Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Tranzitni saobraćaj
Nužna izgradnja novih mostova

Do 1970. godine veza između Azije i Evrope bila je preko Terazija, na koju su mnogi zaboravili. Izgradnjom autoputa dislociran je tranzitni saobraćaj iz centra Beograda.
Evropa insistira na izgradnji novih saobraćajnica, jer je Beograd postao usko grlo za tranzit koji prolazi iz Evrope prema Aziji. Konačno, opasne materije koje se i danas prevoze kroz centar grada pored škola i obdaništa treba što premestiti. Izgradnjom novih mostova taj problem će biti rešen, kažu u sekretarijatu za saobraćaj.

Kretanje kamiona koji prolaze kroz grad i snabdevaju radnje je ograničeno, pošto je Gradski sekretarijat za saobraćaj pre dve godine doneo rešenja kojim se reguliše kretanje vozila za snabdevanje i vozila u tranzitu.

Ipak i posle dve godine situacija u saobraćaju nije znatno poboljšana pa se tako kamioni još uvek mogu videti na centralnim gradskim ulicama. U sekretarijatu za saobraćaj kažu da je situacija mnogo bolja, ali da još uvek postoji problem u kretanju teratnjaka na potezu Auto-put Pančevački most.

Problem bi mogao da se reši izgradnjom vinčevačkog mosta koji bi napravio vezu izmedju Bubanj potoka I Pančeva. Rešenje je kažu u sekretarijatu za saobraćaj I produženje unutrašnjeg magistralnog prstena preko mosta koji bi trebalo da se izgradi na adi huji.

Da podsetimo, kombi i pik-ap vozila imaju neograničeno kretanje kroz grad, kamioni čija je masa veća od 3,5 tone mogu da se kreću određenim ulicama u periodu od 9 - 14 i od 18-7 h, kamioni preko 9 t mogu da se kreću ulicam koje ne ulaze u centralne delove grada. Teretnjaci preko 9 t mogu se kretati van obilaznice isključivo prethodno utvrđenom trasom i u utvrđenom vremenu, uz posebnu dozvolu Sekretarijata za saobraćaj.

RTV-Studio "B"
 
^^ Ма да ли је могуће да је коначно почео да ради сајт Студиа Б
клап, клап, клап
 
gde ste ljudi sta se radi?
nisam bio tu neko vreme...pa ako vas nesto zanima slobodno pitajte...
 
Interesuje me kada će da krenu sa pomeranjem ibarske ka bubanj potoku?
 
Ja i dalje ne kapiram bas najbolje gde ce da izmestaju ibarsku tj koliko i u kom potezu... Kad malo bolje razmislim cemu uopste takvo izmestanje?
 
dandzo, bio na vestima ovih dana da je vlada donela uredbu o privremenom finansiranju u koojoj su ukalkulisana sredstva za vec zapocete prohjekte, znaci i za deo obilznice Ostružnica-Orlovača. Da li je to stvarno tako, tj. jel vam plaćaju ista? I kako Velja rece trebalo bi taj deo obilaznice da bude gotov do kraja 2007? Jeli to blef ili realna izjava?
 
DMilos":2c18awcv je napisao(la):
Interesuje me kada će da krenu sa pomeranjem ibarske ka bubanj potoku?
Ako sve bude kako treba,krajem avgusta ove godine...
 
Igor":2cvu63hk je napisao(la):
Ja i dalje ne kapiram bas najbolje gde ce da izmestaju ibarsku tj koliko i u kom potezu... Kad malo bolje razmislim cemu uopste takvo izmestanje?
Pa ibarska ce biti pomerena za oko 370 m u pravcu bubanj potoka...jos uvek se trazi idealno preusmerenje.Sto znaci,npr. ides ibarskom ka orlovaci groblju,samo sto negde blizu rusnja skrenes desno,nastavis da vozis i ukljucis se negde kod rakovice...npr...dao sam ti primer,ibarska ce biti pomerena paralelno kako sada stoji dalje od orlovace...fakticki ces zaobilaziti orlovacu...ovako naj prostije mogu da ti objasnim...
 
