Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Od 29.06.2023. godine, na snazi je izmena
režima saobraćaja na državnim putevima IA
reda broj 1 i ll A reda broj 154, u zoni tunela
Straževica i kružnog toka kod Resnika, zbog
radova na uklanjanju privremene devijacije -
veze auto-puta i Resnika.
Za saobraćaj je zatvorena preticajna
saobraćajna traka u zoni tunela Straževica,
u smeru ka Bubanj Potoku, dok se saobraćaj
odvija voznom saobraćajnom trakom. Takođe, za saobraćaj je zatvoren krak kružne raskrsnice od Resnika, u smeru ka Staroj Straževici, preko nadvožnjaka -mosta 25 Obilaznice oko Beograda.
Planirani rok za završetak radova i otvaranja
za saobraćaj mosta 25, od kružnog toka kod
Resnika ka Staroj Straževici, je 07.07.2023
godine.
Radovi su obeleženi adekvatnom saobraćajnom signalizacijom i opremom
*Veza Resnika i državnog puta I A reda broj 1, Obilaznice oko Beograda, ostvarena je preko novoizgrađene petlje Avala.
Izvor: JP "Putevi Srbije"
Boze me sacuvaj dokle ce da nas je*******u vise...??
 

Nažalost, realnost te je demantovala, to je bilo previše optimistički, nema ništa od trake za skretanje levo sa KP na Petlju Avala. Evo screenshota iz Vlogzillinih videa:

Iz pravca Avale:

1688135320371.png


1688135336085.png


1688135342869.png


I kada se skreće desno sa petlje na KP:

1688135362775.png


1688135373420.png
 
Видим да у коментарима на јучерашњи удес мало-мало па провеје опаска о годишту возача. Колеге форумаши који тако коментаришу треба да имају на уму да људи у седамдесетим годинама још увек трче маратон, раде операције на отвореном срцу, и обављају разне друге ментално и физички захтевне задатке, а дискриминација по годишту је једнака свим другим врстама дискриминације - националној, расној, верској, итд.
 
Aman bre, dosta kuknjave. Na KP-u će biti zanemariv saobraćaj.
Да будем искрен, очекивао сам осетно смањење саобраћаја на старом кружном путу, које се и десило нестанком шлепера и камиона, међутим, пут је и даље интезивно под густим локалним саобраћајем, што нисам очекивао, тј сва возила која су туда пролазила су имала БГ таблице а било је доста саобраћаја јутрос у оба смера..
Za par dana smo izgleda nešto naučili.
 
Takođe treba imati u vidu da u tim godinama nekad ne mogu ni pravo da hodaju. Nije lekarski pregled sa godinama bez razloga sve češći. Moje dede su u ranim 70im dobrovoljno prestali da voze iako su prošli pregled, jer nisu želeli da dođu u situaciju da nekog ugroze.
 
Ja sam siguran da znak za suprotan smer nije dovoljno velik i istaknut kao sto je to na zapadu(mada se i tamo desi da neko zaluta). Trebalo bi uskladiti tu signalizaciju i uvesti te ogromne znakove sa ogromnom rukom sto govori suprotan smer.

25162797-stop-signs-wrong-way-in-austria-at-a-highway.jpg
 
Iako je noc, primetno je da se znacajni deo saobracaja, ako ne i veci, se odvija prema Beogradu. Pitam se koji je to genije predvideo jednu traku za BG da mu se dodeli kakava nagrada.

Druga stvar, koju sam i ja primetio prolazeci petljom, je da vozaci koji idu za Beograd "spavaju" u levoj traci i onda se prestrojavaju u zadnji momentat sekuci put onima koji produzavaju pravo obilaznicom i prelaze preko iscrtanog polja za usmeravanja saobracaja. Posle Vrcina debelo gaze preko ogranicenja i hvataju zalet za uzbrdo. Pri tim brzinama odvajanje koje je izvedeno u duzini od 400m prodje za manje od 10 sekundi. Potencijalno crna tacka, ako vozaci ne nauce da se prestrojavaju na vreme.
 
