Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Situacija oko 8 sati večeras u pravcu ka BG (dakle "špic" za ovu deonicu): oko 5 kilometara kolona uz usporeno kretanje i povremeno zaustavljanje i tako sve do mesta gde se (paradoksalno) put širi (račva) na 4 trake. Da li je deo puta gde se obavlja prestrojavanje previše kratak (ja mislim da jeste) ili je u pitanje nekultura vozača koji se prekasno prestrojavaju (i ovo definitivno jeste) ili prilaze račvanju zaustavnom trakom i ometaju prestrojavanje (ovo sam video da jeste), u svakom slučaju nešto bi ovde valjalo da se promeni.
Screenshot_20230917_201802_Maps.jpg
 
To je ono sto sam ja mogao da kazem jos dok se pravilo racvanje, sa suludom idejom 1 trake. To racvanje treba da bude najvece i najduze od svih u Srbiji. Sigurno nisu nekulturni ovi u Vrcinu sto cekaju.
Paradoks svega je što bi isključenje funkcionisalo brže sa jednom trakom.

Sa jednom trakom iz koje se isključuje i ostaje desna traka spora vozila 70-80 kmhbi nastavljala pravo - otvaranjem leve trake posle stotinak metara sva brža vozila bi se prestrojavala i nastavljala sa 100-120kmh.

Ovako sporija vozila se isključuju u levu(brzu) traku puta prema BG . Sporiji vozači nastavljaju tom trakom da voze skroz do posle isključenja za Pančevo gde rade još jedno prestrojavanje, i ometaju brže koji se onda muvaju po sporoj i zaustavnoj kako bi ih prestigli.

I tako umesto 100-200metara usporenog saobraćaja u jednoj traci mi sada imamo 700-800 metara usporenog saobraćaja sa lošijim vozačima koji treba da rade dva prestrojavanja.
 
Moj utisak je da protok dosta usporava i privremena signalizacija (stubići) koja zatvara desno skretanje ka Pančevu. Oni, uz veoma kratak prilaz rascepu, daju osećaj skučenosti. Ljudi veoma usporavaju i gaze razdelnu liniju izmedju dve trake ka bg, bežeći od tih stubića i tako dodatno usporavaju saobraćaj.

Sve zajedno, ovo je tužno svedocanstvo atrofije svakog sistema i kompetencije kod nas, te ad hoc voluntaristickog (neznalackog) donesenja odluka eksterno, van onih koji tu ustvari nešto i znaju. A, niko ih više ništa ne pita.
 
Na zalost mislim da ovde najvecu guzvu kao i UVEK prave vozaci koji voze zaustavnom trakom, jer nece da sacekaju par minuta da prodje cep. Zbog njih oni koji postuju propise cekaju par puta vise vremena da prodju isti cep. Bio sam ove godine svedok na prelazu Evzoni, da su jedino vozila sa srpskim tablicama isla zaustavnom trakom i samim tim napravili vecu guzvu i povecali vreme cekanja nas koji smo uredno cekali u redu. Takodje bio sam svedok ove godine u Sloveniji kad sam naisao na radove da niko ama bas niko nije isao zaustavnom trakom i relativno smo brzo prosli iako sam ocekivao da cu mnogo vise cekati. Vozacka kultura kod nas je ne na nultom nivou nego ode u minus.
 
Не праве гужву возачи, већ дизајн петље. Престаните већ једном да аболирате дилетанте!

Да ли је могуће да неко ово још пише, а овај мвбг1 лајкује? Људи - нисте били у праву, петља је ђубре, показало се у пракси. Одустаните од одбране неодбрањивог, не будите бандоглави. Појачајте притисак да се исправи колико се може.
 
Да ли је могуће да неко ово још пише, а овај мвбг1 лајкује? .
Lajkujem ono što mislim da zavređuje lajkovanje. To što se tebi ne sviđa komentarisanje ove petlje u bilo kakvom pozitivnom svetlu to je tvoj problem.
Ja sam petlju BP do sada koristio preko 100 puta i nijednog trenutka nisam imao problem u bilo kom smeru.
Bukvalno ni jednom!!!
 