Boscha":17ax1707 je napisao(la):
dandzo, bio na vestima ovih dana da je vlada donela uredbu o privremenom finansiranju u koojoj su ukalkulisana sredstva za vec zapocete prohjekte, znaci i za deo obilznice Ostružnica-Orlovača. Da li je to stvarno tako, tj. jel vam plaćaju ista? I kako Velja rece trebalo bi taj deo obilaznice da bude gotov do kraja 2007? Jeli to blef ili realna izjava?
Da video sam i ja to na TV-u,da je naglaseno da mora da se finasira sektor 4 i 5(orlovaca spada pod sektor 4)...za sada nista nam nisu dali,mada mi se nadamo :rolleyes: ....jer ako oce da vrse obnovu gazele moraju da smanje protok saobracaja na njoj,jer prema dosadasnjim analizama dnevno predje preko gazele oko 140 hiljada(od toga oko 40 hiljada teretnih,koja su i najveci problem) vozila,a kada bude zavrsen sektor 4 prognoziraju da ce tada protok pasti na 50 do 60 hiljada vozila dnevno,sto je vec podnosljivije...
Mada veruj mi nama svaki drugi dan obecavaju pare,a od toga nista...mada nece moci to jos dugo jer i mi slabimo dosta finasijski... :(
 
dedza":3eg8gikr je napisao(la):
Igor":3eg8gikr je napisao(la):
Ja i dalje ne kapiram bas najbolje gde ce da izmestaju ibarsku tj koliko i u kom potezu... Kad malo bolje razmislim cemu uopste takvo izmestanje?
Pa ibarska ce biti pomerena za oko 370 m u pravcu bubanj potoka...jos uvek se trazi idealno preusmerenje.Sto znaci,npr. ides ibarskom ka orlovaci groblju,samo sto negde blizu rusnja skrenes desno,nastavis da vozis i ukljucis se negde kod rakovice...npr...dao sam ti primer,ibarska ce biti pomerena paralelno kako sada stoji dalje od orlovace...fakticki ces zaobilaziti orlovacu...ovako naj prostije mogu da ti objasnim...
A sta ce biti sa postojacom saobracajnicom, koja ide pored petlovog brda, preko nadvoznjaka. Nije mi jasno zasto se vrsi izmestanje ibarske ili ce to biti samo jedan novi krak a ne i ukidanje postojeceg pravca, jel u suprotnom guzve ce biti velike u rakovici, koja nema tu propusnu moc.
 
Igor":krqti05v je napisao(la):
A sta ce biti sa postojacom saobracajnicom, koja ide pored petlovog brda, preko nadvoznjaka. Nije mi jasno zasto se vrsi izmestanje ibarske ili ce to biti samo jedan novi krak a ne i ukidanje postojeceg pravca, jel u suprotnom guzve ce biti velike u rakovici, koja nema tu propusnu moc.
Mislim da ce se iskoristiti za onaj cuveni autoput BG - Juzni jadran. U principu, praksa je da se pored autoputa uvek ostavi alternativna saobracajnica za slucaj da je glavni pravac zatvoren.
 
