Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Pa dobro, nema ni Kragujevac. Lazarevac ce po okoncanju eksploatacije uglja bitinkao nekada Majdanpek, tako da u perspektivi nepotrebno. Imace brzi put od Valjeva prema Arandjelovcu.
Нећемо ми ,него они ( јер ја сам Жарковац као и ти ) ,али дефинитивно није фер да такав град са таквом финансијском важношћу остане без ауто пута. Не могу ни да направе тзв обилазницу око Лајковца тј директну везу Аутопута ( петље Лајковац у Непричави и Ибарске магистрале ) . Што се тиче карађорђа који спомињеш тешко да ће то икада заживети... Не могу да споје 2 траке но од Метроа до раскрснице код ресторана Пинк како би бар тај јужну улаз у град имао по 2 траке...
 
pa sta da kazemo mi iz Obrenovca, sto nam je petlja od centra grada 3.5km daleko, ili ovi sa Uba, njima je petlja 5 km daleko? :)
хахахаха,ви сте цареви ,добили сте аутопут који не плаћате ( једино су Лазаревчани грађани Београда који плаћају ауто пут до БГД-а ) ,а у најави је и брза саобраћајница до Бгда. Обреновац заиста испаде сјајно место за живот ( ако Тамнава опет не поплави ) .
 
To ovde sada samo nazivamo fiktivnom "petljom Resnik", ali osim Resnika, nju bi koristio i najveći deo Rakovice - Kijevo, Miljakovac 1, 2 i 3, Kanarevo Brdo, solidno velik deo juga Beograda koji gravitira tom pravcu, sigurno bar desetak puta više stanovnika glavnog grada, nego što ima recimo jedno Ja(r)kovo, kojem se sada gradi petlja.

Projekat proširenja Bulevara patrijarha Pavla (iliti Skadra na Bojani) bi dobio pun smisao tek kada bi se uspostavila direktna veza od Mosta na Adi do Obilaznice.
 
хахахаха,ви сте цареви ,добили сте аутопут који не плаћате ( једино су Лазаревчани грађани Београда који плаћају ауто пут до БГД-а ) ,а у најави је и брза саобраћајница до Бгда. Обреновац заиста испаде сјајно место за живот ( ако Тамнава опет не поплави ) .
Плаћа и Младеновац аутопут.
 
To ovde sada samo nazivamo fiktivnom "petljom Resnik", ali osim Resnika, nju bi koristio i najveći deo Rakovice - Kijevo, Miljakovac 1, 2 i 3, Kanarevo Brdo, solidno velik deo juga Beograda koji gravitira tom pravcu, sigurno bar desetak puta više stanovnika glavnog grada, nego što ima recimo jedno Ja(r)kovo, kojem se sada gradi petlja.

Projekat proširenja Bulevara patrijarha Pavla (iliti Skadra na Bojani) bi dobio pun smisao tek kada bi se uspostavila direktna veza od Mosta na Adi do Obilaznice.
Зато постоји надвожњак код Стражевице, а за Миљаковац надвожњак на отприлике пола пута између кружног тока код Ресника и петље Авала.
 
Зато постоји надвожњак код Стражевице, а за Миљаковац надвожњак на отприлике пола пута између кружног тока код Ресника и петље Авала.

Нама са Миљаковца је овај надвожњак одличан, једноставан приступ обилазници. Са Канаревог брда је ипак лакше ићи поред манастира па преко надвожњака
 
Gledajući opet snimak, deluje mi da vozači koji zalutaju, uopšte ne primete onaj znak pored puta s desne trake za Beograd centar jer verovatno kasne sa prestrojavanjem a verovatno i zbog gužve. Taj znak je skoro beskoristan rekao bih. Takođe, pored one zelene table za transit - obilaznicu gde piše Zagreb, Budapest, tu bi trebalo staviti tablu za Beograd.
Plus oznake na kolovozu...
Mada je većini vozača jasno gde treba da se isključi, ali treba smanjiti verovatnoću za nezgodu na maximum.
 
Meni je i dalje fascinantno da ljudi ulaze u potpuno novu petlju i voze po "sećanju". Razumeo bih da je u pitanju neka stara raskrsnica pa promenili signalizaciju ali ovde je u pitanju potpuno novi objekat.

A obzirom da najviše greše beograđani koji si godinama znali da se tu nešto dešava je još gore.....
 
Nije da je kratak period bio otvoren samo smer ka gradu, tako da nije problem u tome.
 
Mogli bi da blokiraju ovu zaustavnu traku nekako onim plasičnim barijerama da se ljudi ne zaustavljaju tu. Ovo stvarno nema smisla, samo je pitanje vremena kad će neko da pogine.


