Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Stvarno smo jadni kad toliko vremena treba da zavrsimo tu šugavu kilometrazu ...
 
Nurko7000":1jik7j3s je napisao(la):
Ček, ova slika mi govori da se desno ide za Bubanj Potok a levo za Železnik?? I, koliko vidim, da bi skrenuo za Železnik, moraš da čekaš i da sečeš put?

Znači, opet nema denivelisane raskrsnice...Daj Bože da grešim.

P.S. razočaran sam većinom stvari koje sam video na Nurkovim slikama :(
 
Ako hoces za Zeleznik, skrenes desno i ukljucujes se na kruzni put, koji moras da preseces, sto je u principu i u redu, jer ce se taj put mnogo manje koristiti kada Obilaznica bude gotova (na pr. dolazis iz pravca B. potoka, dodjes do raskrsnice na slici i ukljucis se na Obilaznicu i palis dalje). Raskrsnica Kruznog puta i Ibarske je denivelisana, tj. bila je i ranije.
 
Meni ovde ništa nije jasno.Sećate se onog crtaća kad prodaju viršle i ne znam šta još jer nisu uspeli da nađu izlaz sa petlje :lool:
Čudno je mnogo...
 
Колико сам видео две ствари су јасне. Ибарска ће после укрштања са Кружним током (гледано из правца Краљева) имати и даље само две траке.
На следећој фотци би поред овог моста требало направити још један мост паралелан са њим. До тада ће укрштање и даље бити само деломично денивелисано, али ипак знатно боље него до сада (решили су из правца Краљева са Ибарске скретање ка Бубањ потоку и из правца Бубањ потока укључење на Ибарску ка Краљеву).

Ово је сликано са Ибарске из правца Краљева, десно се одвајате ка Бубањ потоку (или пресечете Кружни пут и идете у Железник)
SkretanjekaBP.jpg


Ово је сликано са кружног пута из правца Бубањ Потока, ново су направили искључење за Краљево (кад прођете мост) или сечете ибарску па идете за Београд.
IbarskamostprekoKP.jpg


Ово је то ново укључеље (сликано је из правца Железника)
KP-za-Kraljevo2.jpg


KP-za-Kraljevo.jpg
 
Ово је центар петље Орловача, испод ових мостова са плавим и сребреним оградама треба да пролази обилазница

OrlovacaPetlja.jpg

OrlovacaPetlja2.jpg

OrlovacaPetlja3.jpg

А ово је поглед из супротног смера (од Краљева)
OrlovacaPetlja4.jpg
 
Super fotke! :kk:
Ograde se jos sijaju koliko su nove, ovo treba postaviti na SSC, pa da ludi Radi pozeleni od ljubomore, our crashbarriers outshined those on Struma... :p :gobb:
 
KimIlSin":nj4skptl je napisao(la):
Super fotke! :kk:
Ograde se jos sijaju koliko su nove, ovo treba postaviti na SSC, pa da ludi Radi pozeleni od ljubomore, our crashbarriers outshined those on Struma... :p :gobb:
Nemoj mi reći da znaš radija legendu :laugh::laugh::laugh:
 
Kako ne bih znao! :lool:
Prvo sam mislio da se to neko zeza, a kad ono, lik je mrtav ozbiljan.. :p Samo da zavrsimo tu obilaznicu u punom profilu, imacemo i mi sta da kacimo na SSC. :cool:
 
Jao, bio sam mnogo duhovno siromasniji, ne znajuci za ovu malu anegdoticu sa Radijem. Sjajno hahah. Trebalo bi otvoriti Fetish sekciju sa ovakvim stvarima.
 
Petlja Orlovaca nocu izgleda kriminalno !!!! :rant:

nema nigde svetla, petlja nema ama nikakav pravac, stalno skreces levo i desno kao da se vozis kroz kanjon... :blah:

tako prometna saobracajnica a tako glupo resena :dil:

prolazio sam sinoc i mogu vam reci da se ljudi zbunjuju i prave udese koliko im nista nije jasno!!!

malo, malo pa neki udes ...

videcemo sta ce biti kad se zavrse svi radovi, ali po ovom sto vidim ne pise se dobro :notok:
 
Nije mi jasno zbog cega se novi deo Ibarske iz pravca ka gradu prvo odvaja nadesno, pa se posle naglo vraca na staru trasu??? Da li je to zbog groblja?
 