Igor":301qth2z je napisao(la):
dedza":301qth2z je napisao(la):
Igor":301qth2z je napisao(la):
Ja i dalje ne kapiram bas najbolje gde ce da izmestaju ibarsku tj koliko i u kom potezu... Kad malo bolje razmislim cemu uopste takvo izmestanje?
Pa ibarska ce biti pomerena za oko 370 m u pravcu bubanj potoka...jos uvek se trazi idealno preusmerenje.Sto znaci,npr. ides ibarskom ka orlovaci groblju,samo sto negde blizu rusnja skrenes desno,nastavis da vozis i ukljucis se negde kod rakovice...npr...dao sam ti primer,ibarska ce biti pomerena paralelno kako sada stoji dalje od orlovace...fakticki ces zaobilaziti orlovacu...ovako naj prostije mogu da ti objasnim...
A sta ce biti sa postojacom saobracajnicom, koja ide pored petlovog brda, preko nadvoznjaka. Nije mi jasno zasto se vrsi izmestanje ibarske ili ce to biti samo jedan novi krak a ne i ukidanje postojeceg pravca, jel u suprotnom guzve ce biti velike u rakovici, koja nema tu propusnu moc.
Pa moramo da pomeramo privremeno ibarsku,zato sto ce nam smetati prilikom izgradnje petlje(pogledaj sliku koju je steva okacio,slika projekta)...cim se zavrsi petlja ibarska ce biti vracena i ukljucena u petlju...
 
Hoce li se Ibarska u delu petlje prosirivati na profil autoputa, ili ce ostati magistrala sa po jednom trakom u svakom smeru?
 
ok. kapiram znaci privremeno, inace projekat je odlican, samo ce onda petlja biti sira (imati vise traka) od ibarske ako se ne prosiri.
 
Za Dezdu.... :)

Sta se desava sa tunelom Zeleznik? Kada pocinju radovi na tunelu i kakav ce biti izgled petlje? Da li ce biti ukljucenje za Sremcicu?
 
kzorz":1g4oxs3x je napisao(la):
Za Dezdu.... :)

Sta se desava sa tunelom Zeleznik? Kada pocinju radovi na tunelu i kakav ce biti izgled petlje? Da li ce biti ukljucenje za Sremcicu?
Tunel Zeleznik je uradjen nekih 60% i on se trenutno ne radi(nema para,nema ljudi,nema sredstava)...Radovi ce poceti cim daju sredstva,jer kao sto sam gore naveo finasijski smo mnogo oslabili(zadnju platu smo primili za decembar 2006)....Naravno da ce biti ukljucenje za sremcicu i to ce biti klasicno ukljucenje i to 99% ce biti nekih 50-ak metara posle tunela Zeleznik...
 
Nenad":3s0yigik je napisao(la):
Hoce li se Ibarska u delu petlje prosirivati na profil autoputa, ili ce ostati magistrala sa po jednom trakom u svakom smeru?
Pa po nekim planovima za buducnost(kada se zavrsi obilaznica) trebalo bi da ibarska se prosiri,tako da dobije sa obe strane po zaustavnu traku...ali to je tek u planovima,sto znaci da bi trebalo da se prosiri sa obe strane po 1.50-1.80 m...
 
Igor":2zwkfdeq je napisao(la):
ok. kapiram znaci privremeno, inace projekat je odlican, samo ce onda petlja biti sira (imati vise traka) od ibarske ako se ne prosiri.
projekat je stvarno odlican na prvi pogled,samo ima dosta mana...kao sto je to da je projekat uradjen `91 godine,a tada je otprilike bilo 2-3 puta manje protoka saobracaja...ima dosta propusta u projektu,a da vam ne pricam koliko su projekti ne usaglaseni,a pritom na svu tu muku projektant je umro pre par godina...pa se sada greske bukvalno ispravljaju u hodu(jer u institutu ima trenutno preko 10-ak prjojektanata),pa je ona stara izreka bukvalno dosla do izrazaja,a to je``KADA JE MNOGO BABICA DETE JE KILAVO``...ali treba biti optimista :D mada kako je krenulo,to je sramota da mi ne mamo para da kupimo naftu od drzave,a drzava ti duguje pare(privatnik jednom da,ali cim ne platis na vreme sa njim si zavrsio) sto je kada ja ili neko drugi koji je upoznat sa celom situacijom prica,izgleda ko da je lud ili jednostavno ljudi ne veruju... :(
 
