Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

ne možeš da porediš skretanje iz NS prema BG na čvoru Beograd sa skretanjem iz Niša prema gradu na Bubanj Potoku.

Razlika nebo i zemlja, bukvalno samim tim što je skretanje iz pravca Niša za grad na BP pravo račvanje dok je na čvoru Beograd skretanje iz NS ka gradu obična rampa.
Neko od nas dvojice je onda debelo pogrešio.
Ja sam mislio da je skomi-jev u komentar odnosi na to da je trebalo da naprave list deteline na pravcu prema Pančevu kao nedostajuće skretanje ka Beogradu i čak sličica koja se vidi u tom postu se odnosi na to.
Mislio sam da se tvoj odgovor odnosi na taj nedostajući list deteline a ne na pravac Niš-Obilaznica, to naravno da nije za poređenje.
 
Zato što prave privrednu zonu između Oblizanice-Autoputa i pruge, od Belog potoka do Tranšpeda. Sa Oblizanice se isključuješ kratkom vezom na kružni tok koji se preko pijace povezuje sa Kružnim putem, te novom privrednom zonom Beli potok i postojećom kod Ikee. Zapravo je jednostavan odgovor i nema nikakave misterije.
Jednostavan je odgovor?
Sa obilaznice se isključujem kratkom vezom onda idem na kružni tok potom preko pijace idem na kružni put te novom privrednom zonom... Pa ovo je komplikovano da napišem kamoli kolima. Zar nije logičnija/bolja rečenica isključim se npr rampom ka BG i to je to, kakvi kružni tokovi rampe preko pijace kružni putevi i privredne zone.
 
Ako sam dobro skapirao u budućnosti će isključenje ka BG biti u vidu rampe preko pijace, sa kružnim tokom pre i posle rampe. Moje mišljenje: finansijski diskutabilno (skupo rešenje), rešenje koje smanjuje kapacitet pijace. Vizuelno diskutabilno (na šta će to ličiti rampa koja deli pijacu?) I šlag na tortu dva kružna toka za isključenje ka BG? Moguće da se ne razumem ali meni je moja skica 3 puta bolja izvedba isključenja ka BG. Jednostavnija, logičnija, brža, jeftinija. Shade kreći sa razapinjanjem na krst :)
 
Ako sam dobro skapirao u budućnosti će isključenje ka BG biti u vidu rampe preko pijace, sa kružnim tokom pre i posle rampe. Moje mišljenje: finansijski diskutabilno (skupo rešenje), rešenje koje smanjuje kapacitet pijace. Vizuelno diskutabilno (na šta će to ličiti rampa koja deli pijacu?) I šlag na tortu dva kružna toka za isključenje ka BG? Moguće da se ne razumem ali meni je moja skica 3 puta bolja izvedba isključenja ka BG. Jednostavnija, logičnija, brža, jeftinija. Shade kreći sa razapinjanjem na krst :)
Planirano je da se pijaca seli odatle, kada e to je pitanje od milion dolara.
 
Ako sam dobro skapirao u budućnosti će isključenje ka BG biti u vidu rampe preko pijace, sa kružnim tokom pre i posle rampe. Moje mišljenje: finansijski diskutabilno (skupo rešenje), rešenje koje smanjuje kapacitet pijace. Vizuelno diskutabilno (na šta će to ličiti rampa koja deli pijacu?) I šlag na tortu dva kružna toka za isključenje ka BG? Moguće da se ne razumem ali meni je moja skica 3 puta bolja izvedba isključenja ka BG. Jednostavnija, logičnija, brža, jeftinija. Shade kreći sa razapinjanjem na krst :)
Tvoje resenje bi moralo da izgleda jedino ovako da bi bilo logicno. Ali kao sto vidis onda bi se ulaz u tunel pomerio na kraj brda, sto znaci da bi zapravo morao skloniti celo brdo. To sto ti kazes da jedna rampa ide na stubovina iznad druge, to ne bi bila rampa nego rolerkoster.
Screenshot_7532.png
Jedino resenje sa direktnom rampom za Bg je ovakvo. Ili preko pijace ali da preskoci autoput skroz do brda.
Screenshot_754.png
 
Bravo Shade. Mojoj skici fali servisna paralelna uz pravac ka PA. Ti si je docrtao i ta servisna je duuugačka po tvojoj skici. Sve po ps-u. Međutim trenutno već imamo isključenje iz pravca Niša ka BG, napravljena je, korisnici koji idu iz Niša se isključuju desno i rampom izlaze na pravac od Ostružnice ka tunelu. To kopčanje ne ide preko servisne? Ide direkt na jakom kratkom delu pre tunela. Tj tu zaustvana postaje servisna a i tunel je 2+2 bez zaustavnih pa ajd može nekako da prođe. Zato sam ja moju skicu pravio bez te servisne.
 
Još da dodam pominjana detelina BG, list NS-BG je dosta manji fizički od druga dva, pretpostavljam da je i ovde mogao biti list manji od druga dva da bi se lakše uklopio u brdo.
Rampa.jpg
 
Sve i da je manji list, servisna saobracajnica ide i posle lista jos dosta dugo, i dok se ona ne zavrsi ne bi mogao poceti tunel, tako da bi opet zavrsio sa tunelom koji pocinje na pola brda.
 
