Taj je 99% trebalo da produži na obilaznicu, pošto je taj deo zabranjen za šlepere bez posebne dozvole, ali je zaspao pa produžio ka Beogradu.Ali ovo je kada se iz pravca Niša isključiš ka BGu. Tamo gde su planirali jednu traku za isključenje pa su naknadno ugurali dve pa je ceo izlaz skraćen i uzak.
Od kad krene prestrojavanje, brzo se dođe dotačke razdvajanja i ljudi se često zeznu pa u poslednji trenutak prelaze desno ili se vraćaju nazad.
Moguće da se nije pripremio za isključenje na vreme pa zakačio ogradu, vidi se je od špica naleteo.
Mene je par puta iznenadilo i ako znam za ovaj problem još od izvođenja.
Previše kratak deo za prestrojavanje s obzirom na količinu saobraćaja. A imalo je mesta da se napravi pismeno račvanje sa dve trake + zaustavna, dužine kao kod Niša.
A možda i umor, telefon, vrućina, kočnice...
Ne samo to, nego sva uključenja u gradu bi uradio tako da 2 trake idu pravo a 3 bude uključenje i tako se nastavlja do sledećeg isključenja. Ima dovoljno širine da čitavom dužinom budu 3 trake osim u zonama uključenja.... srediti ono usrano uključenje iz Jurija Gagarina da imaju normalnu traku, to je jedno pola problema sa te strane Save.
Nije, jer možeš trećom trakom samo da prođeš. Ako bi postojala fizička prepreka, mogao bi da se nesmetano uključiš.Zar nije tako od Bežanije do plavog mosta?
Stvarno šteta. Izrazito sušno i toplo leto je ove godine. Bez zalivanja ne vredi. Da ih je poštedelo bar godinu-dve, dok se dobro ukorene, možda bi i opstale.Šteta za sadnice...