Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Naravno da ima, rade sa rampe kao i deo posle malog nadvožnjaka, i da ne zaboravim radove iza pruge na temeljima stubova budućeg nadvožnjaka servisne saobraćajnice.
 
vlasta":1abuldul je napisao(la):
Пантограф":1abuldul je napisao(la):
Честитке!
(мада, укључење на аутопут је морало бити са бар две траке, Београд је велика варош, не могу да схватим наше пројектанте)

O tome smo već raspravljali - opasna rabota.
Pa eto mi to primetismo, ali 'ucene glave' koje su za to placene nisu takvog misljenja.
 
Мислим да је ирационално да постоје 2 траке за укључење. Тако нешто би захтевало још километар аутопута са 5 трака (4 + зауставна) да би се омогућило безбедно уливање. Тако нешто има смисла радити на спајању 2 аутопута, овде је потпуно беспотребно...
 
Па, било би нешто скупље, али ова петља је већ веома скупа, и не би се баш толико осетило. Код Добановаца се заиста укрштају два аутопута, па кад долазиш новосадским и укључујеш се ка Београду исто има једна једина трака, па још мораш и да се престројиш да не одеш за Сремску Митровицу... И наравно - готово сав саобраћај оде у то уско грло. Не могу да се отмем утиску да наши пројектанти не праве разлику између скретања за Београд и за Шимановце и Крњешевце. Али ајде, преживећемо и тако.
 
Михаило":3v2285t5 je napisao(la):
Мислим да је ирационално да постоје 2 траке за укључење. Тако нешто би захтевало још километар аутопута са 5 трака (4 + зауставна) да би се омогућило безбедно уливање. Тако нешто има смисла радити на спајању 2 аутопута, овде је потпуно беспотребно...

jeste, tako nesto ima smisla raditi na ukrstanju 2 autoputa, kao sto ti rece.
A ovde imamo situaciju ukrstanja...
Auto puta i saobracajnice koja je prirodna veza - kako za Zemun i Dobar deo BGD, tako i Banata preko Pupinovog mosta.
Ja bih rekao da potreba za ukljucenjem sa 2 trake postoji.
Sto se tice cene, osim sto bi nadvoznjak pristupne saobracajnice bio za jednu traku siri, ostalo je nasip zemlje, sljunka, i asfalt u odredjenoj duzini. U odnosu na ukupnu cenu, relativno zanemarljiv trosak, uz ogromnu korist.

Inace, kad pogledam celu ovu deonicu od Dobanovacke zakljucno sa batajnickom petljom, meni pozli.
Na ovoj deonici mozemo da vidimo svu nesposobnost, korumpiranost i nezainteresovanost drzave Srbije i njenih organa i sluzbenika.
Imamo tajkune, sa 'insajderskim' informacijama, imamo pristanak drzave da istima infrastrukturno opremi posede, imamo ucene vlasnika bespravnih objekata.
Imamo ne placanje koje rezultira pauzom u izgradnji i na kraju kao rezultat, imam dugacak i skup nadvoznjak koji omogucava mnogo protocniju sigurniju i brzu petlju, ali je nismo dobili zbog 'kompromisa' (tacnije poraza) drzave sa 'povlascenim' ucenjivacima.
No naravno nakon toliko godina cekanja da se konacno privede kraju nekadasnji 'auto put BG - NS', a danas A1 prihvatamo sve ovo kao 'normalno' uz uobicajenu "ma cuti kad ga zavrsise".

P.S.
Najgore je sto je na ovaj nacin poslata poruka drugima kako da se ponasaju, pa smo vec imali slucajeve poput 'hrast i zapis'...
 
Михаило":2afqh5xc je napisao(la):
Мислим да је ирационално да постоје 2 траке за укључење. Тако нешто би захтевало још километар аутопута са 5 трака (4 + зауставна) да би се омогућило безбедно уливање. Тако нешто има смисла радити на спајању 2 аутопута, овде је потпуно беспотребно...

jeste, tako nesto ima smisla raditi na ukrstanju 2 autoputa, kao sto ti rece.
A ovde imamo situaciju ukrstanja...
Auto puta i saobracajnice koja je prirodna veza - kako za Zemun i Dobar deo BGD, tako i Banata preko Pupinovog mosta.
Ja bih rekao da potreba za ukljucenjem sa 2 trake postoji.
Sto se tice cene, osim sto bi nadvoznjak pristupne saobracajnice bio za jednu traku siri, ostalo je nasip zemlje, sljunka, i asfalt u odredjenoj duzini. U odnosu na ukupnu cenu, relativno zanemarljiv trosak, uz ogromnu korist.