Мислим да сам видео на некој од страница, пре доста времена, да им је план да кружни пут и авалски пут буду поново спојени на исти начин са оним самоубилачким укључењем у смер ка Реснику. Да ли је то и даље план или ће искористити прилику и направити нормална укључења/искључења?
 
Шта је сад ово? :ROFLMAO:

Баш пре неког времена је ово постављено, не знам због чега одмах нису реализовали ово решење које @shadestudio слично као твоје са друге слике. Теретни саобраћај не иде у град па радијус кривине не би представљао проблем камионима свакако? Виђао сам оваква искључења по Дубаију где притом аутопут има шест трака, не мислим да би угрозило безбедност а свакако би било функционалније него ово планирано.
 
Koliko ja vidim oni su hteli da na ovoj petlji kruzni put i zona gde je Ikea, a koja ce se siriti uz obilaznicu, budu povezani sa svim pravcima autoputa i obilaznice. Zato prave iskljucenje za Bg kako ga sada prave. Jer da nije tako neki lokalni pravci bi morali ici na petlju avala ili transped.
 
Već sam jednom napisao da ovo što sad prave nije isključenje za Beograd već je to isključenje kojim se može stići i u Beograd tj na deo autoputa koji se kreće od petlje Bubanj potok prema Beogradu..
To je razlika.
Sada, kada se crta nedostajući list deteline, to pravi mnogo problema jer je već izvedeno kako je izvedeno ali da je nacrtano pre nego što su počeli da prave bilo bi vrlo izvodljivo i sa građevinske i sa finansijeske strane.
Zašto nije?
Ponovo ću napisati, voleo bih da je neko, prosto rečeno, ZABORAVIO.
Ukoliko je nešto drugo u pitanju onda to zaista nema opravdanje.
 
Samo sto od Bubanj potoka do grada nema vise autoputa, to je obican put. Ti sa autoputem zavrsavas cim dodjes do prvog kruznog toka i ne vracas se vise na njega ako ides u Bg.
Drugo bi bilo da je iskljucenje sa autoputa na autoput, ali nije. Iako prakticno jeste autoput, zvanicno nije, tj. uskoro nece biti.
 
Već sam jednom napisao da ovo što sad prave nije isključenje za Beograd već je to isključenje kojim se može stići i u Beograd tj na deo autoputa koji se kreće od petlje Bubanj potok prema Beogradu..
To je razlika.
Sada, kada se crta nedostajući list deteline, to pravi mnogo problema jer je već izvedeno kako je izvedeno ali da je nacrtano pre nego što su počeli da prave bilo bi vrlo izvodljivo i sa građevinske i sa finansijeske strane.
Zašto nije?
Ponovo ću napisati, voleo bih da je neko, prosto rečeno, ZABORAVIO.
Ukoliko je nešto drugo u pitanju onda to zaista nema opravdanje.

Шалу на страну, слажем се у потпуности, могли су још онда да искористе преусмеравања и да премосте аутопут оваквим искључењем када је рађен пут даље за Панчево, али ко зна можда га у будућности и ураде мада ме не греје сунце нешто.
 
Мислим да сам видео на некој од страница, пре доста времена, да им је план да кружни пут и авалски пут буду поново спојени на исти начин са оним самоубилачким укључењем у смер ка Реснику. Да ли је то и даље план или ће искористити прилику и направити нормална укључења/искључења?
Nisu valjda toliki ludaci da to vrate na isto

Je l ima neko informaciju kakav je plan?
 
Jednostavan je odgovor?
Sa obilaznice se isključujem kratkom vezom onda idem na kružni tok potom preko pijace idem na kružni put te novom privrednom zonom... Pa ovo je komplikovano da napišem kamoli kolima. Zar nije logičnija/bolja rečenica isključim se npr rampom ka BG i to je to, kakvi kružni tokovi rampe preko pijace kružni putevi i privredne zone.

Da, jednostavno je, petlja Avala nije bila u prvobitnom planu. Resnik je predviđen da koristi Kružni put. Prvo su Surčinci izboksovali petljicu za sebe, pa je onda prošla i petlja Avala. Nema tog saobraćaja koji opravdava da se to pravi na način dodavanja još jednog lista deteline, veći je saobraćaj ka Ikei. Ovo je zapravo skuplje rešenje ali zadovoljava više potreba.
Uostalom, ko voli da vozi bez silaska sa autoputa imaće petlju Tranšped na raspolaganju.
 
Jel postoji neki plan za 1000 Ruža. Deluje da će opet da fali neka rampa ka kružnom putu. Nadam se da neće ovi ivičnjaci što se ređaju neće do kraja da idu. Bilo bi dobro da bude sa 4 rampe priključenje, tj. da se postojeće suze na 1 traku na samom priključenju.
 
Meni deluje da su napravili deteline sa 8 lista, opet ne bi bilo dobro i opet bi neko bio nezadovoljan, sto naravno ne opravdava da su neke ocigledne stvari zanemarili..
 
Vrh