Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

pokusavam na PP-u da ti posaljem privatnu poruku, nesto nece.... evo ga,poslato, sad je ok, na PP-u imas privatnu poruku od mene, kad imas vremena ti odgovori...pozdrav...sorry for off, moramo i nase clanove na terenu da stimulisemo da ne izgube volju..hehe :)
 
Danas sam išao iz pravca Ostružnice, betonira se prvi mostić posle ostružničkog mosta ka Surčinu.
 
Bas bi bilo lepo da dobijemo update sa te deonice.

S obzirom da drzava to finansira, valjda im nece trebati 4 godine i 4 meseca kao za 12.5 kilometra Ub-Lajkovac...
 
Danas je u Batajnici totalni saobracajni kolaps, pametni putari su se danas setili da menjaju asfalt ispod i oko nadvoznjaka. Umesto da su to radili sledeceg vikenda, kao sto su ovog menjali asfalt u centru Batajnice.Kolona se prostirala od nadvoznjaka pa sve do centra ,bezobrazluk.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


posle sat vremena,

11.jpg


12.jpg


13.jpg


samo da docaram dokle je kolona bila, i jos do centra ima oko 1km.

14.jpg


15.jpg


16.jpg


st*** BAHATA !!
 
Pa gde im je mozak !!! Imali su lepo vreme za vikend , e oni se setili bas Ponedeljak u spicu !
Bice etra jos sad kad pocne samit pa kad blokiraju pola NBG da bi se gosti vozali ! I onda neko pita dal je potreban Pupinov most-e vala jeste !
 
Umalo da zaboravim, sutra je u planu reparacija autoputa iz pravca Novog Sada i to između PIM-a i nadvožnjaka. Samo će se strugati izhabani asfalt a zatim ide asfaltiranje istog. Najavljena kompletna rekonstrukcija puta je na proleće, sada samo sređuju kritične tačke.
 
Za mene najvaznija vest (sto se tice putne infrastrukture) sa ovog samita je da ce se Kinezima dati da dovrse izgradnju obilaznice oko BG-a.
To sto smo prvo i bash prioritetno trebali da uradimo, pa tek posle da zapocinjemo druge koridore i puteve i razgradjujemo mrezu. Preusmeravali smo pare od tog projekta, politicari se ugradjivali, "kraduckali", punili rupe u budzezu tim parama, sada ce se najzad zavrsiti ova agonija... nesto mi se javlja :))
 
ja sam za to da se prvo završi auto put beograd-požega i to preko umke.

zatim novi sad-šabac i preljine-pojate.
 
Realno mislim da bi Preljine-Pojate trenutno bila bolja investicija, jer bi se njome verovatno privukao sav tranzit na pravcu Bosna - Turska (pri tome mislim na prevoz robe, putnika prosto ne verujem da bi bilo mnogo). A to bi automatski povezalo i Kruševa i Kraljevo, i Čačak, a posredno i Kragujevac. Novi Sad - Šabac i sad može autom da se pređe najčešće za malo više od 1 sat. Za osetno poboljšanje uskih grla tu treba tunel, a to je trenutno preskupo.
 
MilisaV":a5h3ojbk je napisao(la):
ja sam za to da se prvo završi auto put beograd-požega i to preko umke.

Ovo je obavezno. Nadam se da ni u ludilo nece prelaziti Savu pre Umke i da ce sanirati to prokleto kliziste.
 
Mislim da je prelomljeno u korist novobeogradske strane.
Nazalost.
 
Mislite da je prelomljeno?
Ja sve mislim da to nije jos odluceno, inace bi se kinezima dao i taj deo uz onaj od Obrenovca...
Sve se nadam da jos ima razuma...
 
Imaju oba projekta uradjena koliko sam razumeo. Ako izaberu starije resenje, resice dva problema, dobar deo puta vec imaju uradjen. Pristup obilaznici takodje, tako da ostaje samo jos politicka odluka.
 
Vec je reseno da ce se graditi sa Surcinske strane, jer je izracunato da bi sredjivanje klizista bilo visestruko skuplje nego izgradnja mosta i puta do Surcina. U neko bolje vreme ce valjda srediti i to kliziste.
 
Gde i kada je reseno?
Ja ne videh nigde da je ta odluka decinitivno donesena. Postoje samo razne struje koje lobiraju za jednu ili drugu opciju.
Ako imas neka konkretnija saznanja, podeli ih sa nama :)
 
Između ostalog imaš izjavu direktora CIP-a Ignjatovića da je izrada mosta na klizištu nemoguća misija, o da skoro izvesno da će auto put preći Savu posle Surčina.
 
