je razlika od 2,6. Trenutno je najveci problem kada se zajase iza kamiona koji ide 30 km/h i tad se samo kroz petlju vozi 3,5 do 4 minuta, a bez guzve 2. Kamioni bi tom trakom koju si nacrtao vozili znatno brze i prosli je za minut, dok izmedju te dve tacke iza kamiona treba 5, a bez kamiona 3. Znaci auto na toj deonici izgubi od 2 do 4 minuta.


file.php

file.php
ne razumes ti to Ziko. ovo trubacko napredno resenje je brzi put sa vise troskova za izgradnju dodatnih 2.5 km puta i vise unistene plodne zemlje (detelina je zastarelo resenje i ova truba ce pokazati svoj potencijal za trideset-cetrdeset godina kada saobracaj postane mnogo mnogo intezivniji) pa treba da gledas dovoljno daleko... (za one sa jeftinijim kartama ovo je sarkazam)
 
Gledam i svaki put mi se zavrti u glavi.
Nego i truba ima neki limit pa kad reše da povećaju kapacitet to znači da će umesto par stotina metara morati da proširuju tri kilometra ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848521#p848521:1d270jcp je napisao(la):
StaraMo » Mon May 10, 2021 12:30 pm[/url]":1d270jcp]@Caribrod nema ni Ropočeva više nažalost ali je za utehu makar premreženo lokalnim asfaltnim putevima u svim pravcima.

Nekome je možda to sad deo Sopota, ali meni će uvek ostati...
 
Vrh