dedza":3h6lvlv8 je napisao(la):
Igor":3h6lvlv8 je napisao(la):
ok. kapiram znaci privremeno, inace projekat je odlican, samo ce onda petlja biti sira (imati vise traka) od ibarske ako se ne prosiri.
projekat je stvarno odlican na prvi pogled,samo ima dosta mana...kao sto je to da je projekat uradjen `91 godine,a tada je otprilike bilo 2-3 puta manje protoka saobracaja...ima dosta propusta u projektu,a da vam ne pricam koliko su projekti ne usaglaseni,a pritom na svu tu muku projektant je umro pre par godina...pa se sada greske bukvalno ispravljaju u hodu(jer u institutu ima trenutno preko 10-ak prjojektanata),pa je ona stara izreka bukvalno dosla do izrazaja,a to je``KADA JE MNOGO BABICA DETE JE KILAVO``...ali treba biti optimista :D mada kako je krenulo,to je sramota da mi ne mamo para da kupimo naftu od drzave,a drzava ti duguje pare(privatnik jednom da,ali cim ne platis na vreme sa njim si zavrsio) sto je kada ja ili neko drugi koji je upoznat sa celom situacijom prica,izgleda ko da je lud ili jednostavno ljudi ne veruju... :(
Polako, polako. Prvo, niko od projektanata iz Instituta za puteve koji su radili na projektu obilaznice Beograda nije umro, hvala bogu. Sam projekat petlje "Orlovaca" radio je Beograd put. U trenutku kada je radjen projekat, stav je bio da obilaznica nece biti pod naplatom putarine. Danas je taj stav izmenjen, tako da je vec uradjena izmena projekta cvora Batajnica, kako bi se mogla uvesti naplata. Iz istih razloga neophodno je i izvrsiti izmenu projekta petlje "Orlovaca". Institut za puteve trenutno radi na tome. Novo resenje ce biti takvo da ce odredjeni radovi moci da se nastave na osnovu starog projekta.
 
Ове тешкоће су привремене, као и ми, и нешто мора проћи - или ми или тешкоће. :)
Душко Радовић
 
Влада":378q8m81 je napisao(la):
Ове тешкоће су привремене, као и ми, и нешто мора проћи - или ми или тешкоће. :)
Душко Радовић
slazem se.... :)
 
U krajnjem slucaju blizu nam je orlovaca :/ :lol:
 
Batajnica-Dobanovci 118mil.e. !

gsheky;12119595":3q96b893 je napisao(la):
Osnovni razlog tolike cene ove deonice je cvor "Batajnica" koji predstavlja u saobracajnom smislu veoma slozen objekat.
Na samom delu cvora potrebno je "preskociti" stari batajnicki put, krak petlje, magistralni gasovod, buduci magistralni put M-22.1, lokalni put, zeleznicku prugu (planirana da bude cetvorokolosecna), kao i vezu za planiranu lokoteretnu stanicu. Samo most na osnovnoj trasi je dugacak 1250m.
Duzina ostalih mostova iznosi jos oko 1100m.

Druga stvar koja poskupljuje ceo objekat je i slabo nosivo tlo na tom prostoru, tako da je bilo neophodno raditi nasipe od lakih materijala. U ovom slucaju razmatrana je i predlozena upotreba EPS-a ili narodski receno stiropora za izradu nasipa.

cvorbatajnicauq8.jpg
post prenesen sa SSC-a .....od "sheky "-a, kako se 'zove' ovde kod Beobuild-a:)
 
E ljudi, meni iz svega o cemu se raspravlja oko obilaznice jedno nije jasno: Da li se sad, ovog momenta, vrse neki radovi na obilaznici, da li se pravi put, asfaltira...? Doklen su radovi dosli?
 
Pa, kreni polako od 1.str.ovog topika, za više info. o stanju na Obilaznici.

obilaznicatg8.jpg
 
Vrh