Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Propustio sam dosta strana odavde - moze li mi neko reci sta je reseno na kraju za onu spornu JEDNU TRAKU KA BG iz pravca Vrcina? Sa snimka vidim dve trake ka brdu da idu, tako da izgleda da je to reseno?
 
Čvor Bubanj Potok je donekle kopija iz Dobanovaca gde se jasno vide na ukrštanju tri C rampe za nepotpunu detelinu. Ovde nedostaje ta jedna rampa ali nije nemoguće uraditi samo što bi ta preostala rampa morala da bude u tunelu i to bi morala da ide iznad/ispod obe cevi tunela pa da izbije gore/dole u brdu i polako se spušta/izlazi ka izlaznoj rampi od kružnog puta gde bi se kao 2 spojile na ap ka Beogradu uz proširenje naravno. Izvodljivo al isto tako poskupljuje projekat jer bi praktično imali tunel iznad tunela. Vrlo je egzotično i skupo rešenje ali ne i nemogućno jer koliko sam video u Hravtskoj ima takvih rešenja dosta. Nego imam utisak da bi ovde bilo nanizanih na šiljak koji razdva rampu u tunleu baš dosta.
Znači deo donje trase bi bio kao tunel / galerija i na kraju put zavisno od konfiguracije terena, Spuštanje u krug nije moguće jer su tu ubacili rampu koja iz Niša ide ka Pančevu.




Iz IKEA-e će moću na obilaznicu preko oba buduća kružna toka pa za Leštane desno ka Nišu pa opet desno na obilznicu.
Problem je ovde što na tom rešenju neće postojati kontinualni spoj 2 autoputa za taj pravac tj. neće biti direktne rampe nego se opet izlazi na lokalni put.

Ovo rešenje gore je jedino bez kolizije sem ako se ne uzme spoj rampi sa kružnog puta ali tu bi ionako išle trake paralelno.
 
Poslednja izmena:
Zašto bi radio tunel ispod/iznad tunela kad može da se izvede silazna rampa (crveno, klasična detelina) između postojećih stubova (pravac od Pančeva ima prostora, pravac ka Pančevu bi morao malo da se prepravi) i spoji sa silaznom iz pravca pančeva (plavo) koja će se svakako koristiti nekoliko godina kao isključenje ka Beogradu.
Untitled.png
 
Može i tako samo onda bi morali da prepravljaju ono što je već napravljeno. U principu ceo taj potez iz pravca Niša pi mogli da preprave tako da rampa ka Pančevu počinje pre i postigne ranije visinu a da se onda ova rampa koja silazi za BG provuče ispod nje. A nije da nisu imali mesta nego mogli su to da urade. Opet bi ta rampa ka BG morala da bude ili tunel/galerija jer ne možeš da smotaš tako u mali luk zbog kamiona.
 
14.06.2023. godine, u periodu od 4.30
do 7.30 časova, izvodiće se radovi na
postavljanju portala kod petlje Bubanj
Potok, na delu državnog puta I A reda broj 1,u smeru Beograd-Nis.
Za vreme izvođenja radova za saobraćaj će biti zatvorene preticajna i vozna saobraćajna traka uz jednu kratkotrajnu obustavu saobraćaja u trajanju od 15 minuta.
Radovi će biti obezbeđeni adekvatnom
saobraćajnom signalizacijom i opremom
Izvor: JP „Putevi Srbije“
 
ja mislim da je to neko vec pokusao isplanirati
i krajnji zakljucak bi bio da bi se morao tunel praviti
ili mozda dici iznad kompletne petlje i polako spustai prema autoputu koji ide za beograd
medjutim sva moguca resenja su komplikovana i oni su odabarali ovo jednostavno
odnosno nadvoznjak preko obilaznice spusen na kruzni put i spojen pomocu kruznog toka
naravno da bi se moglo napraviti neki tunel ali bi morao ici ispod ili iznad planiranog
 
Zašto bi radio tunel ispod/iznad tunela kad može da se izvede silazna rampa (crveno, klasična detelina) između postojećih stubova (pravac od Pančeva ima prostora, pravac ka Pančevu bi morao malo da se prepravi) i spoji sa silaznom iz pravca pančeva (plavo) koja će se svakako koristiti nekoliko godina kao isključenje ka Beogradu.
Pogledajte prilog 164610
To nije moguce, ne mozes da imas ukljucenje i iskljicenje bez pomocne saobracajnice, ako je ovo autoput ili put gde se vozi iznad 100.
Imao bi preplitanje Bg-Pa i Ob -Bg.
 
