[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=797963#p797963 je napisao(la):
sasajo » Ned Nov 29, 2020 8:24 pm[/url]":2dwv26cm]A zašto mislite da je neophodan izlaz ka Petlovom Brdu a samim tim i most br. 13? Mislim na deonicu od Orlovače do Ostružnice.Puste glavni pravac i izlaze koji su napravljeni a ostalo puštaju kako bude izgrađeno.Ili postoji razlog da to ne može tako?
Nije u pitanju samo isključenje ka "Petlovom brdu" odnosno Beogradu, nego ni isključenje ka Čačku iz pravca Bubanj potoka neće biti moguće. Ako pogledaš kako izgleda uklj-isklj. saobraćajnica za suprotni smer, videćeš da se ona "završava" negde oko prvog stuba na završenoj strani mosta.
Do početka završnih radova na petlji saobraćaj je išao uklj-isklj. saobraćajnicama u oba smera, a sada je saobraćaj pušten na glavni put i ako bi se petlja pustila tu bi se pravilo veeeeliko usporenje jer bi se maltene isključivalo pod pravim uglom, a takvo skretanje na autoputu nije baš pametno rešenje ni za jedan dan, a ne za par meseci.
Uostalom vidi sliku:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=797965#p797965 je napisao(la):
blagic » Ned Nov 29, 2020 8:33 pm[/url]":2dwv26cm]Vidi se ovde najbolje. Moći će se i dalje izaći ka Petlovom brdu samo će ti se malo zavrteti u glavi. A velika verovatnoća i da promašiš izlaz. Zato mislim da je bolje da su završili br.13 prvo umesto br.15. Ovako most br.15 stoji i neće se verovatno pustiti do kraja. Mada, da je pameti pa da se fokusira na završetak od Straževice do petlje Beli potok. Značilo bi sigurno mnogo da se kružni tok Resnik rastereti tranzitnog saobraćaja.