Blokiran bubanj potok u sklopu današnjih protesta. Mislim da će ga ubrzo deblokirati i nastaviti ka gazeli.
 
saobraćaj na KP je po inerciji još uvek živ, treba vreme da se ljudi nauče da koriste obilaznicu, osim toga, ne gledaju svi TV i prate beobuild, šoferi voze, dan noć, tako da ih ima neinformisanih, a ko nema google mape, nego obične GPS ne vidi nove pravce - obilaznicu, treba vreme, možda i dva meseca da se saobraćaj intenzivira na obilaznici, da KP ostane samo lokalna veza...
 
saobraćaj na KP je po inerciji još uvek živ, treba vreme da se ljudi nauče da koriste obilaznicu, osim toga, ne gledaju svi TV i prate beobuild, šoferi voze, dan noć, tako da ih ima neinformisanih, a ko nema google mape, nego obične GPS ne vidi nove pravce - obilaznicu, treba vreme, možda i dva meseca da se saobraćaj intenzivira na obilaznici, da KP ostane samo lokalna veza...
Nije inercija, ljudi bi više koristili Obilaznicu, da imaju više priključaka. Saobraćaj na KP će uvek biti veoma živ jer pola južnog dela Beograda mora da prođe njime pre nego što može da se uključi na Obilaznicu, tek kod Avale. Neko ko koristi npr. staru GPS mapu koja nije apdejtovana, ako ide iz pravca Dobanovaca će svakako nastaviti da ide i novom deonicom Obilaznice, čim izađe iz tunela Strraževica. A ko dolazi iz smera Niša i prati navigaciju po staroj mapi, završiće na kružnom toku ispred Resnika, pa će tu, kada vidi da nema kud dalje, shvatiti da mora da se vrati do Petlje Avala, pa opet na Obilaznicu, koja mu je sve vreme ispred nosa.
 
Видим да у коментарима на јучерашњи удес мало-мало па провеје опаска о годишту возача. Колеге форумаши који тако коментаришу треба да имају на уму да људи у седамдесетим годинама још увек трче маратон, раде операције на отвореном срцу, и обављају разне друге ментално и физички захтевне задатке, а дискриминација по годишту је једнака свим другим врстама дискриминације - националној, расној, верској, итд.
Potpuno si u pravu.
Izvinjavam se svima koje sam uvredio mojim komentarom.
Mada bolje bi bilo da je u ovoj situaciji problem u godinama nego da je neko ko je apsolutno pri zdravoj pameti otišao u suprotan smer i na taj način doveo u opsanost druge učesnike u saobraćaju.
 
Poslednja izmena:
Takođe treba imati u vidu da u tim godinama nekad ne mogu ni pravo da hodaju. Nije lekarski pregled sa godinama bez razloga sve češći. Moje dede su u ranim 70im dobrovoljno prestali da voze iako su prošli pregled, jer nisu želeli da dođu u situaciju da nekog ugroze.
I ja u svom okruženju imam jednu osobu koja je svojevoljno vratila vozačku dozvolu iako je bila u tom momentu potpuno sposobna da upravlja automobilom.
Dok sa druge strane imam više primera gde je potpuno suprotno čak sam u jednoj situaciji pokušao da utičem da više nikako ne seda za volan jer je postojala šansa da nekoga zavije u crno.
Iako je skoro pre toga dobio produženje važenja vozačke.
 
Stvari nisu crno bele, evo iz licnog iskustva. U porodici imam 2 osobe koje imaju 70 godina, rodjeni cale i ujak... Cale vozi ceo zivot, aktivan vozac i za sada itekako dobro vlada refleksima, dobro vidi, ne nosi naocare (osim kada cita). Ujak s druge strane iako boljeg fizickog zdravlja, ne vozi cesto, ne snalazi se najbolje na putu, slabiji su mu refleksi jer vozi povremeno i po potrebi, od tacke A do tacke B.
Tako da ne bih sve stavio u isti kos, postoje tu nijanse, nije sve do godina... Sta je bilo u Ljupkovoj glavi, ko zna. Mozda nije ni znao da je na obilaznici, ne citaju svi forum. Hvala Bogu da je sve proslo ok i bez povredjenih. Velika sreca...
 
Iako je noc, primetno je da se znacajni deo saobracaja, ako ne i veci, se odvija prema Beogradu. Pitam se koji je to genije predvideo jednu traku za BG da mu se dodeli kakava nagrada.

Druga stvar, koju sam i ja primetio prolazeci petljom, je da vozaci koji idu za Beograd "spavaju" u levoj traci i onda se prestrojavaju u zadnji momentat sekuci put onima koji produzavaju pravo obilaznicom i prelaze preko iscrtanog polja za usmeravanja saobracaja. Posle Vrcina debelo gaze preko ogranicenja i hvataju zalet za uzbrdo. Pri tim brzinama odvajanje koje je izvedeno u duzini od 400m prodje za manje od 10 sekundi. Potencijalno crna tacka, ako vozaci ne nauce da se prestrojavaju na vreme.

