Nikola NS
Higher intermediate
У ком смеру? У којој документацији се то види или има ли негде вест о томе? Није баш безбедно правити укључења и искључења испред и иза тунела.
Није баш безбедно правити укључења и искључења испред и иза тунела.
Много си ме насекирао. Слободно ти то што је рекла-казала шири даље, као Влогзила. Чуј, „остављено је пре тунела“. Тако свако може да каже да је негде остављено местао. Ево, ја видео да су оставили места између Орловаче и Железника.Uh kako si se nažestio. Daj odmah sve crno na belo, ništa rekla-kazala. Pa sigurno nije između tunela i petlje. Ostavljeno je pre tunela iz smera B . Potoka. Pogledaj neki od mnogobrojnih snimaka na YouTube i biće ti jasno gde. A što se tiče uključenja pa sama petlja Avala je baš tako kao što si napisao. Bukvalno čim izađeš iz tunela kreće odvajanje za petlju. Isto tako i uključenje sa petlje na obilaznicu.
Прво, ту је ограничење брзине 80 км/ч, а на београдској обилазници 130 км/ч. Друго, функционише, али није добро решење, нарочито укључење ка Новом Саду.Miseluk, Novi sad. Odvajanje pocinje vec u tunelu. Uz malo saobracajne kulture funkcionise vec 40 godina bez vecih problema. Osim kad se ilegalno trkaju na kruznoj stazi, ali to je druga tema.
Постоји свашта у свету (на пример, ово: https://www.google.com/maps/@32.725...AE2EhYdSlEGOqJbQ!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu), али не значи да је оно што је негде у свету изграђено увек добро решење. И нису увек упоредиви случајеви. Осим тога, мењају се правила и препоруке кроз време. Наравно, оно што је изграђено по старим правилима и препорукама се неће рушити, али не значи да и ново треба да буде такво.Ima i jedan fin tunel u Sloveniji kad se krene auto-putem od Ljubljane do njihovog aerodroma. Čak i kul deluje. Sve je u signalizaciji.
Imaju sve kod AVA parka: pumpu, prodavnice, drogeriju, restorane..Тај мек је био Содома и Гомора,
кад смо већ код тога, могли би и на облазници да направе неки садржај, бар пумпу са рестораном и слично.
Nadam se da ne zamerate,zbog cega je pravljena ovolika skalamerija,tj.sta je planirano pa su napravljene ove silne petlje?
Miseluk, Novi sad. Odvajanje pocinje vec u tunelu. Uz malo saobracajne kulture funkcionise vec 40 godina bez vecih problema. Osim kad se ilegalno trkaju na kruznoj stazi, ali to je druga tema.
Ma odgovorno tvrdim da je samo pitanje vremena kada će doći do neke žestoke saobraćajne nesreće na tom špicu, ajd što je loše odrađeno račvanje, nego što su po mom mišljenju trebali da stave na znakovima za obilaznicu strelice u smeru KA LEVO, dok za Beograd (centar) da ostanu strelice pravo. To bi koliko-toliko doprinelo da ljudi koji nisu navikli da idu autoputem lakše skapiraju gde treba da idu.Večeras pred čuveni "špic" iz smera Niša, idući ka Obilaznici sam prešao u skroz levu traku, da me ne bi slučajno neko presekao pred samo račvanje. Međutim, neki lik krenuo uporno da mi ablenduje, hoće da se sklonim da bi me pretekao. Nisam to uradio, baš da me ne bi slučajno isekao na kraju. Njemu se na kraju toliko žurilo pa me pretekao sa desne strane i, kao što sam očekivao, u poslednjem trenutku presekao belo zebrasto ostrvo i skrenuo za BG.
Večeras pred čuveni "špic" iz smera Niša, idući ka Obilaznici sam prešao u skroz levu traku, da me ne bi slučajno neko presekao pred samo račvanje. Međutim, neki lik krenuo uporno da mi ablenduje, hoće da se sklonim da bi me pretekao. Nisam to uradio, baš da me ne bi slučajno isekao na kraju. Njemu se na kraju toliko žurilo pa me pretekao sa desne strane i, kao što sam očekivao, u poslednjem trenutku presekao belo zebrasto ostrvo i skrenuo za BG.
Tako vozim kod Naisa godinama i uvek mi se neko zalepi.Ovo se ispostavlja kao najsigurnije i najbezbednije rešenje.
Ima i Pojate i Batočina, za sad.A i nije baš da imamo mnogo petlji gde se ukrštaju dva autoputa. Dobanovci, Niš i B. Potok. Ono kod Surčina za Miloša neću da računam. Jer je građeno poput obične petlje.