Inace, kad pogledam celu ovu deonicu od Dobanovacke zakljucno sa batajnickom petljom, meni pozli.
Na ovoj deonici mozemo da vidimo svu nesposobnost, korumpiranost i nezainteresovanost drzave Srbije i njenih organa i sluzbenika.
Imamo tajkune, sa 'insajderskim' informacijama, imamo pristanak drzave da istima infrastrukturno opremi posede, imamo ucene vlasnika bespravnih objekata.
Imamo ne placanje koje rezultira pauzom u izgradnji i na kraju kao rezultat, imam dugacak i skup nadvoznjak koji omogucava mnogo protocniju sigurniju i brzu petlju, ali je nismo dobili zbog 'kompromisa' (tacnije poraza) drzave sa 'povlascenim' ucenjivacima.
No naravno nakon toliko godina cekanja da se konacno privede kraju nekadasnji 'auto put BG - NS', a danas A1 prihvatamo sve ovo kao 'normalno' uz uobicajenu "ma cuti kad ga zavrsise".

P.S.
Najgore je sto je na ovaj nacin poslata poruka drugima kako da se ponasaju, pa smo vec imali slucajeve poput 'hrast i zapis'...
 
Ja ne znam dal je ovo zbog otvorenog pravca zemun-ns, ali sam sad prosao u 16:35 batajnickim drumom i do nadvoznjaka nije bilo ni guzve ni bilo kakvog usporavanja..

Sent from LG G2
 
savagt":2hwyswkw je napisao(la):
Ja ne znam dal je ovo zbog otvorenog pravca zemun-ns, ali sam sad prosao u 16:35 batajnickim drumom i do nadvoznjaka nije bilo ni guzve ni bilo kakvog usporavanja..

Sent from LG G2

Izgleda da masa onih koji su izlazili kod Sike levo na drum ka Bataji sada ide na rampu i AP pa nema gužvi.

Jedna traka je dovoljna za uključenje ali videćemo da li će biti zagušenja kad puste Pupinov most mada ne verujem.
Vrlo brzi izlaz imamo sa 60+km/h jer na izlazu na samom spoju svi ubrzavaju.

I ranije je dok je bio stari nadvožnjak su bile 3 trake stim što su 2 trake išle od NS-a jedna ka NS-u.(google earth 2002)
Znači bile su 2+1. I opet nelogično jer valjda treabju 2 trake da budu uzbrdo a ne nizbrdo ali to je samo zaostavština jer je izgrađena desna taka od NS-a pa je ta druga ustvari bila zaustavna(u praksi se stvarla preticajna). Tek kasnije su stavili signalizaciju i napravili široki 1+1 radi bezbednosti gde se 1 traka nije koristila jer je bilo rupa samo tako.

Biće gadno sa suprotne strane za silaz ka Zemunu-u gde imamo oštri silaz u luku. Tu će već morati sa 120km/h na 40km/h inače lepljenje za bankinu ne gine a tek kad poledi ta rampa. :o Uteha je da ima još takvih silaza sa autoputa tako da valjda će biti OK ali dok se ne provozam tuda ne znam.

Lepo sam ja rekao da je bilo bolje da su pravili sa kontra lukom tj da su. rampe iz pravca NS-a pomerene bliže bat. drumu i obrnute ali trebalo je onda verovatno raditi eksproprijaciju još objekata. Onda bi imali pužno penjanje ka Dobanovcima a pravije silaženje ka Zemunu tj. obrnuto nego sada. Čak mislim da je možda moglo i sa sadašnjom ekstproprijaciom to da se to izvede ali usvojen je ovakav plan. Ovaj pravac od 2+2 bi imao blažu krivinu a i to nije problem jer kod Ostružnice je isto tako. Kako god neka rampa uvek izvisi za brzinu pa ako su gledali to onda je ovako pravilnije jer onaj ko izlazi ka Dobanovcima ubrzava.
 
