Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Screenshot_20231111_122719_Instagram.jpg
 
Pa sudari se i desavaju iz razloga sto je racvanje prekratko.
Ja sam nedavno prosao par puta od Ikee ka BG i po meni samo obelezavanje je korektno. Problem je prekaratko racvanje. Ako bi se dodala 1 bocna traka nekih 500m ranije, i samo racvanje ublazilo plus dodatni znakovi duz prvih 500m pre samog racvanja to bi bilo to. Prvi znakovi za racvanje bi trebalo da se postave oko 2km pre samog racvanja i da se ponavljaju svakih 250m. Ubaciti i svtlece znakove koji se pale i gase. I to bi resilo ovaj problem.
Не може 2 km раније због петље „Траншпед“. Може тек од 1,5 km.
Општи проблем је непоштовање хоризонталне сигнализације било где у граду. Довољно је погледати Славију поподне, нико ту не поштује исцртане линије, обрнуте троуглове итд. Секу се траке, зауставља се на шинама (упркос обрнуто троуглу), обилази се колона. На неким другим раскрсницама има случајева да се из траке за десно иде право, из траке за право лево, из траке за лево десно (!). Има и случајева обиласка колоне посред пуне линије у неким улицама са ширим коловозом. То није незнање већ чиста бахатост.
Шта онда очекивати на ауто-путу где су брзине много веће? Осим тога, у Србији многи возачи не знају да је крајња лева трака на ауто-путу претицајна, а не возна. Или намерно не поштују то правило. Онда имамо случајеве као на снимку, видиш да је за 1000 m искључење и крећеш у претицање више возила. Наравно да онда нећеш моћи да се искључиш нормално већ преко шаруље.
 
Вероватно још један знак "Београд ДЕСНО",
Иначе се слажем, кратко је ово рачвање. Из правца обилазнице је јако добро урађено рачвање за Ниш и Београд (Панчево у будућности), тј доста је дуже и под мањим углом.
 
Poslednjih dana kroz petlju vozim "van špica", nema gužve, lagano prestrojavanje za Beograd, opet neki iz krajnje leve pred sami šiljak, jedan me umalo ne izgura.

Sa druge strane ka Nišu suženje iz 4 u 2, solidno dugo, opet voze do zadnjeg trenutka u desnoj pa onda nastave zaustavnom dok se ne ubace .

U svim tim situacijama to rade SVESNO I NAMERNO, nema tu signalizacije koja će pomoći.
Koliko god su neka saobraćana rešenja, na putevima ubijaju zbog bahatosti.
 
Na kraju će biti pali D11 i spuštaj ripper da ga napravimo kako treba.
 
Jutros auto pogrebnog preduzeća ide u rikverc na isključenju iz BG ka obilaznici. Došao je do kraja iskljičenja pa se predomislio.
 
Dan primirja pao u subotu, pa je ovo vikend ko i svaki drugi; sačekaj pravi praznik sa neradnim danima, pa kad se spoji... 😎

Ma, sve je kako treba. Mnogo je i ovo što ima.
 
moram i ja da napisem moje misljenje
a ono je da guzvi ima svuda kad je spic saobracaja
a sto se tice propusnosti petlje bubanj potok,mislim da je dovoljna,samo sto imamo nekoliko pametnjakovica koji ne prate znakove
,u stvari mozda i prate ali zabole ih ona stvar za ostale ucesnike u saobracaju,oni preticu vozila u samoj zoni petlje pri cemu nisu prilagodili brzinu vozila trenutnoj situaciji nego preticu vozila iako imaju potrebu za odvajanjem za beograd
znaci ako ides iz pravca nisa prema novom sadu ti mozes da preticajnom trakom vrsis preticanje cak je i pozeljno da se sklonis ovima koji se odvajaju za beograd
ovi sto se sa glavnog pravca odvajaju za beograd treba da se drze desne strane i cim udju u pocetak odvajanja to i ucine ,narocito ovi vozaci sto su malo losiji
i imamo grupu vozaca kojima sve to nije bitno oni voze do kraja odvajanja i tri metra prije se odvajaju,i oni prave najvise opasnih situacija
P.S.
prilikom projektovanaj ove petlje inzenjer je glavni pravac odredio prema novom sadu ,sabcu,cacku,evropi .itd
zasto to nije dao beogradu i pancevu nije mi jasno,iz tog razloga se zale ovi sto silaze sa glavnog pravca
 
Није проблем капацитет петље него саобраћајна НЕкултура. Редовна је појава, и поред сигнализације која је постављена на стандардној удаљености да велики београдски возачи возе 140 на сат до 50 метара пред одвајање за Београд, и онда се насилно претројавају из крајње леве траке и секу возаче са главног правца и тиме праве чеп.
 
Није проблем капацитет петље него саобраћајна НЕкултура. Редовна је појава, и поред сигнализације која је постављена на стандардној удаљености да велики београдски возачи возе 140 на сат до 50 метара пред одвајање за Београд, и онда се насилно претројавају из крајње леве траке и секу возаче са главног правца и тиме праве чеп.
Srecom pa VANbeogradski vozači idu 80-90 na sat i pravilno se prestrojavaju. Aman više...

Problem je i nekultura i loša petlja.
 
prilikom projektovanaj ove petlje inzenjer je glavni pravac odredio prema novom sadu ,sabcu,cacku,evropi .itd
zasto to nije dao beogradu i pancevu nije mi jasno,iz tog razloga se zale ovi sto silaze sa glavnog pravca
Зато што је то правац ауто-пута.
Изградњом онога што називамо обилазница то је постао главни правац ауто-пута који је измештен из града и да би та саобраћајница имала смисла једино логично је да те правац води на "обилазницу", овако као што води, а да се за Београд искључује као што се искључује и за сваки други град.
 
Буквално постоји табла пре почетка одвајања и свако има могућност и довољно времена да се до почетка одвајања врати у десну траку ако вози претицајном траком.
Ко иде први пут има таблу, ко вози стално на тој деоцини зна и везаних очију где почиње одвајање што значи да и саобраћајна култура и здрав разум налажу да се што је више могуће пре почетка одвајања хваташ десне (возне) траке и идеш десно на одвајање чим одвајање почне.
Ако из десне (возне) идеш у леву (претицајну) траку 500 метара пре одвајања да би претицао и тако уштедео 3 секунде или од Смедерева кампујеш у левој траци па се код Бубањ Потока на пола одвајања искључујеш из леве траке и сечеш све десно од себе то није ништа друго него бахатост.
 
Poslednja izmena:
дефинитивно су слепци требали да отворе трећу траку од Траншпеда. прошле недеље сам се враћао туда око 17, колона је почињала од наплатне рампе у Врчину
 
Па ВАНбеоградски возачи не скрећу за Београд :)
Ne nego ulaze kao Prle i Tihi...prerušeni.

Ovo je prejako. Razonodi nikad kraja.

Btw Bahatost i glupost ne sporim. Ali ona ne isključuje loše projektovanje/izvodjenje. Danas sam spomenuo mnoge majke ( u sebi, vozim decu) ovih što pretiču po pljusku i vraćaju se u srednju traku 15m ispred mene.
 
Vrh