Да ли је могуће да ово пишеш? Ово је толика грешка у индуктивном закључивању, да се за њу из предмета Логика добија 1 ко врата, а што се мене тиче, требало би и за крај године. Већу је, практично, немогуће направити.

За Дан примирја ће колона бити до Баточине, а ти се сутрадан јави, и напиши да си ишао 6 дана раније и да се прошао без проблема - биће то од огромног значаја за оне који буду у колони. Онда обавезно из те премисе, из тог твог изолованог путовања-без-проблема, изведи закључак да је све са петљом ОК.

`Бем ти школски систем...

Ево га, још један лајкује да су криви возачи. Ајде, идентификујте се. Сваки систем вас воли, ви сте везивно ткиво, без ваш ништа. "Рачунајте на нас!"
 
Да ли је могуће да ово пишеш? Ово је толика грешка у индуктивном закључивању, да се за њу из предмета Логика добија 1 ко врата. Већу је, практично, немогуће направити.

За Дан примирја ће колона бити до Баточине, а ти се сутрадан јави, и напиши да си ишао 6 дана раније и да се прошао без проблема - биће то од огромног значаја за оне који буду у колони. Онда обавезно из те премисе, из тог твог путовања-без-проблема, изведи закључак да је све са петљом ОК.

`Бем ти школски систем...
Jesam li ja negde napisao da je sa petljom sve OK??? Nisam, niti ću napisati sve do onog trenutka kada budu sredili problematične tačke na njoj.
Čoveče ne možeš abolirati očigledne debile za volanom,koji nemaju ni trunku saobraćajne kulture,samo zato što ti imaš drugačiji stav kako je petlja trebala da izgleda.
Jedno + drugo daju ovaj rezultat koji tebi smeta. A verovao ili ne i ja se u tome slažem.
Ja sam se složio sa @sasab oko toga da je previše nestrpljivih debila za volanom i toe sve.
I o5 napominjem JA DO SADA NISAM NI JEDNOG TRENUTKA IMAO PROBLEMA NA OVOJ PETLJI,svidelo se to tebi ili ne.
 
Nisi ga uopšte razumeo. To što ti nisi imao problema je odlično za tebe, ali ne znači baš ništa u opštem slučaju. Kada provlačiš tvoj pojedinačni slučaj kroz kontekst u kome bi trebalo da ima značaj opštijeg tipa, (a to, svesno ili ne, non stop činiš) činiš najstariju od svih grešaka formalne logike.

Ili jedan od osnovnih building blokova palamudjenja. :) Ovo drugo za slučaj da ustvari znaš o čemu de radi...
 
Izgleda da zastoj kod tog račvanja nedeljom uveče postaje uobičajen.
Ovo je bilo i prošlog vikenda (10.09.):

1695025805810.png


Zastoj je počeo na oko 1km posle Vrčina, još mnogo pre isključenja Tranšped/Ikea i one pumpe, i išao sve do samog račvanja. Nije mi bilo jasno šta je tačno uzrok tome, saobraćaj jeste veoma gust u to vreme, ali ne razumem kako se napravi mileća kolona od 4-5 kilometara. I naravno, ljudi su masovno vozili i zaustavnom trakom na celom tom potezu:

1695026084334.png

1695026113683.png
 
Nisi ga uopšte razumeo. To što ti nisi imao problema je odlično za tebe, ali ne znači baš ništa u opštem slučaju. Kada provlačiš tvoj pojedinačni slučaj kroz kontekst u kome bi trebalo da ima značaj opštijeg tipa, (a to, svesno ili ne, non stop činiš) činiš najstariju od svih grešaka formalne logike.

Ili jedan od osnovnih building blokova palamudjenja. :) Ovo drugo za slučaj da ustvari znaš o čemu de radi...
Čekaj, to što nešto u globalu ne valja automatski znači da meni kao korisniku istog nije dozvoljeno da iznesem svoju impresiju o tome?
 
