Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Po običaju odličan znimak.

Pozajmio sam screenshot, za sledeće pitanje:

Zna li neko za šta je ostavljena ova traka, tj deo trake (u bitanju je asfaltni deo, ostavljen mislim od ranije)? @Sander možda?

Kao što si i rekao, samo ostavljeno od ranije. Ne obrađuje se projektom. Kao i deo kod stare naplatne.
 
Hoce li mi neko objasniti zasto je deo autoputa pred samu petlju Bubanj Potok iz pravca Nisa opet suzen?I dalje imamo guzve,nekada i ogromne ako je tu sve zavrseno i ukinuta su preusmeravanja zbog radova?
Loše postavljena i neodržavana privremena signalizacija i vozači koji "uvate" levu traku od Tranšpeda i ne puštaju.
 
Ajde i ovde da napisem,jer ima ljudi koji me IZUZETNO NERVIRAJU,pa cu biti blag sa recima...
Ajde to sto otimaju na svakom koraku,ajde sto prolongiraju radove,ajde sto teska ku**bolja da rade kad su imali prostora i vremena,ajde i to sto sve i svasta...
Al je**** pusti barem nama put iz Resnika za Rakovicu!!!!! Jer lako je vama da seruckate ovde dok mi polomismo kola,a o utrosenom vremenu da ne pricamo. Jer moras barem pola sata ranije da krenes,jer ili preko autoputa ili preko 8338 lezecih pandura,plus busevi idu tom trasom. Onaj deo kroz Knezevac necu da spominjem na sta lici,45-ta je zlato naspram ovog puta. I voleo bih da upoznam tog ko je odlucio da se nama iz Resnika zatvori put dok se ne zavrsi ovi radovi. Ostalo mi nesto u grlu,pa bih da podelim,drugarski,sa njim.
Dovidjenja i svako dobro samo ispravnim ljudima...
 
Ajde i ovde da napisem,jer ima ljudi koji me IZUZETNO NERVIRAJU,pa cu biti blag sa recima...
Ajde to sto otimaju na svakom koraku,ajde sto prolongiraju radove,ajde sto teska ku**bolja da rade kad su imali prostora i vremena,ajde i to sto sve i svasta...
Al je**** pusti barem nama put iz Resnika za Rakovicu!!!!! Jer lako je vama da seruckate ovde dok mi polomismo kola,a o utrosenom vremenu da ne pricamo. Jer moras barem pola sata ranije da krenes,jer ili preko autoputa ili preko 8338 lezecih pandura,plus busevi idu tom trasom. Onaj deo kroz Knezevac necu da spominjem na sta lici,45-ta je zlato naspram ovog puta. I voleo bih da upoznam tog ko je odlucio da se nama iz Resnika zatvori put dok se ne zavrsi ovi radovi. Ostalo mi nesto u grlu,pa bih da podelim,drugarski,sa njim.
Dovidjenja i svako dobro samo ispravnim ljudima...

Mislim da možeš da pretpostaviš razlog zbog čega nije otvoreno.
Što više stvari bude otvoreno 28. juna misle da time dobijaju veći rejting.
 
Po običaju odličan znimak.

Pozajmio sam screenshot, za sledeće pitanje:

Zna li neko za šta je ostavljena ova traka, tj deo trake (u bitanju je asfaltni deo, ostavljen mislim od ranije)? @Sander možda?

Kada su se gradili stubovi za nadvoznjak izmedju dve trake autoputa, taj deo je asfalviran da bi se saobracaj udaljio od ose autoputa. Verovatno ce ga ukloniti.
Screenshot_751.pngScreenshot_752.png
 
Eto, vikend misterija sa poslednja dva posta na ovu temu je rešena :)

(y)

edit: mada, stanica telepRoMta mi je zvučala kao tako kul ideja. Kakav naslov za otvaranje!!
 
Ajd ponovo pitanje, nadam se da se ne ljute stariji članovi, zašto onda kad je već zbog stubova napravljeno nešto što može da se iskoristi kao servisna nije mogla klasična detelina i da postoji normalno odvajanje za BG kad se ide ka PA obilaznicom? Nije ni moglo zbog nečega (što ja laik ne kontam) ili je jednostavno zaboravljeno?
 
Па не ваља детелина за укрштање оваквих праваца. Ићи ћемо нормалном брзином из правца Ниша и за Београд и за обилазницу, у по две траке, а са детелином би била комедија.
 
Screenshot_20230619_154016_Earth.jpg

Nije mogla klasična detelina zbog brda, doduše da su bar malo bili inovativni i odstupili od klasičnih petlji mogli su da naprave sva isključenja normalno.
 
Nije mogla klasična detelina zbog brda, doduše da su bar malo bili inovativni i odstupili od klasičnih petlji mogli su da naprave sva isključenja normalno.