Jankauskas":1lhvafis je napisao(la):
Naravno da ima, rade sa rampe kao i deo posle malog nadvožnjaka, i da ne zaboravim radove iza pruge na temeljima stubova budućeg nadvožnjaka servisne saobraćajnice.

Sjajna vest. Bio sam nešto skeptičan da će agonija da se ponavlja.
 
nadam se da je ovo pipistrel i da cemo imati slike iz vazduha,

Нисам ја, другар је. Хладно је ових дана па нешто баш и немам вољу да летим, а другар кога си усликао обучава ученика па због пара треба мало трпети. :D Ако буде макар мало топлије направићу коју слику.
 
04.12.
7,27 km (endomondo)

MBA kako je krenuo zavrsice rampe(betoniranje) do nove godine,
pc020001.jpg


pc020002.jpg


pc020003.jpg


pc020004.jpg


pc020005.jpg


pc020006.jpg


pc020007.jpg


A i Planum kao da zeli da pusti pravac ka Zemunu, u toku je obelezavanje za nasipanje zavrsnog sloja tucanika (63),
pc020008.jpg


pc020009.jpg


pc020010.jpg


kao sto sam prosli put pisao, intezivirani su radovi posle malog nadvoznjaka,
pc020011.jpg


pc020012.jpg


pc020013.jpg


pc020014.jpg


pc020015.jpg


pc020016.jpg


pc020017.jpg


pc020018.jpg


pc020019.jpg


pc020020.jpg


pc020021.jpg


samo nisam siguran da li sve ovo spada u ovu temu.
 
Da li se pominje rekonstrukcija stare kolovozne trake na samoj obilaznici pre petlje gledano iz NS? Ta deonica se godinama koristila sa dvosmerni saobraćaj i preusmeravanje i baš je prilično pohabana.
 
Da ,na prolece ide zamena asfalta od PIMa do vijadukta i saniranje kolotraga na samom vijaduktu.
 
Razmišljam da proredim obilaske pošto vidim da je ekipa smarača najašila temu o Prokopu i da se ove manje interesantne teme slabije prate.
 
Kakve veze tema o prokopu ima sa ovom. Ovde nije pominjan prokop ali jeste takodje aktuelna tema kao i sevenrna tangenta itd.
 
:shock: Janko,pa vidis li koliko pluseva dobijas, i jos ko zna koliko jos ljudi neprekidno prati tvoje sjajne "radove".

Molim te neodustaj i nesumnjaj u to da zaista veliki broj ljudi prati ovu kao i druge teme, mada se ne oglasavaju, jer ne mogu nesto znacajno i konkretno da doprinesu.
Jedino zbog hladnoce i novogodisnjih praznika nemoras da se cimas bas previse. kad bih imao nekog veceg uticaja, odmah bi te zaposlio i dao ti platu za to sto radis. Maaaa, sad cu da zovnem ministarku :mrgreen:
 
Jankauskas":27lkq2r3 je napisao(la):
Razmišljam da proredim obilaske pošto vidim da je ekipa smarača najašila temu o Prokopu i da se ove manje interesantne teme slabije prate.

Već si proredio, pa ne bi bilo lepo još.

A zajašili su i po Mostu :(
 
Pozdrav svima. Pokusavam zadnjih par dana da popravim Google Maps prikaz petlje kod Batajnice ali ima puno posla. Jel moze jos neko da se ukljuci u update/review?
 
Jankauskas":3n7fmucs je napisao(la):
Razmišljam da proredim obilaske pošto vidim da je ekipa smarača najašila temu o Prokopu i da se ove manje interesantne teme slabije prate.
Taman se navikli na dinamiku obilaska sa obilaznice i mosta preko Dunava.
Zbog vas dežurnih fotoreportera i pratim ovaj forum.
Žao mi što se Blagoje više ne javlja, bilo je događaj pratiti ovde na forumu u slici i reči sve što se dešavalo oko mosta preko ade. Bez obzira što sam uživo svaki dan gledao isti napredak lepše je izgledalo na forumu.
 
