Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

@laki72
+ 1 :)

U odnosu na Batajničku petlju,
stubovi su mnogo višlji - to je jasno, zbog konfiguracije terena
a put na stubovima je mnogo dublji kao neka ,, kada ,, liči pre na akvadukt nego na vijadukt
sigurno je mnogo i zahtevniji i skuplji po metru

Može li neko to sa stručne strane da pojasni čemu služi ta dubina ?
 
Ovde kod BG-obilaznice je glavni propust po meni sto ce potez Orlovaca-B.Potok(osim oba Tunela), biti radjen u poluprofilu.....a zasto je to propust?

Pa zato sto je bolje bilo da se drzava dodatno zaduzila i nategla :blah: ( a novac su vec bili dobili i imali za celu BG-obilaznicu, pa su sredstva preusmerili na druge objekte), dakle, bitno je da su se Stubovi i temelji izgradili paralelno za pun profil u sektorima 5 i 6, dakle kompletna deonica.

Vrlo su visoki ti stubovi i ima ih puno za mostove 13 , 15 i 16 - ( 500m dugi: neki vishe-neki manje). Ovako, kada zavrsimo temelje, stubove i kolovoz za poluprofil na ovom mostovnom potezu, posle recimo par godina, sledi nam ponovna procedura radova, gotovo dupli posao.

Ukratko receno - trebalo je sve "DJUTURE", po cenu nesto sporije izvedbe.

Ovo sve mi lici na stratesko- politicka igru, gde se samo plasimo da nam Bugari i Rumuni ne pobegnu negde sa njihovim autoputem, i da tako izgubimo primat u tranzitu u ovom delu Evrope....da ne pominjem politicke poene. Po meni to je totalno pogresno, jer niko ti nece pobeci nigde i nikada ako "gradis kako treba" !! Kao i u obicnom zivotu. :kk:
 
Преузеће примат Бугари и Румуни и ако код нас остане полуаутопут, а код њих буде аутопут... Ови наши рачунају на то да код њих то неће бити скоро, па зато и могу да се зајебавају. Кад би догорело, и те како би се помучили. Овако их баш заболе за обилазницу, па је радуцкају мало-помало, како им се ћефне.
 
Takodje, odlozen je prijem Bugarske i Rumunije u Sengen zonu, sto nam takodje odgovara
 
Imate mape bugarski i rumunskih autoputeva na SSC-u.Najtanji su na zapadu ka nasoj granici,tesko da cak i nas mogu da preteknu ovako kilave.To je ono kada se radujes jer ima neko gori od tebe.

Kazu da ce njihov koridor 4 biti gotov 2017 godine,dakle ako se odradi nase do kraja 2015. pretekosmo ih!
 
Ja i dalje ne razumem kakve veze ima ko će prvi da sagradi koridor. Par godina manje-više ne znače nikome. Mnogo je važnije, kad oba budu sagrađena, za potencijalnog korisnika koji putuje sa severa na jug, sledeće:

Ukupna dužina u kilometrima.
Ukupna cena svih putarina i goriva usput.
Kvalitet samog puta i delatnosti sa strane (hoteli, odmorišta...).

I najvažnije:
Broj graničnih prelaza i administrativna sranja.

Po mojoj slobodnoj proceni mi ćemo još neko vreme biti u prednosti jer ćemo znatno ranije završiti koridor (BG i RO su toliko daleko od tog pravca da ne vredi ni pričati sada o tome), ali nama granice ostaju bar još 10 godina, a njima će uskoro da se skinu.
 
Imam i jednu molbu, vezanu za Belgrade Eye, koji stoji zakucan na 25% izgrađenosti obilaznice, što mislim da se u ovoj građevinskoj sezoni prilično promenilo.
 
GOJE":l08sy8sp je napisao(la):
Ja i dalje ne razumem kakve veze ima ko će prvi da sagradi koridor. Par godina manje-više ne znače nikome. Mnogo je važnije, kad oba budu sagrađena, za potencijalnog korisnika koji putuje sa severa na jug, sledeće:

Ukupna dužina u kilometrima.
Ukupna cena svih putarina i goriva usput.
Kvalitet samog puta i delatnosti sa strane (hoteli, odmorišta...).

I najvažnije:
Broj graničnih prelaza i administrativna sranja.

Po mojoj slobodnoj proceni mi ćemo još neko vreme biti u prednosti jer ćemo znatno ranije završiti koridor (BG i RO su toliko daleko od tog pravca da ne vredi ni pričati sada o tome), ali nama granice ostaju bar još 10 godina, a njima će uskoro da se skinu.