Napravio sam skicu teren jeste problematičan, u kojoj meri ne razumem se dovoljno, deluje da je moglo na mišiće, problem bi bio i isključenje za PA (pravac ka Ostružnici) ali to je moglo iznad (stubovi)
rampa.jpg
 
Nije tu ništa problematično.
Brdo je toliko malo u odnosu npr. na tunel Beli potok koji je iskopan pa zakopan pa je tu još hiljadu čuda pravljeno a ovde je trebalo malo da se ogrebe i da se pomeri ulaz u tunel za 30 metara.
Kud i kamo komplikovanije stvari su rađene na ovoj petlji a da ne pričamo na raznim projektima kod nas a već po svetu...
Kasno se setili da će to trebati i JBG...
 
Ajd ponovo pitanje, nadam se da se ne ljute stariji članovi, zašto onda kad je već zbog stubova napravljeno nešto što može da se iskoristi kao servisna nije mogla klasična detelina i da postoji normalno odvajanje za BG kad se ide ka PA obilaznicom? Nije ni moglo zbog nečega (što ja laik ne kontam) ili je jednostavno zaboravljeno?

Zato što prave privrednu zonu između Oblizanice-Autoputa i pruge, od Belog potoka do Tranšpeda. Sa Oblizanice se isključuješ kratkom vezom na kružni tok koji se preko pijace povezuje sa Kružnim putem, te novom privrednom zonom Beli potok i postojećom kod Ikee. Zapravo je jednostavan odgovor i nema nikakave misterije.
 
Napravio sam skicu teren jeste problematičan, u kojoj meri ne razumem se dovoljno, deluje da je moglo na mišiće, problem bi bio i isključenje za PA (pravac ka Ostružnici) ali to je moglo iznad (stubovi)Pogledajte prilog 165069

Detelina je problematična za ukrštanje dva visokofrekfentna pravca iz razloga zato što ima čak četiri tačaka (između "listova" odnosno rampi) gde na vrlo malom mestu dolazi do preplitanja vozila koja menjaju pravac. Prečesto se onda dešava da zbog toga nastanu zastoji, čukanja što povlači gužve itd. Zbog krivina u rampi vozila, posebno ona veća kao kamioni moraju da se kreću jako sporo, 30/40 kmh kako bi savladali krivinu/uspon/spust. Ovo trenutno rešenje je sasvim OK jedino što je ozbiljno zeznuto je da nema nezavisne trake za isključenje prema gradu. Generalno se u modernoj niskogradnji izbegavaju deteline a mnoge deteline se širom sveta modifikuju u petlje koje će bolje da služe svrsi.
 
Svi ovi razlozi, koje si naveo, zbog kojih je detelina nebezbedna se isto tako mogu odnositi i na ovo isključenje koje se sada pravi.
Voleo bih kada bi neko mogao da nam da statistiku udesa na skretanju iz pravca Novog Sada ka Beogradu.
Tu je klasična detelina u pitanju i naravno da nije idealno ali sasvim OK funkcioniše, iako taj pravac zaslužuje direktnije ukrštanje.
 
Napravio sam skicu teren jeste problematičan, u kojoj meri ne razumem se dovoljno, deluje da je moglo na mišiće, problem bi bio i isključenje za PA (pravac ka Ostružnici) ali to je moglo iznad (stubovi)Pogledajte prilog 165069
Ti i dalje ne razumes, ne znam da li si vozac uopste, ali zabrinjavajuce nerazumevanje ako jesi. Ne moras da budes iz struke da shvatis zasto to sto si nacrtao jednostavno ne moze.
 
Svi ovi razlozi, koje si naveo, zbog kojih je detelina nebezbedna se isto tako mogu odnositi i na ovo isključenje koje se sada pravi.
Voleo bih kada bi neko mogao da nam da statistiku udesa na skretanju iz pravca Novog Sada ka Beogradu.
Tu je klasična detelina u pitanju i naravno da nije idealno ali sasvim OK funkcioniše, iako taj pravac zaslužuje direktnije ukrštanje.
ne možeš da porediš skretanje iz NS prema BG na čvoru Beograd sa skretanjem iz Niša prema gradu na Bubanj Potoku.

Razlika nebo i zemlja, bukvalno samim tim što je skretanje iz pravca Niša za grad na BP pravo račvanje dok je na čvoru Beograd skretanje iz NS ka gradu obična rampa.
 
Al je**** pusti barem nama put iz Resnika za Rakovicu!!!!!

Ukrštanje saobraćaja koji dolazi sa nadvažnjaka iz Rakovice sa preusmerenjem saobraćaja koji dolazi iz tunela Straževica
na kružni put prema Resniku, i kontra, bilo bi ekstermno opasno. Pogledaj opet dron snimak datog mesta.
 
Loše postavljena i neodržavana privremena signalizacija i vozači koji "uvate" levu traku od Tranšpeda i ne puštaju.
Tolika je gužva bila u nedelju da je to strašno zbog 2 3 odbojnika koji su bili u brzoj traci neposredno pred skretanje za pijacu. Razmišljao sam da probam pravac ka Pančevu pa da se spustim sa njega i obidjem gužvu. Na snimcima sa drona se vidi da nigde nema fizičkih prepreka, sve je otvoreno.
Sramota za putare, od kako je krenula izgradnja petlje maltretiraju nas maksimalno.
 
Vrh