Uz duzno postovanje ista institucija je godinama 'razradjivala' trasu upravo preko Umke.
Takodje, nikakav most ovom trasom nije ni potreban jer je vec izgradjen (doduse polovicno) Ostruznicki most.

Vise puta je ponovljeno da to kliziste ugrozava Savu i plovni put.
Mi kuce mozemo da preselimo sa klizista, to bi mozda bilo najracionalnije i najrazumnije resenje.
Ali opet nam zbog Save ostaje problem klizista, zar ne?
Posebno je interesantno da je leva obala kuda su postavili novu trasu po urbanistickim planovima predvidjena kao novo vodoizvoriste!
Takodje, sama smislenost pravca kroz obrenovac je vec upitna zbog duze trase, ali daljim pomeranjemka severu izlaza iz grada na ovaj autoput, postaje upitno koliki broj beogradjana ce imati nameru da ga koristi, ako ce duze putovati.
Ne znam mozda gresim, ali sam misljenja da je 'neko' namerio da drzavi proda zemljiste koje je 'onomad' kupio.
Surcinski klan ili neko drugi, meni nije bitno.
 
vidi ovako, igrom slučaja moji imaju kuću u Maloj Moštanici pa znam neke interesantne detalje. Naime idealna putanja puta bi bila iza Ostružnice i Umke i kroz tunel gde je nekada išao Ćira da izađe u Malu Moštanicu i dalje istom trasom do Obrenovca, čak je po pričama meštana Čeda sa tastom( Mijat Savić) kupio svo zemljište na izlazu iz tunela.
 
Po meni (laicki) je bacanje para praviti jos jedan most za autoput kod Obrenovca, a jos nismo napravili kompletan most kod Ostruznice za obilaznicu...
 
Trasa cire pruge je jos uvijek u vlasnistvu zeljeznica , nadam se da ce raditi sanaciju klizista , sutra idem na umku pa mozda bude koja informacija
 
Trasa cire ka Valjevu je po meni bila mnogo smislenija od sadasnje trase.
Izgradnjom pruge B-B neki genije je smislio da se odustane od uskotracne veze ka Obrenovcu. Kakvo ludilo?
Onda su poceli 'novi obranovacki i prekinuli ga na ulasku u Umku. I to pre vise desetina godina.
Dopustili su da se na trasi obilaznice u ataru sela Rakovica izgrade objekti, mnogi i legalizuju...
Tunelska cev kroz strazevicu je gradjena skoro 30 godina, a drugu cev su samo zapoceli i prekinuli.
Petlju Batajnica placaju na kasicicu, pa je takva i brzina radova... Ma sta, dinamika gradnje je sjajna ako imamo u vidu ko i kako placa i narucuje posao.
Kazu 'koncesija kinezima' ?
Ok, a sta se ceka sa eksproprijacijom zemljista?
Treba li kao Azeri da placaju 'najam zemljista' da nebi kasnili sa radovima?
I to ce na konacnom, biti zaracunato nama kao trosak, to je valjda svima jasno!
Ova drzava i narod koji je 'osudjen' da zivi u njoj ima takve 'vodje' da nam neprijatelji nisu potrebni.
I to se ne odnosi samo na aktuelne vlastodrsce i celnike 'institucija', vec i na sve prethodne u zadnjih 40 godina.
 
laki72 nema novca za zavrsetak tih projekata zbog ogromne birokratije tj. partokratije.Vodje takve kakvi su, gradjani biraju na slobodnim izborima. Jbg daleko od dobrog ali tako je.

Za trasu od Bgd do Obrenovca ima na temi K11 ispisanih bar 20 str. Bolja je desna strana preko Umke ali da li je izvodljiva realno i po kojoj ceni.

Najjaci argument za Surcinsku stranu je da nijedna finansijska institucija, nijedan investitor ili koncesionar nece da kreditira izgradnju i gradi preko ovakvog klizišta. Ima još argumenata protiv Umke. Skoro nemoguca regulacija podzemnih voda koje uticu na klizište. Svakog proleca javi se novi tok. Poznatih tajkuna i mafijaša ima i u Umci. Zemljište na levoj obali u velikom delu pripada državi. Galovici, opštini, vojsci, polj.kombinatima. Vodoizvorište u Makisu, iz koga sad koristis vodu, direktno preseca Obr.put i bice daleko vise ugroženo ako bude trasa preko Umke. Plovidba na Savi je niskog inteziteta, cak i da je 10x veca, prolazi se kod Umke bez zastoja. Na Dunavu, koji je daleko bitniji za Srbiju, ima problema koji se ne rešavaju za mnogo manji novac.

S druge strane, treba pomoci ljudima kojima je ovo jedini dom a klizište ih je ugrozilo.
 
Vrh