Могуће је да се петља није могла другачије уклопити, управо због гробља...
OrlovacaPtlj.jpg
 
obistinila se prognoza a i ministar Mrka juce izjavi : obilaznica ce biti gotova o roku tj nekih par dana posle roka. :lol:
 
Крај радова на делу обилазнице
Није најважније да ли ће такозвани сектор четири бити отворен сутра или кроз два дана, већ да посао буде урађен квалитетно, поручују из Министарства за инфраструктуру
Obilaznica13.okt.jpg

Вредни радници не посустају (Фото Д. Јевремовић)

Изградња дела обилазнице око Београда дугачка 7,7 километара биће завршена у наредних неколико дана, иако сутра истиче рок који су градске и републичке власти поставиле извођачима. Они, међутим, уверавају да раде даноноћно како би на време био пуштен саобраћај од Остружничког моста до Орловаче, али су сви изгледи да ће радови трајати нешто дуже него што је планирано.

У Министарству за инфраструктуру јуче нису могли да прецизирају да ли ће такозвани сектор четири обилазнице око главног града бити отворен сутра, као што је најављивано.

– Питање је дана када ће обилазница бити отворена за саобраћај. Није битно да ли ће то бити 15. или 17. октобра, већ је важно да посао буде урађен квалитетно – истичу у Министарству за инфраструктуру.

Подсећања ради, министар Милутин Мркоњић је прошле недеље приликом обиласка радова рекао да ће посао бити окончан на време, односно око 15. октобра.

Из Јавног предузећа „Путеви Србије” поручују да мајстори раде у три смене на шест градилишта и да чине све како рок не би био пробијен.

– Неће бити страшно чак и ако не буду успели да до сутра све заврше. Ако смо могли да чекамо 17 година можемо да сачекамо још дан или два – кажу у „Путевима Србије”.

Из Скупштине града су најавили да ће градоначелник Драган Ђилас и министар Мркоњић вечерас, вероватно последњи пут пред отварање, обићи раднике на делу обилазнице, као и да ће тада бити познат датум отварања сектора четири.

Ненад Бајић, шеф Информативне службе Дирекције за грађевинско земљиште, каже да је Дирекција добила уверавања од предузећа „Планум”, које је градоначелник Ђилас још половином септембра упозорио да би могло да дође до кашњења, да ће тунел „Железник” бити завршен до краја недеље.

– Највећи део посла у тунелу дугачком 700 метара је окончан, а остало је само да се постави асфалт. То ће, како су нам рекли у „Плануму”, бити завршено најкасније до 19. октобра – наглашава Бајић.

Из „Планума” и даље поручују да има изгледа да не само тунел већ цео сектор четири буде завршен у предвиђеном року.

– Учинићемо све да радови буду окончани до сутра. Остале су нам само неке ситнице, док смо главнину посла одавно завршили – каже Лазар Милинковић, технички директор „Планума” и напомиње да њихови мајстори раде у више смена.

Да би радови били завршени у предвиђеном року Влада Србије је недавним ребалансом буџета обезбедила додатни новац за окончање изградње укупно пет мостова и два тунела на потесу од петље Орловача до Остружничког моста. Предвиђено је и да у наредних неколико дана буде пуштена у саобраћај и једна трака аутопута, док ће друга бити саграђена тек када цела обилазница буде готова, а очекује се да ће то бити најраније 2011. године.

Завршетком изградње обилазнице око Београда овај путни правац биће повезан са аутопутевима Е-70 и Е-75, као и са појединим регионалним путевима, а очекује се да ће по окончању посла транзитни саобраћај бити измештен из правца севера, југа и запада, као и да ће се смањити могућност еколошких инцидената у Београду.

Н. Миковић
Izvor : Politika
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Kraj-radova-na-delu-obilaznice.sr.html
 
Deo obilaznice uskoro gotov
Deo obilaznice oko Beograda biće otvoren tek kada budu gotovi svi radovi, kažu gradonačelnik Beograda Dragan Đilas i ministar Milutin Mrkonjić.
Oni su zajedno s ministarkom za Nacionalni investicioni plan Vericom Kalanović tokom večeri obišli radove na petlji Orlovača. Ranije je bilo najavljeno da će obilaznica biti otvorena 15. oktobra. Asfalt na petlji kod Orlovače biće postavljen, prema rečima gradonačelnika i nadležnih ministara, za desetak dana. Iako su radnici radili u tri smene, deonica još uvek nije gotova.

Gradonačelnik Dragan Đilas tvrdi da će se obilaznica otvoriti tek pošto se završe svi radovi. "Mi ne želimo da se igramo s Beograđanima ni sa onima koji dolaze u Beograd, pa da otvorimo za neki dan, pa da zatvorimo i dalje da radimo dok ne bude gotovo", rekao je Đilas.

