Svakako su postavljene betonske barijere pa i da hoće da se zbune ne mogu to učiniti.nije lose,ali da li je bilo izvodljivo da ostave i devijaciju da se moze koristitit,mada opet bi to bilo zbunjujuce za dosta vozaca
pa vidimo da se ljudi neznaju odvojiti za beograd,a zamisli da imaju mogucnost biranja izmedju odvajanja na obe strane
izmedju avalskog i kruznog puta
Bio je veliki sudar oko 16 kod Velike Plane, stigao si bas kada su ih sklonili. Bila je kolona 10 km.U četvrtak sam išao iz pravca Niša , ogromna gužva još od Velike Plane koja se kretala oko 90kmh u obe trake skroz do isključenja za BG i koja se nastavlja dalje ka obilaznici, a ka BG potpuno čisto. U ovom slučaju 80% automobila nije išlo u centar. Vreme oko 17h
Možda jer su to međunarodne auto oznake (H i HR).Dobro im ovo HR za Hrvantska a stavili H kao Hungary za Mađarsku. Pa što nisu stavili onda CRO za Hrvatsku. Al dobro nema veze nije to neka sad greška, više je šminka.
Nadam se da će neka karma da ispravi ovo jednog dana al onako kako treba - rekonstrukcijom i prepravkom.
Kao što sam rekao - džabe kreče kad je zid tj. put pogrešno projektovan i ostavljen je nebezbedan pravac tako da ljudi mogu da seku šiljak.
Gospodin Vesić je mek kad ovo nije ispravio na vreme jer bi probio rokove. Nestručni ljudi na pozicijama a država bez kičme.
Kinezi su odbili bilo šta da menjaju na samom projektu što se tiče trase i gradnje ovog račvanja. Moglo im se.
Ovo iz edicije "moje pesme, moji snovi".Mislim da bi imalo smisla razmotriti gradnju spoljne obilaznice Pazova-Šimanovci-Obrenovac-Meljak-Barajevo-Ralja-Mali Požarevac koja bi bila pod naplatom.