Goje je sve bitno naveo, a ja samo da dodam par stvari koje se tiču teretnog saobraćaja.

Plus je što u Srbiji nema zabrana vožnje vikendom ili praznicima a to je za Turke i Bugare izuzetno bitno.

Minusi: RO-RO voz kroz Srbiju bi puno pomogao kao alternativa autoputu. Krenulo se sa nečim ali su efekti i realizacija jednaki nuli. Mnogo efikasniji ro-ro voz od Welsa (AT) do Segedina, se masovno koristi zbog vikend zabrana u AT i HU i kao zamena zbog stroge satnice vožnje koju profesionalci moraju da poštuju. Plus za našu stranu je i što je autoput od Dimitrovgrada do Sofije medju prioritetima BG.
 
GOJE":2998b2ox je napisao(la):
Imam i jednu molbu, vezanu za Belgrade Eye, koji stoji zakucan na 25% izgrađenosti obilaznice, što mislim da se u ovoj građevinskoj sezoni prilično promenilo.

Mislim da je procenat izgrađenosti OK. Osim sektora A koji se jedini gradi u punom profilu, sve ostalo je polu-profil, pri tom sektor B je nekoliko puta veći. Zatim za B6 ne zna se kad će početi gradnja. Sektor C jeste SF ali i to je zvaničan deo obilaznice.
 
Ево ја који годинама пратим изградњу обилазнице и даље нисам баш најсигурнији где се шта и колико гради на целој обилазници.Ништа ти проценти не значе.Ко ће више да повата те силне комбинације са полупрофилима,пуним профилима,недовршеним деоницама које су започете пре 20 година,кредитимиа,подизвиђачима,кризом,предизборним обећанима,екпропријацијом...?

Лудило!

Живим за дан када ће се неки комад инфраструктуре реализовати без компликација и мутљавине. Дакле само пројекат - извор финансирања - дозвола - тендер - изградња.
 
shumar":3nlk22d8 je napisao(la):
GOJE":3nlk22d8 je napisao(la):
Imam i jednu molbu, vezanu za Belgrade Eye, koji stoji zakucan na 25% izgrađenosti obilaznice, što mislim da se u ovoj građevinskoj sezoni prilično promenilo.

Mislim da je procenat izgrađenosti OK. Osim sektora A koji se jedini gradi u punom profilu, sve ostalo je polu-profil, pri tom sektor B je nekoliko puta veći. Zatim za B6 ne zna se kad će početi gradnja. Sektor C jeste SF ali i to je zvaničan deo obilaznice.

Pa moja slobodna procena je oko 33%. 25% je svakako premalo. Mislim da bi kompletna obilaznica kako je sada posmatramo (od Batajnice do Bubanj potoka), mogla da se podeli na 2 dela:

1: Batajnica - Ostružnica (27km, 3 petlje i most) - npr 40% ukupnih radova
2: Ostružnica - Bubanj potok (21km, 3 petlje i nekoliko tunela) - npr. 60%

Deo od Batajnice do Ostružnice procenio bih da je urađen 45% (veći deo puta je u poluprofilu, manji deo puta fino napreduje u punom profilu, most je u poluprofilu, ali sa stubovima za ceo, 2 petlje su prilično odmakle, a 1 se gradi)

Deo od Ostružnice bih ocenio da je kompletiran 25% (trećina puta je u poluprofilu, 1 petlja je delimično urađena, probijene su dugačke tunelske cevi, i rade se mostovi na trećini puta u punom profilu.)

To daje ukupno 33%.

Možda bi moglo da se uvede znatno preciznije segmentiranje po sektorima, ali nemam vremena da idem toliko u detalje.
 
Goje,

2: Ostružnica - Bubanj potok (21km, 3 petlje i nekoliko tunela) - npr. 60%
Oprosti, mozda ja nesto nisam dobro ispratio ali uopste ne vidim kako je ovaj deo 60% gotov. Mozda bi mogao da mi na google.maps-u nacrtas gotove delove.

Unapred hvala
 
taj deo nije ni blizu 60 posto. još se pravi u polu profilu. kad taj poluporfil bude gotov to je možda malo više od 50 posto ako odmah kopaju i prave stubove za drugi profil.
 
napisao sam da smatram da je taj deo urađen 25% (a da nosi 60% ukupnih radova).
 
a da li se to računa kao procenat završenih radova (npr. broj km puta) ili po nekom vremenskom kriterijumu (npr. toliko i toliko dana od planiranih rokova)?
 