Ne znači.

PS. Ovo sada je zamena teza, isto greška u formalnoj logici jbg...
Pa nije zamena teza,otkud ti to?
Meni se spočitava da odobravam loš projekat na osnovu mojeg ličnog doživljaja. A samo i jedino zato što se to nekome ne sviđa i što se očekuje od svih ovde na forumu da aminuju ono što pojedinci ovde predstavljaju kao jedino ispravno.
Izvini ali ja to tako ne mogu.
 
Paradoks svega je što bi isključenje funkcionisalo brže sa jednom trakom.

Sa jednom trakom iz koje se isključuje i ostaje desna traka spora vozila 70-80 kmhbi nastavljala pravo - otvaranjem leve trake posle stotinak metara sva brža vozila bi se prestrojavala i nastavljala sa 100-120kmh.

Ovako sporija vozila se isključuju u levu(brzu) traku puta prema BG . Sporiji vozači nastavljaju tom trakom da voze skroz do posle isključenja za Pančevo gde rade još jedno prestrojavanje, i ometaju brže koji se onda muvaju po sporoj i zaustavnoj kako bi ih prestigli.

I tako umesto 100-200metara usporenog saobraćaja u jednoj traci mi sada imamo 700-800 metara usporenog saobraćaja sa lošijim vozačima koji treba da rade dva prestrojavanja.

Са овиме се апсолутно слажем. Кад сам видео да ипак цртају 2 траке за Београд, надао сам се да ће и коловоз адекватно проширити и продужити, пошто простора очигледно има. Међутим, не, све што су радили је угуравање две искључне траке на коловоз који је пројектован за једну.

А питање ко је крив за гужву, лоше рачвање/искључење или лоши возачи - то је као питање шта је старије, кокошка или јаје. Рачвање/искључење је лоше решено, а кад на све додаш возаче којих има разних (да се лепо изразим), ето белаја.
 
To što ti nisi imao problema je odlično za tebe, ali ne znači baš ništa u opštem slučaju
A da okrenemo ovako: "To što par hiljada Beograđana koji se vraćaju od kuće nedeljom u 8 zaglave u gužvi, to je njihova loša sreća, ali ne znači baš ništa u opštem slučaju, jer stotine hiljada automobila mesečno na brži i bezbedniji način prođu pored Beograda".

To što vas dvojica vaše mišljenje postavljate kao aksiom, uzgred se pozivajući na logiku to se zove palamuđenje...
 
Da bih moje mišljenje postavljao kao aksiom trebalo bi da m3 zanima i znači da li se bilo ko slaže sa istim na datu temu. Uveravam te kako kod mene to nije slučaj, grešna mi duša... :)

Uzgred, iako je u ovom modernom svetu baš sve podložno raspravi na javnim forumima, to i dalje ne znači da su pravila nauke, pa eto i logike, pregovorljiva. Ako mi ne veruješ, skoči u vis (primer) :). Garantujem da nećeš završiti u geostacionarnoj orbiti, šta god mase mislile o tome (karikiram sa poentom) :)

On topic: meni kao jasna empirijska činjenica deluje kako gužve tu nastaju kao posledica zastarelog projekta, iz nekog drugog vremena i sa početnim pretpostavkama koje u ovom vremenu više ne stoje. Dozvoljavam da neko to pravda time što je narod st*** itd, kul... Meni je to samo izmeštanje fokusa sa pravog problema, a da nešto rešiš, prvo treba da shvatiš gde je problem.

Eto.
 
Juče sam i ja prošao tuda na povratku iz Grčke. Znači, išao sam do Jonskog mora, ka tamo preko Bitolja (sa skretanjem u Skolje), u povratku preko Evzonija, sa sve krkljancem u Solunu (svratili u obilazak) odakle smo izlazili sat vremena jer je sve bilo blokirano zbog protesta protiv Micotakisa. Znači, mnoge petlje sam prošao, obilaznicu oko Soluna, ulaske i izlaske sa auto-puta i znao sam šta me čeka kod Bubanj potoka i opet je tu bio jedini problem na celom putovanju od preko 2000km.

