Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ispravka, ostaje u nadležnosti države, ali IIb red je najniža državna kategorija.
Ne treba više zaustavna, mogu da se voze i traktori i bicikli, mogu raskrsnice u nivou, sužava se zaštitni pojas, taman za još jedan red zgrada... Biće zanimljivo, pratićemo.
 
Да нисам видео јутрос својим очима, не бих веровао, 4 возила се у размаку од, макс, 15секунди напрасно престројавају за искључење за Београд (3 возила су била са БГ таблама) и још 2 возила сам видео како се враћају уназад да се искључе за Београд (друге таблице). Значи не капирам како.
 
Када једног дана направе кружни ток и преусмере скретање за БГ преко њега, занима ме количина гужви која ће настати посебно викендом!
 
@Igor могу ли поруке везане за сад већ бивши аутопут кроз град да се пребаце у тему о истом.
 
Da li znate da na glavnom autoputu kroz Srbiju [A1] u pravacu server-jug ne postoji ni jedno odmorište ili stanica za snabdevanje gorivom između čeone naplatne rampe Stara Pazova gotovo do čeone naplatne stanice Vrčin. Preciznije od McDonald's restorana / Petrol benzinske stanice kod Stare Pazove sve do MOL benzinske stanice kod Vrčina.


Dakle punih 60km na autoputu oko Beograda ne postoji ni jedno odmorište ili stanica za snabdevanje gorivom.

:bg4:
 
Da li znate da na glavnom autoputu kroz Srbiju [A1] u pravacu server-jug ne postoji ni jedno odmorište ili stanica za snabdevanje gorivom između čeone naplatne rampe Stara Pazova gotovo do čeone naplatne stanice Vrčin. Preciznije od McDonald's restorana / Petrol benzinske stanice kod Stare Pazove sve do MOL benzinske stanice kod Vrčina.


Dakle punih 60km na autoputu oko Beograda ne postoji ni jedno odmorište ili stanica za snabdevanje gorivom.

:bg4:
А Веља Илић скоро причао на КТВ како су аутопутеви генератор привредних активности везаних за кола, како је у Кини видео да је све што је везано за аутомобиле дуж аутопута - аутосервиси, вулканизери, аутосалони, технички преглед, перионице, бензинске пумпе...
 
Ima bar dva toi toi odmorišta na obilaznici u smeru ka Nišu. Inače, marketinški potez, kad nakon tolikog putešestvija vide ava park, svraćaju sigurno...
 
Када једног дана направе кружни ток и преусмере скретање за БГ преко њега, занима ме количина гужви која ће настати посебно викендом!
Nema taj kružni tok veze sa isključenjem iz Niša.

Večeras ponovo totalni kolaps u zoni od Transšpeda do račvanja. Mada ruku na srce, ozbiljno gužva je skroz od Požarevca, a uz povremene zastoje od malog Požarevca.
 
Шта ти је живот,некада смо викендом били сведоци километарских гужви на оне две несрећне рампе код Бубањ потока а ето ти га сад рампе више нема а гужве остале.

Шалу на страну пут преоптерећен,возачи декоцентрисани,две траке по смеру кретања као 1978 а сада је скоро 2024.
Удеси викендом редовна појава а самим тим и чепови.

Да ли надлежнима пада на памет неко решење обзиром да се пут ипак наплаћује?
 
Rešiće se samo, da čekamo 'da se slegne'.

Problem nije u osnovnom profilu puta, jer problem nije postojao do izgradnje petlje Bubanj potok: problem je u petlji i samo u petlji (koja ima manji kapacitet i od naplatne rampe koja joj neposredno prethodi - e, to je SMART projektovanje).

Profil treba da se proširi na 3+1, ali to nije stvorilo ovaj problem.
 
Poslednja izmena:
Sta tacno gledamo na snimku? Stara saobracajnica, gradilista standardno..
 
Pa sjajno. Za Dan primirja - zastoj do smederevske petlje.

Inženjers knows, Bubanj potok rulz.
Ово се дешава све чешће, нису баш застоји али сваки час неки удес од Смедерева ка БГ касно поподне. Вероватно због оптерећености правца и мањка концентрације возача који су навикли да јуре по аутопуту па их сачека чеп и накуцају се..
 
Tek sad vidim izveštaje sa puta od nedelje. Bio sam tamo. Jedan problem su bili radovi, a drugi problem je bio sudar. Zato na naplatnoj rampi nije bilo gužve, pa ni na Bubanj potoku.
 
Ово се дешава све чешће, нису баш застоји али сваки час неки удес од Смедерева ка БГ касно поподне. Вероватно због оптерећености правца и мањка концентрације возача који су навикли да јуре по аутопуту па их сачека чеп и накуцају се..
A zamislite da je u upotrebi pravac ka Pančevu, kolaps bi bio još veći.
Već sada su gužve pre Tranšpeda
 
Pa sudari se i desavaju iz razloga sto je racvanje prekratko.
Ja sam nedavno prosao par puta od Ikee ka BG i po meni samo obelezavanje je korektno. Problem je prekaratko racvanje. Ako bi se dodala 1 bocna traka nekih 500m ranije, i samo racvanje ublazilo plus dodatni znakovi duz prvih 500m pre samog racvanja to bi bilo to. Prvi znakovi za racvanje bi trebalo da se postave oko 2km pre samog racvanja i da se ponavljaju svakih 250m. Ubaciti i svtlece znakove koji se pale i gase. I to bi resilo ovaj problem.
 
Vrh