Da li se zna hoće li biti dozvoljeno isključivanje turskim kamiondžijama na petlji Avala i na ovim kružnim tokovima? Od toga će puno zavisiti da li će biti gužvi ili ne.
 
Moguće da će nastaviti da ih koriste ali nije to toliki broj parking mesta koji bi mogao da izazove gužvu.
Mada mislim da će oni naći drugo rešenje.
Pa oni, više od svih nas, čekaju da se završi obilaznica kako ne bi morali da gledaju kružni put dva ili tri puta mesečno.
 
Nisam pratio toliko ovaj projekat jel se planira neki tunel tu kroz to brdo?
 
Има више тунела, и до потпуног завршетка до Панчева ће требати још тунела.
 
To nije moguce, ne mozes da imas ukljucenje i iskljicenje bez pomocne saobracajnice, ako je ovo autoput ili put gde se vozi iznad 100.
Imao bi preplitanje Bg-Pa i Ob -Bg.
Hvala na odgovoru, nisam iz struke pa još jedno pitanje, zar nije slično kao iz pravca NS kad se isključuješ za BG, imaš jednu traku na koju se sa desne strane penje rampa ko se isključio iz pravca ka Šidu-u, i posle par metara desna traka ide za BG a leva za NIŠ E75/obilaznicu
 
Ja mislim da nije jer su jako blizu prikljucne tacke jedna drugoj. Na pocetku crvene linije kod tunela bi imali vozila koja bi se prestrojavala desno za BG a u par metara i priliv vozila sa autoputa KA Pancevu. Isto tako, na drugom kraju crvene linije imali bi vozila koja bi se prestrojavala za Pancevo a u par metara vozila koja bi bila priliv sa te crvene trase. Mislim da bi to bilo nebezbedno.
 
Hvala na odgovoru, nisam iz struke pa još jedno pitanje, zar nije slično kao iz pravca NS kad se isključuješ za BG, imaš jednu traku na koju se sa desne strane penje rampa ko se isključio iz pravca ka Šidu-u, i posle par metara desna traka ide za BG a leva za NIŠ E75/obilaznicu
Па управо су у питању сервисне траке, а не главни коловоз аутопута, као што ти човек и написа.
 
Slažem se da nije idealno i pogotovo nije najbezbednije ali nije to mnogo drugačije ni ovde;
bg_rampa.jpeg
 
Moguće da će nastaviti da ih koriste ali nije to toliki broj parking mesta koji bi mogao da izazove gužvu.
Mada mislim da će oni naći drugo rešenje.
Pa oni, više od svih nas, čekaju da se završi obilaznica kako ne bi morali da gledaju kružni put dva ili tri puta mesečno.
Prvo odmorište im je na 10tak km odatle na begaljičkom brdu, jeste nema restorana ali je blizu,
drugo im je posle naplatne rampe Mali Požarevac i tu imaju restoran a to im je na 20tak km od Bubanj potoka.
Tako da će imati i u tom smislu alternativu.
 
Prvo odmorište im je na 10tak km odatle na begaljičkom brdu, jeste nema restorana ali je blizu,
drugo im je posle naplatne rampe Mali Požarevac i tu imaju restoran a to im je na 20tak km od Bubanj potoka.
Tako da će imati i u tom smislu alternativu.
То су одморишта. Ово код Бубањ Потока је чувани паркинг (safe parking, autohof).
 
Vrh