Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Младеновац...🫣

Државни пут IIA реда 149 умире последњи.
Буквално је логичније да пише Раковица/Вождовац (на белој позадини унутар зеленог знака). Нека иду људи преко Малог Пожаревца за Младеновац.
 
Буквално је логичније да пише Раковица/Вождовац (на белој позадини унутар зеленог знака). Нека иду људи преко Малог Пожаревца за Младеновац.

Управо. Нико ту неће ићи за Младеновац. Евентуално на жутој позадини може да пише Раља, уз имена (при)градских насеља за која се ту излази на белој позадини и евентуално Авале на браон позадини.
 
Iako je ovo "samo" servisna saobraćajnica ipak mi smetaju ove nedoslednosti kada su u pitanju dimenzije tabli, raspored informacija i slično, pazite ovu tablu sa vlogzilinog videa:

Pogledajte prilog 164816

  • Tabla za Niš je minimalnih dimenzija, mogli su da stave da bude u sličnoj veličini kao tabla levo. Ili još jednostavnije da se stavi na jednu veliku tablu i da se odvoji belom linijom u sredini.
  • Niš iako ima manje slova nego Čačak ima natpise na ćirilici i latinici jedan ispod drugog. Tako i treba da bude pošto su se putnici navikli da ide prvo red na ćirilici pa red na latinici. Apsolutno ne razumem onda zašto se za smer Čačak uporno stavlja u jednu liniju i ćirilica i latinica umesto da bude jedan ispod drugog
Nešto ovako:

Pogledajte prilog 164819
Све је како треба, сем можда тога да су могли Ниш да ставе ћирилицу и латиницу једно поред другог.

Нишка табла је скроз пропорционална према количини информација на њој. Да на десној табли нема натписа за НС и ЧА, била би исте висине табла за СМ као што је за НИ.

Занимљив предлог доле, али та табла је превелика и не би имала дуг век трајања због отпора ветра јер иде превише у висину.
 
@МиљковићSRB visina, dimenzije i vetar su tu najmanji problem, širom Evrope postoje dugi niz godina ogromne table pa nikom ništa.

Da rešenje nije primenjivo ne bi ga ni stavljao. Evo primera, table su slične visine kao prosečan kamion, a ova tabla je iza i na portalu sa samo jednim stubom:

1686978204520.jpeg


Mislim da kada su u pitanju važne informacije koje moraju da se prenesu u par sekundi prilikom vožnje da štednja na materijalu nije prioritet nego da su informacije dosledne i pre svega lako dostupne.

Pa čak i raspored ćirilice i latinice mora da bude dosledan i to tako da budu jedan ispod drugog bez obzira na to da mesto ima mali broj slova u nazivu. Jednostavno putnici su otpočetka “naštelovani” da skeniraju određene redove informacija, posebno ovi u tranzitu pa svako odstupanje može dovesti do zabune.
 
@МиљковићSRB visina, dimenzije i vetar su tu najmanji problem, širom Evrope postoje dugi niz godina ogromne table pa nikom ništa.

Da rešenje nije primenjivo ne bi ga ni stavljao. Evo primera, table su slične visine kao prosečan kamion, a ova tabla je iza i na portalu sa samo jednim stubom:

Pogledajte prilog 164891

Mislim da kada su u pitanju važne informacije koje moraju da se prenesu u par sekundi prilikom vožnje da štednja na materijalu nije prioritet nego da su informacije dosledne i pre svega lako dostupne.

Pa čak i raspored ćirilice i latinice mora da bude dosledan i to tako da budu jedan ispod drugog bez obzira na to da mesto ima mali broj slova u nazivu. Jednostavno putnici su otpočetka “naštelovani” da skeniraju određene redove informacija, posebno ovi u tranzitu pa svako odstupanje može dovesti do zabune.
Грци су то елегантно ријешили са различним бојама за њихово писмо и латиницу али мислим да су чак и по питању позиционирања досљедни, тј. прво иде грчко па испод латинично писмо.
 
IMG_6049.jpeg
Pozdrav da li mislite da bi bilo pametno rešenje ovako staviti skraćenice zemalja na signalizaciju koja vodi ka Bugarskog (npr. BG, TR, GR). I ne samo da stoji pored imena mesta nego na svakom znaku kao sto odvojeno stoji ikonica za aerodrom da tako odvojeno stoje i ikonice za zemlje? Hvala
 
Upravo je sleteo helikopter na "šljunkaru" iza Slap pumpe. Da li ima veze sa samom obilaznicom ne znam.
 
Sad ce verovatno naći izgovor da se nije stiglo sve završiti zbog velikih kiša koje su verovatno opet one stogodišnje kao 2014 godine da se nisu nadali tome i slično. Koliko treba nadzoru da sve pregleda i prekontroliše. Ovde po snimcima nije sve gotovo ni oko tunela ni oko petlje Avala pogotovo sam prilaz petlji.
 
Trebali su da forsiraju završetak radova na petlji Avala u pravcu straževice i da se tu odmah svi uključuju na autoput, a da se kružni put rastereti.
 
upravo, ali sve zaista deluje gotovo osim u nivou tunela, bukvalno je ostalo samo iscrtavanje razdelnih linija. Što se tiče tunela može se krajem meseca pustiti jedna cev privremeno dok se sve ne završi
 
ajmo odmah da pocnemo da mracimo
sve je stvarno gotovo 99%
e sad nema potrebe da posle tolikih godina rada na obilaznici mi gledamo u par dana ,mada postoji mogucnost da ce se pustititi do kraja juna
narocito sto je i tunel unutra zavrsen 99%
 
Vrh