Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ima smisla proširenje jer u dobrom delu dana postoji potreba za tim. No, obilaznica je treći prsten oko grada, a zaboravljamo na UMP i SMT. Da li bi bile tolike gužve od Konjarnika do Mostara da oni koji žele u južni deo grada imaju SMT od Laste, ili oni koji žele na levu obalu Dunava imaju isti taj SMT oko Mirijeva i Ade Huje, a ne da zagušuju Autokomandu? Jednostavno, obilaznica i moto-put ne ispoljavaju potencijal dok ne budu izgrađeni i ostali delovi mreže. Mi trenutno imamo po patrljak od svega. Ako širimo moto-put samo sklanjamo stvari pod tepih.
 
Slažem se da su ump i smt veoma važni, ali širenje moto puta nije sklanjanje pod tepih, potreba je više nego realna , čak i nedeljom. Pričam o Gazelu kao merilu.
I srediti ono usrano uključenje iz Jurija Gagarina da imaju normalnu traku, to je jedno pola problema sa te strane Save.
 
1000084618.jpg
 
Jutros između 9 i 10 šleper naših tablica se nasukao na šiljak na isključenju za BG. Razvalio je jedno 50 ak metara ograde
 
Или је заспао или су отказале кочнице. Постоје две низбрдице пре, једна после Орловаче пред тунел Стражевица и друга на изласку из тунела Бели Поток. Неискусан возач лако прегреје кочнице.
 
Ali ovo je kada se iz pravca Niša isključiš ka BGu. Tamo gde su planirali jednu traku za isključenje pa su naknadno ugurali dve pa je ceo izlaz skraćen i uzak.
Od kad krene prestrojavanje, brzo se dođe dotačke razdvajanja i ljudi se često zeznu pa u poslednji trenutak prelaze desno ili se vraćaju nazad.
Moguće da se nije pripremio za isključenje na vreme pa zakačio ogradu, vidi se je od špica naleteo.
Mene je par puta iznenadilo i ako znam za ovaj problem još od izvođenja.
Previše kratak deo za prestrojavanje s obzirom na količinu saobraćaja. A imalo je mesta da se napravi pismeno račvanje sa dve trake + zaustavna, dužine kao kod Niša.
A možda i umor, telefon, vrućina, kočnice...
 
Morao je pregrejanih kočnica da prođe kroz naplatnu rampu ako ih je zagrejao niz begaljicu a i ovo nije neko oštro skretanje da mu kocnice igraju neku ulogu. Jedino ako nije pokušao kasno da skrene iz leve trake pa se preračunao.
Samo razmišljam naglas.
 
Ali ovo je kada se iz pravca Niša isključiš ka BGu. Tamo gde su planirali jednu traku za isključenje pa su naknadno ugurali dve pa je ceo izlaz skraćen i uzak.
Od kad krene prestrojavanje, brzo se dođe dotačke razdvajanja i ljudi se često zeznu pa u poslednji trenutak prelaze desno ili se vraćaju nazad.
Moguće da se nije pripremio za isključenje na vreme pa zakačio ogradu, vidi se je od špica naleteo.
Mene je par puta iznenadilo i ako znam za ovaj problem još od izvođenja.
Previše kratak deo za prestrojavanje s obzirom na količinu saobraćaja. A imalo je mesta da se napravi pismeno račvanje sa dve trake + zaustavna, dužine kao kod Niša.
A možda i umor, telefon, vrućina, kočnice...
Taj je 99% trebalo da produži na obilaznicu, pošto je taj deo zabranjen za šlepere bez posebne dozvole, ali je zaspao pa produžio ka Beogradu.
 
Vrh