Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

1. jun odavno nije datum koji se pominje kao datum puštanja obilaznice do Bubanj potoka.
U poslednjih mesec, dva se uglavnom samo pominje jun.
Ponekad se nekome omakne da kaže 1.jun.
Moguće da zavisi od debljine kože na obrazu ili je samo neobaveštenost u pitanju.
 
Par slika iz tunela. Desna cev nešto bolje napreduje, kanali za TK i Elektro instalacije, Aco elementi, hidrantska mreža sl. 1-3.
Praktično su svi Izvođači i Podizvođači u tunelu-košnica. Slikano pred kraj radnog vremena inače je džabe ulaziti.
Ima još dosta posla kako na ulazima, tako i u tunelu.
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
 
Не капирам, чему потреба за овим изласком у јавност и потенцирање, да ће се све завршити до 1. јуна? Изађи лепо и реци да се врши, последња фаза, ЕМ опремање тунела и да се очекује отварање у што скоријем временском року! Беспотребно њихово лагање и наше надање...
Мораћеш поново да прочиташ чланак, јесте да не симпатишем пуно Весића, али човек нигде није рекао 1.јун о.г., него ..."који ће бити за саобраћај пуштен у јуну...". То значи да ће за саобраћај бити пуштена обилазница највероватније 30.јуна 2023.године. Пошто је за опремање тунела потребно 40 дана, а то је већ почело, таман се уклапа у термин крај јуна.
 
Već sam napisao negde, predsednik Vučić je naveo Vidovdan kao taj datum.Naravno ako je u tom trenutku imao realno sagledanu sliku.

A ovo što Sander kaže,to sam inače doživeo na Pakovraćama,bukvalno su jedni podizvodjači gazili opremu drugima,sve je vrilo kao u košnici da bi se taj neki datum ispoštovao i posle dodje Drobnjak i kaže nisu kanalete gotove i sve se odloži.

Zato sada često čujete da predsednik pominje kanalete kada obilazi radove.
 
Poslednja izmena:
Po rečima Izvođača asfaltiraće deo između dva mosta ka Pančevu, tako da će napraviti mogućnost da se sa Obilaznice ide za Bg pre nego što otvore krak 10 preko autopijace, skica data u prilogu.

Inače, za Bg će biti dve trake, na mišiće. Znam da sam ranije dao crteže po kojima za Bg ima samo jedna vozna + zaustavna, ali je sektor održavanja JP"PS" tražio da ima 2 vozne.
Kažem na mišiće jer se građevinski projekat neće promeniti nego samo projekat saobraćaja, čitaj - iscrtaće kolovoz drugačije. Izmene su na dnevnom nivou čak i oni što su na projektu ne znaju sve detalje.
Untitled.png
 
Po rečima Izvođača asfaltiraće deo između dva mosta ka Pančevu, tako da će napraviti mogućnost da se sa Obilaznice ide za Bg pre nego što otvore krak 10 preko autopijace, skica data u prilogu.

Inače, za Bg će biti dve trake, na mišiće. Znam da sam ranije dao crteže po kojima za Bg ima samo jedna vozna + zaustavna, ali je sektor održavanja JP"PS" tražio da ima 2 vozne.
Kažem na mišiće jer se građevinski projekat neće promeniti nego samo projekat saobraćaja, čitaj - iscrtaće kolovoz drugačije. Izmene su na dnevnom nivou čak i oni što su na projektu ne znaju sve detalje.
Kao sto rekoh nisu sigurno toliko glupi da toliki prostor ne iskoriste.
Pretpostavljam da na potezu iskljucenja nece postojati zaustavna traka, kao sto izmedju ostalog ne postoji, na svakom iskljucenju sa AP...
 
Kao sto rekoh nisu sigurno toliko glupi da toliki prostor ne iskoriste.
Pretpostavljam da na potezu iskljucenja nece postojati zaustavna traka, kao sto izmedju ostalog ne postoji, na svakom iskljucenju sa AP...
Samo to što to nije isključenje nego račvanje iz jednog u dva auto puta. Mislim dobro je ovo što je Sander napisao ali i dalje je jako glupo ispalo što nisu ispočetka planirali široko račvanje 2+2 sa zaustavnom trakom.
 