Da dodam da mi nije jasno čemu oznake na kolovozu kada su kasno postavljane, tj, kada si već u traci za pravac kojim treba da ideš.
 
A da okrenemo ovako: "To što par hiljada Beograđana koji se vraćaju od kuće nedeljom u 8 zaglave u gužvi, to je njihova loša sreća, ali ne znači baš ništa u opštem slučaju, jer stotine hiljada automobila mesečno na brži i bezbedniji način prođu pored Beograda".
Свака част! Иначе, да је петља друкчије пројектована, те исте "стотине хиљада аутомобила месечно" не би "на бржи и безбеднији начин прошли поред Београда" (него пре отварања обилазнице - то је ваљда смисао ове велике мисаоне бравуре)?

Јбт, постоји човек који ово напише, и постоји човек који ово лајкује! Па tres faciunt collegium - фали вам трећи за школу мишљења, тј. за секту!

`Бем ти српско школство - само то. Добро је нама, како може да буде.
 
Postoji još jedan problem ka recimo Beogradu. Kada se naprave trake za Beograd, dosta vozila i dalje voze levom trakom, ne odu skroz do krajnje desne. Pa dosta kamiona i dalje nastave da voze "brzom" trakom i do dodatno usporava.
 
Napali ste coveka zato sto je lajkovao tudji post i jos mu objasnjavate sta on ima pravo da misli. Jasno je rekao da kao i vecina ovde ne misli da je petlja savrsena, ali da multiplikuje problem bahatost vozaca.

I nemojte da se pravite ludi, kod nas se svaki dan vozi u zaustavnoj traci, a svi mi ostali sto postujemo pravila smo slikari naivci. Guzva na Gazeli bi bila duplo manja da im se, iz meni nepoznatog razloga, konstantno ne gleda kroz prste.

Lako uocljiv problem je da odvajanje za Beograd nije dovoljno dugacko i da je trebalo da su dve trake u punom profilu. Isto tako je jasno da ogroman broj vozaca ne postuje i ne poznaje saobracajna pravila i da vozi na nacin tako da zanemaruje sve druge.
 
To što je petlja loše izvedena ne opravdava prekršaje koji nemaju veze sa samom konstrukcijom iste. Ko je ušao u petlju zaustavnom taj nne gleda ni znakove, ni trake niti ga zanima da li je sve propisno, dobro ili loše. Zanima ga samo da dođe pre ostalih.
 
Свака част! Иначе, да је петља друкчије пројектована, те исте "стотине хиљада аутомобила месечно" не би "на бржи и безбеднији начин прошли поред Београда" (него пре отварања обилазнице - то је ваљда смисао ове велике мисаоне бравуре)?

Јбт, постоји човек који ово напише, и постоји човек који ово лајкује! Па tres faciunt collegium - фали вам трећи за школу мишљења, тј. за секту!

`Бем ти српско школство - само то. Добро је нама, како може да буде.
Maliciozna osionost protkana prefinjenim animozitetom prema svemu što nije kako gazda kaže da jeste.
Bravo liče. 👍
 
I nemojte da se pravite ludi, kod nas se svaki dan vozi u zaustavnoj traci, a svi mi ostali sto postujemo pravila smo slikari naivci. Guzva na Gazeli bi bila duplo manja da im se, iz meni nepoznatog razloga, konstantno ne gleda kroz prste.
Eto mesta za saobraćajnu policiju da uzme laki dinar. Vožnja zaustavnom trakom je izuzetno opasna. Viđao sam i ja da od Tranšpeda krenu u zaustavnu. A viđao sam da i u zaustavnoj ipak neko i stoji jer se pokvario. E, onda nastane haos kad treba da se vrati u voznu.
 
Vrh