Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

I nemojte da se pravite ludi, kod nas se svaki dan vozi u zaustavnoj traci, a svi mi ostali sto postujemo pravila smo slikari naivci. Guzva na Gazeli bi bila duplo manja da im se, iz meni nepoznatog razloga, konstantno ne gleda kroz prste.
Би, би, дупло мања би била гужва на Газели.

Трипут.

Не мислим на овај пост конкретно, али на овој теми се најбоље види да од Домановића до "Ко то тамо пева" и до Живка Николића, ко год да се спрдао са нашим менталитетом, није дангубио. Потпуни драгуљ од теме.

А ко лајкује неке од постова изнад... не треба да има право гласа.
 
Свака част! Иначе, да је петља друкчије пројектована, те исте "стотине хиљада аутомобила месечно" не би "на бржи и безбеднији начин прошли поред Београда" (него пре отварања обилазнице - то је ваљда смисао ове велике мисаоне бравуре)?

Јбт, постоји човек који ово напише, и постоји човек који ово лајкује! Па tres faciunt collegium - фали вам трећи за школу мишљења, тј. за секту!

`Бем ти српско школство - само то. Добро је нама, како може да буде.
Ova konstrukcija ne odražava nikakvo mišljenje već je analogna zaključku do koga ste došli uz silne naučne metode spoznaje a koji predstavljate kao nepobitnu istinu ovde, a ustvari je najobičnije subjektivno interesno razmišljanje, nespojivo ni sa empirijom. Narodski rečeno, sviranje k...
 
Јес, неспојиво са емпиријом, ево каче људи слике и стање у саобраћају претходних викенАда - емпирије ниђе, све теорија...
 
@Пантограф

DKsrp.png


Sa ljudima poput tebe nema prostora za normalnu diskusiju posto ti najbolje znas sve o svemu. Niko ne sme ni da lajkuje postove koje ti ne odobravas.

Nije tesko razumeti da nacin kretanja vozila utice na propusnost isto koliko i dizajn saobracajnice. Spusti ego na zemlju, prestani da bude ohol i probaj da naucis da razgovaras sa ljudima.
 
Е, црни ти. Мора да је тако, чим си ти извадио графикон. Сигурно сам, са возачким стажом од 1996. и једном плаћеном казном за вожњу од 55 км на сат, ту где си нацртао, 100%. И Британци, где је безбедност саобраћаја највећа уз Скандинавију, и који пуштају да се вози по зауставној траци кад је гужва (погледај: smart motorways), и они су, дакле, ту, а наши саобраћајни стручњаци су на другом крају криве. И мора да је онда због вожње по зауставној гужва. Сигурно, јер ти ипак боље знаш од Краљевског ауто клуба и од њихових регулатора који отварају зауставну траку за вожњу - да рашчисте гужву (треба ли да пишем дисклејмер да нисам за нелегалну вожњу по зауставној траци? - па треба, да се не ухвати неки залудни инаџија и каже: "Аха!", па га, ето, и пишем: "Не треба овде возити по зауставној траци").

Није то, него људи који нумеју да мисле - мисле да могу да изведу некакав закључак. а не могу, јбг. Али имају право на своје мишљење! Париз је главни град Француске. Није, него Берлин. Али, није... Јесте, ја имам право на своје мишљење! Ти мислиш да знаш најбоље о свему, њањањањања!

Боже, какви сте смешни људи, на гомили на овом форуму.

А ствари су кристално јасне: пројекат петље "Бубањ поток" је ђубре и он ствара чеп. Све друго је њесра.

Гледате у то дело Божје промисли, беммумиша:

1695047147627.png


И не јави ли вам се нагон за великом нуждом?
 
Poslednja izmena:
Па ако си способан да замислиш да рачвање два аутопута подразумева претходно ширење профила аутопута... а да је петља Траншпед пре петље Бубањ поток...

Ето, сад сам био Капетан Обвиус због тебе, и никад више :)
 
Ето, сад сам био Капетан Обвиус због тебе, и никад више :)
Čemu takav ton?
Ja izrazim očiglednu podršku tebi kao sveznajućem i uzvišenom biću a ti tako reaguješ. 🤷
Ponekad se čini da ni ti ne znaš šta hoćeš i kako da se mi kao tvoji posilni trebamo ponašati kada se tebi direktno obraćamo.
Poradi malo na tome i sve će biti ok.
 
Немам намере да порадим на "томе", али хвала на савету. Спуштавах се ја на ваше уже, итд.

Мислим да би требало да неко поради на петљи, да је то тема. Или можда на том коловозу-пре-непосредног-рачвања, да не останемо недоречени.
 

Na snimku se lepo vidi da glavni problem nije Bubanj potok nego deo od Transšpeda do BP koji ne može da izdrži taj saobraćaj.
Ispratiš vožnju ovog kulturnog vozača Mercedesa koji vožnjom u zaustanoj trci želi svima da pomogne i rastereti petlju. Kad se odvoji za Beograd, da li zbog gluposti ili bahatosti (kladim se da je ovo drugo), nastavlja da vozi levom trakom. I da je on usamljen slučaj ne bi bilo nikakvih problema, al problem je što imaš takvih koliko hoćeš.
 
Заправо, хитна мера коју треба применити је, по угледу на британске аутопутеве, увођење динамичке контроле саобраћаја од петље Траншпед до петље Бубањ поток, уз отварање зауставне траке за саобраћај по потреби, уз ограничење брзине.

1695112012590.png


Истовремено радити на трајном, грађевинском решењу.
 
Najprostije bi bilo da pretvore zaustavnu traku u voznu od Tranšpeda do Bubanj potoka uz signalizaciju za odvajanje i na kolovozu.

Ali znate šta je problem - mi i dalje nemamo mašinu za uklanjanje linija sa kolovoza (treba punu liniju da pretvorimo u isprekidanu).
 
Проблем је и што је та трака преузана, па би морала да буде смањена (знатно) брзина на целој деоници. А то не би било популарно. Зато би било боље претварати је у возну траку/смањивати брзину по потреби.
 
Ma nije problem smanjiti brzinu na tom potezu od par kilometara.

Nema sanse da urade nesto gde treba siriti postojece stanje jer bi tako priznali da nemaju pojma, tako da se mozemo nadati samo nekoj kozmetici.
 
Takođe, traka kojom se iz pravca grada isključuje za obilaznicu (posle Kaluđerice dakle) je preuzana i za zaustavnu.

Neko je tu samo ucrtao strelicu desno i oznake za države (čudnog li čuda) i to je to.

Projekat je na nivou srednje škole.
 
Сигурно сам, са возачким стажом од 1996. и једном плаћеном казном за вожњу од 55 км на сат, ту где си нацртао, 100%.

Иначе, сео скоро у ауто баш са једним који има возачки стаж ту негде исто од 1996. (пар година горе доле), исто има једну једину казну. Сунце ти калаисано, никад више у кола са њим. Тако да, то и не значи много.
 
Па и то је тачно. Не кажњава се овде што би требало. А и ако вози технички неправилно од почетка, вози тако и даље.
 
Poslednja izmena:
Свака част аутору на овом деминутиву („Београдчић“), који фантастично илуструје размере дилетантизма приказаног приликом пројектовања и реализације ове најважније петље у Србији :gobb:
na petlji Bubanj potok prvobitno su planirali tek jednu tračicu za odvajanje ka Beogradčiću, pa bi se u tom slučaju sinoćna gužvičica razlila ka jugu kao Velika Moravica. I ovako bi, nažalost, ako ne već za Dan primirja, a ono do Uskrsa, mogla da se protegne do Velike Plane“

 
Vrh