Nedaj se Janko da te nerviraju smaraci ! Pogledaj statistiku koliko ljudi prati forum zbog dobrih reportaza !
Kad nemamo lepsih vesti, ovo na forumu je za opustanje! Prelistavajuci novine retko gde ce pisati sta ima novo oko izgradnje ! Eto danas pisu o onom Badzi sto ima kafanu bez papira - pa sad se buni sto oce da ga ruse ! Eto sta nam daju da citamo !
 
Samo da se razumemo, ono sam napisao jer je činjenica koju pojedinci ne žele da vide, a to je da imamo četvoricu jahača apokalipse koji kada najaše neku temu tu nema oporavka bar 5 strana. Što je najgore u tim prepiskama ima svega samo ne onoga o čemu se u toj temi radi, znači možemo saznati ko je šta rekao '48,ili neku godinu kasnije iako dobrano gazimo 21.vek. Da skratim, naravno da neću tek tako prekinuti ovaj novonastali hobi, što bi se reklo :ušlo krv.
 
Jankauskas":35hd3eo1 je napisao(la):
04.12. 7,27 km (endomondo)

MBA kako je krenuo zavrsice rampe(betoniranje) do nove godine,
A i Planum kao da zeli da pusti pravac ka Zemunu, u toku je obelezavanje za nasipanje zavrsnog sloja tucanika (63)

Па наравно да су убрзано кренули да раде јер је мотивација ту, тј. кад су легле паре на рачун, нема сад циле-миле :)
Укњижен плусићћћ као и увек :kk:
 
Jankauskas":2qerg0pq je napisao(la):
Samo da se razumemo, ono sam napisao jer je činjenica koju pojedinci ne žele da vide, a to je da imamo četvoricu jahača apokalipse koji kada najaše neku temu tu nema oporavka bar 5 strana. Što je najgore u tim prepiskama ima svega samo ne onoga o čemu se u toj temi radi, znači možemo saznati ko je šta rekao '48,ili neku godinu kasnije iako dobrano gazimo 21.vek. Da skratim, naravno da neću tek tako prekinuti ovaj novonastali hobi, što bi se reklo :ušlo krv.


Иако ће бити као у причи кад неко на Теразијама викне "мајмуне", а мајмун је онај ко се први окрене, препознао сам се међу "јахачима апокалипсе", па је ред да упутим и један помирљив одговор. Како да ти кажем, сувише волим историју, а верујем и у дијалектичко јединство прошлог, садашњег и будућег, па нисам склон да нешто што се десило давне 1948, или већ кад, издвојим из контекста актуелних догађаја - управо и пре свега да нас стално и изнова не би јахали некакви јахачи апокалипсе, што имају обичај да чине.

Ја сам човек који "филозофира" и поноси се тиме, а та реч као што знамо, у Срба има претежно пежоративно значење. Ако ти се то што пишем чини исувише историчним, или ти изгледа као претерани интелектуализам (народски речено: пресеравање), нећу се љутити ако не будеш читао моје постове. Ја, иначе, живим, доста солидно, од тога што људи читају оно што напишем, а у мојој фирми има и оних који фотографишу.

То што ти радиш сматрам драгоценим за овај форум и до сада си од мене добио бар педесетак плусића. За овај пост, додуше, не, али с пажњом очекујем следећи извештај са градилишта важног саобраћајног објекта каква је Батајничка петља. Дабогда убрзо направили и булевар. Жив био :kk:

П. С. Стари Батајнички друм је изграђен још 1938. године :)
 
Панто ево ти плус за пост скриптум.
Иначе, увијек подржавам све који се залажу за изреку: "да се не заборави", а нарочито оне који то и спроводе у дјело.
Јанко, од мене увијек похвала а пуно пута то и не нагласим.
 
vladarh":3m96uj7l je napisao(la):
Pozdrav svima. Pokusavam zadnjih par dana da popravim Google Maps prikaz petlje kod Batajnice ali ima puno posla. Jel moze jos neko da se ukljuci u update/review?

Drage volje, viči šta treba, ovde ili na pm!
 
Vrh