Ne razumem, da li je toliki problem iscrtati strelice po putu da se upozore ljudi na ovo odvajanje.
Da li su ovi ljudi prošli nekim putem u inostranstvu da bi videli kako to uopšte izgleda, pitam se
 
Danas sam prošao oko 16.30 iz pravca Dobanovaca prema Jajincima. Bila je ogromna gužva zato što je milicija zatvorila autoput prema Beogradu i isključenja Surčin i Avalski put su se pokazala kao izuzetno slabo prohodna. Kod Surčina gužva se prelila na autoput preko 500m, a na Avalskom putu nije gužva izlazila na autoput zato što je milicija zaustavljala saobraćaj na starom putu kako bi se obezbedio prolazak .

Ta dva isključenja udaraju u T raskrsnice koje su jako spore. Miloš veliki, Ostružnica i Orlovača uopšte nemaju problem da prime veliku količinu vozila.
 
Ja sam siguran da znak za suprotan smer nije dovoljno velik i istaknut kao sto je to na zapadu(mada se i tamo desi da neko zaluta). Trebalo bi uskladiti tu signalizaciju i uvesti te ogromne znakove sa ogromnom rukom sto govori suprotan smer.

25162797-stop-signs-wrong-way-in-austria-at-a-highway.jpg

Signalizacija je usklađena, bar na Moravskom koridoru.
 
Danas sam prošao oko 16.30 iz pravca Dobanovaca prema Jajincima. Bila je ogromna gužva zato što je milicija zatvorila autoput prema Beogradu i isključenja Surčin i Avalski put su se pokazala kao izuzetno slabo prohodna. Kod Surčina gužva se prelila na autoput preko 500m, a na Avalskom putu nije gužva izlazila na autoput zato što je milicija zaustavljala saobraćaj na starom putu kako bi se obezbedio prolazak .

Ta dva isključenja udaraju u T raskrsnice koje su jako spore. Miloš veliki, Ostružnica i Orlovača uopšte nemaju problem da prime veliku količinu vozila.
Авалска петља макар мора да удари у кружни ток, све остало је лоше решење.
 
Возач је дужан да се заустави на пешачком прелазу да пропусти пешака. Ако се креће у оквиру дозвољене брзине и са исправним кочионим системом, 20 метара је сасвим довољна раздаљина да се заустави. Мене је инструктор учио - увек одузми гас пре пешачког, чак иако не видиш пешака у близини.
Ne mora nužno samo pred pešački. Dovoljno je da autobus stoji na stanici u drugoj traci i zaklanja pogled. Meni se u auto-školi desilo da se na okretnici u Mirijevu 3 naslagalo 4-5 autobusa, nisam usporio, pretpostavio sam da neko može da izleti i izleteo je. Hvala bogu pa je instruktor prikočio...

Ja sam siguran da znak za suprotan smer nije dovoljno velik i istaknut kao sto je to na zapadu(mada se i tamo desi da neko zaluta). Trebalo bi uskladiti tu signalizaciju i uvesti te ogromne znakove sa ogromnom rukom sto govori suprotan smer.

25162797-stop-signs-wrong-way-in-austria-at-a-highway.jpg
Već postoji kod nas.
 
Poslednja izmena:
Danas sam prošao oko 16.30 iz pravca Dobanovaca prema Jajincima. Bila je ogromna gužva zato što je milicija zatvorila autoput prema Beogradu i isključenja Surčin i Avalski put su se pokazala kao izuzetno slabo prohodna. Kod Surčina gužva se prelila na autoput preko 500m, a na Avalskom putu nije gužva izlazila na autoput zato što je milicija zaustavljala saobraćaj na starom putu kako bi se obezbedio prolazak .

Ta dva isključenja udaraju u T raskrsnice koje su jako spore. Miloš veliki, Ostružnica i Orlovača uopšte nemaju problem da prime veliku količinu vozila.
Neverovatno, par dana pred otvaranje sam komentarisao kako je besmisleno da kod Avale imamo fensi petlju u obliku kruške (koja navodno omogućuje brži saobraćaj od "trube"), kad svejedno sve završava na (loše obeleženoj) T raskrsnici (bez dodatne trake za skretanje levo i uključivanje u saobraćaj). Trebalo je samo dva dana od otvaranja da se to u potpunosti pokaže.
 
Vrh