dragan
Professional
Tranzitni saobraćaj
Nužna izgradnja novih mostova
Do 1970. godine veza između Azije i Evrope bila je preko Terazija, na koju su mnogi zaboravili. Izgradnjom autoputa dislociran je tranzitni saobraćaj iz centra Beograda.
Evropa insistira na izgradnji novih saobraćajnica, jer je Beograd postao usko grlo za tranzit koji prolazi iz Evrope prema Aziji. Konačno, opasne materije koje se i danas prevoze kroz centar grada pored škola i obdaništa treba što premestiti. Izgradnjom novih mostova taj problem će biti rešen, kažu u sekretarijatu za saobraćaj.
Kretanje kamiona koji prolaze kroz grad i snabdevaju radnje je ograničeno, pošto je Gradski sekretarijat za saobraćaj pre dve godine doneo rešenja kojim se reguliše kretanje vozila za snabdevanje i vozila u tranzitu.
Ipak i posle dve godine situacija u saobraćaju nije znatno poboljšana pa se tako kamioni još uvek mogu videti na centralnim gradskim ulicama. U sekretarijatu za saobraćaj kažu da je situacija mnogo bolja, ali da još uvek postoji problem u kretanju teratnjaka na potezu Auto-put Pančevački most.
Problem bi mogao da se reši izgradnjom vinčevačkog mosta koji bi napravio vezu izmedju Bubanj potoka I Pančeva. Rešenje je kažu u sekretarijatu za saobraćaj I produženje unutrašnjeg magistralnog prstena preko mosta koji bi trebalo da se izgradi na adi huji.
Da podsetimo, kombi i pik-ap vozila imaju neograničeno kretanje kroz grad, kamioni čija je masa veća od 3,5 tone mogu da se kreću određenim ulicama u periodu od 9 - 14 i od 18-7 h, kamioni preko 9 t mogu da se kreću ulicam koje ne ulaze u centralne delove grada. Teretnjaci preko 9 t mogu se kretati van obilaznice isključivo prethodno utvrđenom trasom i u utvrđenom vremenu, uz posebnu dozvolu Sekretarijata za saobraćaj.
RTV-Studio "B"
Nužna izgradnja novih mostova
Do 1970. godine veza između Azije i Evrope bila je preko Terazija, na koju su mnogi zaboravili. Izgradnjom autoputa dislociran je tranzitni saobraćaj iz centra Beograda.
Evropa insistira na izgradnji novih saobraćajnica, jer je Beograd postao usko grlo za tranzit koji prolazi iz Evrope prema Aziji. Konačno, opasne materije koje se i danas prevoze kroz centar grada pored škola i obdaništa treba što premestiti. Izgradnjom novih mostova taj problem će biti rešen, kažu u sekretarijatu za saobraćaj.
Kretanje kamiona koji prolaze kroz grad i snabdevaju radnje je ograničeno, pošto je Gradski sekretarijat za saobraćaj pre dve godine doneo rešenja kojim se reguliše kretanje vozila za snabdevanje i vozila u tranzitu.
Ipak i posle dve godine situacija u saobraćaju nije znatno poboljšana pa se tako kamioni još uvek mogu videti na centralnim gradskim ulicama. U sekretarijatu za saobraćaj kažu da je situacija mnogo bolja, ali da još uvek postoji problem u kretanju teratnjaka na potezu Auto-put Pančevački most.
Problem bi mogao da se reši izgradnjom vinčevačkog mosta koji bi napravio vezu izmedju Bubanj potoka I Pančeva. Rešenje je kažu u sekretarijatu za saobraćaj I produženje unutrašnjeg magistralnog prstena preko mosta koji bi trebalo da se izgradi na adi huji.
Da podsetimo, kombi i pik-ap vozila imaju neograničeno kretanje kroz grad, kamioni čija je masa veća od 3,5 tone mogu da se kreću određenim ulicama u periodu od 9 - 14 i od 18-7 h, kamioni preko 9 t mogu da se kreću ulicam koje ne ulaze u centralne delove grada. Teretnjaci preko 9 t mogu se kretati van obilaznice isključivo prethodno utvrđenom trasom i u utvrđenom vremenu, uz posebnu dozvolu Sekretarijata za saobraćaj.
RTV-Studio "B"