Screenshot 2023-07-11 at 20.23.14.png
 
Prošao sam danas pa mogu da dam svoj sud. Mi koji ovde pratimo radove svakodnevno sigurno nismo merodavni da sudimo jer ZNAMO šta se dešava i kako će petlja izgledati već par godina. Znakova ima dovoljno ali je račvanje prekratko. Račvanje bi trebalo da počne gde je sad prva tabla i da umesto bočnih tabli sve table budu iznad samih traka.
Tunel Beli Potok sada ima ograničenje 100km/h a bilo je 80km/h na početku. Znači da je postojao konkretan nedostatak zbog čega je ograničenje bilo 80km/h. Isti je slučaj i sa tunelom Straževica. Sada je ograničenje 80km/h a ostala tri tunela na obilaznici imaju ograničenje 100km/h.
@anonymvs ne znam što mene pitaš jer nikada ne kačim svoje snimke. :) Ali da odgovorim, asfaltirano je i izgleda mi kao da je pitanje dana lada će se pustiti saobraćaj po starom.
 
@blagic Од првог дана како је пуштен у саобраћај тунел Бели Поток ограничење брзине је 100 km/h. Ограничење 80 које смо видели на снимцима на порталима је било ту док је ИТС систем био у последњим пробама. Било је чак и 110 једно време.

Ограничење у тунелу Стражевица је 80 km/h. зато што је цео тунел у благом завоју и непрегледан тако да ако се нешто не дај Боже деси, да возила буду заустављена, онда возила која наилазе на застој би при већим брзинама налетала на колону.
 
Јесте, али у доста блажем завоју и има далеко већу прегледност.
 
Ne znam drug. Meni su oba nepregledna. Čak i Beli Potok zbog uspona. Ima logike da se spusti na 100km/h ali 80km/h u tunelu sa zaustavnom...
 
Pošteno se nasmejem kada na terenu vidim nekoga ko je omašio za Beograd centar ili nastavak dalje obilaznicom i nije mi ih žao uopšte, a obrazložiću i zašto.
Vozač sam već evo 20 godina, a složićete se svi da je to podebeo staž tokom kog se mogu videti svakakve situacije u vožnji koje nas ostave u šoku, skoro da mi svesni i savesni (neko više, a neko manje ;)) ponajviše iskusni, sami doživljavamo te smešne ili vrlo rizične i nepromišljene situacije u kojima se drugi često nađu, u tolikoj meri da zaželimo da stanemo uz put da se lepo ismejemo, a neretko uzmemo šećeruvodu.
U konkretnoj situaciji, smatram da je u pitanju neotesanost i sebičnost velike većine vozača koji misle da je najbrža/preticajna traka jedina za saobraćaj i da su srednja i zaustavna traka "tehničkog karaktera" i da se njima ne treba kretati. Ne možemo očekivati da takvi vozači posvećuju dužnu pažnju saobraćajnoj signalizaciji i putokazima. Skorašnji primer, do pre nekih mesec dana, iz pravca Niša ka Beogradu gužve i zakrčenje u preticajnoj traci, dok srednja zvera prazna, svaki deveti se seti da može i njom u tom smeru ka centru. Mislim da je sve mnogo jasnije obeleženo nego signalizacija nesretnog "Miloša Velikog" pre spajanja sa Surčinom i Novim Beogradom, kada smo pri dolasku ka Beogradu kod Jakova imali putokaz "Sajam" :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:, koji je kod vozača izazivao, neki bi rekli "primitivne namere i salve hvale" za go'sn Drobnjaka kome je Baron Rubinštajn nalagao kako i šta da obeležava. Zamislite soluciju, isključite se tu i put vas vodi preko Ostružnice i na Obrenovački put ka Sajmu...
No, vratimo se suštini. Ovde moram da istaknem da lično pozdravljam sve velike projekte koji se realizuju i koji su namenjeni olakšanju života građana, ali ne mogu da hvalim brzinu i način realizacije jer se sve radi kako bi bilo predstavljeno kao milostinja manjne građanima kao većini, običnoj raji što je pogrešno.
Kakvi god da su, od te manjine ne možemo očekivati da pred Beograd ulaze u vozila "neprilagođenih" vozača i da im oni izvozaju tu navodno nejasnu deonicu račvanja i razilaženja smerova za obilaznicu i centar.
Dopadaju mi se neki predlozi iz priloženog videa, naročito za horizontalnu signalizaciju i repeticiju iste, ali više od toga stvarno ne treba.


Najlekovitija jeste svest tokom vožnje, poštovanje saobraćanih propisa i blagovremeno uviđanje promena u okoruženju i na putnom pravcu, prilagodljivost brzine, naročito na deonicama koje donose promene kao što je ova.

pogledajte imbecila na 2:43, označio sam ga crvenim, iz najbrže trake pravca obilaznice šta radi da bi se ipak isključio za centar Bg-a.

O tome sam govorio u citiranom tekstu.

I rest my case.
Screenshot_20230711_232839_com.google.android.youtube~2.jpg
 
Vrh