GOJE":3j8ntbtd je napisao(la):
shumar":3j8ntbtd je napisao(la):
GOJE":3j8ntbtd je napisao(la):
Imam i jednu molbu, vezanu za Belgrade Eye, koji stoji zakucan na 25% izgrađenosti obilaznice, što mislim da se u ovoj građevinskoj sezoni prilično promenilo.

Mislim da je procenat izgrađenosti OK. Osim sektora A koji se jedini gradi u punom profilu, sve ostalo je polu-profil, pri tom sektor B je nekoliko puta veći. Zatim za B6 ne zna se kad će početi gradnja. Sektor C jeste SF ali i to je zvaničan deo obilaznice.

Pa moja slobodna procena je oko 33%. 25% je svakako premalo. Mislim da bi kompletna obilaznica kako je sada posmatramo (od Batajnice do Bubanj potoka), mogla da se podeli na 2 dela:

1: Batajnica - Ostružnica (27km, 3 petlje i most) - npr 40% ukupnih radova
2: Ostružnica - Bubanj potok (21km, 3 petlje i nekoliko tunela) - npr. 60%

Deo od Batajnice do Ostružnice procenio bih da je urađen 45% (veći deo puta je u poluprofilu, manji deo puta fino napreduje u punom profilu, most je u poluprofilu, ali sa stubovima za ceo, 2 petlje su prilično odmakle, a 1 se gradi)

Deo od Ostružnice bih ocenio da je kompletiran 25% (trećina puta je u poluprofilu, 1 petlja je delimično urađena, probijene su dugačke tunelske cevi, i rade se mostovi na trećini puta u punom profilu.)

To daje ukupno 33%.

Možda bi moglo da se uvede znatno preciznije segmentiranje po sektorima, ali nemam vremena da idem toliko u detalje.

U delu od Ostružnice do BP imaš previd jer mostovske konstrukcije u B5 rade u polu-profilu a i u tunelu Straževica probijena je samo jedan tunelska cev, druga cev je samo započeta i tako ostaje do daljnjeg. Što se tiče procenata izgradjenosti trebalo bi analizirati deonicu po deonicu zbog veće tačnosti, ali kao što ti i reče treba vremena kojeg niko nema.
 
Lepo cemo zviznuti 40 kada zavrse deonicu Bataja Dobavovci i mirna backa :)

45% kada zavrse poluprofilcinu do avalskog i.t.d.
 
Гага":2kq8lc0x je napisao(la):
Боцо, свака част за слике и праћење теме, наравно укњижен плусићћћ у дневник.

Колико је остало још до "спајања" дела обилазнице који се раде из правца од Батајничке петље и дела правца од Добановачке петље ?

Mala novost

Delovi mašine za bušenje vec u prebaceni preko pruge
fizičko spajanje oba smera - ,,gradilišta ,, je sve izvesnije :)
možda i ,,uvatim,, njeno montiranje, ovog vikenda

Da ne bude zabune mislim na ovu makinu


Edit
fotkice koliko je ,,daleko,, pruga



Uploaded with ImageShack.us
 
vucko":9fy6h733 je napisao(la):
Lepo cemo zviznuti 40 kada zavrse deonicu Bataja Dobavovci i mirna backa :)

45% kada zavrse poluprofilcinu do avalskog i.t.d.


Vidim ja da ćeš ti do izbora podići procenat do 90%, a onda prestati da koristiš bus pa ćeš se sa Horusom početi vozikati kolicima i početi forsirati UMP. :lol:
 
Kakva kolica ?
posle izbora . . . . .
tricikla kao favorit No 1
:laugh: :lool: :laugh:
 
Ево неких сличица, нису баш најсвежије, али су добре...

168sr9w.jpg


289wfw5.jpg


2mzclj5.jpg


4iju9w.jpg
 
није ми јасно што нису одма' изградили цео мост када су му већ поставили стубове
 
JohnnyLee":qblzuwvw je napisao(la):
није ми јасно што нису одма' изградили цео мост када су му већ поставили стубове

Pa zar nisi naucio do sad da je polu resenje za sve srpski izum? :D
 
Opet nisu tolki slepci jer napravise stubove i za drugu traku sto ce smanjiti obim radova pri izgradnji ostatka autoputa bar za 30% tu odokativno receno.
 
Vrh