Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Zdravo narode, super je forum, slike...... :)
Sve je dobro objašnjeno, samo mi nije jasna sledeca stvar: na delu trase koja se nalazi na stubovima a proteže se od Batajnickog nadvožnjaka do pruge, nalazi se jedan stub koji je okrenut ka ulici Kralja Mihaila Zetsko (tacna lokacija stuba je stotinak metara pre pruge)....?
To mi govori da ce se spoj sa ulicom Kralja Mihaila Zetskog takodje ici na stubovima....a tako nije na slikama....Nadam se da cete razumeti sta sam hteo da pitam:)
Hvala!:)
 
To i ja rekoh juce!Mini brankov most sa stubovima u vodi.Sta je lose u tome drugari? :)
 
Zar ovo nije Ostruznicki most na slici koji je sagradjen odavno, toliko davno da je jednom vec i srusen, pa ga je Mrka obnavljao tamo 2000?

Taj most stoji 15-tak godina tako sa polu-profilom na stubovima predvidjenim za puni profil...
 
Taman su ga napravili i onda ga je NATO srušio, pa su morali ponovo da grade na glavnom rasponu.



Prelomljen glavni raspon i raspon sa surcinske strane. Manje ostecenje na drugom rasponu do beogradske strane. Raketa promasila sredinu mosta izgleda. (na srecu)

Komšija koji radi u Mostogradnji mi je rekao da su morali da vade te segmente mosta i da bacaju krajeve i ponovo dizu most a tek sto su ga bili napravili.

Ajd most i nekako ali pun profil kompletno od Batajnice do mosta mogu relativno lako da naprave.
 
zaista mi nije jasno zašto sad kad su krenuli pun profil BAT-DOB ne urade i deo od DOB do mosta i sam most do petlje Ostružnica? Ne bi bilo skupo, dosta posla je tu već završeno.

Cela trasa je nasuta, urađeni iskopi, lakši posao nego ova druga traka HOR-NS, a značilo bi dosta za bezbednost, to je najopasniji deo obilaznice trenutno.
 
Kartograf":2k5d4dpz je napisao(la):
zaista mi nije jasno zašto sad kad su krenuli pun profil BAT-DOB ne urade i deo od DOB do mosta i sam most do petlje Ostružnica? Ne bi bilo skupo, dosta posla je tu već završeno.

Cela trasa je nasuta, urađeni iskopi, lakši posao nego ova druga traka HOR-NS, a značilo bi dosta za bezbednost, to je najopasniji deo obilaznice trenutno.

Od pocetka znajuci kako su nasi ``oci`` skloni poluresenjima, nije mi jasno zasto se u prvoj fazi nije pravio poluautoput u celoj duzini obilaznice!?
To bi znacilo da ova postojeca varijanta bude jos 3m sira. U sadasnjoj situaciji tu bi bile 2+2 saobracajne trake, a kasnije (nekada) kad bi se uradila i druga polovina imali bi smo saobracajnicu (Autoput) sa po 3 trake u oba smera + zaustavne (zute trake).
Takvom izgradnjom kupili bi smo sebi sigurno 20 godina koliko mislim da ce i biti potrebno da se kompletira pun profil autoputa na beogradskoj obilaznici.
 
^^ jel to provereno? jer bi to bila oprecna informacija onoj koju sam cuo pre neki dan da su pare za obilaznicu i koridor 10 vec obezbedjene
 
Jel trebam svaku stranu da govorim da ce biti pun profil do kraja 2015 do bubanj potoka.a ostalo otom potom? :)

Izvor je svetska banka od koje dobise nasi ocusi(necu da ih zovem ocima) kredite.
 
Страшно је то што се о делу после Бубањ потока уопште не говори, а док се не заврши комплетна обилазница нема ништа од тоталног измештања транзита. Само немој неко да каже како нема везе јер ће кинески мост да то надокнади.
 
Wile E. Coyote":2nmo21oi je napisao(la):
Страшно је то што се о делу после Бубањ потока уопште не говори, а док се не заврши комплетна обилазница нема ништа од тоталног измештања транзита. Само немој неко да каже како нема везе јер ће кинески мост да то надокнади.

Nema veze, kineski most će to lako nadoknaditi :cool:
 
Ako se pun profil do bubanj potoka izgradi do 2015. obećavam da ću donirati 100e na račun beobuild-a. U slučaju da se ne izgradi očekujem bar 10e što je više nego pošteno.
 
Puna kapa ako se do 2015 završi poluprofil do B.Potoka. Bez ironije i sarkazma. Mislim da na B6 nije uradjena eksproprijacija. Pitanje da li je i počela. Vučko, Svetska banka nije dala kredit za obilaznicu
 
Ne može viškovima sredstava da se završi B6 ni u polu-profilu, smatram da će tu definitivno ići novi kredit, jer o finansiranju tog dela iz budžeta glupo je i pričati ako misle da to završe u naredne 2-3 godine.

Nikola32 Počela eksproprijacija pre 20 godina i neverovatno ali je veći deo završen još tad.

MilisaV, ja bih rekao da pare nisu obezbeđene. :(

Vili, kod obilaznice isto razmišljamo :kk:

Ftj, ja se kladim na tebe :)
 
@shumar

dobro je, bar je nešto uradjeno

za koji dan će biti tri godine kako je završen pp. B4 Ostružnica-Orlovača. 2008 je i konkurisano za kredit za Bat-Dob. i za deo B5 koji se sada radi
 
Odlicna je vest za ekspropriaciju.
Pozivanje na finansiranje viskovima od deonica koje jos nisu zavrsene je dosta neozbiljno. Te pobede na tenderima su prilicno diskutabilne. NA visak tek moze da se racuna kada deonica bude gotova posto se aneksima vredost posla dosta uvecava.
Vrlo moguce da ce to biti slucaj sa pojedinim deonicama na jugu.
Videcemo kakav se slucaj biti sa mostom preko Dunava, jos nije poznata krajnja cena.
 
nikola32":1ika3krf je napisao(la):
@shumar

dobro je, bar je nešto uradjeno

za koji dan će biti tri godine kako je završen pp. B4 Ostružnica-Orlovača. 2008 je i konkurisano za kredit za Bat-Dob. i za deo B5 koji se sada radi

Mislim da je za Bat.-Dob. kredit odobren 2007, a za B5 2010 godine.

ĐorđeBG slažem se da treba sačekati da bi videli te "viškove", ali da budu i veliki viškovi opet je nedovoljno za B6.
 
Slazem se. To je skupa deonica a moje je misljenje da je treba raditi uporedo sa potezom ka Vinci kako se ne bi gubilo na tempu. Najvazniji deo Koridora 10 rade ovako fuserski, za nepoverovati.

Uostalom pitanje je da li kredit odobren za jednu deonoci, moze tek tako da se prebaci na drugu deonicu.
Mislim da su se poprilicno zaleteli i da bi morali debelo da pregovarju sa kreditorom oko tih stvari.
 
Vrh