Ovo nije prvi put da gradonačelnik i ministar za infrastrukturu obilaze radove tokom noći. Pre nešto manje od mesec dana Milutin Mrkonjić je obećao da će radovi biti završeni 15. oktobra. Ministar za infrastrukturu kaže da je završetak ovog posla od izuzetnog značaja.

"Završetak ovoga dela je za mene revolucionaran. Zašto smo obećali? Zato što smo verovali. Da nismo obećali, bilo bi u maju iduće godine. I ponovo ćemo obećati. I ponovo ćemo da stignemo da završimo", rekao je Mrkonjić.

Ministarka zadužena za Nacionalni investicioni plan tvrdi da je novac za završetak obilaznice obezbeđen. Deo obilaznice Orlovača predstavlja deo između Železnika i Resnika.
Izvor: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2008&mm=10&dd=15&nav_category=9&nav_id=323614
 
Da nismo obećali, bilo bi u maju iduće godine. I ponovo ćemo obećati. I ponovo ćemo da stignemo da završimo", rekao je Mrkonjić.
Znamo da je rok bio nerealan i da je postavljen samo da bi se ovaj deo završio što pre.
Videćemo da li će izvodjači da se i neki drugi put polome da pokušaju da ispoštuju rok samo zato što je Mrkonjić tako obećao....

Sada, treba sačekati prvi pljusak pa se provozati ovo deonicom, da vidimo kako to u stvari izgleda.
 
Zbog radova izmenjena trasa linije 504

Zbog radova na rekonstrukciji Kružnog puta kroz Beograd (zajedno sa tunelom Straževica) tunel će biti zatvoren za saobraćaj u periodu od 15.10 go 31.12.2008. godine.

Tokom izvođenja radova doćiće do delimične izmene trase linije 504 na način da od srede 15.10.2008. godine do prvih polazaka vozila sa linije 504 će saobraćati u oba smera: Patrijarha Dimitrija - Kružni put - Slavka Miljkovića - Podavalska - Palih boraca - Milorada Jankovića Doce (13. oktobra) - Aleksandra Vojinovića - Resnik/Železnička stanica/.

Ukidaju se stajališta: „Kneževac", „Deponija", „Kijevo", „Ispod tunela", „Spomenik", „Resnik izlaz" u oba smera i „21 Maj" u smeru ka Miljakovcu.
Izvor: http://studiob.rs/info/vest.php?id=30224

Znaci krenuli su sa kruznim tokom - to je dobro, mislim da im nije potrebno toliko posla za taj deo... moze li neko da obelezi trasu na Google Earth pa da postavi screenshot? Tamo cesto prolazim kad idem u vikendicu, ali ne mogu da se snadjem iz pticje perspektive. :(

Ima li nekih vesti o deonici Dobanovci-Batajnica?
 
jovanovm":8yawnxox je napisao(la):
Zbog radova izmenjena trasa linije 504

Zbog radova na rekonstrukciji Kružnog puta kroz Beograd (zajedno sa tunelom Straževica) tunel će biti zatvoren za saobraćaj u periodu od 15.10 go 31.12.2008. godine.

Tokom izvođenja radova doćiće do delimične izmene trase linije 504 na način da od srede 15.10.2008. godine do prvih polazaka vozila sa linije 504 će saobraćati u oba smera: Patrijarha Dimitrija - Kružni put - Slavka Miljkovića - Podavalska - Palih boraca - Milorada Jankovića Doce (13. oktobra) - Aleksandra Vojinovića - Resnik/Železnička stanica/.

Ukidaju se stajališta: „Kneževac", „Deponija", „Kijevo", „Ispod tunela", „Spomenik", „Resnik izlaz" u oba smera i „21 Maj" u smeru ka Miljakovcu.
Izvor: http://studiob.rs/info/vest.php?id=30224

Znaci krenuli su sa kruznim tokom - to je dobro, mislim da im nije potrebno toliko posla za taj deo... moze li neko da obelezi trasu na Google Earth pa da postavi screenshot? Tamo cesto prolazim kad idem u vikendicu, ali ne mogu da se snadjem iz pticje perspektive. :(

Ima li nekih vesti o deonici Dobanovci-Batajnica?
Svaki dan prolazim Beovozom tuda i mogu ti reći da nije ni ašov zaboden , a i čini mi se da je cela jedna ulica izgradjena na trasi kojom

treba da ide autoput kod petlje Batajnica , tako da mi se čini da to neće skoro krenuti
 
Тунел Стражевица на Кружном путу
tunelstrazevica.jpg
 
Тунел Ресник на Обилазници, улаз са запада
tunelResnik.jpg
 
Поглед са тунела Ресник ка Орловачи, која је иза брда

pogledsatunelaresnik.jpg
 
Vrh