Po rečima Izvođača asfaltiraće deo između dva mosta ka Pančevu, tako da će napraviti mogućnost da se sa Obilaznice ide za Bg pre nego što otvore krak 10 preko autopijace, skica data u prilogu.

Inače, za Bg će biti dve trake, na mišiće. Znam da sam ranije dao crteže po kojima za Bg ima samo jedna vozna + zaustavna, ali je sektor održavanja JP"PS" tražio da ima 2 vozne.
Kažem na mišiće jer se građevinski projekat neće promeniti nego samo projekat saobraćaja, čitaj - iscrtaće kolovoz drugačije. Izmene su na dnevnom nivou čak i oni što su na projektu ne znaju sve detalje.

Sjajno, i jedno i drugo su odlične vesti! Nije baš 100%, ali će ipak raditi posao.

Upravo takvo rešenje signalizacije, na istom broju fizički izgrađenih traka, sam iscrtao ranije preko prethodnog plana (s tim što će prekid zaustavne trake verovatno da se desi još bliže Tranšpedu, tu sam ga ubacio samo da bi sve stalo na isti crtež).


1683220560565.png


I ovo privremeno rešenje sa polukružnim okretanjem ka BG na mostu za Pančevo je neko predložio ovde na forumu još odavno, ali je odmah naišlo na kritike.
 
Gospodin Stojisavljević je dobro sagledao ovaj problem i dobro je što je reagovao.

Što se ovog polu U okretanja tiče ,korisno je što su ga odobrili, verovatno će Džerzijima ili čunjevima redukovati i kanalisati saobraćaj.

Jedino ostaje pitanje kako će vozači reagovati i navići se prvo na jedno isključenje ka gradu na levo a posle nekog vremena na desno i bliže isključenju sa pravca kao i sama navigacija pošto većina ljudi koristi navigaciju.

Moje mišljenje je da su ipak trebali ostati pri nadvožnjaku.
 
@StaraMo taj privremeni izlaz će se koristiti verovatno dosta dugo, cenim nekoliko godina pre nego što se zaista reši pravac ka Pančevu. Bolje neka bude tako dok ne reše na miru čeku situaciju sa nadvožnjakom, kružnim tokovima itd.
Možda a možda će smetati prilikom kopanja tunela i odlaganja materijala i svih onih objekata koji su tu potrebni.
Nema nam druge nego da čekamo.
 
U obe ocene se slažem sa tobom.

Inače, ovo je ekletantan primer koliko javni pritisak ima u ovim stvarima efekta. To je dobra strana medalje.

Ona loša strana je to što su projekti ovoliko manjkavi i onda ih krpimo pritiscima. Tužno.
 
Samo to što to nije isključenje nego račvanje iz jednog u dva auto puta. Mislim dobro je ovo što je Sander napisao ali i dalje je jako glupo ispalo što nisu ispočetka planirali široko račvanje 2+2 sa zaustavnom trakom.

Што значи да ће вероватно као што је и најављено досадашњи аутопут то престати да буде.
 
Evo malo sam se i ja zezao:

bp-gif.158660


Za ovu varijantu je dovoljno promeniti samo projekat signalizacije, a da građevinski ostane kako jeste.
Kako tu imamo 3 trake, ovakvo rešenje bi omogućilo daleko veću bezbednost i protočnost. Ja bi ubacio i ove strelice, koje stavljaju na Moravski. Mislim da je to dobra fora.
Ne znam samo da li sam ubo' ove isprekidane linije kada se srednja odvaja na dve. A i podlogu sam stavio sivu, ono belo mi oslepe.

Mislim da je totalno pogrešno što guraju da je Obilaznica PRAVO, a i Beograd i Pančevo DESNO.
Po meni je daleko logičnije da Obilaznica bude LEVO, Beograd PRAVO a Pančevo DESNO.

Levo skretanje na autoputu nije neuobičajeno, samo je retko.
Put zaista i sreće blago ulevo.
 
Vrh